Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

First Bike (tepari)

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
69 răspunsuri în acest subiect

#37
roguru

roguru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.964
  • Înscris: 29.05.2004
cu frane pe discuri sunt chiar ieftine. Mai bine iti iei cu frane clasice. La pretul asta cred ca sunt cam varza. Si pana la urma la ce fol ca pe un MB nu prea ai cum sa depasesti 45~50 Km/h?

#38
Genubah

Genubah

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 135
  • Înscris: 15.02.2003
databyte, esti sigur ca vrei sa bagi 8 mil. intr-un First Bike?? :confused:  Mai bine uita-te putin la Matrix-urile alea semirigide... ai iesi mai castigat.

PS. "Franele pe disc" sunt primul lucru pe care vei dori sa-l schimbi la First Bike.

#39
mammut

mammut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 02.10.2003
Franele pe disc de la FB daca prind noroi sau o picatura de ulei poti sa-ti faci asigurare medicala.

#40
pirannia

pirannia

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 437
  • Înscris: 25.07.2003
La ulei pe ele, TOATE franele pe disc se duc naiba. La noroi in nici un caz, eu am o frana relativ slabutza (logan dx) shi tine bine la noroi sau apa, in sensul ca se usuca repede, asta pana am uns-o din greseala cu ulei ..... dupa care am schimbat placutele.

#41
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.517
  • Înscris: 04.04.2004
...eu nu stiu de ce se aduc in discutie franele pe disc.... eu nu am vazut decat pe fata frana pe disc si mi se pare o prostie, chiar periculoasa, adica daca iti iese ceva in fata si ai franat maxim, se opreste roata pe fata ca deh, e cu frana pe disc ca la autocar, si odata ce s-a oprit roata crestetul capului ti-e in mare pricol! Bicicleta cu tot cu tine pe ea are o masa de pana in 100 kg si cred ca franele pe disc sunt de prisos MAI ALES pe fata, unde am zis ca e chiar periculos...e foarte okay cu franele clasice.
Mai cred ca nu conteaza magazinul de unde o iei, ci marca si modelul de bicicleta. Pe 17 iunie 1999 mi-am luat de la magazinul standard de biciclete (cred ca e si de stat magazinul, nu particular) o Nevada Velolux. Pot sa spun ca mi-am dorit-o mult, deci am exploatat-o max dupa aia, si ca imi placea mult sa merg offroad, nu ma uitam la borduri sa ridic roata pe fata ci doar incetineam, si cautam sa merg cat mai putin pe asfalt. Cablul de frana spate a cedat dupa un timp si pinioanele, insa pot sa spun ca la pinioane a fost vina mea, ca nu am uns in primii 2 ani niciodata lantul, pinioanele si foile. Doua piese, asta in contextul in care, dupa mine pe la bloc au mai aparut o gramada de biciclete, unele cumparate de acolo, altele din alte parti, si nu a rezistat nici o incheietura, se schimbau coronite, foi indoite, schimbatoare, excetera. Stiu ca am mers acolo sa imi schimb cauciucurile roase si a spus ala, ca pacat ca Velolux din Italia asta nu mai fabrica biciclete, ca faceau niste biciclete adevarate, si eu i-am confirmat ca nu mi-au cazut decat astea doua piese... Deci conteaza bicileta si nu de unde o cumperi. Stiu pe cineva care a actionat in mod romanesc: costa vreo 2.5 mil bicicleta, asta vara trecuta, si-a ales una, si i-a dat aluia 500 000 in plus ca sa stea seara peste program si sa ia din magazin, de la fiecare bicicleta ce are mai bun si sa ii puna pe a lui. Numai cadru a mai ramas cel original, este o idee si asta...scuze ptr mica abatere de la topic...

#42
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.554
  • Înscris: 15.04.2004
Nu merita de la First Bike. Folosesc piese facute pe vapor. Tare ma indoiesc ca sunt componente Shimano/Logan originale. Pai franele Logan sunt printre cele mai performante din lume. Numai o frana pe disc Logan originala costa in jur de 8 milioane. Atunci cum pot ei dota o bicla cu tot felu de smekerii si s-o vanda cu 8 milioane. Pe de alta parte suspensiile lor sunt de 2 bani. Mai rau ingreuneaza bicla decat sa ajute la ceva. Franele alea pe disc de la FB iarasi sunt varza. Mai bine iti iei niste frane V-brake originale de la Shimano si sunt de 10 ori mai bune. Tineti cont ca o bicla ca lumea incepe de la peste 15 milioane. Recomand cu caldura un cadru usor din aluminiu sau alt aliaj usor. Greutatea biclei nu trebuie sa depaseasca 13 kile, altfel va blestemati soarta cand trebuie sa urcati o panta.

#43
databyte

databyte

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 58
  • Înscris: 22.06.2004
Merci de advice-uri, raman atunci sa aleg tot cu frane clasice ca m-ati lamurit de franele pe disc.
Am sa trec pe la Matrix sa vad ce au ei.Oricum mai mult de 8 mil n-as baga intr-o bicicleta.
Furcile si suspensiile spate  DownHill sunt bune de ceva?, nu de alta dar la ctuala mea bicicla nu am suspensii si pe gropile astea ma cam dor componentele :)

#44
mammut

mammut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 02.10.2003
Furca de downhill, desigur una buna costa peste 15 mil, cele de la FB nu stiu cat costa dar iti dubleaza greutatea bicicletei si mare lucru nu face. Un cadru cu suspensie spate este scump, un B1 costa de la 20 mil in sus. Aste sunt preturile pentru niste biciclete in care poti avea incredere daca vrei sa faci o coborare. Daca vrei sa te plimbi in oras in primul rand nu iti trebuie un cadru full suspension, daca ti neaparat iti poti pune o furca cu amortizor pentru fata. Suspensia pe spate te incurca in oras, mai mult te hatani in sus si jos cand pedalezi.

#45
Genubah

Genubah

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 135
  • Înscris: 15.02.2003

Citat

... franele Logan sunt printre cele mai performante din lume
Nu chiar, afaik Logan sunt frane actionate prin cablu, care nu se compara cu o frana hidraulica.
Nu ca ar conta; asa cum s-a mai spus, o bicicleta rigida sau cu suspensie pe fata (RST sau Suntour), cu v-brakes, componente Shimano Acera sau Altus (merge si Tourney) - este tot ce trebuie pentru oras. Preferabil, cadru de otel, pentru ca este mai elastic (Alu este mai usor, dar iti muta c... - fundul - de rigid ce este).

#46
Silvester

Silvester

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 8
  • Înscris: 25.08.2004
Acum am gasit si eu acest forum....cam cu o luna prea tarziu !!!!!!!!

Am luat o bicicleta de la hotii astia de la First Bike si acum vine partea tare:
-camera de la roata spate era peticita,
- am crezut ca roata spate era descentrata....dar.... tzeapa era stramba nu descentrata !!!!
foile de la schimbatorul de viteza au niste dinti (6-7) uzati, adica tociti, in plus una dintre cele trei foi este sudata intr-un loc si intr-altul ciobita putin

PS: cand am cumparat bicicleta au zis ca are garantie 2 ani si ca sa merg din 30 de zile in 30 pentru un control !!!! Am depasit termenul cu o saptanama pentru ca am fost plecat la mare, iar in weekendul asta am de gand sa merg cu ea la verificari. Daca zic cumva ca am pierdfut garantia deoarece nu am venit la timp cu ea, le fac camera de la roata din spate guler iar cu foile de la schimbator le fac o dantura ca la un fierastrau electric !!!

Niste hoti nenorociti astia !!

#47
roguru

roguru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.964
  • Înscris: 29.05.2004

Citat

Originally posted by Silvester
- am crezut ca roata spate era descentrata....dar.... tzeapa era stramba nu descentrata !!!!
foile de la schimbatorul de viteza au niste dinti (6-7) uzati, adica tociti, in plus una dintre cele trei foi este sudata intr-un loc si intr-altul ciobita putin


Tu nu te uiti la ce cumperi?
Nu ar fi trebuit sa verifici intai?

#48
Silvester

Silvester

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 8
  • Înscris: 25.08.2004
Eu nu am mai avut bicilceta si asa ca nu prea stiam cu ce se mananca acest subiect !!

Dar in 30 de zile am invatat destul despre el si acum stiu de unde pot
sa iau niste piese de calitate buna si sa le montez !

PS: ceea ce tinea de roata spate deja am reparat si merge foarte bine ....macar cadrul este de calitate, asa ca pot sa o fac dintr-o bicicleta medie-buna in una foarte buna chiar !

#49
Miki69

Miki69

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 19
  • Înscris: 06.11.2004
Salutare fratilor!
M-am inscris in acest forum doar ca sa va impartasesc patania mea de astazi cu renumita firma.

Ma gandesc de o vreme sa-mi iau un vehicul motorizat. Deoarece n-am chef sa fac scoala de soferi doar pentru categoria A, m-am gandit la un moped, intelegand ca este singurul vehicul cu motor pentru care nu este nevoie de carnet. Cautand informatii despre mopedul FB am dat peste acest thread. Chiar daca am citit cu atentie ce scrie aici, mi-am zis sa ma duc totusi la magazin sa cer mai multe informatii. Este vorba despre magazinul din Cluj - Manastur. Ma duc, vad obiectul si-l intreb pe vanzator printre altele daca se poate pune semnalizare la un astfel de vehicul. (Din cate am vazut eu nu are decat far si stop.) Zice ca se poate, insa sistem din ala pentru bicicleta, pentru ca mopedul nu are baterie. Faza cu bateria era ceva nou pentru mine, nu stiam ca nu are dar asa o fi daca zice dumnealui. Mai zice ca farul se alimenteaza dintr-un releu?! cuplat la motor. Ei, din acel "releu" nu s-ar putea alimenta si semnalizarea?

In fine, am incheiat subiectul cu mopedul si am vrut sa-l intreb despre o chestie interesanta ce am vazut pe site la Shimano. Este vorba despre sistemul Nexus Auto-D, schimbator automat de viteze asistat de computer, care are si optiune manual. L-am intrebat daca se gaseste asaceva in Romania. Mi-a zis ca n-are cum sa se gaseasca pentru ca asaceva nu exista! Mi-a mai zis ca la ala automat e totul in butuc, nu are nici o comanda exterioara iar ala manual e cel clasic mecanic si sa-l las in pace cu aberatiile mele ca n-am cum sa inteleg daca nu ma pricep la electronica. Ca un computer e ala ce-l are el pe masa, cu tastatura si monitor si ca-i satul de indivizi din astia ce vin cu tot soiul de inventii. Ca a mai fost unul care zicea ca are 5 foi la bicicleta. Nu stiu ce sa zic despre cele 5 foi, nu sunt specialist, dar nu cred ca situl Shimano e pacaleala de 1 aprilie. Eu am vrut doar sa cer parerea unui specialist?! in domeniu legat de acel schimbator. Si el nu zice ca nu stie sau n-a auzit, ci ca asaceva nu exista, ca e inventia mea! Numai prost nu m-a facut! In final m-a poftit sa parasesc magazinul daca nu vreau sa cumpar nimic! Nu intentionam oricum sa cumpar ceva de la el si daca voi mai intra vreodata in acel magazin va fi doar ca sa-i duc dovada ca asaceva exista.

Citat

The Nexus 4-speed Auto-D and 3-speed Auto Inter-3 shifting systems provide completely automatic shifting of their internally geared rear hubs. Both systems use a speed sensor, control unit, shift motor and CPU to shift the hub automatically according to riding speed. Electronically activated manual shifting is also possible at the touch of a button (Auto-D Inter-4).
citat de pe situl Shimano Europe.

Scuze daca v-am plictisit cu povestea mea, dar aceasta intamplare mi-a intarit convingerea ca aceasta firma e de 2 bani

#50
goguferaru

goguferaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 120
  • Înscris: 03.11.2004
Să vă mai zic și eu despre first bike, eram în magazin la ei uitîndu-mă după o bicicletă eliptică și chiar atunci a venit cineva cu una stricată, mi-a trecut cheful să mai iau ceva de la ei.

#51
mns

mns

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 57
  • Înscris: 22.08.2004
eu am cumparat in 2001 o bicicleta de la ei, nu stiu modelul :P , a fost circa 3 milioane, nu era cine stie ce, dar pana acum in 4 ani in care vara am folosit-o destul de des si nu neaparat in orash ci prin padure si alte zone de genul asta si singura problema intampinata a fost o pana :P

poate e valabila expresia batraneasca: nimic nu se mai face ca inainte ;)

Editat de mns, 18 ianuarie 2005 - 00:04.


#52
G. Brad

G. Brad

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 22.01.2005
M-am inscris in acest forum pentru a comenta despre First Bike

Am cumparat fiului meu de 15 ani, acum un an si 6 luni, cea mai scumpa bicicleta din magazin (RIMAL), pretul initial 10.5 milioane, promotie la 9.6.

De cand am cumparat-o sta numai stricata si asta in conditii de exploatare in oras, singura solicitare fiind deci urcarea si coborarea pe si de pe borduri.

Fiul meu are 70 de Kg, bicicleta e dupa fabricant facuta sa reziste la 120Kg?!

Suruburile de la suspensia spate se desfileteaza in timpul mersului, suspensia spate (pe gaz - cica) numai suspensie nu este, foarte rigida, de altfel s-a rupt de doua ori, furca din spate s-a rupt si ea din cauza ruperii suspensiei, franele pe disc nu pot fi centrate, axul rotii din spate (5mm in diametru!!) s-a rupt si el, etc, etc. etc...
Un adevarat pericol pentru cel care da banii pe asa ceva.

Reparatiile au fost efectuate in garantie dar cu instalarea acelorasi piese defectuoase si cu asteptari chiar si de luni de zile.

Am vazut pe acest forum ca se vorbea de ANPC si OJPC, lasati-o balta fratilor, eu i-am contactet de la prima problema mai serioasa, mi s-a raspuns ca trebuie sa gasesc un "expert" in biciclete, autorizat sa-si dea cu parerea asupra problemelor si de-abia dupa aceea pot sa intervina.  Chestie tipic romaneasca, aceasta organizatie guvernamentala mai degraba protejaza producatorii care vand te-miri-ce, nicidecum consumatorii.

First Bike au mai nou si site pe web: http://www.gogo.ro/firstbike/#

Mai bine s-ar apuca sa fabrice gogosi, de fapt nu au nevoie, de vandut tot vand gogosi.

Shortcut-ul contact de pe site nu merge (de altfel nici un alt buton soft), asa ca pentru a contacta eventual fabricantul si nu pe vanzatoarele care nu prea pot face mare lucru, tot numarul de mobil de pe eticheta de hartie lipita pe cadrul bicicletei poate fi folosit, nu va faceti sperante, la capatul firului nu va asteapta nicidecum rezolvarea problemei.

In centrul singurei pagini web, scrie: "standarde de calitate"!!!???

First Bike = SINGLE USE BIKE!!!

#53
Tzepi

Tzepi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.986
  • Înscris: 04.08.2003
aa, incearca alta marca de biciclete pentru fiul tau. pacat de bani....
o maaare porcarie bicicletele First Bike. am prieteni care si-au cumparat bicle si mai mult au stat cu ele prin "service-uri"

eu am una Raxon cumparata acu "n+1" ani din Metro...dar nu are frane. adrenaline rush :)

#54
Flavyuz

Flavyuz

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 20
  • Înscris: 12.08.2005
Well , well Catalin cine n-a luat tzeapa de la First Bike?
Sunt o gramada.
Eu citisem forumu asta mai demult cand achizitzionasem o bicicleta First bike Jumper BMX. Credeam ca ce se vorbeste aici sunt doar niste lucruri exagerate.
Am bicicleta de un an si sa mor dak am avut ceva la ea desi am sarit toate bordurile din oras. Ma gandeam ca eu sunt mai norocos Pe dreaku.
Acum o luna de zile mi s-a rupt cablu de la frana de pe spate.
Am zis ca dupa un an e normal. M-am dus eu la magazinul First bike din Pitesti desi eu stau in Curtea de Arges, sa-mi iua cablu de frana si camera  (asteia ia sarit valva). Ajung eu acolo intreb dak au cablu si cica nu au ca o sa faca ei comanda dar ei nu stiu dak o sa aduca. Ce sa zic "n-are n-are asta e". Ii cer camera de bicicleta si imi da una din raft asa cum se si face.
Ajung acasa ca sa vad ca mi-a dat o camera defecta (sparta).
Deci pan' la urma eu ce naiba sa fac ca am doar 16 ani si am strans 4 milioane sa-mi cumpar o bicicleta si ei ai dreaku nu au piese de schimb.java script:emoticon(':angry:')
smilie

Asa ca din pacate si pe mine m-au tzapit si habar n-am ce se fac impotriva lor.
Stau sa ma gandesc ca si dak contactez OPC-ul aia isi iau si ei o mita frumusica si au rezolvat cazu' , dar de noi care le suntem clienti ii doare in ****.
:worthy:
Apropo dak vrei o bicicleta k-lumea unde gasesti in Romania lu dreaku marci renumite de BMX-uri? Astept niste solutzii.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate