Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme la schimbarea treptelor de viteza
Last Updated: Jan 26 2005 23:05, Started by
zoltan
, Mar 08 2004 11:08
·
0
#19
Posted 12 April 2004 - 22:02
Adica din a 4-a nu pot s-o bag in a 2-a fara s-o scot din 1-a ?
N-am mai incercat asta, nici n-am crezut ca se poate. |
#20
Posted 14 April 2004 - 13:26
toata smecheria e sa-ti dai seama ce nu stii pentru ca nu ai incercat.apoi stii ce ai de facut mai departe BURVI!(exclude varianta cu toate incercarile posibile)
|
#21
Posted 10 September 2004 - 22:52
daca tot se vb aici de schimbari de viteza... si eu am probleme cu masinutza..
nu imi intra in treapta 1 si a 2-a. adica gasesc locul unde trebe sa fie viteza dar degeaba imping ca nu vrea... si nu vrea!! mai mestec ce mestec in viteze si pana la urma intra... in schimb celelalte trepte merg ok. ceva idei? Edited by worm, 10 September 2004 - 22:55. |
#23
Posted 11 September 2004 - 23:26
vreo idee ce ar putea fi stricat? in cutie am schimbat cam tot ce era stricat... chiar si sania de la schimbator.
poate sa fie de la ambreiaj? imi prinde mai jos decat ar trebuii iar in a 1a imi pleaca f tare chiar daca ridic putin ambreiaju... mecanicu nu pare sa-l fi deranjat asta... deci? any ideeas? ce poate fi broken pe acolo? |
#24
Posted 16 September 2004 - 14:27
Nu stiu care-i treaba cu modelele mici de Daewoo....
Eu am mers cu Leganza si am citit niste chestii tehnice referitoare la schimbarea vitezelor,- din superioara in jos; - Si intr-adevar, cum a mentionat cineva mai inainte exista un mecanism care impiedica asta, ceea ce inseamna ca grupul propulsor (motor+cutie viteze) suporta acea treapta de viteza, in ajutor venind injectia multipunct ajustind punctul de aprindere in mod optim pentru cuplu maxim de tractiune. ...La Dacie (1300) e cu totul alta treaba; cine a avut una cu cutie frantuzeasca stie ca se poate baga in a 1-a si din mers, ceea ce eu am si facut (din a 3-a, in a 1-a) pe vremea cind eram pifan, de era sa iasa pistoanele prin capota... Cu timpul, asimilindu-se cutiile in conceptie proprie (U.A.P.), nu se mai putea introduce in a 1-a decit de pe loc- restul schimbarii dintr-o treapta in alta il cunoasteti... |
#25
Posted 17 September 2004 - 07:08
Mai, voi sunteti seriosi?
Luati o carte de auto, vedeti ce e intr-o cutie de viteze clasica si nu va mai inchipuiti nu stiu ce mecanisme pt. Warp 3 pe acolo, sunt niste pinioane care se angreneaza si atat. Poti baga din ce viteza vrei in ce viteza vrei, poti scoate din ce viteza vrei fara ambreiaj, poti baga si in viteza daca prinzi momentul cand vitezele periferice sunt egale, ceea ce e destul de greu si complet nerecomandabil. Arborele primar este forjat dintr-o bucata. Pinioanele de pe arborelele secundar sunt tot timpul in angrenare cu conjugatele lor, deoarece se rotesc liber pe acest arbore. Cele ce sunt solidare cu acesta sunt sincroanele baladoare. Ele sunt mutate fata-spate de o furca actionata de schimbator. Este cate o furca pentru fiecare pereche de viteze: 1-2; 3-4; 5-6 (sauR), depinde de constructie. Cand mutati schimbatorul fata-spate selectati perechile de viteze. Cand mutati stg-dr selectati furcile. Etc. Edited by akeem, 17 September 2004 - 07:10. |
#26
Posted 18 September 2004 - 18:20
priceput...
dar in 1a tot nu poti sa bagi din mers... pe majoritatea autoturismelor :D |
#28
Posted 26 January 2005 - 14:47
am si eu un Matiz care are 1 an jumate si am observat asta de citva timp
am mers la mecanic i-am spus acest lucru este destul de des intilnit acest defect fii atent daca in momentul in care schimbi viteza din 3 in 2 nu cumva auzi si un zgomot destul de ascutit, un ciriit, un zgomot pe care in mod normal nu-l auzi, daca este asa ai o problema cu cutia de viteze, este stricat inelul de sincron sau alta piesa din cutie aseara am dus masina la reparat, nu stiu pretul pentru ca a mea este in garantie, exista posibilitatea ca mecanicii tai sa-ti spuna ca trebuie sa descresti din 3 in 2 la o viteza sub 20 de km/h in acest caz nu vei mai auzi acel zgomot insa masinutza ta nu merge in parametri normali adica nu-i normal sa faca asa ... te trombonesc stiu ca n-ai probleme cu nici o viteza decit cu descrescut din 3 in 2 dar daca stai asa o sa-ti apara zgomotul si la marsharrier si ar fi bine daca tori care aveti astfel de probleme a-ti intra si pe site-ul Daewoo si a-ti semnala aceasta problema ... cu cit sintem mai multi cei care o vom face cu atit mai repede o sa incerce astia sa schimbe ceva in aceasta directie |
|
#29
Posted 26 January 2005 - 14:49
am si eu un Matiz care are 1 an jumate si am observat asta de citva timp
am mers la mecanic i-am spus acest lucru este destul de des intilnit acest defect fii atent daca in momentul in care schimbi viteza din 3 in 2 nu cumva auzi si un zgomot destul de ascutit, un ciriit, un zgomot pe care in mod normal nu-l auzi, daca este asa ai o problema cu cutia de viteze, este stricat inelul de sincron sau alta piesa din cutie aseara am dus masina la reparat, nu stiu pretul pentru ca a mea este in garantie, exista posibilitatea ca mecanicii tai sa-ti spuna ca trebuie sa descresti din 3 in 2 la o viteza sub 20 de km/h in acest caz nu vei mai auzi acel zgomot insa masinutza ta nu merge in parametri normali adica nu-i normal sa faca asa ... te trombonesc stiu ca n-ai probleme cu nici o viteza decit cu descrescut din 3 in 2 dar daca stai asa o sa-ti apara zgomotul si la marsharrier si ar fi bine daca tori care aveti astfel de probleme a-ti intra si pe site-ul Daewoo si a-ti semnala aceasta problema ... cu cit sintem mai multi cei care o vom face cu atit mai repede o sa incerce astia sa schimbe ceva in aceasta directie |
#30
Posted 26 January 2005 - 14:51
am si eu un Matiz care are 1 an jumate si am observat asta de citva timp
am mers la mecanic i-am spus acest lucru este destul de des intilnit acest defect fii atent daca in momentul in care schimbi viteza din 3 in 2 nu cumva auzi si un zgomot destul de ascutit, un ciriit, un zgomot pe care in mod normal nu-l auzi, daca este asa ai o problema cu cutia de viteze, este stricat inelul de sincron sau alta piesa din cutie aseara am dus masina la reparat, nu stiu pretul pentru ca a mea este in garantie, exista posibilitatea ca mecanicii tai sa-ti spuna ca trebuie sa descresti din 3 in 2 la o viteza sub 20 de km/h in acest caz nu vei mai auzi acel zgomot insa masinutza ta nu merge in parametri normali adica nu-i normal sa faca asa ... te trombonesc stiu ca n-ai probleme cu nici o viteza decit cu descrescut din 3 in 2 dar daca stai asa o sa-ti apara zgomotul si la marsharrier si ar fi bine daca tori care aveti astfel de probleme a-ti intra si pe site-ul Daewoo si a-ti semnala aceasta problema ... cu cit sintem mai multi cei care o vom face cu atit mai repede o sa incerce astia sa schimbe ceva in aceasta directie |
#31
Posted 26 January 2005 - 14:54
am si eu un Matiz care are 1 an jumate si am observat asta de citva timp
am mers la mecanic i-am spus acest lucru este destul de des intilnit acest defect fii atent daca in momentul in care schimbi viteza din 3 in 2 nu cumva auzi si un zgomot destul de ascutit, un ciriit, un zgomot pe care in mod normal nu-l auzi, daca este asa ai o problema cu cutia de viteze, este stricat inelul de sincron sau alta piesa din cutie aseara am dus masina la reparat, nu stiu pretul pentru ca a mea este in garantie, exista posibilitatea ca mecanicii tai sa-ti spuna ca trebuie sa descresti din 3 in 2 la o viteza sub 20 de km/h in acest caz nu vei mai auzi acel zgomot insa masinutza ta nu merge in parametri normali adica nu-i normal sa faca asa ... te trombonesc stiu ca n-ai probleme cu nici o viteza decit cu descrescut din 3 in 2 dar daca stai asa o sa-ti apara zgomotul si la marsharrier si ar fi bine daca tori care aveti astfel de probleme a-ti intra si pe site-ul Daewoo si a-ti semnala aceasta problema ... cu cit sintem mai multi cei care o vom face cu atit mai repede o sa incerce astia sa schimbe ceva in aceasta directie |
#32
Posted 26 January 2005 - 23:01
offtopic pls scuza-ti
se vede ca folosesti IE si s-a blocat... si tot ai dat add reply add reply add reply ! ( sper sa nu ma pune-ti sa platesc aceasta reclama) ia-ti opera... consuma ceva dare e stabil si dai back fara sa se stearga tot ce ai scris pana acum ! ontopic Acum a aparut matiz 2 cu motor euro 3 nu cred ca au schimbat si cutia de viteze dar presupun ca au optimizat ceva pe la ea pe acolo cel putin ca sa nu mai aiba atatia care se intorc la garantie! ce stiti de aceasta mashinutza ? in afara de un motor nou si un facelift minor ? |
#33
Posted 26 January 2005 - 23:05
cradu, on Jan 26 2005, 14:54, said: am si eu un Matiz care are 1 an jumate si am observat asta de citva timp am mers la mecanic i-am spus acest lucru este destul de des intilnit acest defect fii atent daca in momentul in care schimbi viteza din 3 in 2 nu cumva auzi si un zgomot destul de ascutit, un ciriit, un zgomot pe care in mod normal nu-l auzi, daca este asa ai o problema cu cutia de viteze, este stricat inelul de sincron sau alta piesa din cutie io credeam ca asa face cutia de viteze de matiz... mie mi s-a intamplat la un matiz care avea sub un an, era prima oara cand conduceam unul si chiar m-am speriat |
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users