Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Google Maps-directie

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Cosmote Info Cost

- - - - -
  • Please log in to reply
554 replies to this topic

#505
dnnydemon

dnnydemon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 161
  • Înscris: 23.09.2006

View PostRegis, on Nov 30 2008, 18:06, said:

Daca tu nu ai patit-o si nu stii despre ce vorbesc altii nu generaliza te rog.

Eu nu generalizez, mi-am exprimat punctul de vedere...   Sper sa nu am probleme pe viitor.

#506
Bavarezu

Bavarezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 24.12.2004
si mie mi-au disparut 28 de minute nationale la emiterea facturii.asta se intampla la trecerea de la minute nationale la cele nationale/internationale fix.dar dupa vreo 3 sapt m-am trezit cu minutele inapoi aparand o rubrica in plus la info cost.mi se pare o chestie iesita din comun la noi sa-ti returneze minutele pierdute chiar daca a trecut o anumita perioada de timp.inainte am fost la vodafone cent.mi-au disparut 91 de minute la data de emitere a facturii din cent si data aceea fusese miercuri nicidecum sambata sau duminica.nu vreti sa stiti cat m-am tiganit cu ei si tot nu mi-au dat minutele.de aceea am si renuntat la abonament si am trecut la cartela.si la cartela alta supriza.mai intai mi-au disparut 3 eur dupa aceea vreo 7.iar tiganeala si nervi cu ei la telefon ca nu se poate la ei nu e nici o problema.si le-am zis bine atunci nici la mine nu mai e nici o problema pt ca o sa arunc cartela voastra de kko pe geam si migrez in alta parte.am avut si orange.si acolo am avut probleme cu creditul dar am avut cu cine vorbi iar creditul mi-a fost returnat.asa ca nu va mai plangeti ca v-a furat x sau y atat timp cat dupa sesizare primiti inapoi ce vi s-a luat si ganditi-va ce e mai rau: sa ti se dea inapoi ce ti s-a luat sau sa ti sa bage ceva pe gat si sa fii lasat sa vb singur.

#507
Octavus

Octavus

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 11.07.2007

View Postdnnydemon, on Nov 30 2008, 18:04, said:

Am intalnit cateva persoane care au convingerea ca sunt furati de cosmote, dar tind sa cred ca acest lucru se intampla doar in imaginatia lor. Am 3 abonamente la Cosmote de mai mult de un an si nu am sesizat lucruri "neortodoxe" cu privire la facturare. Unii vorbesc la telefon ca inecatii iar dupa o luna cand vine factura sar de c_r in sus ca au fost inselati de operator... bla, bla...

Sper sa nu imi sara tot forumul in cap...

se mai intampla sa te mai ciupeasca... de ex convorbire cu cosmote taxata (17min) iar celelalte de subt ea netaxate :)) si la fel si la sms'uri...

#508
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,933
  • Înscris: 10.06.2008
Nu stiu...sper ca problemele au fost cauzate de acea trecere....
Sunt curios daca se va mai intampla asa ceva.

#509
dan2002sv

dan2002sv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 576
  • Înscris: 27.09.2002
Am primit si eu pana la urma factura, azi, la o zi dupa ultima zi scadenta( oricum eu le platesc din timp, nu astept factura)
Priviti si va mirati.
Cat i-am ponegri pe cei de la Cosmote, pana la urma se rezolva problema.
Am primit si cele 60 minute nationale "furate" cat si cele 300 nationale primite la abonare + abonament gratis.


:D    :D

Attached Files



#510
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,933
  • Înscris: 10.06.2008
daca mi-ar veni si mie asa ceva, ar schimba mult din perceptia mea asurpa acestui operator.

#511
madmax80

madmax80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 20.01.2008
atentie la serviciul 1515!!!....am aflat in dimineata asta ca daca accesezi info cost-ul in mai putin de 72 de ore de la emiterea facturii (la mine e data de 4) e posibil sa dai serviciul peste cap si sa te trezesti toata luna cu mesaje eronate.....sa vedem luna viitoare daca se va intampla la fel....

#512
vasilis

vasilis

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 24.07.2005
Astazi sunt exact 2 ani de cand am abonamentul si am data de facturare ziua de 19 a lunii si in zilele de 19, 20 si 21 ale fiecarei luni trimit o groaza de mesaje la 1515 si nu am avut nicio problema cu infocost-ul decat in perioada cand acesta mergea execrabil la toata lumea.

#513
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,933
  • Înscris: 10.06.2008

View Postmadmax80, on Dec 5 2008, 07:21, said:

atentie la serviciul 1515!!!....am aflat in dimineata asta ca daca accesezi info cost-ul in mai putin de 72 de ore de la emiterea facturii (la mine e data de 4) e posibil sa dai serviciul peste cap si sa te trezesti toata luna cu mesaje eronate.....sa vedem luna viitoare daca se va intampla la fel....
Si cine zice asta?

#514
Bavarezu

Bavarezu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 24.12.2004
nu mi se intampla asa ceva.actualizarea serviciului info-cost dureaza undeva la 6-9 ore pe contul meu.chestia cu datul peste cap daca il folosesti imediat dupa facturare e o prostie.faptul ca uneori e indisponibil sau merge mai greu nu e dependent de nr de abonati sau de cine stie ce date ci de modificarile aduse platformei de facturare.

#515
madmax80

madmax80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 20.01.2008

View Postjoystick, on Dec 5 2008, 11:40, said:

Si cine zice asta?

mi-a zis cineva de la relatii clienti...e adevarat ca pana acu vreo 2 luni n-am avut probleme dar se pare ca acum am si o sa incerc sa nu dau mesaje in cele 2..3 zile dupa la emiterea facturii sa vad daca are dreptate....

#516
manea_razvanro

manea_razvanro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,264
  • Înscris: 26.03.2005
Acum o luna si ceva au fost probleme cu acest serviciu , in sensul ca puteai sa mai ai minute nationale , sunai , si totusi erai taxat , fara sa ti se scada din minutele de care dispuneai. Situatia a fost remediata urmatoarea luna prin restiturirea minutelor . Doresc doar sa va avertizez ca este posibil sa revina aceasta problema . La mine astazi situatia statea cam asa: mai avea aproximatvi 71 minute nationale , am sunat in Orange si am fost taxat , cele 71 de minute ramanand neatinse. Cine a urmarit forumul a observat ca nu sunt vreun fac si am spus si de bine si de rau cand a fost cazul , asa ca va zic...doar sa fiti atenti la cum sunteti taxati. Numai bine.

#517
crissty

crissty

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,334
  • Înscris: 25.01.2007

View Postmanea_razvanro, on Dec 15 2008, 13:34, said:

Acum o luna si ceva au fost probleme cu acest serviciu , in sensul ca puteai sa mai ai minute nationale , sunai , si totusi erai taxat , fara sa ti se scada din minutele de care dispuneai. Situatia a fost remediata urmatoarea luna prin restiturirea minutelor . Doresc doar sa va avertizez ca este posibil sa revina aceasta problema . La mine astazi situatia statea cam asa: mai avea aproximatvi 71 minute nationale , am sunat in Orange si am fost taxat , cele 71 de minute ramanand neatinse. Cine a urmarit forumul a observat ca nu sunt vreun fac si am spus si de bine si de rau cand a fost cazul , asa ca va zic...doar sa fiti atenti la cum sunteti taxati. Numai bine.
La fel si la maine.Am minute,dar m-am trezit cu un cost suplimentar asa din senin.

#518
DJ MOraleSs

DJ MOraleSs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 638
  • Înscris: 16.01.2006

View Postcrissty, on Dec 15 2008, 13:46, said:

La fel si la maine.Am minute,dar m-am trezit cu un cost suplimentar asa din senin.

Ieri m-am trezit ca am cost suplimentar 5 euro. I-as intreba pe domnii de la Cosmote de ce? Mai am 110 minute nationale si 800 in retea. Nu am folosit niciun serviciu cu taxa. Se pare ca nu mai stiu ce smecherii sa mai faca pentru a fura bani de la clienti. Eu incep sa cred tot mai tare ca asa percep ei cresterea profitului... prin furaciuni. Ar trebui sa le fie rusine. Mereu sunt erori si erori. Niciodata nu se mai termina. Spunea cineva la un moment dat (stie toata lumea cine e fanatic Cosmote pe aici) ca platforma de cost control este una certificata. Certificata de cine si cum cand ba imi dispar minute, ba imi apare cost suplimentar din senin si asa mai departe.
Incepe sa ma deranjeze situatia asta si aceste gainarii ieftine la care apeleaza acest mare operator. Si iar o sa stau pe la telefon la relatii clienti si iar o sa ma rog de ei sa depun o sesizare... incepe sa devina din ce in ce mai enervant... Foarte frumos... si cu banii luati si cu nervii tociti, totul pe timpul meu.
Chiar nu se poate o luna fara sesizari pentru reglarea minutelor sau costurilor? Sunt vai de mama lor...

Edited by DJ MOraleSs, 15 December 2008 - 16:10.


#519
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,206
  • Înscris: 08.12.2006

View PostDJ MOraleSs, on Dec 15 2008, 16:07, said:

Ieri m-am trezit ca am cost suplimentar 5 euro. I-as intreba pe domnii de la Cosmote de ce? Mai am 110 minute nationale si 800 in retea. Nu am folosit niciun serviciu cu taxa. Se pare ca nu mai stiu ce smecherii sa mai faca pentru a fura bani de la clienti. Eu incep sa cred tot mai tare ca asa percep ei cresterea profitului... prin furaciuni. Ar trebui sa le fie rusine. Mereu sunt erori si erori. Niciodata nu se mai termina. Spunea cineva la un moment dat (stie toata lumea cine e fanatic Cosmote pe aici) ca platforma de cost control este una certificata. Certificata de cine si cum cand ba imi dispar minute, ba imi apare cost suplimentar din senin si asa mai departe.
Incepe sa ma deranjeze situatia asta si aceste gainarii ieftine la care apeleaza acest mare operator. Si iar o sa stau pe la telefon la relatii clienti si iar o sa ma rog de ei sa depun o sesizare... incepe sa devina din ce in ce mai enervant... Foarte frumos... si cu banii luati si cu nervii tociti, totul pe timpul meu.
Chiar nu se poate o luna fara sesizari pentru reglarea minutelor sau costurilor? Sunt vai de mama lor...
pai si de ce nu ii intrebi? Sunt curios ce mai nascocesc idiotii de pustani de la RC Cosmote, ca altfel nu ii pot numi, niste pustani angajati cu jumatate denorma, dimineata la RC, seara tund iarba la vreun bogatan.....La mine asta s-a intamplat acum o luna, mi-au dat niste explicatii de rasul curcilor, ba ca nu stiu ce eroare au avut in sistem si colegii lor lucreaza la remedierea problemelor, ba ca a aparut o eroare cu noul soft de contorizare al minutelor....i-am intrebat...bine bine...dar este gresala si eroarea voastra, putin imi pasa de softul vostru, vreau sa imi dati banii inapoi.....nu a putut decat sa imi zica...FACETI O SESIZARE SCRISA...ceeea ce am si facut, care sesizare ...habar nu am pe unde a ajuns, ca minutele nu mi le-au platit, dar mi le-au dat luna urmatoare, oricum factura nu am am platit-o ca nu era o suma foarte mare, sesizare nu s-a mai auzit nimic de ea...si uite asa .....

#520
manea_razvanro

manea_razvanro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,264
  • Înscris: 26.03.2005
La mine situatia devina identica cu cea intampinata acum aproximativ 2 luni...pe langa cost suplimentar , mi-au disparut aproximativ 74 de minute nationale. A mai patit cineva asa ceva sau sunt un caz singular? B)

#521
adionita

adionita

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 27.04.2008

View Postmadmax80, on Dec 6 2008, 07:11, said:

mi-a zis cineva de la relatii clienti...e adevarat ca pana acu vreo 2 luni n-am avut probleme dar se pare ca acum am si o sa incerc sa nu dau mesaje in cele 2..3 zile dupa la emiterea facturii sa vad daca are dreptate....


  mama ce te-a mintit ala :))) eu pe cand lucram acolo nu eram asa de creativ :P

#522
joystick

joystick

    Eu...si cu mine!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,933
  • Înscris: 10.06.2008
Nu, nu are de ce sa se intample nimic. Eu asa cred. Nu stiu cum le functioneaza sistemul dar este o interogare a bazei de date, nimic altceva!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate