Vreau sa imi cumpar un Logan.....dci sau mpi?
Last Updated: Feb 03 2007 07:27, Started by
SoulShot
, Jan 31 2007 13:38
·
0
#1
Posted 31 January 2007 - 13:38
Vreau sa iau Logan Si vreau sa aleg intre dci sau mpi voi ce ziceti k eu nu le am cu masinile abia mi-am luat carnet Ajutati-ma cu sfaturi(excludeti cazurile in care dci e mai scump,mai zgomotos,consuma mai putin iar mpi consuma mult,silentios,) Nu sunt genul de sofer sportiv.... Personal imi plac vitezele mici de scapa de necazuri, si ma intereseaza in mod deosebit care dintre ele are o calitate mai mare,care dureaza mai mult avand in vedere ca voi reusi sa imi intretin masina cat se poate de bine,etc .
|
#2
Posted 31 January 2007 - 13:45
->Daca iti cumperi motorina , vei uita cand ai alimentat , are un consum (mai ales daca nu esti un vitezoman ) , in schimb iti vei amintii la service-uri (cele anule sau la numarul de kilometri ) .
->La acest model (pe motorina) cam asta e singurul avantaj , cuplu si alte "chestii dinastea " .... nu m-as hazarda sa vb de ele la acest model ->Benzina - e mai silentios , motorul de 1.4 e slab (dupa parerea mea , eu m-am dat cu 1.6 si mi s-a parut slabut rau , nu avea putere prea mare , e adevarat ca si motorul nu avea decat 2000 km ) --care va tine mai mult cel pe benzina sau cel pe motorina NIMENI NU ITI POATE spune depinde de modul de exploatare , depinde de fff multi factori ..........si pana la urma SI de noroc . --eu zic sa faci un drive test cu cele doua modele si sa-ti lasi inima sa aleaga !!! Edited by DrDMX, 31 January 2007 - 13:47. |
#3
Posted 31 January 2007 - 20:59
tine seama ca la dci reviziile sunt mai dese (se fac la 10.000 sau un an ) in timp ce la motorizarile pe benzina se fac la 15.000 km sau un an. Daca esti incepator recomand benzina, cu masinile diesel daca nu stii sa o exploatezi corect poti sa ai probleme cu motorul
|
#4
Posted 31 January 2007 - 21:02
romaximusro, on Jan 31 2007, 20:59, said: tine seama ca la dci reviziile sunt mai dese (se fac la 10.000 sau un an ) in timp ce la motorizarile pe benzina se fac la 15.000 km sau un an. Daca esti incepator recomand benzina, cu masinile diesel daca nu stii sa o exploatezi corect poti sa ai probleme cu motorul Edited by sanddy1964, 31 January 2007 - 21:03. |
#6
Posted 31 January 2007 - 21:05
NetFlow, on Jan 31 2007, 21:03, said: Zi sincer. Te-a cam facut nu? Infigaret sau dci asta |
#7
Posted 31 January 2007 - 21:06
eu am condus mai mult dci-ul. pt un incepator, recomand totusi versiunile pe benzina.
mai corect, pt incepatori, recomand o masina second, pina iti formezi mina, reflexele, si iti faci o idee despre cum se exploateaza o masina. |
#8
Posted 31 January 2007 - 21:07
O fi fost vreun dci remapat la 80caluti. Masina are ~1000kg.. deci e "decent". Mai ales din mers, fiind diesel.
|
#9
Posted 31 January 2007 - 21:09
NetFlow, on Jan 31 2007, 21:07, said: O fi fost vreun dci remapat la 80caluti. Masina are ~1000kg.. deci e "decent". Mai ales din mers, fiind diesel. ps pai daca se bagase aiurea, nu era normal sa-l las sa se duca? Daca nu am CASCO???????????? Edited by sanddy1964, 31 January 2007 - 21:12. |
#10
Posted 31 January 2007 - 21:12
Am citit pe undeva ca Loganul nu este protejat de vibratiile Dieselului, cica astia de la Renault doar ar fi trantat un motor Diesel pe modelul benzinar, cu modificari nesemnificative. Deci, daca vrei sa te tina masina mai mult, probabil ca cel pe benzina este raspunsul. Eu am o Dacie Supernova (cu un motor foarte asemanator cu cel de 1.4L de pe Logan) si un Fiat Diesel cu vreo 25.000 km la bord (cumparat nou anul trecut). Fiatul deja nu-mi mai place, e prea tractor (la un motor de numai 1.3L), mai ales iarna. Il iau numai la drumuri medii si lungi. Motorul pe benzina e mai placut in oras. Dieselul e mai bun la depasiri scurte, benzinara pleaca mai bine de pe loc si de asta ai nevoie in oras ca sa te "bagi" si sa nu astepti dupa coloane (cel putin in Bucuresti). Eu mi-as lua modelul ala nou pe benzina de la Logan, in locul tau. Ala cu 16 valve.
Edited by ave_caesar, 31 January 2007 - 21:13. |
|
#11
Posted 31 January 2007 - 21:56
Pai in cazul in care sa zicem ca nu forjez motorul,nu o fortez,turez exploatez sau cum vreti sa ziceti voi k oraselul in care stau eu e foarte mic si nu am ceva care sa se cheme "aglomeratie" sau orice alt ceva de genu asta, fara tramvaie am numai o intersecti in cruce cu semafoare (sa nu va imaginati k o fi vreo pustietate ) ) si in rest cam atat.....pe langa cateva mici intersectii cu prioritate de dreapta in rest cam atat....drum intins .... Deci cam la un orasel din asta (mai exact sa nu va tin in suspans e Vasluiul Domle' ) nu e cine stie ce trafic intens dar oricum cred ca e destul de linistit...
Faza cu revizia cu 5000km in plus sau minus nu ma deranjeaza... ideea e daca sunt un om linistit......hm .... sa zicem mai exact ca imi trebuie masina asta ca sa ma plimb mult dar nu cu viteze mari.... pt k va dati seama k dak iau masina noua imi pasa de situatia ei.... Faza e k la benzinara am auzit k consuma relativ mai mult decat modelul de pe diesel.... in cazul asta cel cu motorina imi face cu ochiul la pret/consum.... |
#12
Posted 31 January 2007 - 22:24
SoulShot, on Jan 31 2007, 21:56, said: Pai in cazul in care sa zicem ca nu forjez motorul,nu o fortez,turez exploatez sau cum vreti sa ziceti voi k oraselul in care stau eu e foarte mic si nu am ceva care sa se cheme "aglomeratie" sau orice alt ceva de genu asta, fara tramvaie am numai o intersecti in cruce cu semafoare (sa nu va imaginati k o fi vreo pustietate ) ) si in rest cam atat.....pe langa cateva mici intersectii cu prioritate de dreapta in rest cam atat....drum intins .... Deci cam la un orasel din asta (mai exact sa nu va tin in suspans e Vasluiul Domle' ) nu e cine stie ce trafic intens dar oricum cred ca e destul de linistit... Faza cu revizia cu 5000km in plus sau minus nu ma deranjeaza... ideea e daca sunt un om linistit......hm .... sa zicem mai exact ca imi trebuie masina asta ca sa ma plimb mult dar nu cu viteze mari.... pt k va dati seama k dak iau masina noua imi pasa de situatia ei.... Faza e k la benzinara am auzit k consuma relativ mai mult decat modelul de pe diesel.... in cazul asta cel cu motorina imi face cu ochiul la pret/consum.... pai atunci e clar .... te intereseaza masina doar dpdv consum trebuie sa faci o simulare - cata rata platesti la DCI si cata la Benzina, vezi apoi daca diferentra dintre rata diesei si rata benzina iti acopera diferenta de consum combustibil si cu asta basta mai sunt cateva mici amanunte - de exemplu la diesel reviziile sunt cevca bv mai dese si mai scupe si ... iarna dieselul baga caldura ceva m,ai tarziu .... da definitoriul este consumul eu am facut o simulare de acest genm si pre rate pe 5 ani reiesea ca dieselul este rentabil la > 20.000 Km-tri /an |
#13
Posted 31 January 2007 - 22:27
SoulShot, on Jan 31 2007, 21:56, said: sa zicem mai exact ca imi trebuie masina asta ca sa ma plimb mult dar nu cu viteze mari.... |
#14
Posted 31 January 2007 - 22:38
SoulShot, on Jan 31 2007, 13:38, said: Vreau sa iau Logan Si vreau sa aleg intre dci sau mpi voi ce ziceti k eu nu le am cu masinile abia mi-am luat carnet Vrei sa mergi omeneste, sa te plimbi, sa consumi putin, si cind te hotaresti ca ti-a ramas mic motorul, il faci de 80 Cp + cutia pt 65 Cp, inseamna demaraj destul de bun. |
#15
Posted 01 February 2007 - 09:27
Am si eu o intrebare.
Modificarea cipului(care banuiesc ca se editeaza o tabela de valori din soft) si ridicarea calutilor de la 65-70CP la 80Cp , care e moneda de schimb. Adica bun bun , se modica calutii de la 70 la 80CP, dar ce se modifica negativ. Creste consumul? Daca da, cu cat? |
|
#16
Posted 01 February 2007 - 11:29
$eb, on Feb 1 2007, 09:27, said: Adica bun bun , se modica calutii de la 70 la 80CP, dar ce se modifica negativ. Creste consumul? Daca da, cu cat? Fiabilitatea motorului scade daca motorul este folosit la maxim, tot timpul. Consumul creste daca vrem sa ne folosim de toti calutii. In general cresterea de putere se face pt demaraje ( depasire ), nu pt liniute. De ce nu a facut fabrica din prima ? simplu, fabrica nu poate sa faca ce vrea, cineva trebuie sa-si dea avizul pt iesirea unei masini pe piata, si la o putere mai mare, trebuie frine mai bune, suspensie mai ferma, planetare mai sanatoase si multe altele. Adica este o formula matematica care trebuie respectata. |
#17
Posted 02 February 2007 - 14:47
SoulShot, on Jan 31 2007, 13:38, said: Vreau sa iau Logan Si vreau sa aleg intre dci sau mpi voi ce ziceti k eu nu le am cu masinile abia mi-am luat carnet Ajutati-ma cu sfaturi(excludeti cazurile in care dci e mai scump,mai zgomotos,consuma mai putin iar mpi consuma mult,silentios,) Nu sunt genul de sofer sportiv.... Personal imi plac vitezele mici de scapa de necazuri, si ma intereseaza in mod deosebit care dintre ele are o calitate mai mare,care dureaza mai mult avand in vedere ca voi reusi sa imi intretin masina cat se poate de bine,etc . parerea mea este ca la banii care ii dai pe logan iti poti lua altceva......chiar daca nu nou....dar incomparabil mai bun.....no offense!!!! |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users