Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

Urgent CARGUS - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
247 replies to this topic

#217
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017
Astia sunt chiar nesimtiti! Pentru a treia oara in 6 luni imi fac urmatoarea faza: primesc sms ca trebuie sa vina, nu vin deloc, nu ma suna deloc, iar in sistem de tracking gasesc scris client negasit la domiciliu/imposibil de avizat... de black friday au scris ca am refuzat produsul, desi ei nu venisera deloc, iar la telefon nu raspundea nici naiba... jalnici total de cand au fuzionat... Posted Image

Si de la DPD mi s-a intamplat o data ca era cam tarziu si nu prea voia sa vina la ora aia, dar macar curierul a avut bunul simt sa ma sune si m-a intrebat daca nu ma supar daca se amana pe maine..

Edited by ShadowBroker, 03 May 2017 - 21:59.


#218
Minimalistul

Minimalistul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 13.02.2016
Eu recent am avut un produs care a trebuit trimis in garantie si a fost ridicat de ei. Nu am avut nicio problema.
Incearca sa le faci o reclamatie, poate o sa se schimbe ceva. Daca lasi lucrurile cum sunt, sigur nu o sa se schimbe nimic.

#219
mikemihai93

mikemihai93

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 10.09.2017
Astazi trebuia sa primesc 2 colete de la un magazin online de piese auto, dar cand am verificat nr. AWB, scria ''Expediere refuzata: Lipsa piesa''. Eu ce sa inteleg din asta?

Edited by mikemihai93, 15 March 2018 - 19:07.


#220
ghevasalie

ghevasalie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 19.08.2005
Probabil ca la curier n-a ajuns decat o piesa si decat sa te intrebe daca primesti si o singura piesa si sa o aduca pe a doua cand/daca va ajunge, a preferat sa-i dea din start ca e refuzata.

#221
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,439
  • Înscris: 01.12.2001
Azi incerc la ei pe site sa vad un pret al unei expeditii catre mine.
Pun localitatea Siret si apare +43 km suplimentari.
Pun aceeasi localitate dar un cartier la 1 km departare apare 0 km suplimentari.
Attached File  cargus.png   14.74K   14 downloads

ii sun si le zic ca au o erore in sistem, ei nu si nu: am 43 km suplimentari. Le spun ca daca aleg orice sat din apropiere care e la 1-2km, apare cu zero, tipul imi raspunde sec: voi plati 43 km suplimentari pt adresa mea. Daca pun alta addersa la 1 km departare voi avea zero.
Am zis: am vorbit cu un robot. Le trimit un mail sa corecteze.
Mailul meu

Quote

Va semnalez o eroare de calcul km suplimentari pt localitatea SIRET, jud SUCEAVA. Apar 43 km suplimentari.
Daca selectez orice sat vecin (ce apartine de SIRET chiar) apare cu zero.
De exemplu: Mănăstioara, Vășcăuți, Negostina, toate sunt cu zero (sunt sate f mici), cu toate ca sunt la 2 km in jurul orasului SIRET

Quote

Raspunsul lor
Stimate Client,
Pentru localitatea Siret ce apartine de centrul Suceava se percep 43 km suplimentari.
Va multumim ca ati apelat la serviciile Urgent Cargus.
Echipa Contact Center Urgent Cargus
Is ciudati tare.
Am ales sa pun adresa pe o strada la 100 metri departare. Si am iesit cu zero km suplimentari.
Oricum ma suna curierul cu coletul si ies la bulevard.

Si am mai primit multe colete prin Cargus si nu am platit niciodata cei 43 km suplimentari.

Edited by dorin_2k, 28 March 2018 - 18:14.


#222
carlossoimul

carlossoimul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 12.10.2010
Salutare!
Doresc sa va povestesc o intamplare cu firma de curierat URGENT CARGUS, si anume:
In 24.05.2018 trebuia sa primesc un colet de la o anume firma. In dimineata zilei de 24 primesc SMS in care eram instiintat ca livrarea se va face intre orele ......
De obicei, in jurul pranzului curierii fac livrarile la adresa unde ma aflam si la care urma sa primesc coletul. Pe la orele 12:30 il sun pe curier , intrebandu-l daca mai dureaza livrarea la adresa ......, iar acesta imi spune ca a plecat deja de la adresa respectiva si ca nu a livrat coletul pentru ca el nu a stiut cum sa interpreteze rambursul.
De fapt, la rubrica ramburs, expeditorul mentionase din greseala observatia "de sunat cu 30 min inainte pentru acces". Mi-a mai spus ca nu stie ce ramburs sa imi perceapa si de accea nu l-a livrat. I-am explicat ca totusi mentiunea este clara si ca nu exista suma pt ramburs. Totusi respectiva mentiune era clara si nu lasa loc de alte interpretari, ci doar era o solicitare pt un apel inainte de a ajunge la adresa pt acces. A refuzat sa revina sa efectueze livrarea. Culmea este ca si dupa ce am luat legatura telefonic cu firma, pentru a-i ruga sa-l sune pe curier sa faca livrarea, acestia au interpretat in aceeasi cheie acea mentiune. M-au uimit cum vorbim si scriem romaneste , dar totusi nu ne intelegem, ba mai mult nu sunt in stare sa aprecieze ca mentiunea s-a facut la o rubrica in mod eronat. Daca sunt atat de tipicari si absurzi, cum au preluat coletul fara sa verifice cele scrise?
Comentariul curierului este extraordinar de haios: "IMPOSIBIL DE RIDICAT RAMBURS".
Adica: {NU POATE RIDICA DE SUNAT CU 30 DE MINUTE INAINTE PENTRU ACCES} - cam asa s-ar putea traduce cele din foto.
Livrarea nu s-a mai facut in ziua respectiva, ci a doua zi, reusind sa-mi incurce programul.
Va atasez foto pentru a aprecia si evalua voi.
Attached File  URGENT CARGUS.JPG   332.74K   35 downloads

#223
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,674
  • Înscris: 26.11.2001
Anul asta, din postura de client vad cam asa:
- Fan Curier a crescut preturile =>multe firme au renuntat la ei si folsoesc Cargus, care e mai ieftin.
- Emag a preferat sa isi faca curierul propriu (esec de mari dimensiuni) si rezultatele se vad (si acum vin comenzi de BF).
- Cargus s-a blocat din nou de sarbatori, i-a daramat succesul.

Adesea au telefonul scos din priza, nici sa dai comenzi noi nu poti, desi ai contract cu ei.

Amazon  UK trimite prin Post.de (DHL), iar in tara e preluat de Cargus.
Am un colet ce a intrat in tara cf DHL pe 8.12
Cargus zice ca sta in depozitul de la Bucuresti de pe 11.12

Desigur, nu raspunde nimeni daca alegi ramura de informatii.

#224
raresvintea

raresvintea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 13.06.2006
Cargus cu un colet preluat dkn DHL germania, a făcut 2 spatamani cu telefoane și insistente zilnice. Servicii mai slabe de atât, nici posta nu le are

#225
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,674
  • Înscris: 26.11.2001
Eu nu mai pot cu nesimtitii astia.
La informatii colete nu raspund nici dupa 30 de minute
La trimiteri colete iti fac legatura imediat catre informatii colete

Si cred ca au si ban pt nr de telefon, pt ca dupa ce am stat 30 de minute ascultand robotul, nu am mai putut suna la ei.

#226
iuli0078

iuli0078

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 28.01.2016
Daca se plang ca au un volum mai mare de munca in perioada asta ,nici nu isi bat capul sa rezolve cat mai multi clienti , sambata in loc sa aiba program normal si sa livreze marfa clientilor din sediile lor ,ca aveau destula printre care si coletul meu ,au preferat sa inchida sedile si sa lase doar curieri sa livrereze o mica parte din marfa aflata in depozit.

Daca parteneri celor de la eMag trimiteau coletul prin Fan Courier , azi il luam de la sediul lor , asa cum am luat si hota de Black Friday care statea de 2 zile in depozitul lor ,dar daca a fost mai ieftin pentru ei sa trimita coletul de 40 kg prin Urgent Cargus ,am de asteptat pana pe 27 sau 28 decembrie , nu imi fac sperante sa aduca coletul la adresa de livrare pentru ca este la 40 km de sediul lor ,iar daca fac figuri si respecta ce scrie pe afisele dupa geam ,precum ca nu dau marfa din sediu decat daca este trecut la livrare ridicarea din sediu ,atunci vine coletul la anu .

Edited by iuli0078, 22 December 2018 - 22:13.


#227
Argent

Argent

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,777
  • Înscris: 01.10.2017

View PostCourage, on 15 decembrie 2018 - 16:49, said:

Anul asta, din postura de client vad cam asa:
- Fan Curier a crescut preturile =>multe firme au renuntat la ei si folsoesc Cargus, care e mai ieftin.
- Emag a preferat sa isi faca curierul propriu (esec de mari dimensiuni) si rezultatele se vad (si acum vin comenzi de BF).
- Cargus s-a blocat din nou de sarbatori, i-a daramat succesul.

Adesea au telefonul scos din priza, nici sa dai comenzi noi nu poti, desi ai contract cu ei.

Ce firma?

#228
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Sameday.

Anul acesta Fan Courier s-au mișcat mai cu talent ca oricând.
Și eram haiter,  pana mea  :)

Am comandat la Emag un obiect, nu importă.  Colet mic și scump direct de la ei + un colet din market place, o soluție de curățat spuma poliuretanică întărită.
Ambele colete au ajuns  A DOUA ZI.
De la București în SV, la 350Km distanță.
Nu-mi venea să cred când mă suna curierul disperat rugându-mă să ies la poartă pentru a-mi da coletul.

Am avut niște experiențe cu Sameday.
1.  Curierul habar nu avea cine sunt,  unde stau,  unde dă de mine la birou.
2.  Era disperat de bombe, vrea să-i arăt buletinul,  eu fiind la 2000km de oraș.
3.  Când i-am spus să-l lase la birou,  a spus că el îl lasă doar la adresă.   Ok, i-am spus,  atunci poți să-l trimiți înapoi și o să reclam că nu mi-ai făcut livrarea.
Păi și eu de unde să am încredere,  zicea puțoiul către mine prin telefon.   Folosește-ți instinctul,  madăfacăr!
Deci nu,  sunt fail pe linie,  nu au oameni,  nu au rețea,  sunt praf,  procedurile sunt prostești.

Eu cu fanul mă simt bine.  Mă sună curierul,  îi spun să-mi arunce coletul peste gard, dar spre dreapta,  ca să nu mi-l intercepteze cățeaua și să-mi halească aifonul.  
Așa face și rezolvă problema în 15 secunde.
Asta înseamnă să fii profesionist și eficient.

#229
ghevasalie

ghevasalie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 19.08.2005

View Posttomaso, on 22 decembrie 2018 - 23:16, said:

Am avut niște experiențe cu Sameday.
1.  Curierul habar nu avea cine sunt,  unde stau,  unde dă de mine la birou.
2.  Era disperat de bombe, vrea să-i arăt buletinul,  eu fiind la 2000km de oraș.
3.  Când i-am spus să-l lase la birou,  a spus că el îl lasă doar la adresă.   Ok, i-am spus,  atunci poți să-l trimiți înapoi și o să reclam că nu mi-ai făcut livrarea.
Păi și eu de unde să am încredere,  zicea puțoiul către mine prin telefon.   Folosește-ți instinctul,  madăfacăr!
Deci nu,  sunt fail pe linie,  nu au oameni,  nu au rețea,  sunt praf,  procedurile sunt prostești.

Eu cu fanul mă simt bine.  Mă sună curierul,  îi spun să-mi arunce coletul peste gard, dar spre dreapta,  ca să nu mi-l intercepteze cățeaua și să-mi halească aifonul.  
Așa face și rezolvă problema în 15 secunde.
Asta înseamnă să fii profesionist și eficient.
Ca sa fac si eu putin pe avocatul diavolului, am sa-ti dau niste raspunsuri:
1. Chiar crezi ca esti o persoana atat de importanta incat trebuie sa te cunoasca toti curierii, sa-ti cunoasca adresa sau care e biroul tau? Pe bune?
2. De unde sa stie curierul cu cine vorbeste din moment ce tu esti la 2000 de km si cine stie ce pretentii absurde ai? Daca telefonul de pe colet era gresit iar persoana care raspunde la acel numar iti spune sa-i livrezi aifonul la a teia banca din parc, tu te executi asa, fara nicio verificare? De ce consideri absurd ca un curier sa fie sigur ca livreaza exact la persoana desemnata?
3. Daca nu poti sau nu vrei sa-i dovedesti cine esti, de ce ar trebui sa-ti lase coletul la birou, adica la alta adresa? Asta cu instinctul nu merge, omul raspunde de colet si de livrarea lui la persoana desemnata. Ca iti convine sau nu, e fix problema ta. E ca si cum te-ai supara pe ceferist ca lasa bariera cand vine trenul ca nu poti tu sa te sinucizi.

Eu am avut o singura experienta cu Sameday, tot neplacuta si de atunci refuz sa mai comand daca nu am alta optiune de transport asa ca nu mi-s dragi deloc si nu-i recomand nimanui insa tu exagerezi crunt si n-ai niciun gram de dreptate, omul si-a facut doar datoria si inca foarte bine, din cate imi dau eu seama.
Daca cel de la Fan te cunoaste si/sau are incredere ca nu o sa-l reclami ca ti-a aruncat coletul peste gard, este doar o exceptie fericita pentru tine insa nu inseamna si ca e corect si ca asta-i procedura standard.

#230
mirel17

mirel17

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 28.03.2010
Buna ziua,
Ieri 14.01.2020 in jurul orelor 13:52 am fost contactat de un angajat al firmei Urgent Cargus pentru livrarea unui colet, fara a fi anuntat in prealabil.
I-am explicat ca nu sunt acasa, pentru ca nu am stiut, a spus ca o sa revina iar la 13:53 am primit mesaj ca sa incercat livrarea.
Problema este ca acest angajat mi-a propus sa ma intalnesc cu el a doua zi, in zona, pe strada deci, pe traseul lui, sa-mi predea coletul.
I-am spus ca daca este in zona, de ce nu vine la adresa mea, motivand ca are multe livrari.
Din cate stiu, exteditorul a platit pentru aceste servicii deci, trebuie sa fiu anuntat in prealabil iar coletul trebuie livrat la adresa, nu predat pe strada.

#231
der25

der25

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,481
  • Înscris: 01.12.2017
Dupa experienta avuta cu Fan courier, despre care am scris pe aici, azi Urgent Cargus a venit in 2 zile cu o comanda de la 600 km.
Sms, telefon, tot tacamul.
Mai ia nevasta niste haine, le aduce tot asa, rapid, nu stiu daca sunt tot astia, o s-o intreb ce firma de curieri aduce coletele ei.
Deci, pana la proba contrarie, sunt multumit de ei.

#232
notal1nn

notal1nn

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.04.2021
Buna ziua, as vrea sa stiu si eu ce inseamna la Cargus destinatar avizat la adresa, m-am interesat putin si cica s-a incercat livrarea din ce am citit,dar eu n am primit nici apel nici sms absolut nimic.

#233
ghevasalie

ghevasalie

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 19.08.2005
Inseamna ca a fost curierul la adresa, n-a gasit pe nimeni si a lasat un aviz in posta sau la usa.
Daca s-a si intamplat asta in realitate, doar curierul stie.

#234
StefanN1234

StefanN1234

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,102
  • Înscris: 21.04.2020
Dai alta comanda și gata.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate