Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ajutor inlocuire LCD masuna de ca...

Ce impozite , taxe platesc daca c...

Range Rover Evoque, 2020, Hibrid,...

Pompa erbicidat p100
 [CUM] Pot sa ajung la Impact Hub ...

Apartament in bloc nou.

Tantari uriasi

lenovo ideapad 1 15alc7
 caut cablu lvds(video-invertor) p...

Adobe premiere pro, problema seta...

Ochelari distanta intermediara

Cum pot sa montez un SSD Sata in ...
 Digi + patronul Prima TV cumpara...

Husa si folie pt. Samsung Galaxy ...

Plita electrica moderna

problema incalzitor de apa Ferroli
 

Probleme la schimbarea treptelor de viteza

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#1
zoltan

zoltan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 10.12.2003
Oare care-i explicatia la urmatoarea chestie:
Nu pot sa schimb inapoi din a 3-a in a 2-a,pur si simplu nu intra inapoi tre sa bag prima data in a 1-a si de acolo intra perfect in a doua.Matiz e masina.

#2
zoltan

zoltan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 10.12.2003
scuze vroiam sa va intreb ce tre schimbat si c-am cat m-ar costa.Mersi

#3
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,420
  • Înscris: 05.08.2003
Asa face si la mine. Cand am viteza mai mare, nu ma lasa sa schimb in a 2-a sa folosesc frana de motor. Am observat chestia asta la mai multe masini.

#4
zoltan

zoltan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 10.12.2003
bine eu nu tre sa am viteza ca si cand stau pe loc daca vreau sa schimb inapoi din 3 in 2 nu pot prima data tre sa intru in 1-a si dupa aia

#5
mateiux

mateiux

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 08.01.2003
Ai incercat cu cablurile ??? ti-am zis shi pe autoshow

cablurile de la tija schimbatorului la cutie poate e intins ala de a doua

Chestia cu intratu greu e un fel de protectzie shi se observa tare la Opel nu prea vrea sa intre in viteze inferiore pt. frana de motor.

#6
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,420
  • Înscris: 05.08.2003
Care faza? De ce nu intra in a 2a. Eu conduc un Matiz de la serviciu si am un Opel Astra. La ambele am problema asta. La Opel imi intra mai greu dar intra, la Matiz, in schimb, nu vrea deloc.

#7
AcerMate

AcerMate

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 847
  • Înscris: 14.05.2003
Eu cred ca trebuie schimbata timoneria, adica ansamblul de pirghii de la cutia de viteze. Cred ca apare la masinile conduse de mai multi soferi si care de obicei isi mai baga p***. La Cielo stiu ca costa vreo 2 milioane anul trecut.

#8
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,420
  • Înscris: 05.08.2003
Eu am schimbat la Opel. Al meu a mai avut un singur proprietar inainte  (neamt).

#9
mateiux

mateiux

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 08.01.2003
Am avut 2 Opeluri Corsa B pana acum shi amanoua au facut chestia asta unul l-am luat la 30.000Km shi intra greu de tot(R.I.P.), dar intra, asta de acum are cutie sport shi intra mai usor dar tot opune rezistenta(Motorul shi cutia au aprox 20.000Km).

Ce era curiosa ca facea chestia asta mai abitir la rece -ala vechi-

#10
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
in general, in situatiile astea, trebuie facuta o dubla debreiere (parca asa ii spune): scoti pe liber, lasi ambreiaj liber, accelerezi un pic si apoi bagi in viteza inferioara (cu sau fara calcarea ambreiajului - dupa preferinte :drac: )

functioneaza excelent de la a II-a la a I-a (3 -> 2 nu prea avut probleme pe nici o masina).

#11
zoltan

zoltan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 10.12.2003
thx but cred ca tot la service o sa ajung si acolo sub 2-3 mil nici nu discuta +manopera.

#12
zoltan

zoltan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 10.12.2003
fuck asa m-am saturat de masina asta,numai probleme mi-a facut pana cand am avut tico nici o problema 1 an juma si acum hai sa fiu sie eu smecher am schimbat-o cu jigodia sta de masina,dracu sa-l ia.I had enough.

#13
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
lolz
eu la dacie ma chinui ca atunci cand dau intra-ntaia am un fel e chestie de care se loveste maneta si nu intra calumea !

#14
solarman

solarman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 04.04.2004
tyby a fost pe aproape....e adevarat ca tre sa faci un dbl ambreiaj.
in acest fel se aduc ambele pinioane la aceeasi viteza si "intra" in treapta respectiva.Nu e vb de nici o parghie sau de reglat altceva(daca era asta ar fi trebuit sa nu intre nici de la mic la mare).SINCRONUL treptei de viteza respectiv este defect.directia mecanic si schimbat.
pana una alta incearca sa lasi o pauza maricica (macar 3 sec)intre sch trteptelor de viteza.
cauza=oboseala materialului(e din bronz sincronul);prea mult ulei!!!;sau nu debraiezi pana la capat(vina ta sau cablu de ambreiaj prost reglat..(nu exagera la reglajul astuia din urma ca-ti ramane rulmentul de presiune angrenat pana il schimbi si pe asta....BAFTA

#15
zoltan

zoltan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 10.12.2003
mersi guys asa o sa fac pana la urma sau imi vand masina,nu stiu daca merita sa bag banii in ea,oricum are si alte mici problemute.Mersi incaodata

#16
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,000
  • Înscris: 17.10.2003
Si eu patesc la Dacie asa ceva (cam odata pe an). Din cand in cand mai strang un gang la piulita de la cablu (grija sa nu ramana rulmentul angrenat, cum zicea si @solarman - la Dacie nu e problema, se aude cum huruie cand exagerezi). E din cauza ca si cablul se mai intinde si pt. ca (virgula) cauciucul ala care tine contra mai imbatraneste si se mai macina.

#17
burvi2001

burvi2001

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,055
  • Înscris: 09.04.2002
Lasati experimentele ca stricati masinile.
Exista un mecansim special conceput care impiedica sa bagi in viteza 1 din a 3-a sau a 4-a.

E valabil pentru epox, ce am spus mai sus.

#18
solarman

solarman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 04.04.2004
mecanismul ala se refera la cu totul altceva!
sa nu bagi din Orice viteza in Alta viteza FARA ca din prima viteza sa fie SCOASA.Adicatelea s nu o poti baga in doua viteze deodata.Este vb de un sistem la capatul furcilor pe care absolut toater cutiile le au.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate