Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?
 Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...
 Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa

Un sunet pronuntat la BMW e90 318i
 

Sfanta Traditie si Sfanta Scriptura

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
244 replies to this topic

#37
landscape10

landscape10

    Banned by landscape10

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,459
  • Înscris: 29.10.2005

View PostNicanor, on Apr 5 2007, 10:46, said:

...eu am scapat de aciditate gastrica si cred ca prin acea apa sfintita si prin credinta. sa inteleg ca busuiocul a fost de vina?
Acel "cred" din fraza ta nu mai necesita comentarii. Nu sunt medic, dar orice medic iti spune ca aciditatea gastrica are legatura cu sistemul nervos (stressul) si cu alimentatia. Credinta in vindecare inseamna autosugestie, atitudine pozitiva care ajuta procesul de vindecare, si este perfect explicabil avand in vedere ca aciditatea gastrica intra in remisie cand factorii care o produc se diminueaza.
Cand s-o vindeca cineva de cancer in ultima faza prin credinta si apa sfintita, sa ne spui si noua. :D

Edited by landscape10, 05 April 2007 - 10:23.


#38
zexelica

zexelica

    Nebisericos relaxat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,859
  • Înscris: 30.01.2007

View Postlandscape10, on Apr 4 2007, 19:21, said: