Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

triunghiul bermudelor

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
proxxxy

proxxxy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 15.07.2003
ce parere aveti despre triungiul bermudelor (si alte locuri asemanatoare)? credeti ca accidentele de acolo ar fi doar o coincidenta, ca exista extraterestrii sau alte natii de oameni sau sunt doar niste fenomene fizice?
pe mine m-au impresionat fenomenele de acolo (disparitii, fenomene extrem de ciudate - cum ar fi avionul care a aterizat fara nici un om la bord [daca e adevarat]);

#2
stalin

stalin

    Banned

  • Grup: Banned
  • Posts: 268
  • Înscris: 08.11.2003
Se zice ca ar  exista niste campuri magnetice pe acolo care fac toate astea.

#3
stalin

stalin

    Banned

  • Grup: Banned
  • Posts: 268
  • Înscris: 08.11.2003
Conform altei teori de vina ar fi gazul metan.

#4
madman2711

madman2711

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,134
  • Înscris: 18.12.2003
conform altor teorii este mana lui burvi
acum serios unele disparitii pot fi explicate in mod stiintific dar omul oricum intotdeauna va atribui unor fenomene naturale o aura de paranormal

#5
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
gazul metan

Din pacate e greu de dovedit. Daca au loc emanatii in timp ce specialistii fac masuratori, specialistii aceia nu se mai intorc sa ne spuna ce au inregistrat, indiferent ca sunt pe vapor, submarin, sau avion...toate se vor prabusi. Putini scapa...

Prostimea poa sa creada cat vrea in chestii mistice sau mai stiu eu ce, dar e un efect destul de simplu, dar foarte ucigas, si tarziu s-a prins lumea de ce se intampla cu adevarat acolo..

:cya:

#6
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,951
  • Înscris: 17.10.2003
Acolo este una din portile prin care se trece intr-un univers paralel. Aia care au disparut acolo sunt acum pe Vesnicele Plaiuri ale Vanatoarei, se plimba si canta la harfa (ceea ce nu e mare scofala, dupa cum spune si Huck Finn).

#7
proxxxy

proxxxy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 15.07.2003
posibil sa fie "de vina" gazul metan impreuna cu efectul curentului care trece prin zona.
totusi mi se pare o coincidenta prea mare ca acel curent marin sa "stearga" toate urmele tuturor accidentelor.

#8
DanyBoss

DanyBoss

    Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,110
  • Înscris: 28.01.2004
Am gasit cateva kestii interesante despre lucruri ciudate.
Nushtiu ce sa mai cred, sunt asa multe lucruri SF pe care cu greu pot sa le percep.....  


Triunghiul Bermudelor, regiune din vestul oceanului Atlantic, este asociat în imaginația populară cu dezastre maritime misterioase. Cunoscut și sub numele de Triunghiul Diavolului, zona în formă de triunghi este de aproximativ 1,140,000 km pătrați și se află între insula Bermuda, coasta de sud a Floridei și Puerto Rico.
Reputația sinistră a Triunghiului Bermudelor datează încă din secolul al XV – lea, când Christopher Columb a găsit în marea Sargasso mase plutitoare foarte dense de un soi de semințe care erau cunoscute pe acea vreme ca purtătoare de ghinion. Pe la mijlocul secolului al XIX – lea au fost făcute un număr mare de raporturi despre nave care au dispărut și despre nave care au fost abandonate în mod misterios. Prima dispariție a unei nave ale S.U.A., a USS Cyclops a avut loc în acea zonă în martie 1918.
Incidentul care a consolidat reputația Triunghiului Bermudelor a fost dispariția a zborului 19 în decembrie 1945, un escadron de 5 bombardiere ale S.U.A.. Escadronul a plecat din Fortul Lauderdale, Florida cu 14 oameni și a dispărut după ce a trimis o serie de mesaje S.O.S.. Un hidroavion, în căutarea acestui escadron, a dispărut și el. Unele din avioanele care au dispărut sunt: un DC-3 care căra 27 de pasageri în 1948 și un C-124 Globemaster cu 53 de pasageri în 1951. Printre navele care au dispărut sunt și: Marine Sulphur Queen cu 39 de oameni la bord în 1963 și un submarin nuclear Scorpion cu 99 de oameni în 1968.
Cărțile, articolele și televiziunea au publicat investigații despre aceste dispariții, și în cele mai multe cazuri, vremea era favorabilă și era în plină zi. Dispariția avea loc după ce se producea o întrerupere în contactul radio. Pentru a acoperi acest mister, unii oameni au început să spună că anumite incidente nu     s-au produs datorită Triunghiului Bermudelor, ci din cauza vremii nefavorabile, ale întunericului, ale problemelor mecanice, ale compasului stricat sau ale oamenilor necalificați pentru asemenea slujbe.
Alte explicații pentru aceste dispariții în Triunghiul Bermudelor reprezimtă: forțe fizice, care nu sunt cunoscute de știință, o “gaură în cer”, un component chimical în apă și răpirile de către extratereștrii.
Oamenii de știință au studiat fenomenele care se întâmplă în Triunghiul Bermudelor. Aceștia au ajuns la părerea că disparițiile din această zonă nu sunt peste limita normală și că majoritatea disparițiilor au o explicație logică. Totuși, publicul consideră Triunghiul Bermudelor un loc unde au loc activități paranormale,a fost o zona a pericolului , a misterului si uneori a nenorociri de la descoperirea Antilelor de catre euoropeni . Incepand cu Cristofer Columb a fost evident ca in partea sa occidentala actionau forte insolite , eletromagnetice sau de alta natura .
    In cadrul expeditiei sale Cristofor Columb a zarit   din preajma insulelor Bahamas , apoi a zarit aparitia unei sfere de foc care a facut inconjurul corabiei sale . In acelasi moment busola s-a dereglat  , acul ei facea rotiri complete , spre marea stupefactie a omului de la carma .
     In septembrie 1494 Cristofor Columb a observat un monstru marin in largul insulei Hispaniola , si a interpretat acest lucru , dupa obiceiul zimpului , ca fiind semn prevestitor de furtuna .
     In iunie 1494 un < vartej de vant > ciudat I-a trimis la fund trei corabii dupa ce le-a facut < sa se roteasca titirez de trei- patru ori > …  fara sa fie furtuna sau mare agitata . In 1502 Cristofor Columb a cerut permisiunea guvernatorului insulei Hispaniol , sa arunce ancora in portul insulei , deoarece presimtise ca va urma o furtuna . El l-a sfatuit pe guvernatorul Boadbila sa nu trimita 30 de galioane pline cu aur si argint spre Spania . Guvernatorul nu l-a ascultat si le-a trimis , si la putin timp apierdut 26 dintre acestea .
      Sase luni dupa acel eveniment au disparut 16 galioane intr-o furtuna brusca , caracterizata pri ceea ce numim noi astazi manifestari electromagnetice extraordinare .
      Cristofor Columb , datorita calitatilor sale de navigator , a reusit sa nu fie victima furtunilor ce bantuiau acea zona . Odata cand o tromba de apa gigantica s-a format intre doua dintre corabile sale , Columb I-a pus pe marinari sa recite Evanghelia dupa Ioan , lucru pe care l-au facut si coloana s-a resorbit .
       Lipsa unor mijloace de comunicare eficace din acea epoca nu a permis sa se considere < disparute > ambarcatiunile care s-au scufundat in Triunghiul Bermudelor din alte cauze decat activitatile piratilor sau furtunile bruste .
       Extremitatea septentrionala a presupusului Triunghiul Bermudelor , descoperite 1515 , si-a semnalat existenta printr-un dezastru renumit datorita disparitiei inexplicabile a anumitor vase .
      In anul 1609 salupa < Sea Venturi > s-a scufundat cu 7 pasageri si nu a mai fost vazuta niciodata .
        Ameliorarea sistemelor de comunicare a permis abia in secolul al XIX –lea si al XX –lea , inregistrarea in jurnalele de bord a unor informatii conform carora numeroase pierderi survenite in aceasta zona ramaneau deosebit de tulburatoare , mai ales din cauza absentei epavelor sau a supravietuitorilor sau, dupa folosirea generalizata a radialului , a tacerii care invaluiau naufragiul vaselor . Unele dintre aceste disparitii priveau doar pasagerii , navele apareau in stare excelenta cu toate la locul lor .
               Oricat de tulburatoare ar fi fost ele , aceste evenimente poate ar fi continuat sa imbogateasca legendele mari , daca nu s-ar fi observat ca si avioanele trebuiau sa faca fata unor conditii asemanatoare  cu cele ale vapoarelor , si disparand si ele intr-un numar considerabil .
        Charles Lidberg a fost probabil unul dintre primii piloti care au observat aceste anomali . Cu ocazia zborului efectuat de aparatul < Spirit of Saint Louis > de la Havana pe continent , la 13 februarie 1928 . Lindberg scrie in jurnalul de bord ca cele doua busole au prezentat dereglari deasupra stramtorii Florida , in plina noapte ; roza vanturilor de la busola se rotea fara intrerupere . Ceata groasa  ma impiedica sa ma ghidez dupa stele. In zori am reusit sa-mi stabilesc pozitia , deasupra insulelor Bahamas , o abatere de aproape tre sute de mile de ruta mea .
         La cateva luni dupa aceea la 28 iulie 1928 un Fakker cu  aripi din lemn , mergand de la Hareana la Maiami , s-a prabusit in mare datorita unei variatii a busolri .
         In cursul deceniului care incepea in 1930 si la inceputul anilor 40 , s-au inregistrat frecventa dereglarii de busole precum si disparitii inexplicabile de avioane , inclusiv doua avioane militare .
               Totusi acest fenomen local a aparut in alta lumina abia dupa 5 decembrie 1945 cand incidentul bine cunoscut al zborului 19 a atras atentia publicului . Era vorba de cinci borbandiere ale fortelor aeronavale care decoleaza de la Fort Lauderdale pentru o misiune de antrenament . Aparatele au disparut in plin zbor , in timp ce avionul trimis in ajutor a disparut si el in zona in care bombardierele continuau sa lanseze masaje .
     Pierderea acestor avioane precum si a altor avioane -militare si comerciale – in aceasta zona , i-a facut pe observatori sa inteleaga ca acolo se petrec fenomene foarte insolite .
           Nu stim daca  in zona  au avut loc si inca mai au loc in continuare disparitii formeaza intr-adevar un triunghi , un dreptunghi , un trapez , desi tinand cont de anumite aspecte , el pare sa semena cu un triunghi . Unele pozitii ale unor avioane sau vapoare sunt in afara acestui triunghi . Totusi in general aceste mijloace de locomotie se indreptau spre acel triunghi imaginar .
               In unele cazuri cum ar fi cel al avioanelor si vapoarelor mai mici poate fi vorba de piraterie sau accidente din cauza unor erori de apreciere , manevre gresite sau curenti ducand spre grote submarine . Dar nici aceste lucruri nu pot da solutia disparitiei masive in aceasta zona .
           Intre anul 1800 si anul 1976 fiind consemnate 143 de disparitii .

#9
proxxxy

proxxxy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 15.07.2003
apropo daca sunt de la gaz metan de ce se intrerupe semnalul radio?    
dupa mine cea mai credibila teorie e aia cu campuri electromagnetice avand in vedere ca mai exista astfel de zone pe glob (nu la fel de cunoscute) - una pe care o stiu este pe langa Japonia (parca)

#10
pacman44

pacman44

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 25.02.2004

Quote

Originally posted by driverx
gazul metan

Din pacate e greu de dovedit. Daca au loc emanatii in timp ce specialistii fac masuratori, specialistii aceia nu se mai intorc sa ne spuna ce au inregistrat, indiferent ca sunt pe vapor, submarin, sau avion...toate se vor prabusi. Putini scapa...

Prostimea poa sa creada cat vrea in chestii mistice sau mai stiu eu ce, dar e un efect destul de simplu, dar foarte ucigas, si tarziu s-a prins lumea de ce se intampla cu adevarat acolo..

:cya:


Poanta nu e cu navele care dispar si care sunt considerate victime ale diferitelor fenomene naturale (posibil si explicabile) ci despre navele perfect functionabile in momentul descoperirii lor dar care au fost abandonate de echipaj , echipaj care nu mai e gasit niciodata....
Chestia asta mi e greu sa o inteleg... nu scapi de niste gaze abandonand nava mama pe niste barci de salvare care sunt mai apropiate de nivelul apei din care se presupune ca ies acele gaze.....
Daca e un fenomen natural ar trebui sa fie o distorsiune magnetica babana,
capabila sa ia mintile unor echipaje intregi care sa caute moartea cu lumanarea...
De la aparitia avionului treaba s a complicat si mai mult datorita usurintei cu care operatiunile de salvare se pot desfasura avand in vedere ca exista opinua generala ca nu exista accident care sa nu lase urme.....
Si cu toate astea aceste accidente nu prea lasa urme...

Eu consider ca povestea celor 5 avioane disparute(celebrul zbor 19) este emblematica pt neputintza de a explica aceste fenomene...

#11
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,083
  • Înscris: 22.07.2002
@pacman44

Nu conteaza cat de aproape esti de acele gaze fiindca oricum legea lui Arhimede nu prea mai functioneaza. Adica ea functioneaza dar volumul dezlocuit de nava nu mai este asa usor fata de apa....nu prea stiu sa explic. Ia manualu de fizica din liceu si te vei prinde

Si s-ar putea ca o barca pneumatica sa mai poata pluti cat de cat, fata de ditamai vaporu, dar nu stiu sigur, trebuie calculat...

:cya:

#12
johnny bravo

johnny bravo

    Membru erect

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,419
  • Înscris: 05.08.2003
Mai da' parca au gasit avioanele alea.

#13
pacman44

pacman44

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 25.02.2004
Pe Discovery am vazut ca  cel care a enuntat teoria gazelor care scufunda navele a concluzionat ca daca in cazul navelor de mica dimensiune (barci pescaresti)
ipoteza lui ar putea fi adevarata in cazul navelor de mare tonaj e nevoie de multa imaginatie....


Nu numai ca cele 5 avioane ale zborului 19 nu au fost gasite niciodata dar in urma disparitiei se spune ca s a declanshat una din cele mai mari operatiuni de salvare de la sfarsitul WW2 in care stupoare  :mai dispare fara urma un hidroavion....
Inaintea disparitiei pilotii declara  ca toate intrumentele o iau razna iar dezorietarea le provoaca atacuri de panica (ceea ce in cazul unei cetzi obishnuite nu se intampla cu un ofiter de aviatie experimentat)
Teoria gazului este superficiala si un pic hilara : gazul ar trebui sa aiba proprietati magnetice si o fortza ascensionala  imensa capabila sa faca 100 de oameni si nava lor de negasit.In cazul avioanelor teoria gazului pare si mai comica ....
O scurgere de gaz submarina cu efect asupra unui obiect aflat la zeci sau sute de metrii in aer pare ciudata in conditiile in care aceste scurgeri sunt temporare( deci de mica putere)

#14
catapral

catapral

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 28.12.2004
In legatura cu Triunghiul Bermudelor care ni se pare noua foarte anorma...Ei bine nu este chiar asha...mai sunt inca 12 astfel de zone pe glob...fiecare la interval de 72 de grade in jurul globului...Am observat ca una dintre ele a fost mentzionata de unul dintre voi pe aici pe undeva este la S-E de Japonia ( mai precis intre Iwo Jima si insulele Marcus). Aceasta zona este mai sinistra decat Triunghiul Bermudelor, a fost denumita "Marea Diavolului".
Un studiu aprofundat asupra Triunghiului Bermudelor si a altor zone ciudate a fost elaborat de Ivan Sanderson si prezentat in articolul „Cele 12 cimitire ale diavolului raspandite in lume . Ivan Sanderson a elaborat o harta cu 12 regiuni ce se repeta la interval de 72° una de cealalta .raspandite in jurul globului . Celebritatea Triunghiului Bermudelor se datoreaza faptului ca este zona cea mai intens circulata dar si celelalte zone prezinta „anomalii” magnetice ale spatiului si „timpului” . Traim intr-o lume in care stiinta si paranormalul converg o lume in care ceea ce era candva magie sau visul unor magicieni a fost adoptat de stiinta si de lumea stiintifiaca .
Ashadar dak e sa murim vreodata, avem mai multe astfel de zone, nu decat Triunghiul Bermudelor

  :coolspeak:

#15
Africanul

Africanul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,739
  • Înscris: 24.10.2003
"12 regiuni ce se repeta la interval de 72° una de cealalta"
12*72=846 grade... Eu stiam ca sunt doar 360... Poate in alta geometrie, cea din universurile paralele, un cerc are 846 grade... Posibil!

#16
r3ddr

r3ddr

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,903
  • Înscris: 29.11.2001
teoria cu metanul e de-a dreptul hilara


este vorba de acid sulfuric in forma gazoasa, care se evapora dintr-o
grota submarina, cunoscuta si sub numele -- ombilico del mondo :naughty:


acest acid sulfuric, in concetratie scazuta ataca tija pe care sta acul
magnetic, deregland in felul acesta busola. oamenii, aceste creaturi 'ntelijente,
se panikeaza in mod deosebit cand acul busolei se misca neregulat si canta
in cor, "ohh, ia-ma Doamne!"... ceea ce se si intampla de altfel.


+++

G.W. Bush ar trebui trimis acolo intr-o misiune de recunoastere. Problema e ca...
din auzite, Tr. Bermudelor nu e "activ" mereu. adica poti sa treci pe acolo... si sa
te mai si intorci. dispari doar daca vrea muschii lui. E o fakatura amerikakaneasca.


btw: cine stie de experimentul ala a lu' Enstein, de' a facut el pe DC (david
copperfield) si aproape a facut sa dispara un vapor? din pacate, enoriashii de pe
vapor nu s-au mai intors. le-a placut mai mult acolo...

so, e adev? ori e tr. bermudelor se intoarce 2?

#17
catapral

catapral

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 28.12.2004
Ei, nu e chiar asha!! Sunt 5 astfel de regiuni, apoi se repeta iar inca 5, shi apoi inca doua la poli...(cred)!Astfel 5 deasupra Ecuatorului, 5 Sub Ecuator, iar 2 la poli. Cate una la 72 grade 72*5=360!  :peacefingers:
Misterioasele disparitii fara urma din Triunghul Bermudelor



Cercetatorii au afirmat ca Triunghiul Bermudelor nu reprezinta nici un mister de vreme ce nave si avioane pier pe tot cuprinsul globului . Aceasta zona ocupa in catalogul mondial al misterelor nedezlegate un loc incredibil . In aceasta zona a Atlanticului se produc vartejuri de o intensitate deosebita . Disparitia ramasitelor unor nave si aeronave pierdute isi poate gasi esplicatia , in afara acestor vartejuri prin prezenta Golfstreamului – current rapid si tulbure care poate „sterge” in cateva ore urmele unui dezastru . Oceanograful american Maury spunea despre Golfstream : „Este un fluviu in ocean , cu malurile formate din ape reci , in care curg grabite apele sale calde si albastre . Nicaieri in lume nu exista un alt curent asa de maiestruos . El este mai rapid decat Amazonul si mai impetuos decat Mississippi.” Triunghiul Bermudelor a primit aceasta denumire in urma disparitiei a 6 avioane ale marinei militare cu echipaje cu tot la data de 1 decembrie 1946 .



Fizicianul german Folfgang Ludving a descoperit puternice unde magnetice aflandu-se la o altitudine de 400 m , la bordul unui avion-laborator . pentru a constata ce influente pot avea acestea asupra omului , a initiat o experienta de laborator asupra unui grup de femei si barbati , toti voluntari .



Cu ajutorul unui generator a emis unde a caror frecventa era egala cu cea inregistrata in atmosfera de inalta tensiune .  Rezultatul : 65% dintre subiecti acuzau ameteli , somnolenta . Supusi unor teste ce le solicitau atentia si reactiile promte , ei au observat o scadere marcanta a puterii de concentrare si o incetinire a reflexelor . Spatiul maritim al Triunghiului Bermudelor constituie o zona cu perturbatii , lucru demonstrat de masuratorile repetate pe care le-au efectuat in 1982 specialistii din expeditia vasului „Viteaz” .  

Bheaaa! Chestii de pe net...nici nu shtii ce sa mai crezi







:deadtongue:

#18
catapral

catapral

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 28.12.2004
Triunghiul Bermudelor cum shi "Marea Diavolului" prezita ceva in comun, ce nu se mai intalneshte nici unde pe glob. O perturbatie magnetica care face busula sa se indrepte catre Nordul geografic al Pamantului si nu catre cel magnetic cum ar fi normal. Deshi nu ni se pare mult aceasta perturbatie duce la o schimbare a rutei cu 20 de grade ceea ce este foarte mult.Ceea ce nu ne putem explica este cum dispar Barci, Vapoare, Avioane, etc. in aceste zone. VREAU MAI MULT DECAT SUPOZITZII!
"Wouldst thou," so the helmsman answered,

"Know the secret of the sea?"

Only those who brave its dangers,

Comprehend its mystery.  :down:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate