Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
IMPORT CHINA
Last Updated: Jan 25 2024 16:48, Started by
m_criss23
, Jan 11 2007 21:50
·
19
#2323
Posted 21 February 2015 - 18:06
Eu cred că DHL e cam $15/KG. Poate dacă iei sute de KG e mai ieftin.
La țoale sunt taxe vamale mari. |
#2324
Posted 26 February 2015 - 12:49
Va salut.
As dorii sa aflu si eu cateva informatii. Vreau sa deschid un pfa si sa comercializez anumite piese moto. Vreau sa stiu cum as putea sa declar profitul sau produsele? Este la fel ca SRL? Ai nevoie de intrari si iesiri si de acolo sa iti reiasa un profit? Unele produse sunt aduse din China si distribuitorul nu imi ofera factura. Cum as putea sa comercializez piesele respective fara factura pe produse? Vanzarea va fi atat online cat si intr-un punct de lucrul Multumesc. |
#2325
Posted 26 February 2015 - 15:12
Te gandesti prea departe sa te duci in China. Ai auzit de site-ul alibaba.com? De pe site-ul ala gasesti de unde sa-ti importi orice cantitate de produse ai nevoie si la preturi minime.
|
#2326
Posted 26 February 2015 - 15:45
bogdan_world, on 12 februarie 2015 - 21:31, said:
Am o intrebare: Vreau sa import niste haine cam de 5000$, problema este ca acel producator trimite exclusiv prin tnt, dhl sau ups, iar taxele sunt enorme (3000$). In acesti bani sunt incluse si taxele vamale +tva sau mai achit pe langa cei 8000$ si 24% si taxe vamale? Roaga-l pe chinez sa ceara el oferta de la DHL China. Au oferte de transport mult mai mici decat DHL Romania. La TNT cere varianta economy express. |
#2327
Posted 28 February 2015 - 17:32
nickyro, on 26 februarie 2015 - 15:12, said:
Te gandesti prea departe sa te duci in China. Ai auzit de site-ul alibaba.com? De pe site-ul ala gasesti de unde sa-ti importi orice cantitate de produse ai nevoie si la preturi minime. Prin al 5-lea intermediar deobicei la preturi de 3 ori mai mari si fara nici un control al calitatii fiindca, evident, nu poti sa afli producatorul ca nu ti-l zice nimeni. Bunã idee! |
#2328
Posted 04 March 2015 - 09:06
Salutare, am si eu o intrebare.
Incerc sa comand din china o masina de taiat slefuit marmura. cantareste 130 kg si costa aproape 2000 dolari. Pret transport 1000 dolari by air si 180 dolari by sea. Eu as alege by sea pt ca nu imi permit sa mai platesc 1000 la avion. Daca aleg by sea, o sa ridic coletul personal de la Constanta sau imi este adus acasa de dhl sau alta firma? Trebuie sa mai platesc si alte taxe inafara de cei 24% din valoarea coletului? Daca stie cineva procedura ar fi perfect. Multumesc. |
#2329
Posted 04 March 2015 - 15:27
Acelasi semn de intrebare il am si eu. Chinezul mi-a propus varianta de transport FOB , CIF etc....sunt confuz si nu stiu cum sa evit alte taxe de manipulare e marfi aici in tara.
Multumesc ! |
#2330
Posted 04 March 2015 - 15:37
FOB inseamna ca el ti le pune pina la bordul vasului .
nu prea vad cum sa eviti taxele de aici pentru ca le va manevra o firma si aceasta va trebui platita. Iti vor emite ei factura |
#2331
Posted 05 March 2015 - 09:40
altenfilter, on 04 martie 2015 - 15:37, said:
FOB inseamna ca el ti le pune pina la bordul vasului . nu prea vad cum sa eviti taxele de aici pentru ca le va manevra o firma si aceasta va trebui platita. Iti vor emite ei factura ai idee cam la ce suma pot ajunge cheltuielile astea de manevrare ? sau unde as putea sa sun direct sa imi spuna niste preturi... |
#2332
Posted 05 March 2015 - 10:37
numai daca chinezul iti da datele de contact de la firma cu care face transportul.
de obicei iti da toate datele dupa ce pleaca vaporul si atunci esti pus in fata faptului implinit. cel mai bine cand ai de adus marfa . sa iei legatura cu un transportator din tara. ei pot sa-ti dea toate costurile inainte de imbarcare. gasesti pe net transportatori , si iti dau ei mai multe detalii. |
|
#2333
Posted 05 March 2015 - 10:53
SirThoRaK, on 05 martie 2015 - 09:40, said:
ai idee cam la ce suma pot ajunge cheltuielile astea de manevrare ? sau unde as putea sa sun direct sa imi spuna niste preturi... Nu are nicio imporanta cum se numeste transportatorul. El doar iti aduce marfa pana in port si preda documentatia (actele tale) catre un comisionar vamal. De regula fiecare transportator are un comisionar vamal preferat — desi tu poti alege pe cine vrei daca doresti. In port marfa ta trebuie preluata de catre un comisionar vamal care iti va intocmi actele de import si iti va da liberul de vama. Dupa ce vei primi liberul de vama vei putea sa iei marfa din port cum vrei tu. Comisionarul vamal totusi iti va cere o suma de bani pentru serviciile pe care le presteaza. Nu stiu cum este in port, dar in vamile din Bucuresti (pentru rutier) un comisionar iti va cere in jur de 250 -300 RON pentru import apoi inca ceva pentru manipulare si depozitare (in functie de tipul de produse poate pleca de la 100 RON la mult mai mult). |
#2334
Posted 05 March 2015 - 11:16
Eu cred că cel mai bine e să găsiți o firmă din UE care se ocupă cu importuri în UE. Să zicem că parcelforce aduce marfa mai întâi în Anglia. Ar fi cel mai bine ca acolo sa facă ei automat formalitățile de import UE ca să scăpați de umilințe la vama română și apoi când pleacă din Anglia să intre în țară ca și produs UE.
În mod normal ce vine din China cu vasul se cam utilizează Aramex. Dar dacă Aramexul lucrează cu DPD România e cam nașpa că au ăștia niște prețuri exorbitante. Nu știu dacă se ocupă și de pachete mari, dar alte firme din China mai sunt: ParcelFromChina, Yanwen, 4PX. Eu aș pregăti un mail succint cu ce vreau și aș da câte un mail fiecăruia, dar începeți mailul cu greutatea și volumul. |
#2335
Posted 05 March 2015 - 16:46
OvidiuBBC, on 26 februarie 2015 - 12:49, said:
Va salut. As dorii sa aflu si eu cateva informatii. Vreau sa deschid un pfa si sa comercializez anumite piese moto. Vreau sa stiu cum as putea sa declar profitul sau produsele? Este la fel ca SRL? Ai nevoie de intrari si iesiri si de acolo sa iti reiasa un profit? Unele produse sunt aduse din China si distribuitorul nu imi ofera factura. Cum as putea sa comercializez piesele respective fara factura pe produse? Vanzarea va fi atat online cat si intr-un punct de lucrul Multumesc. De ce nu apelezi la profesionisti? Eu nu inteleg chestia asta? Fiecare e bun la ceva - eu de exemplu aduc covoare din Turcia si China si le aduc print-o casa de expeditie de la noi din Bucuresti care au si firma in China de isi trimit oamenii de la birourile din China si iti verifica marfa la fabrica producatorului tau - sunt seriosi si isi fac treaba asa cum trebuie fara sa am batai de cap. Am adus si cu Dhl si cu Tnt - e dificil, vorbesti de fiecare data cu altcineva, isi shimba oamenii frecvent...in fine. Si nu mai stai sa iti bati capul tu doar zici ce produse vrei la ce preturi - eu chiar am trimis o prietena la ei care a plecta in China - mi-a povestit fata ca au asteptat-o cu masina la aeroport, i-ai aranjat cazarea la hotel , i-au dat un om care sa mearga cu ea prin fabrici pe acolo , cica isi nota baiatul ala tot ce o interesa - apoi ea a ales un producator si produsele - ei s-au ocupat de tot restul |
#2336
Posted 05 March 2015 - 18:27
Am renuntat la idea cu adusul pe vapor, mi se pare un risc prea mare, odata pusa pe vapor de vanzator gata, nu ii mai intereseaza, daca se pierde, daca se fura, cum se fura pe la noi prin vama... si desi costa 180 dolari, cine stie la ce costuri si taxe ajung cu romanii nostrii.
Asa ca mi-au facut alta oferta, CIF Henri Coanda airport, sa mi-o trimita cu avionul - 870 dolari, aici o sa intreb aceeasi chestie, ce taxe trebuie sa mai platesc aici, inafara de cei 24% ? Edited by SirThoRaK, 05 March 2015 - 18:46. |
#2337
Posted 06 March 2015 - 10:40
SirThoRaK, on 05 martie 2015 - 18:27, said:
Am renuntat la idea cu adusul pe vapor, mi se pare un risc prea mare, odata pusa pe vapor de vanzator gata, nu ii mai intereseaza, daca se pierde, daca se fura, cum se fura pe la noi prin vama... si desi costa 180 dolari, cine stie la ce costuri si taxe ajung cu romanii nostrii. Asa ca mi-au facut alta oferta, CIF Henri Coanda airport, sa mi-o trimita cu avionul - 870 dolari, aici o sa intreb aceeasi chestie, ce taxe trebuie sa mai platesc aici, inafara de cei 24% ? |
|
#2338
Posted 06 March 2015 - 11:39
SirThoRaK, on 05 martie 2015 - 18:27, said:
Am renuntat la idea cu adusul pe vapor, mi se pare un risc prea mare, odata pusa pe vapor de vanzator gata, nu ii mai intereseaza, daca se pierde, daca se fura, cum se fura pe la noi prin vama... si desi costa 180 dolari, cine stie la ce costuri si taxe ajung cu romanii nostrii. Asa ca mi-au facut alta oferta, CIF Henri Coanda airport, sa mi-o trimita cu avionul - 870 dolari, aici o sa intreb aceeasi chestie, ce taxe trebuie sa mai platesc aici, inafara de cei 24% ? Nu este nicio diferenta daca alegi sa aduci prin Constanta sau prin Henri Coanda. In primul rand vama nu o sa-ti fure nimic! Sincer mi se pare incredibil sa gandesti asa. Cum adica nu stii la ce taxe "ajungi cu romanii nostri"?!? Taxele sunt fixe , iar un comisionar vamal te poate lamuri inca dinainte ce costuri vei avea in vama. In al doilea rand taxele de import, manevrare si comisionare vamala sunt aceleasi. Ba chiar in aeroport vor fi mai mari probabil. |
#2339
Posted 07 March 2015 - 13:56
Nu o zic aiurea cand spun ca ma fura vama, pentru ca nu ar fi prima oara...
Colete desfacute, din care lipseau produse, colete disparute cu totul, am facut si reclamatii la politie, le-am facut degeaba...nimic. Se fura ca in crang, zici ca-s colete lor, ce le face cu ochiu ramane la ei... O sa contactez un comisionar vamal, sa vad la ce taxe ajung, mersi |
#2340
Posted 07 March 2015 - 14:52
Salut ,
Caut si eu o persoana cu care pot colabora si putem face o afacere prin care sa avem de castigat din ambele parti . Doresc sa incep o afacere in Germania cu produse aduse din China . Inca nu stiu nimic in legatura cu trasportul , dar cred ca prin DHL , acum depinde si de costuri si cat comision trebuie platit . Daca este cineva care a fost in China si face acest lucru rog sa ma contacteze prin e.mail : [email protected] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users