Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

Internet-ul din tren

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#19
Alcatelu`

Alcatelu`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 31.07.2002

View Postmikiduta, on Jan 4 2007, 02:40, said:

fa un drum cu trenul
ce alta sursa mai sigura vrei?

Care tren ?  :)  Ca sa nu ma sui din greseala intr-unul fara Internet . :D :D

Daca ai incercat spune-ne si noua ce SSID avea reteaua din vagon .

#20
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003
serviciul business

C.F.R. Calatori anunta ca, de la punerea în aplicare a noului mers de tren 2006-2007 (10 decembrie ac), în transportul feroviar din România se va introduce serviciul business. Operatorul feroviar de calatori vine astfel în întâmpinarea exigentelor clientilor sai în ceea ce priveste noile cerinte de trasnport si comunicare. Rutele pe care aceste vagoane vor circula pentru început sunt:

din 10 decembrie 2006:

•  IC 591 Bucuresti Nord – Timisoara Nord , cu plecare din Bucuresti Nord la ora 05h47 si cu sosire în Timisoara Nord la ora 13h20;

•  IC 594 Timisoara –  Bucuresti Nord , cu plecare din Timisoara Nord la ora 16h00 si cu sosire în Bucuresti Nord la ora 23h35 ;

•  IC 531 Bucuresti Nord – Oradea, cu plecare din Bucuresti Nord la ora 13h30 si cu sosire în Oradea la ora 23h49;

din 11 decembrie 2006:

•  IC 532 Oradea – Bucuresti Nord, cu plecare din Oradea la ora 11h45 si cu sosire în Bucuresti Nord la ora 22h22.

Noutatea serviciului Business consta în faptul ca aceste vagoane vor oferi si alte facilitatti fata de cele existente în prezent. Destinat calatorilor cu venituri peste medie, serviciul se adreseaza, în mod special, o amenilor de afaceri pentru care mobilitatea între centrele business din tara reprezinta o componenta importanta a afacerilor pe care le au.

Modernizarile au fost realizate în Atelierele CFR Grivita. Aici au fost facute mai multe modificari si adaptari pentru conditiile specifice feroviare cfr. În functie de dotari, serviciul business este de doua tipuri: standard si standard exclusive. Caracteristici:

fotolii confortabile din piele pentru serviciul exclusiv si din plus pentru serviciul standard,
monitoare cu diagonala de 51 de centimetri în fiecare vagon,
display-uri montate în spatarele scaunelor pe care se pot urmari programe video,
modul pentru casti cu 4 canale audio,
acces wireless la internet,
bar prevazut cu frigider, cuptor cu microunde si expresor de cafea,
cabina wc vacuumatica,
instalatie de climatizare si usi de acces culisante duble,
facilitati pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii (exista lifturi pentru usurarea accesului la bordul vagonului si grup sanitar special dotat).
Exemple tarife:

tren INTERCITY  
clasa Exclusiv RON  |  clasa Standard RON  
Bucuresti N - Oradea  155,10 | 135,10
Bucuresti N - Timisoara  146,40 | 126,40

http://www.cfr.ro/ca...na/noutati.html

#21
AcidMan

AcidMan

    Acid Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,650
  • Înscris: 08.09.2003
cand zapp a lansat evdo, l-a lansat intr-o sageata albastra din bucuresti spre brasov
si si acolo mergea.

#22
Alcatelu`

Alcatelu`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 31.07.2002
@eb2e2

Multumesc pentru link. Sincer eu nu il gasisem inainte. Acum abia am vazut . Dar deloc mediatizat serviciul din cate vad, pur si simplu un rand razlet acolo.

@AcidMan

Nu stiam de faza cu Zapp. Dar sa fim seriosi, nu prea cred ca mergea netul si mai ales pe EV-DO in sageata albastra pe traseul Bucuresti-Brasov.(Sunt o multime de puncte fara semnal chiar si 1X pe acest traseu .Exemplu: inainte de tunelul din apropierea Brasovului, pe la Timis , in tunel , etc. ) deci si EV-DO , e chiar prea de tot gluma  :D :D . Apropos daca te uiti si pe harta oficiala de acoperire Zapp pe linia Bucresti - Brasov gasesti mai mult loc alb decat cu acoperire in ceea ce priveste EV-DO , si cateva puncte albe pe zona de semnal 1X, deci sa nu ne furam caciula singuri ca nu tine :D :D ).

Cine are mai multe informatii despre solutia tehnica folosita de CFR in aceasta situatie e binevenit cu lamuriri :) .

Edited by Alcatelu`, 07 January 2007 - 03:06.


#23
LordSad

LordSad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 18.06.2004
O sa va aduc eu lamuriri .. o sa merg zilele acestea cu businnes exclusiv .. si o sa va spun cum sta treaba cu netu .. adika cum user si pass .. sau ma pomenesc in tren ca daca nu am user si pass .. nu merge :)))

#24
MontBlanc

MontBlanc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 07.07.2006
Eu am aflat dintr-o sursa ca internetul pentru aceste trenuri e furnizat de catre Zapp. Nu am avut curiozitatea de a afla detalii tehnice privind conexiunea si nu stiu nici daca persoana respectiva stia mai multe avand in vedere ca a fost la un training pentru insotitorii de pe acele trenuri.

#25
bulangiul

bulangiul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,033
  • Înscris: 24.10.2006

View Posthuafa, on Jan 1 2007, 22:07, said:

Nu stiu ca pe ruta mea nu sunt bagate vagoane la clasa business.
Cine circula pe ruta Bucuresti-Arad si Bucuresti-Oradea ne poate confirma acest lucru.

pe ruta bucuresti-cluj-oradea este vagon......au pus un vagon la fiecare tren

#26
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004

Quote

tren INTERCITY
clasa Exclusiv RON | clasa Standard RON
Bucuresti N - Timisoara 146,40 | 126,40

nici nu este scump 120 RON, sageata timisoara-cluj e 500 si numa confortabila cu monitoare in spatare nu este.

cit despre internet si eu cred ca e ceva gen zapp, doar nu va inchipuiti ca odata cu introducerea acestor vagoane, zeci si sute de businessmani vor da navala cu laptopurile si vor umple trenurile sau ca o sa poti sa mergi cu trenul si sa faci download dvd-uri intregi pina la bucale.

#27
lucianf

lucianf

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 207
  • Înscris: 03.10.2004

View PostAcidMan, on Jan 6 2007, 15:50, said:

cand zapp a lansat evdo, l-a lansat intr-o sageata albastra din bucuresti spre brasov
si si acolo mergea.
Zapp Internet Express era Bucuresti - Constanta.
Si au fost eforturi pt. a acoperi ;)

#28
Spiritul

Spiritul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,510
  • Înscris: 13.09.2004
avand in vedere ca trenul merge cu pana la 120 KM/h trebuie sa incepem sa vedem care tehnologie (GSM/CDMA) ar fi mai eficienta.
+ avand in vedere ca este pentru oameni de afaceri ... trebuie sa ne gandim la acoperire pe aceste trasee .... in tren (cine a calatorit des poate sa ne spuna)

#29
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Ce zice cineva care a mers:

View Postalexxxxx, on Jan 15 2007, 11:38, said:

Salut!
Am mers eu, diferenta fata de cls. I e de 30 de lei la business standard si 50 de lei la business exclusiv. Eu am mers la business exclusiv, dar de-acum voi alege standard, diferenta consta in faptul ca la exclusiv sunt scaune de piele, ai monitoare in tetierele din fata unde se pun filme, si iti dau in plus o cola, o apa minerala, o cafea si un sandvis. La business standard ai scaune din plus, monitoare lcd de 51 de cm in capetele compartimentului cu documentare national geographic si discovery (cel putin asa era cand am mers eu), si primesti doar apa si cafea. Ce e important, si la business si la standard e priza la fiecare 2 locuri, si merge internetul, deci daca ai laptop ia-ti la standard ca e acelasi lucru. Vagonul e destul de gol, deci nu-i problema, poti comanda bauturi de la vagonul restaurant, care e chiar langa el. Internetul a mers binisor, cred ca au prin zapp, ca procent as spune ca avea acoperire cam pe 75% din durata drumului (am mers Oradea-Bucuresti). Daca te mai intereseaza ceva, zi.
Alex

Deci variantele prin fire sau wimaxuri pe stalpi cam pica, ar fi avut 100%

View PostLordSad, on Jan 9 2007, 08:03, said:

O sa va aduc eu lamuriri .. o sa merg zilele acestea cu businnes exclusiv .. si o sa va spun cum sta treaba cu netu .. adika cum user si pass .. sau ma pomenesc in tren ca daca nu am user si pass .. nu merge :)))
Sa incerci un tracert catre un site oarecare. Sa vedem hopurile.

Edited by don_dannielo, 15 January 2007 - 11:57.


#30
LordSad

LordSad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 18.06.2004
Spre surpiza mea .. vagonul de bussines .. cu care am mers eu nu  mergea netu .. vreau sa va anunt ca baieti de acolo mi-au zis ca este prin zapp si este format dintrul aparat ... (modem nu stiu...) si o antena ..  care au costat in jur de 100 de milioane 5 echipamente, internetul nu mergea pentru ca destepti de la zapp le-au bagat in tavan in cutii nichelate ..  pentru cele vehiculate mai sus .. te poti connecta nu este nevoie de pass ..  connectiunea este necriptata.

Edited by LordSad, 16 January 2007 - 00:25.


#31
Alcatelu`

Alcatelu`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 31.07.2002

View PostLordSad, on Jan 16 2007, 00:23, said:

Spre surpiza mea .. vagonul de bussines .. cu care am mers eu nu  mergea netu .. vreau sa va anunt ca baieti de acolo mi-au zis ca este prin zapp si este format dintrul aparat ... (modem nu stiu...) si o antena ..  care au costat in jur de 100 de milioane 5 echipamente, internetul nu mergea pentru ca destepti de la zapp le-au bagat in tavan in cutii nichelate ..  pentru cele vehiculate mai sus .. te poti connecta nu este nevoie de pass ..  connectiunea este necriptata.

Cred ca stiu cum a fost facut asa-zisul internet din tren la CFR. Nu afirm sententios pentru ca inca nu am toate datele necesare pentru un verdict sigur si nu vreau sa prejudiciez imaginea nimanui.

Nu e de mirare ca internetul din tren nu prea merge . Au folosit urmatoarea solutie pur romaneasca si usor de intuit :
Citez de pe site-ul Zapp: "Cea mai inteligenta solutie de wireless router din lume, Asus WL-500g, se poate conecta acum cu toate terminalele Zapp , oferind clientilor posibilitatea de a beneficia de urmatoarele servicii si aplicatii: ..."  Sursa: http://www.zapp.ro/technology/wifi/ .


In ritmul asta nu prea o sa fie internet in tren prea curand.  :nonobad: Eventual sa lege o antenuta de castig mai mare la modemurile alea CDMA . :D

Asteptam mai multe vesti de la cei care il vor incerca .

Apropos @lucianf, pe ruta Bucuresti-Constanta , ce solutie era. Tot asta cu mdem zapp + router Asus ?

Edited by Alcatelu`, 16 January 2007 - 02:02.


#32
LordSad

LordSad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 18.06.2004
Vreau sa va spun ca laptopul se connecta la retea .. dar netu nu mergea .. si alceva netul merge doar in vagonul de bussines pentru ca aparatura nu este asa puternica sa bata in tot trenul .. deci daca scoteai laptopul din vagonul de bussines .. era mort ..  oricum baieti mi-au spus .. ca au desfacut ei cutia aia nichelata .. si au scos antena si mergea netul dar au avut o supriza de la bucuresti un scandal mostruos ca daca desfac alea o sa fure cineva echipamentul .... in rest pe ruta bucuresti - timisoara nu o sa mearga netul cat de curand pentru ca vagonul va ajunge in service peste cateva luni bune .. si pana atunci pe nimeni nu il intereseaza sa rezolve problema ! Tipic romanesc ...

#33
Alcatelu`

Alcatelu`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 31.07.2002

View PostLordSad, on Jan 16 2007, 11:12, said:

Vreau sa va spun ca laptopul se connecta la retea .. dar netu nu mergea .. si alceva netul merge doar in vagonul de bussines pentru ca aparatura nu este asa puternica sa bata in tot trenul .. deci daca scoteai laptopul din vagonul de bussines .. era mort ..  oricum baieti mi-au spus .. ca au desfacut ei cutia aia nichelata .. si au scos antena si mergea netul dar au avut o supriza de la bucuresti un scandal mostruos ca daca desfac alea o sa fure cineva echipamentul .... in rest pe ruta bucuresti - timisoara nu o sa mearga netul cat de curand pentru ca vagonul va ajunge in service peste cateva luni bune .. si pana atunci pe nimeni nu il intereseaza sa rezolve problema ! Tipic romanesc ...

Multumim pentru feedback .

Ai idee ce denumire avea reteaua ? Mai exact ce SSID vedeai cand te conectai ?

E clar ca daca sunt doar niste cutii nichelate si nu au nici un fir spre o antena exterioara, sunt doar niste modemuri chioare de Zapp legate la niste routere Asus .

Asteptam si alte informatii din teren .

#34
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View PostAlcatelu`, on Jan 16 2007, 20:19, said:

E clar ca daca sunt doar niste cutii nichelate si nu au nici un fir spre o antena exterioara, sunt doar niste modemuri chioare de Zapp legate la niste routere Asus .
:lol:

LOOOOL si ce ne mai chinuiam noi cu discutii tehnice la inceput  :lol:

#35
LordSad

LordSad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 18.06.2004
Pa nici nu aveau antena scoasa antena era lasata in cutii .. pentru ca prima oara ... cand au predat baietilor vagonu in primire .. a venit unu de la zapp de a facut probe si cu cutia deschisa mergea .. dar la durut pe ala in fund la lasat asa ...  cand te connectai iti zicea connectia default .. nu avea unu nume special .. nu ma-m chinuit mult .. LCD in vagonul asta erau  doar sus .. am inteles ca mai este un model de vagon cu LCD la fiecare scaun .. scaunele nu sunt confortabile deloc .. nu se intind .. laptopul sare pe masa aia .. parca el este vagonul .. racoare mare .. nu era caldura ..  prizele nu mergeau .. din ce am inteles vagonul de oradea este aranjat frumos .. dar de pe timisoara - buc au bagat jafu asta

O sa va mai dau cateva detalii in februarie, o sa ajung iar la buc dar nu mai ma intoc cu jegu lor , iau masina de la firma :)

Edited by LordSad, 16 January 2007 - 21:03.


#36
Alcatelu`

Alcatelu`

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 31.07.2002

View Postdon_dannielo, on Jan 16 2007, 20:32, said:

:lol:

LOOOOL si ce ne mai chinuiam noi cu discutii tehnice la inceput  :lol:

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul ! :roflmaofast: .

Era prea de tot sa faca si ei un lucru de calitate. Sa bagi un modem Zapp intr-o cutie numai la noi era posibil  :D  .

Asta e . Mult spor in continuare .

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate