Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV
 Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?

Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...
 Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...
 Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 

teapa sau bataie de joc la DOMO

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#19
SINEKT

SINEKT

    Cyber-omul

  • Grup: Banned
  • Posts: 4,047
  • Înscris: 23.02.2007

 ghitapg2, on Jul 10 2008, 00:00, said:

din cate-am umblat nu mai gasesti nicaieri prin magazinele de IT, numa de la 1GB in sus, si decat sa comand de pe ceva super site de it, si sa-mi iau tzeapa, nu dau nume (de ex: e-mag), sa platesc si taxa de livrare si sa ma si aleg cu un produs ce-i bun de aruncat la pubela, am zis ca prefer DOMO-u.


<_<  :rolleyes:    WWW.PCGARAGE.RO    :rolleyes:  <_<

Au si de 128 MB carduri, pana la 8 GB sau cat pana mea e.

#20
galuscutza

galuscutza

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 18.07.2008
Am fost ºi eu asearã la Domo sã cumpãr ceva cadou pentru maicã-mea de ziua ei. Buuun... Preþ mai mic decât la Media Galaxy, pânã aici toate bune ºi frumoase, eram încântatã (vezi, iubitu'? þi-am spus eu sã venim la Domo cã la Media Galaxy sunt cele mai scumpe). Ne hotãrâm asupra produsului, ne uitãm în stânga, ne uitãm în dreapta, fugãrim vreo doi Domo-iºti care erau ocupaþi cu alþi clienþi în timp ce alþi Domo-iºti stãteau ciorchine ºi frecau menta la casã, în sfârºit ne bãgãm în seamã la o Domo-istã, ne paseazã la alta, ne aleargã aia tot magazinul dupã ea ca la cursa de 50 metri garduri fãrã sã ne spunã mãcar "haideþi sã vã fac garanþia" sau "puteþi sã aºteptaþi la casã" sau ceva asemãnãtor, în sfârºit dupã 15-20 de minute sunt la casã cu produsul. "79.99" "! Poftim?" "79.99, vã rog" Pe raft produsul era 71.9, îmi spun repede în gând cã probabil era fãrã ceva taxã ºi îi întind banii având încã o expresie puþin miratã. În sfârºit, eram afarã! Trecuserã aproximativ 30 minute cu totul. Concluzia... "Se putea ºi mai rãu" sau "oricum mai bine decât la Media Galaxy".

#21
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,529
  • Înscris: 07.04.2005

 galuscutza, on Jul 25 2008, 08:07, said:

îmi spun repede în gând cã probabil era fãrã ceva taxã ºi îi întind banii

La produsele electronice se percepe asa numita taxa verde, are legatura cu UE...

Citeam pe-unde ca la Depozitul de Calc nu se mai percepe taxa asta pt ca au amenajat spatii pt colectarea produselor electrocasnice.

In alta ordine de idei, la Real erau puse peste tot anunturi "La aceste produse se mai percepe TAXA Verde" sau asa ceva...

#22
gabytza2000

gabytza2000

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.08.2008

 ghitapg2, on Jul 28 2008, 19:43, said:

La produsele electronice se percepe asa numita taxa verde, are legatura cu UE...

Citeam pe-unde ca la Depozitul de Calc nu se mai percepe taxa asta pt ca au amenajat spatii pt colectarea produselor electrocasnice.

In alta ordine de idei, la Real erau puse peste tot anunturi "La aceste produse se mai percepe TAXA Verde" sau asa ceva...

TIMBRUL VERDE este inclus in pretul afisat...probabil era gresit pretul de la raft...depinde de magazin si de oamenii angajati acolo...cat de service incercati sa cumparati produse de firma ca sa nu va intoarceti cu ele,feriti-va de marcile care produc exclusiv pt DOMO ALTEX etc...si e vina centrelor de service pt intarzierea reparatiilor nicidecum a magazinului sau a angajatilor...

#23
ghitapg2

ghitapg2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,529
  • Înscris: 07.04.2005

 gabytza2000, on Aug 11 2008, 16:54, said:

si e vina centrelor de service pt intarzierea reparatiilor nicidecum a magazinului sau a angajatilor...

Asta nu inseamna ca nu poti sa faci reclamatie pe la OPC, daca nu aduc produsul in termenul prevazut in contract (la aparatele cumparate recent scria parca ca trebuie sa le repare sau dupa caz, in maxim 10-20% din durata garantiei)

Btw, acea memorie care ar fi trebuit s-ajunga pe 21 IULIE, nici in ziua de azi nu e. Noroc c-am gasit in alta parte si n-am asteptat... ce mai... traim in Romania si asta ne-ocupa tot timpul.

Edited by ghitapg2, 11 August 2008 - 17:53.


#24
gabytza2000

gabytza2000

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 01.08.2008

 ghitapg2, on Aug 11 2008, 18:51, said:

Asta nu inseamna ca nu poti sa faci reclamatie pe la OPC, daca nu aduc produsul in termenul prevazut in contract (la aparatele cumparate recent scria parca ca trebuie sa le repare sau dupa caz, in maxim 10-20% din durata garantiei)

Btw, acea memorie care ar fi trebuit s-ajunga pe 21 IULIE, nici in ziua de azi nu e. Noroc c-am gasit in alta parte si n-am asteptat... ce mai... traim in Romania si asta ne-ocupa tot timpul.

Normal ca poti face reclamatie la OPC e dreptul fiecarui fiecarui cumparator...e naspa daca ai probleme cu calculatorul sau laptopu ca ti-l tine la service o luna....in rest frigidere masini de spalat vin acasa si ti-l repara

#25
trendynight

trendynight

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 19.08.2008
Ohoo pai sa va spun eu aventura mea la domo.ro , o aventura care dupa muuuult timp de asteptat ca un prost , mintit si prostit s-a terminat cu bine datorita celor de la anpc net ( cei mai promti si seriosi, apelati la ei oricand aveti astfel de probleme!)
Am facut o comanda pt un lcd 32lg3000( am ales plata intr-un magazin domo) in preajma revelionului la pretul bomba de 1400 ron ... am asteptat vreo luna jumatate in care am trimsi foarte multe mailuri si efectuat apeluri , in care am fost asigurat ca produsul va veni ''odata si odata'' cu pretul din comanda!
Termenul de asteptat a ajuns la aproape 2 luni dupa care i-am sunat si o doamna de acolo im-a spus ca vor veni la inceputul lunii viitoare ,deci inca 2 saptamani de asteptat , bun zic eu , daca tot am asteptat atat, hai sa mai rabd putin...
Trec si aceste 2 saptamani timp dupa care ii sun si le cer explicatii, si supriza: ''ne pare rau dar din pacate produsul comandat de dvs nu se mai afla pe stoc la furnizor fapt pt care nu va mai putem onora comanda ...'' oau .. le-am zis ca fac misto de mine , adica am asteptat ca un tampit atata timp doar ca sa imi spuna ei ca nu imi pot onora comanda ...... mailuri peste mailuri la reclamatii domo.ro , din pacate nu am primit niciun raspuns!
M-am resemnat si am zis sa ii dau drq cu tot cu televizor si sa il achizitionez dintr-un magazin real....
Dupa vreo saptamana si ceva , s-a reinoit oferta celor de la domo , care spre surprinderea mea era si lcd-ul comandat de mn si care nu mai era in stocul furnizorilor precum celor de la domo.ro!

Ajung acasa si ii sun iar, le spun despre ce este vorba si ma iau cu abureala ca defapt el nu exista in niciun magazin, eu ii zontrazic dupa care sunt rugat sa inchid pt a verifica si ei apoi ma suna un preten care imi confirma ce vazusem si eu , dar imi atrage atentia ca nu voi putea primi tv la pretul din comanda! Nemultumit i-am atras atentia ca am asteptat mai mult de 2 luni degeaba in care mi s-a confirmat prin mail si telefonic ca atunci cand vor primi stoc mi-l vor livra la pretul din comanda!
Mi-a explicat ca nu are nicio vina , el fiind doar o interfata care executa comenzi si m-a rugat sa fac reclamatie la departamentul lor propriu ( oau ce interesant sa ii reclam si sa imi raspunda tot un mucea ca asta care sa imi zica , ca isi cer scuze ...bla ..bla nu am nevoie de asa ceva ).

Pretul tv-ului in magazin era acum 1700 ron deci cu 300 ron mai mult, dar pt a nu ramane pe dinafara am zis sa cumpar tv-ul din magazin si sa termin balciul!

Inainte de achizitionarea tv-ului am facut o plangere la anpcnet in care am relatat toata aventura mea cu cei de la domo.ro, si am atasat toate convorbirile telefonice si mailurile doveditoare la ceea ce am sustinut si cerut!

Si vineri 6 martie dupa o luna de la depunerea plangerii m-au contactat cei de la domo.ro si m-au informat ca tv-ul meu este disponibil pt livrare la pretul din comanda... Le-am trimis inapoi un mail in care le-am spus ca eu am cumparat produsul comandat din magazinul lor, si pe numele din comanda(adica numele meu )...+plus multe alte urari de bine si felicitari pt profesionalismul de care au dat dovada!
Am primit raspuns inapoi seara ca imi vor fii restituiti banii platiti in plus!

Astazi ma suna managera de la tg-jiu care era cam neinformata si nu intelegea de ce wink.gif))))))), ca ei nu i se parea legal.. dar eu i-am zis ca e totul legal si cei de la domo.ro nu au dat aceasta hotarare dintr-un gest civic ci pt ca au fost obligati!!! ... a ramas paf doamna...
Dupa aia ma suna si o tipa de la Tg-Secuiesc(acolo e centru domo) care isi cere miii de scuze si ii pare rau pt situatia creata !

In final mi-am primit suma platita in plus ,dar aceasta nu acopera timpul pierdut si toata situatia creata !


Concluzie domo.ro cel mai neserios magazin online, nu apelati la acesta , si eu inainte sa cumpar am vazut pe net numai pareri proaste dar ca un ''bleg'' nu le-am luat in seama !
Apelati insa la anpcnet pt orice fel de problema aparuta cu orice comerciant neserios , spre surprinderea mea si-au facut treaba si merita laudati!

#26
meghidoo

meghidoo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 95
  • Înscris: 14.11.2006
Hahaha deci nu sunt singurul, si eu i-am injurat mereu si vad ca nu ma invat minte!!! am comandat pentru a 3-a oara ceva pe net de la domo, prima data am comandat un frigider care nu era la super oferta(deci nu foarte cautat), a durat comanda de 2 ori mai mult decat ce scria pe site, dupa multe e-mailuri si telefoane si bla bla-uri am primit frigiderul ok, a 2-a oara am comandat un gratar electric, asta a venit in timp dar fara certificat de garantie, acum am comandat o navigatie cu detector radar(super pret), baiatul din domo a luat produsele si mi le-a dus direct la casa , sa le platesc, fara sa le verific, fara sa imi arate cum functioneaza, lucru care mi s-a parut foarte dubios, asa ca am verificat produsele si surpriza detectorul nu avea cablu de alimentare, totul ok, am discutat cu respectivul si i-am zis ca platesc produsul in totalitate, iau doar navigatia si ma intorc dupa detector cand ma suna ei, nu a fost de acord si ridicand tonul mi-a zis ca el nu are nicio treaba si sa revin a 2-a zi poate ajunge si cablul, daca nu el trimite inapoi produsul si nu-l intreseaza... end.

#27
jijinho

jijinho

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 335
  • Înscris: 06.11.2008
varza domo ....am luat un montior si nu sunt multumit de el ...am vrut sa-l duc inapoi ca asa se face peste in lume si in tarile care apartin de europa si surpriza ...ei nu primesc nimic inapoi.

#28
drucker

drucker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 11.01.2008
feriti-va de ei, mai ales ca acuma mai nou se numesc Tehnomarket, am achizitionat un produs de la ei care s-a defectat dupa 3 zile, m-am intors imediat  la magazin sa mi-l inlocuiasca si m-au directionat catre service. Parerea mea ca acel produs a avut un viciu ascuns de fabricatie si eu doream sa fie inlocuit produsul nu sa raman cu unul reparat....este ultima oara cand mai cumpar ceva de tzeparii astia...

#29
7_day_theory

7_day_theory

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.10.2009
am fost eu la domo iancului.

am ales niste casti din raft si cand ma duc la casa face aia ca ma costa 60 de lei. o iau frumos de mana , o duc la raft ii arat ca stie 40 de lei. face la mine ca mai sunt greseli. eu am spus ca nu ma intereseaza si ca eu am ales castile respective pe baza pretului. a incercat sa o mai dea cotit dar nu am spus nimic si doar am inmanat 40 de lei si am cerut bonul fiscal. intre timp a venit managerul de magazin care nu a avut ce sa faca decat sa mi dea castile la pretul afisat.

nici macar nu a trebuit sa sunt la protectia consumatorului , a fost totul din comportament. dar la o adica sunam si faceam o plangere de toata frumusetea.

PS: domo = naspa

#30
drucker

drucker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 11.01.2008
nici macar nu a trebuit sa sunt la protectia consumatorului , a fost totul din comportament. dar la o adica sunam si faceam o plangere de toata frumusetea.

eu am sunat de 3 ori la OPC si mi-au spus sa fac plangere, ultima oara eram in magazin ii spuneam tipului de acolo ca conform informarii din mass media a ANPC am dreptul sa mi se inlocuiasca produsul si in acelasi timp vorbeam la telefon cu o tipa de la OPC care astepta pe telefon  sa vorbeasca cu cineva de la Technomarket...evident ca l-a durut in basca si a refuzat inlocuirea produsului defect...am facut plangere si astept rezolutia de la OPC

#31
isav

isav

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.06.2007
Eu am cumparat de mai multe ori de la DOMO si sunt multumit de serviciile lor.

#32
drucker

drucker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 11.01.2008
aventura continua : produsul abia reparat de o saptamana (i s-a inlocuit o piesa) prezinta alt defect drept urmare mi s-a comunicat sa ma intorc cu el la service :argue:  :death:  :raygun: tot ce vreau acuma este sa imi dea banii inapoi
in alta ordine de idei : cei de la OPC Bucuresti nu mi-au raspuns la reclamatia trimisa asa ca am facut reclamatie la ANPC ca cei de la OPC nu mi-au raspuns la reclamatie :chair:  :eek: si intr-un final  cei de la OPC Buc mi-au raspuns ca reclamatia mea a fost inaintata la OPC Ilfov (unde are Domo sediul social) si de la care astept o rezolutie :gunsmilie:

#33
drucker

drucker

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 11.01.2008
aventura continua...inca o data feriti-va de Domo, nu cumparati produse de la ei

am primit rezolutia de la OPC care stipula faptul ca produsul trebuie inlcouit sau reparat de DOMO, asa ca m-am gandit de dimineata sa ma prezint cu el la service (produsul a fost reparat dar nu functioneaza in parametrii corespunzatori) iar cei de la service mi-au spus ca nu il primesc au refuzat sa imi elibereze un document ca produsul nu functioneaza conform specificatiilor si ca trebuie sa ma duc la magazin unde 100 % sigur mi-l vor inlocui. Toate bune ma indrept astfel spre DOMO Militari, ii arat "sefului" de magazin raspunsul OPC si ii cer sa mi-l inlocuiasca sau sa imi returneze banii....supriza tipul refuza spunand ca daca nu am negatie de la service nu mi-l poate inlocui, ii povestesc ce mi-au zis cei de la service si ii solicit sa imi elibereze un document prin care sa imi comunice IN SCRIS ca refuza inlocuirea produsului...tipul refuza, fac scandal si maine ma duc iar la OPC Ilfov sa inaintez a doua plangere atat catre DOMO cat si firmei de service...INCREDIBIL.....ATENTIE - NU ACHIZITIONATI NIMIC DE LA DOMO

#34
buriceaceapa

buriceaceapa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 21.05.2010
[b][b]Cam tarziu teai trezit ,ce sa-ti fac daca nu te duci la mag. sa cumperi dar nu de la DOMO de ex: media ca au si mai multe si sunt cat de putin mai seriosi .La DOMO sef e ungur si e scarbos pedeasupra ma refer la fig. si la propriu iar cea dea doua e de rau si mai sus orcum este o companie straina care nui intereseaza decat bani asa ca stii de la unul care lucreaza in domeniu . :thumbdown:  :cursing:

Quote


CRED CA CA AI CUMPARAT DOAR PRODUSE DE BRAND

#35
teomarinescu

teomarinescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 04.10.2008
Ei bine si eu sunt un client ” fericit” de Domo.
Am cumparat de la ei un mouse optic logitech mx works anywhere(numai unde vreau io adica pe padul meu nu) si dupa 100 de incercari acasa sa il fac sa mearga fara sa sara pointerul din colt in colt ca un soarece beat, m-am decis sa-l returnez si sa il schimb cu un produs care chiar face ceea ce scrie in specificatii. Cum nu am putut sa ma duc personal am trimis-o pe sotie cu mouseul si bonul fiscal sa il returneze.
Acolo aflam ca Domo nu primeste produse, proaste, bune, tepe nu conteaza ai cumparat al tau e. Cu o nesimtire de vanzatoare de taraba tovarasa directoare de vanzari a magazinului a sustinut clar ca nu se returneaza nimic ca de ce nu l-am testat acolo. Ok atunci sotia mea i-a sugerat sa ii desigileze 5 mouseuri sa le testeze, raspunsul a fost prompt .... aaa nu se poate. Deci de ce nu l-am testat? ca oricum nu se putea testa  :nonobad:
Dupa studii pe net am trimis mail la [email protected] si anpc. Vine raspunsul prompt de la domo ca legea care ii obliga pe ei sa primeasca produsele inapoi se aplica numai daca cumperi “la distanta”. Apoi vine si un telefon de la o duduie care incearca sa ne lamureasca cum ca produsul cumparat = clientul fericit (tepuit) si chiar daca i-am spus ca facem reclamatie la anpc raspunsul a fost foarte politicos : ” N-aveti decat!” si pam telefonul inchis . Am reclamat la anpc .. acum astepam sa vedem daca e vre-o sansa.
Bine naibii ca nu am cumparat ceva mai scump dar acum problema este de principiu nu o sa mor dintr-un mouse ratat dar atat de fericit as fi sa isi ia o amenda de la ANPC chiar si pentru motivul ca nu scrie nicaieri ca nu primim produsele inapoi sau ca nu pastreaza normele de igiena :P . Da inca suntem departe de lumea civilizata si vom ramane pana cand nu se va schimba mentalitatea de neam prost a vanzatorilor.
Oricum ce am vrut sa subliniez este nesimtirea si bataia de joc din firma romaneasca Domo. Nu recomand. :thumbdown:

#36
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,503
  • Înscris: 23.06.2004
Eu pana acum sunt multumit de produsele achizitionate de la ei, dar recunosc ca nu am avut probleme cu ele, asa ca expereinta mea nu poate fi considerata o bila alba pentru Domo.

[OFFTOPIC]
Am cumparat un monitor din Italia acum vreo 3 ani, destul de scump la vremea aia. Cand am intrebat daca nu-i facem o proba inainte de a-l plati mi s-a spus ca nu e nevoie, daca are ceva sau nu-mi place am 7 zile la dispozitie in care ma pot intoarce cu el sa mi-l schimbe. Din fericire nu a fost cazul, chiar acum scriu din fata acelui monitor, dar am ramas placut impresionat de cum merg lucrurile in alte locuri.
[/OFFTOPIC]

Edited by aladdin2k, 27 May 2010 - 09:05.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate