Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme la schimbarea treptelor de viteza
Last Updated: Jan 26 2005 23:05, Started by
zoltan
, Mar 08 2004 11:08
·
0
#1
Posted 08 March 2004 - 11:08
Oare care-i explicatia la urmatoarea chestie:
Nu pot sa schimb inapoi din a 3-a in a 2-a,pur si simplu nu intra inapoi tre sa bag prima data in a 1-a si de acolo intra perfect in a doua.Matiz e masina. |
#2
Posted 08 March 2004 - 11:09
scuze vroiam sa va intreb ce tre schimbat si c-am cat m-ar costa.Mersi
|
#3
Posted 08 March 2004 - 11:16
Asa face si la mine. Cand am viteza mai mare, nu ma lasa sa schimb in a 2-a sa folosesc frana de motor. Am observat chestia asta la mai multe masini.
|
#4
Posted 08 March 2004 - 11:33
bine eu nu tre sa am viteza ca si cand stau pe loc daca vreau sa schimb inapoi din 3 in 2 nu pot prima data tre sa intru in 1-a si dupa aia
|
#7
Posted 09 March 2004 - 11:32
Eu cred ca trebuie schimbata timoneria, adica ansamblul de pirghii de la cutia de viteze. Cred ca apare la masinile conduse de mai multi soferi si care de obicei isi mai baga p***. La Cielo stiu ca costa vreo 2 milioane anul trecut.
|
#9
Posted 09 March 2004 - 18:13
Am avut 2 Opeluri Corsa B pana acum shi amanoua au facut chestia asta unul l-am luat la 30.000Km shi intra greu de tot(R.I.P.), dar intra, asta de acum are cutie sport shi intra mai usor dar tot opune rezistenta(Motorul shi cutia au aprox 20.000Km).
Ce era curiosa ca facea chestia asta mai abitir la rece -ala vechi- |
#10
Posted 15 March 2004 - 16:58
in general, in situatiile astea, trebuie facuta o dubla debreiere (parca asa ii spune): scoti pe liber, lasi ambreiaj liber, accelerezi un pic si apoi bagi in viteza inferioara (cu sau fara calcarea ambreiajului - dupa preferinte )
functioneaza excelent de la a II-a la a I-a (3 -> 2 nu prea avut probleme pe nici o masina). |
|
#11
Posted 15 March 2004 - 17:08
thx but cred ca tot la service o sa ajung si acolo sub 2-3 mil nici nu discuta +manopera.
|
#12
Posted 15 March 2004 - 17:09
fuck asa m-am saturat de masina asta,numai probleme mi-a facut pana cand am avut tico nici o problema 1 an juma si acum hai sa fiu sie eu smecher am schimbat-o cu jigodia sta de masina,dracu sa-l ia.I had enough.
|
#13
Posted 16 March 2004 - 15:37
lolz
eu la dacie ma chinui ca atunci cand dau intra-ntaia am un fel e chestie de care se loveste maneta si nu intra calumea ! |
#14
Posted 04 April 2004 - 17:03
tyby a fost pe aproape....e adevarat ca tre sa faci un dbl ambreiaj.
in acest fel se aduc ambele pinioane la aceeasi viteza si "intra" in treapta respectiva.Nu e vb de nici o parghie sau de reglat altceva(daca era asta ar fi trebuit sa nu intre nici de la mic la mare).SINCRONUL treptei de viteza respectiv este defect.directia mecanic si schimbat. pana una alta incearca sa lasi o pauza maricica (macar 3 sec)intre sch trteptelor de viteza. cauza=oboseala materialului(e din bronz sincronul);prea mult ulei!!!;sau nu debraiezi pana la capat(vina ta sau cablu de ambreiaj prost reglat..(nu exagera la reglajul astuia din urma ca-ti ramane rulmentul de presiune angrenat pana il schimbi si pe asta....BAFTA |
#15
Posted 05 April 2004 - 08:29
mersi guys asa o sa fac pana la urma sau imi vand masina,nu stiu daca merita sa bag banii in ea,oricum are si alte mici problemute.Mersi incaodata
|
|
#16
Posted 05 April 2004 - 10:19
Si eu patesc la Dacie asa ceva (cam odata pe an). Din cand in cand mai strang un gang la piulita de la cablu (grija sa nu ramana rulmentul angrenat, cum zicea si @solarman - la Dacie nu e problema, se aude cum huruie cand exagerezi). E din cauza ca si cablul se mai intinde si pt. ca (virgula) cauciucul ala care tine contra mai imbatraneste si se mai macina.
|
#17
Posted 05 April 2004 - 10:29
Lasati experimentele ca stricati masinile.
Exista un mecansim special conceput care impiedica sa bagi in viteza 1 din a 3-a sau a 4-a. E valabil pentru epox, ce am spus mai sus. |
#18
Posted 10 April 2004 - 07:40
mecanismul ala se refera la cu totul altceva!
sa nu bagi din Orice viteza in Alta viteza FARA ca din prima viteza sa fie SCOASA.Adicatelea s nu o poti baga in doua viteze deodata.Este vb de un sistem la capatul furcilor pe care absolut toater cutiile le au. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users