Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 

3-4 Intrebari

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
vlad1988

vlad1988

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 330
  • Înscris: 22.05.2007
Salut! Ma numesc Vlad si sunt elev in clasa a12a, in Bucuresti. Pentru ca am urmat un profil real (mate-info), logic ca vreau sa il urmez in continuare (imi place;) ). M-am mai informat eu asupra facultatilor, si etc, dar mai mi-au ramas cateva intrebari fara raspuns. Imi cer scuze daca s-a mai discutat pe aici, dar eu am cautat si nu am gasit.
Problemele/intrebarile:
  1. Am constat faptul ca de la Facultatea de Matematica Informatica (FMI - Universitate) nu iesi inginer asa cum iesi de la Automatica-Calculatoare (din cadrul PUB). Intrebarea mea este: exista vreo posibilitate ca, ulterior sa devin inginer in cazul in care urmez informatica la universitate? Adica, exista vreun master, ceva, prin care se capata titlul de inginer?