Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...
 Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl
 Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina

Cu ce pot izola fonic peretii pen...
 Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

Instalare Siemens NX pe macbook

sfat achizitie telefon pana in 20...
 

teapa sau bataie de joc la DOMO

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#37
nile

nile

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 999
  • Înscris: 03.10.2006

 teomarinescu, on 25th May 2010, 23:08, said:

tovarasa directoare de vanzari a magazinului a sustinut clar ca nu se returneaza nimic ca de ce nu l-am testat acolo.


I zici ca l-ai testat acolo, mergea, dar s-a stricat intre timp. Adica garantie, care zice ca produsul se repara sau se inlocuieste. Nu vor repara mausul, deci il vor inlocui.

#38
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,677
  • Înscris: 13.06.2004

 SINEKT, on 3rd July 2008, 07:25, said:


Componentele PC nu se cumpara de la aprozar, din piata, de la farmacie, de la Selgros, Metro, Plus, Billa, Trilla etc.

Aŗa iŗte, dar ce te faci dacć ai nevoie de un mouse (de exemplu) ŗi la magazinele de componente I.T. e īnchis? Apropos, eu asearć am fost la "Domo" din "Kaufland" Colentina (ćla construit pe locul primei fabrici de sćpun din Bucureŗti) sć iau mouse, cć nu mai era deschis la "Bucur Obor". Aveau mouŗi, dar numai pe U.S.B. :lol: Ŗi am fost azi la 2 magazine de componente P.C. īn Unirea Ŗoping Sentćr  :disgust: iar la Depozitul de Calculatoare cel mai ieftin mouse cu mufć PS/2 era 25 lei... la un alt magazin de acolo cele mai ieftin mouse era 45 lei :lol: Pānć la urmć am luat din Bucur cu 15 lei.

#39
xgelutzux

xgelutzux

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.12.2010
da asha e'' domo cel mai neserios magazin''
Am cumparat un lcd dimineatza .shi seara nu a mai avut imagine.Am crezut ca nu e nici o problema ,ca o sa mil schimbe deoarece nu trecuse nici 12 ore de la cumparare.Surpriza'DOMO  nu schimba nimic.Trebuie dus la servis iar acolo alta surpriza,dureaza cel putzin 10 zile pana ajunge piesa.Iam rugat sa-mi dea o hartie ca nu sa stricat din vina mea iar ei miau spus ca nu pot deoarece se poate repara(hartie,negatzie se da doar cand nu se mai poate repara).Am fost shi la opc iar cei de acolo miau zis ca nu  pot face nimica deoarece nu mai e valabila legea care ii obliga pe comerciantzi sa-tzi schimbe produsul daca se strica in 48 de ore.Doar hipermarketurile mai dau 24 sau 48 de ore,dar nu e lege ci politica firmei.Legea a fost schimata de mai multe ori iar acum sa facut in favoarea magazinului shi nu a cumparatorului.Asha miau zis cei de la opc Arad. Daca vretzi sa nu avetzi norocul asta (aici nui vina magazinului ca produsu sa stricat)cumparatzi din alt magazin unde se da cele 24-48 de ore pt shimbarea produsului. Altfel o sa va pierdetzi ziua ca mine umbland de colo colo shi tot la servis o sa ajungetzi cu el. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

#40
rue_baree

rue_baree

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,306
  • Înscris: 18.03.2007
azi am citit in domo pe eticheta detaliile de creditare prin GE Money etc pe 60 luni, DAE 48%....

la multi ani!

#41
nu_Domo

nu_Domo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 30.08.2011
Aveti rabdare, urmeaza un mesaj destul de lung. :)
Dupa o prima comanda ok la domo.ro, am dat si o a doua comanda, un TV (+stand) la promotie.
Primesc mail de confirmare a comenzii. A doua zi sunt sunat dimineata, ma intreaba daca am facut comanda respectiva si daca o confirm, raspund afirmativ. Imi spune ca produsele vor fi trimise in curand si voi fi sunat de la magazin cand sa merg sa le ridic. Foarte frumos si normal de altfel.
Dupa cateva ore ma suna altcineva de la Domo sa imi spuna ca de fapt produsul nu mai e pe stoc. Daca nu primeam telefonul de confirmare si la care mi se spusese ca produsele imi vor fi livrate, ar fi fost o intamplare care m-ar fi lasat doar cu un gust amar (fiind vorba de o limitare a sistemului lor - nu au stoc actualizat "real-time"), insa asa nu am putut sa accept o astfel de "rezolutie". Motiv pentru care am continuat discutiile cu ei (responsabili de relatiile cu clientii ...). Dupa discutii lungi la telefon (dintre care una de peste 45 de minute cu sefa departamentului de relatii cu clientii) in care mi s-a spus, printre altele, ca Domo nu comercializeaza produse resigilate si ca atunci cand am da comanda nu scria nicaieri ca produsele comandate sunt noi (???), mi s-a spus ca ori imi aleg alt produs (de ce as face asta?, am ales un produs deja) ori imi pot livra un produs din showroom (de ce as vrea un produs folosit cand eu am comandat unul nou?).
Am facut o reclamatie la adresa lor de e-mail pentru reclamatii. Am fost sunat de o alta sefa si am fost asigurat ca au fost cautat produsul respectiv in toate showroom-urile si s-a gasit unul care nu este folosit ci doar expus si arata si functioneaza impecabil. I-am cerut aceste informatii in scris si semnate si, cu un "zambet in voce", mi-a spus ca imi va trimite un e-mail cu semnatura digitala atasata. Zis si facut, le-am zis sa trimita produsele (TV-ul si standul [care stand a cantarit serios in decizia de achizitie]) ca sa le vad. Asta luni-marti. Mi-au spus ca se expediaza imediat si cel tarziu vineri produsele ajung.
Trece saptamana, nimic, trece lunea viitoare, marti sun sa intreb daca sa mai astept produsele. Mi se spune ca au fost expediate ieri (luni) si ca voi fi sunat in ziua respectiva sa vin sa le verific si eventual ridic. Asa este, sunt sunat, merg la magazin, surpriza: era doar TV-ul (care parea ok dar avea niste zgarieturi superficiale pe rama), nu si standul. Intreb de ce am fost chemat daca nu e ajunsa integral comanda, astept vreo 20 de minute pana se lamuresc cei de la magazin ce trebuia sa mai vina si pe unde e, mi se spune ca va ajunge a doua zi si standul.
Dau inca un mail (ca raspuns al celor de pana acum) in care le zic ca nu a ajuns standul. Primesc raspuns ca va ajunge in 2 zile, deci altceva decat mi se spusese de la magazin.
Concluziile:
- cei de la Domo nu au inteles regulile unui comert corect pentru ambele parti implicate si nu au respect fata de clienti
- nu voi mai fi client Domo niciodata
- le voi face contra-recomandari cu fiecare ocazie pe care o voi avea
Am comandat un alt produs de la alt furnizor si in mai putin de 24 de ore era montat acasa. Fara nici un fel de problema.

#42
rsn13

rsn13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,474
  • Înscris: 24.12.2009
domo sunt in ultimul hal, nu poti sa returnezi ceva pentru simplul fapt ca l-ai pus in functiune, chiar daca nu au trecut cele 10 zie lucratoare prevazute de lege :deadtongue:

#43
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Cele 10 zile lucratoare sunt valabile pentru persoanele fizice la achizitiile de la magazinele online cu expediere prin curier.

#44
rsn13

rsn13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,474
  • Înscris: 24.12.2009

 Mr. Incredible, on 30th August 2011, 15:03, said:

Cele 10 zile lucratoare sunt valabile pentru persoanele fizice la achizitiile de la magazinele online cu expediere prin curier.
pai da, a fost achizitionat de pe domo.ro si adus prin curier, si achizitionat de catre o persoana fizica.

#45
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Daca nu sunt de acord sa respecte cele 10 zile de returnare atunci fa-le reclamatie la OPC.

#46
rsn13

rsn13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,474
  • Înscris: 24.12.2009

 Mr. Incredible, on 30th August 2011, 20:53, said:

Daca nu sunt de acord sa respecte cele 10 zile de returnare atunci fa-le reclamatie la OPC.
nu era cazul meu, si persoana respectiva a facut cererea catre domo in ultimele doua zile, si nu s-a bagat sa-i reclamatie, dar lasa ca-i doare mai tare reclama negativa  :coolspeak:

Edited by rsn13, 31 August 2011 - 10:55.


#47
daddy

daddy

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,914
  • Înscris: 08.02.2004
Adica pe el l-a incantat mai mult "reclama negativa" decat sa-si rezolve el problema asa cum i se cuvenea? Foarte interesant. In cazul asta cam isi merita soarta. Ii doare pe ei in pix de reclama voastra/noastra negativa.

#48
rsn13

rsn13

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,474
  • Înscris: 24.12.2009

 daddy, on 31st August 2011, 21:47, said:

Adica pe el l-a incantat mai mult "reclama negativa" decat sa-si rezolve el problema asa cum i se cuvenea? Foarte interesant. In cazul asta cam isi merita soarta. Ii doare pe ei in pix de reclama voastra/noastra negativa.
mai e mai complicat decat crezi, daca avea posibilitatea sa faca ceva in acest sens, ar fi facut-o.

#49
tibi_ms

tibi_ms

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 01.04.2009
Am cumparat un lcd Toshiba de la ei m-a tinut 2 saptamani e bataie de joc si nu poti face dreptate asta e...doar traim in romania

#50
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Ce vina are Domo ca ti s-a stricat televizorul TOSHIBA?

#51
narcis_is

narcis_is

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 13.05.2010
Si eu am achizitionat un smart tv Philips in ideea ca pot viziona filme pe voyo.ro.Cei de la magazin mi-au zis ca acest lucru e posibil dar cand am ajuns acasa stupoare:nu se poate viziona voyo.ro pe tv Philips  lucru confirmat si de cei de la voyo.Am sunat la ei si degeaba.Am cerut chiar un tv la schimb LG care sa fie smart binenteles  nu se poate.Ramane sa merg la OPC sa vad ce pot face.Oricum nu recomand Domo

#52
v3lsatis

v3lsatis

    【HD】

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,173
  • Înscris: 19.12.2004
voyo ?Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

voua va vine sa credeti ca sunt persoane care cumpara televizoare smart ca sa intre pe voyo?Posted Image

Edited by v3lsatis, 15 January 2013 - 16:07.


#53
MrNobody

MrNobody

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 17.01.2013

 rsn13, on 30 august 2011 - 13:47, said:

domo sunt in ultimul hal, nu poti sa returnezi ceva pentru simplul fapt ca l-ai pus in functiune, chiar daca nu au trecut cele 10 zie lucratoare prevazute de lege Posted Image

Legea e de vina. Daca il desigilezi nu-l mai poti returna. Stiu e total aiurea mai ales ca unele produse vin cu defecte grave de fabricatie pentru o linie intreaga de produse si nu se pot rezolva prin garantie. Ar trebui sa nici nu existe pe piata dar sa nu uitam ca suntem est-europeni si nu avem drepturi.

 v3lsatis, on 15 ianuarie 2013 - 16:06, said:

voyo ?Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image
voua va vine sa credeti ca sunt persoane care cumpara televizoare smart ca sa intre pe voyo?Posted Image

Bineanteles! Sunt emisiuni sau filme care nu le gasesti pe internet.

Am cumparat numai online de la DOMO incepand cu anul 2010. Din punctul meu de vedere sunt foarte prost organizati, vand produse resigilate drept noi, daca prinzi o reducere serioasa de 30-50% te suna apoi sa-ti spuna ca nu mai este produsul. Deci nu sunt seriosi.

#54
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
Anul trecut am avut o "imbranceala" in Domo.
O cunostinta de-a mea, isi luase un laptop HP (nu stiu daca de la Domo, oricum nu are importanta) si i-au dat ca bonus niste tichete de cumparaturi in valoare de 200 lei (50 lei x 4), care puteau fi folosite in magazine de IT, Altex, Domo, Flanco, etc... pentru a cumpara alte chestii, ceva in genul tichetelor de alimente.
Bun, imi da doua tichete si ma roaga sa ii caut un cooler stand pentru laptop, dar mai ieftin...
Merg in Domo si gasesc unul pe la vreo 43 de lei (cel putin asa arata eticheta de la raft)... PERFECT! Il intreb pe un agarici de acolo cateva chestii minore despre produs, pret... Il iau si merg la casa.
Surpriza... 79,99 lei pretul la casa. Intreb: "de la raft pana aici, adica mai putin de 10 metri si aproximativ 6-7 secunde de drum, aproape isi dubleaza pretul?".
Se starneste un usor zumzet ca... acesta e pretul scanat si atata costa.
Merg din nou la raft sa vad daca am vazut bine, il trag si pe un alt agarici sa vada si el tarasenia, confirma ca ca pretul afisat e 43 de lei, lumea de la coada incepe sa se agite ca trebuie sa mi-l lase la 43, ca ... dezinformarea, ca... hotia pe fata... ca... etc.
Pana la urma, neavand ce face, casiera tipareste o eticheta noua cu pretul de 79,99 lei, mie imi cere 43 de lei, platesc cu un tichet si mai iau niste baterii sa acopar 50 de lei si plec, lumea zambind in urma mea.
Nu va lasati cu chestii din astea si nu cedati!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate