Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Alegere facultate

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
[ady]

[ady]

    Hopeless Dreamer !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,688
  • Înscris: 23.04.2006
Buna ziua,
Am si eu o problema...mica, si totusi destule de mare...
Sunt elev in clasa a X-a acuma (aproape a XI-a), insa la limbi (filologie) - la un liceu f bun din sibiu (Brukenthal)
Problema mea este ca am ajuns la filologie in urma notei mici obtinute in capacitate la germana...
Insa nu prea am multe legaturi cu limbile...eu fiind mai mult axsat pe real.
Ce as putea face pe viitor? La ce facultate m-as putea duce de aici? As putea intra la una care este axsata pe mathe-info?
M0-am gandit sa ma mult la mathe-info (real) insa trebuie sa recuperez 2 ani de matematica intensiva in mai putin de 2 luni...ceea ce este destul de foarte greu...
Ce as putea face? la ce facultate m-as putea duce mai departe? (preferabil, sa nu aibe legatura cu limbile....poate socio-umane)...sau as putea da undeva unde se cere mathe\info?

#2
xcelent2005

xcelent2005

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 83
  • Înscris: 10.01.2007
Nu prea poti sa dai la fac mate-info, pentru ca majoritatea cer media la mate/fizica/info din liceu. La filologie, dupa clasa a 10-a nu mai faci nici una din ele. In plus, nu poti sa dai mate la bac din cate stiu.
Cu toate astea, cunosc o persoana care da anul asta admitere la managment - ASE TAXA, de la filologie.