despre magazine online - reviewuri
Ultima postare: nov 26 2020 17:31, Inițiat de
dinoc
, iul 17 2007 21:09
·
0
#1
Publicat: 17 iulie 2007 - 21:09
M-am gandit sa deschid acest topic dupa ce-am avut 2 experiente neplacute cu doua magazine online.
Poate ar fi bine pe viitor sa existe si review-uri la magazinele online, macar sa stiu sa nu-mi mai omor nervii cu diverse "magazinase" conduse de idioti. Despre www.shopit.ro - recomand sa-i evitati !!! Am cumparat de 3 ori de la ei de fiecare data online (bineinteles dupa ce mi-am facut cont) si-am selectat de fiecare data optiunea "plata la livrare" Ei bine ieri, comand un telefon HTC P3600 , le precizez ca vreau neaparat ca telefonul sa fie alb. Ma suna un agent de-al lor de vanzari sa confirme comanda, eu il intreb "sigur il aveti pe alb", el balbaie ca "da, caum este in poza pe site" ... zic "bine, bine, lasati poza ca poate-i una generica , sigur este alb ?" , el "da este ca in poza, o tinea pe a lui". Pe urma imi spune "dar stiti, daca doriti aparatul trebuie sa veniti la noi la sediu sa platiti avans " :huh: :huh: Mai comandasem online de la ei in trecut si totul a fost ok, le-am platit la livrare - de aceea sunt surprins de ce aud. Adica comand online si trebuie sa ma duc la ei sa dau avans ... imi zic "asta ori ii prost si nu stie pe ce lume ii , ori s-au imbecilizat cei din firma asta" . Cer cu seful lui, ala imi repeta la exact acelasi aberatii, ca desi comand online trebuie sa vin sa las avans, bla bla ... cu plitica firmulitei lor de tot rahatu ... Dupa ce ragusisem la telefon cu el incercand sa-i explic imbecilului ce si cum ... ma duc la ei la sediu (nu zic c-am facut 2 ore dus intors prin traficul din Bucuresti) pana i-am gasit ... De ce m-am dus la ei ? Fiinca erau singurii care spuneau ca-l au pe alb ( sunasem cu o zi inainte la toate magazinele ce la-m gasit pe net si toti le aveau pe negru. Bineinteles dupa ce ajung acolo, ma argumentez cu altu si-l intreb "daca i se pare normala situatia cu comanda online si avans la sediu" ... se scuza ca nu-i normal ca "politica firmei" ... Inghit in sec de nervi, vreau sa le dau avans da-mi vine ideea cu imbecilu ala de angajat care-mi zice la telefon ca au telefonu ca in poza. il rog pe asta sa verifice culoarea ... surpriza "il au doar pe negru" :cursing: Pai daca nu ma ****** pe mama lor si ****************** *************** ******************** ****************** :cursing: :cursing: Deci sfatul meu evitati acest magazin online - sunt total neprofesionisti si au cativa angajati imbecili !!! ############################################################################ Alt magazin online www.esal.ro Cumpar online de la ei un PDA cu GPS Mio - asta mai demult. Il comand intr-o Joi si-mi este livrat a doua zi Vineri. Eh in weekend am timp aparat, instalez iGO pe el ... dar observ o problema , facea lock pe sateliti foarte greu. La inceput nu-i dau importanta crezand ca mi se pare, dar observ ce devenea deranjant, intram in masina porneam aparatu si se conecta la sateliti abia dupa cativa km, cand eu mai aveam putin si ajungeam la destinatie. Incep sa caut pe net de aparat si aflu stire oficiala pe site-ul Miotech ca nu stiu ce lot din acest model este cu probleme de semnal gps si ca se cere returnarea lor pt inlocuire de chipset. Acum nu stiam daca al meu intra in acel lot sau nu. Intre timp mai aflu si un review de cum se testeaza aparatul pt a se vedea daca este ok ... il testez de cateva ori si vad ca nu-i ok , timpul in care facea lock pe sateliti era f mare. ii sun pe acestia de la esal.ro si le spun ca aparatul nu-i bun (adica din start de cand mi l-au vandut, era cu defect) si cer alt aparat . Am cerut un Asus A636 care era mai scump, si eram dispus sa platesc diferenta, dar ma enervasem pe Miotech si nu mai vroiam sa aud de marca asta. Eh acu incepe circul... Esal, nu vrea sa-l schimbe ca cica de ce nu m-am dus cu el a doua zi (eu l-am primit Vineri si m-am dus cu el la ei in cursul saptamanii urmatoare, dupa ce m-am dumirit si eu cu el precum am explicat mai sus). Eu le explic ce siu cum, ca a fost nevoie sa-l testez ca nu mi-am dat seama de la inceput ce si cum ... Ei ca nu vor sa-l schimbe, ca eventual mi-l repara ... Eu nu sunt de accord, le spun ca nu-i normal sa-mi repare un aparat defect din fabrica si asa mai departe ... Ei ma amana cum ca sa las aparatul la ei pt teste si mai vedem. Il las, ii sun dupa 2 zile si-mi spun ca da, aparatul este defect. Ok zic, dati-mi altul ... ei ca va dam tot un Miotech acelasi model. El le spun , nu. M-am lamurit cu marca/modelul acesta , vreau altceva , nu mai chef de testari. Dupa multe certuri cu strigate din partea ambeleor parti au catadichsit sa-mi dea un Asus A636 si le-am platit diferenta. Ce sa spun acum despre ei ... sper ca si-au invatat lectia si pe viitor sa-si trateze cu mai mult respect clientii. ###################################################### Experiente bune cu magazine online : www.openit.ro - comandat si livrat in aceeasi zi, foarte comunicativi si politicosi www.emag.ro - comandat si livrat a doua zi - sunt ok www.atigroup.ro - comandat si livrat a doua zi - ok si comunicativi ######################################################## Nu stiu daca mai exista vre-un site cu reviewuri despre asa ceva, daca da imi cer scuze ca l-am postat aici. Daca nu, va rog poate continuati voi lista de reviewuri. Editat de dinoc, 17 iulie 2007 - 21:34. |
#3
Publicat: 18 iulie 2007 - 07:29
Benefit.ro - is vai de capu lor!
- comand pe net un calculator de birou Canon - procedura de comanda de pe site functioneaza ireprosabil, la final ma anunta ca voi primi un mail de confirmare - astept 3 zile, nimic, sun sa intreb care-i treaba... raspunde unu, printre gafaieli imi spune ca nu-i la birou si ma suna mai tarziu - revine omu cu un telefon, - "Pai v-am trimis coletu...!", - "Cand?" - "Acu 2 zile!" - "Sunteti sigur?" - "Da! Am trimis coletul in Timisoara!" - "Pai eu sunt din Maramures!" - "Aaa... nu sunteti Cutarica? - "V-am spus de doua ori pana acum cine, si de unde sunt!" - "Ne scuzati, revenim cu un telefon in cateva minute" Peste vreo ora! - "Ne pare rau produsul nu este pe stoc!" - "Bun si atunci de ce apare pe site?" - "pai stiti, stocurile fluctueaza des si noi nu putem schimba site-u, da' maine primim marfa si va sunam" - "Astept!" Pe la ora 18, in aceeasi zi! - "Buna ziua, suntem de la benefit.ro, ne pare rau da', nu gasim numarul de AWB" - "Ce AWB, mai devreme ziceati ca nu aveti produsul pe stoc, si acum cautati un AWB?" - "Pai n-ati comandat un DVD"? - "Eu...?" - "Nu sunteti Cutarica? - "NU" De atunci n-au mai sunat, n-am primit mail.... foarte seriosi baietii, sau mai degraba baiatu, am impresia ca-i firma cu un singur angajat! |
#8
Publicat: 20 iulie 2007 - 17:39
dinoc, on Jul 17 2007, 22:09, said: M-am gandit sa deschid acest topic dupa ce-am avut 2 experiente neplacute cu doua magazine online. Poate ar fi bine pe viitor sa existe si review-uri la magazinele online, macar sa stiu sa nu-mi mai omor nervii cu diverse "magazinase" conduse de idioti. Despre www.shopit.ro - recomand sa-i evitati !!! Am cumparat de 3 ori de la ei de fiecare data online (bineinteles dupa ce mi-am facut cont) si-am selectat de fiecare data optiunea "plata la livrare" Ei bine ieri, comand un telefon HTC P3600 , le precizez ca vreau neaparat ca telefonul sa fie alb. Ma suna un agent de-al lor de vanzari sa confirme comanda, eu il intreb "sigur il aveti pe alb", el balbaie ca "da, caum este in poza pe site" ... zic "bine, bine, lasati poza ca poate-i una generica , sigur este alb ?" , el "da este ca in poza, o tinea pe a lui". Pe urma imi spune "dar stiti, daca doriti aparatul trebuie sa veniti la noi la sediu sa platiti avans " :huh: :huh: Mai comandasem online de la ei in trecut si totul a fost ok, le-am platit la livrare - de aceea sunt surprins de ce aud. Adica comand online si trebuie sa ma duc la ei sa dau avans ... imi zic "asta ori ii prost si nu stie pe ce lume ii , ori s-au imbecilizat cei din firma asta" . Cer cu seful lui, ala imi repeta la exact acelasi aberatii, ca desi comand online trebuie sa vin sa las avans, bla bla ... cu plitica firmulitei lor de tot rahatu ... Dupa ce ragusisem la telefon cu el incercand sa-i explic imbecilului ce si cum ... ma duc la ei la sediu (nu zic c-am facut 2 ore dus intors prin traficul din Bucuresti) pana i-am gasit ... De ce m-am dus la ei ? Fiinca erau singurii care spuneau ca-l au pe alb ( sunasem cu o zi inainte la toate magazinele ce la-m gasit pe net si toti le aveau pe negru. Bineinteles dupa ce ajung acolo, ma argumentez cu altu si-l intreb "daca i se pare normala situatia cu comanda online si avans la sediu" ... se scuza ca nu-i normal ca "politica firmei" ... Inghit in sec de nervi, vreau sa le dau avans da-mi vine ideea cu imbecilu ala de angajat care-mi zice la telefon ca au telefonu ca in poza. il rog pe asta sa verifice culoarea ... surpriza "il au doar pe negru" :cursing: Pai daca nu ma ****** pe mama lor si ****************** *************** ******************** ****************** :cursing: :cursing: Deci sfatul meu evitati acest magazin online - sunt total neprofesionisti si au cativa angajati imbecili !!! ############################################################################ Alt magazin online www.esal.ro Cumpar online de la ei un PDA cu GPS Mio - asta mai demult. Il comand intr-o Joi si-mi este livrat a doua zi Vineri. Eh in weekend am timp aparat, instalez iGO pe el ... dar observ o problema , facea lock pe sateliti foarte greu. La inceput nu-i dau importanta crezand ca mi se pare, dar observ ce devenea deranjant, intram in masina porneam aparatu si se conecta la sateliti abia dupa cativa km, cand eu mai aveam putin si ajungeam la destinatie. Incep sa caut pe net de aparat si aflu stire oficiala pe site-ul Miotech ca nu stiu ce lot din acest model este cu probleme de semnal gps si ca se cere returnarea lor pt inlocuire de chipset. Acum nu stiam daca al meu intra in acel lot sau nu. Intre timp mai aflu si un review de cum se testeaza aparatul pt a se vedea daca este ok ... il testez de cateva ori si vad ca nu-i ok , timpul in care facea lock pe sateliti era f mare. ii sun pe acestia de la esal.ro si le spun ca aparatul nu-i bun (adica din start de cand mi l-au vandut, era cu defect) si cer alt aparat . Am cerut un Asus A636 care era mai scump, si eram dispus sa platesc diferenta, dar ma enervasem pe Miotech si nu mai vroiam sa aud de marca asta. Eh acu incepe circul... Esal, nu vrea sa-l schimbe ca cica de ce nu m-am dus cu el a doua zi (eu l-am primit Vineri si m-am dus cu el la ei in cursul saptamanii urmatoare, dupa ce m-am dumirit si eu cu el precum am explicat mai sus). Eu le explic ce siu cum, ca a fost nevoie sa-l testez ca nu mi-am dat seama de la inceput ce si cum ... Ei ca nu vor sa-l schimbe, ca eventual mi-l repara ... Eu nu sunt de accord, le spun ca nu-i normal sa-mi repare un aparat defect din fabrica si asa mai departe ... Ei ma amana cum ca sa las aparatul la ei pt teste si mai vedem. Il las, ii sun dupa 2 zile si-mi spun ca da, aparatul este defect. Ok zic, dati-mi altul ... ei ca va dam tot un Miotech acelasi model. El le spun , nu. M-am lamurit cu marca/modelul acesta , vreau altceva , nu mai chef de testari. Dupa multe certuri cu strigate din partea ambeleor parti au catadichsit sa-mi dea un Asus A636 si le-am platit diferenta. Ce sa spun acum despre ei ... sper ca si-au invatat lectia si pe viitor sa-si trateze cu mai mult respect clientii. ###################################################### Experiente bune cu magazine online : www.openit.ro - comandat si livrat in aceeasi zi, foarte comunicativi si politicosi www.emag.ro - comandat si livrat a doua zi - sunt ok www.atigroup.ro - comandat si livrat a doua zi - ok si comunicativi ######################################################## Nu stiu daca mai exista vre-un site cu reviewuri despre asa ceva, daca da imi cer scuze ca l-am postat aici. Daca nu, va rog poate continuati voi lista de reviewuri. B) |
#15
Publicat: 15 ianuarie 2008 - 21:06
longroad, on Dec 19 2007, 15:02, said: Putin off topic: imi poate recomanda cineva un mag online cu haine serios? sal uite mai jos o listutza cu magazine online de haine si accesorii. Sunt inca timide la noi, oamenii prefera in mod descurajant cumparaturile "offline", cu toate acestea admiratia mea pentru cei care au facut primii pasi in domeniul magazinelor online de haine. Tarafashion Papucei - incaltaminte Sheepses - tricouri imprimate haioase Kittenwear - tricouri pictate manual Buburuze - accesorii Tuatara Flo-s-wear - haine pictate Catwork-design Unda - tricouri, genti si accesorii despre seriozitatea lor, ce sa-ti spun...n-am cumparat decat de la unii pana acum, niste tricouri imprimate de la sheepses, pe care le-am facut cadou de Craciun, si pot zice ca totul a fost ok :D |
|
#17
Publicat: 21 februarie 2008 - 15:21
Ca si vanzari cred ca mai toti sunt ok, ar trebui facut un review legat de comportamentul celor care se ocupa de service la magazinele online, sa vedem eventual un timp mediu de rezolvare a problemelor. Eu am fost foarte incantat de cei de la e-mag, care din punct de vedere al vanzarilor s-au comportat super ok, acum insa am probleme cu ei legate de service, total neseriosi - asta ma face sa nu mai cumpar niciodata de la ei indiferent de oferta de pret.
|
#18
Publicat: 23 iulie 2008 - 10:10
Salut! Urmeaza sa cumpar un smartphone si va rog sa ma ajutati in a-mi recomanda la care din urmatoarele firme sa apelez:
esal.ro gotit.ro talksmart.ro magazin-online.eu shopmag.ro foxycomputers.ro Cei de la Shopmag au cel mai mic pret pentru produsul dorit. Va rog daca se poate sa lasati raspunsuri pina simbata. Multumesc! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi