Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Transmite cineva in Romania?

TĂTUȚU...se intoarce!

Recomandare incarcator auto Iphone

Pentru cei care locuiesc in bloc ...
 Taiere ramuri "neroditoare...

Business/afacere cu utilaje

Genetica vs educatia vs cultura

Laptop Asus ROG Strix G15 cu pro...
 Recomandare Apartament

reparatie zgarietura bara spate

Lipire XPS de hidroizolație ...

Detectare dispozitiv de ascultare...
 suport/cutie fixare SSD in locul ...

Popcorn stradal

De ce ard asa de violent masinile...

Sfat achizitie bicicleta MTB
 

Orange Student

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
6 răspunsuri în acest subiect

#1
ezekio

ezekio

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 1.679
  • Înscris: 07.01.2002
Merita sa-mi iau abonam orange student? (avand in vedere ca sunt student :) )
Cu 7$ pe luna am :  180 de minute în retea pentru convorbirile din weekend si, gratuit, la alegere 15 minute în orice retea nationalã sau 5 numere favorite din orice retea.

Ce ziceti se merita ?
As vrea sa-mi iau abonam pt ca mai toti prietenii mei au migrat spre orange si io am ramas pe cnx si cam sucks atunci cand tre' sa vb cu ei(majoritatea si-au luat abonam. de 4$)

#2
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.103
  • Înscris: 05.05.2003
Asta a treaba ta daca iti faci sau nu abonament. In schimb tu nu vei beneficia de abonamentul ala decat atatat timp cat esti student, in rest te vor pune la plata cat e normal cu optiunile astea.
Si daca ai un Cnx 5 si cu ceva minute gratuite , 20centi/min eu zic ca nu e sucks :) . Eu cel putin n-as merge dupa "berbec"

#3
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.051
  • Înscris: 02.01.2003
Nu cred ca e bine sa te blochezi un an de zile la banii acestia, mai ales ca este vorba de 7 USD/luna, o suma mica la prima vedere, dar relativ mare cind vine vorba sa o scazi luna de luna din buget.