Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 

125.000 de amenzi pe Bucuresti-Constanta

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,670
  • Înscris: 26.11.2001
125.000 de amenzi pe Bucuresti-Constanta

QUOTE
Sistemul de monitorizare video pe DN 2A a adus, in patru luni, in vistieria Politiei peste un milion de euro.





Demarat asta-vara, procesul de monitorizare video a traficului pe portiunea ialomiteana a drumului national 2A, intre Sinesti si Giurgeni, a ajuns la prima luna de incasari.

In ultimele patru saptamani, mai bine de 27.000 de soferi au primit prin posta plicurile cu procesele-verbale de contraventie pentru viteza excesiva.

Daca luam in calcul doar suma de 30 de lei, amenda minima ce poate fi achitata in termen de 48 de ore de la primirea plicului, incasarile din amenzile date in aceasta vara vor depasi un milion de euro.

Camera mobila este letala

Programul demarat de Politia Romana in colaborare cu o firma din Olanda a fost deschis initial cu doua camere fixe montate in comuna Cosereni, considerata zona cea mai neagra din punct de vedere al vitezei excesive in interiorul localitatilor din Ialomita.

Politistii au mai primit si doua camere mobile care au fost montate in comune si in municipiul Urziceni, in locuri aproape imposibil de depistat de soferi.

Descarcate in baza de la Slobozia, datele culese au fost spectaculoase: in mai putin de patru luni de functionare, 125.287 de soferi au fost surprinsi in neregula, ei urmand a fi taxati direct la domiciliu sau la sediul firmelor, in cazul in care masinile apartin unor societati comerciale ori institutii publice.

"Cei mai multi au fost surprinsi pe camerele mobile, cele care pot fi amplasate in cursul aceleiasi zile in mai multe locatii din judet. Daca de camerele fixe de la Cosereni soferii au inceput sa se fereasca, de aparatele radar mobile nu prea au cum sa scape", spune comisarul Calin Mandica, adjunctul sefului IPJ Ialomita.

Bani frumosi in bugetele locale

O buna parte din amenzile incasate merge catre bugetele localitatilor unde se monteaza radarele, banii avand ca destinatie punerea in functiune pe plan local a unui sistem de monitorizare a traficului, atat pe strada principala, cat si pe ulitele cu probleme, mai ales pe cele care merg spre terenurile agricole.

Pana la finalul anului se vor monta inca 6 camere fixe in 3 localitati rurale si o camera fixa chiar in fata sediului politiei judetene, acolo unde exista doua treceri de pietoni situate la distanta mica una fata de alta si unde periodic au loc accidente rutiere cu urmari grave.

"Noi am dori sa avem astfel de camere in fiecare comuna, dar, pentru anul 2006, acestea sunt posibilitatile partenerului nostru.
Oricum este un inceput foarte bun, efectele benefice simtindu-se mai ales in zona Cosereni", explica Mandica.

FLAGRANT

Recordul sezonului: 180 km/h in localitate

Dupa descarcarea datelor in sistemul central si identificarea proprietarilor vehiculelor, listele sunt transmise la Pitesti, unde se tiparesc procesele-verbale de contraventie.

Acestea se trimit apoi Postei Romane care le distribuie in teritoriu. Din datele stranse pana la aceasta ora, politistii ialomiteni au intocmit un top al vitezistilor.

Pe primul loc se afla un motociclist surprins cu viteza de 180 km/h in localitatea Ciocarlia. Pe locul al doilea e un autoturism surprins de radarul mobil din Andrasesti cu 154 km/h.


http://www.evz.ro/article.php?artid=276495



#2
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
astept momentul in care o sa-l surprinda pe motociclistu ala prin copacii din ciorogirla, zburind cu 240 la ora. apoi imagini de la inmormintare, cit de tinar era si cum avea el toata viata inainte, coroane cu "rock forever" and shit like that

#3
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
subscriu!

Adeptii lui Zahei, unde sunteti, sa ne spuneti ca ala nu era in nici un pericol la 180 /h prin localitate! ?

#4
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
coare sistemul ala e facut sa protejeze vieti, si sa educe soferul roman, sau sa faca rost de bani ?
evident, partea a doua..despre prima parte nu intereseaza pe nimeni...
ca altfel nu-si inchipuiau ca o amenda de 30 de lei poate 'cuminti' pe cineva.
si mai ales daca se vor putea achita direct la agentul constatator, conform noului cod rutier (alta chestie geniala !!:death:) atunci chiar ca nu mai pasa nimanui.
poti sa ai si pana in 109 km/h, daca e politistul in toane bune. baga toleranta de 10 km/h, 60 de lei, 30 pe loc, si asta e...
te gandesti e...o cola, o bere, un pachet de tigari si un taxi, mare scofala...(sa zicem, de ex.) si in localitatea urmatoare la fel...
caci de fapt problema nu e sa educam conducatorul auto spre protectia vietii lui si a celorlalti participanti la trafic mai ales in localitati (copii, batrani, casccati in carute, biciclete,etc...) ci sa facem bani
bun...sa facem bani pe propriile noastre vieti..noi murim, si statul da 17 miliarde de euro pe masini pentru demnitari, etc...
succes romania

#5
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
In Cosereni chiar se merge mai atent, si in timp eu zic ca se va ajunge ca in judetul Ialomita sa se circule mai cu grija. Poate iau exemplul si alte judete. Desigur, ar trebui si sa ii imunizeze pe politisti la spaga. 180 la ora => luat permis.

Insa traficul intre Urziceni si Slobozia va deveni mai lent decit este acum. La urma urmei fac si ei ce pot. Nu e vina politiei ca nu e AND-ul in stare sa proiecteze niste sosele mai sigure.

Fetestiul e in judetul Ialomita.

Edited by abancor, 17 October 2006 - 10:24.


#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
statul ar trebui mai intai sa investeasca in infrastuctura si sa faca autostrazi astfel incat accidentele frontale si cele in care iei pomi sa fie cat mai putine. Si astfel incat sa poti sa ai o viteza rezonabila atunci cand vrei sa ajungi dintr-un capat in celalalt al romaniei

#7
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Din pacate ce se intimpla in Bucale se intimpla si in tara: traficul a crescut alarmant si e deja triziu. Nu vad ce ar trebui facut mai intii, dar sunt multe trasee unde ar fi nevoie cel putin de drumuri cu 4 benzi si ocolire de localitati cit se poate. Numai ca nimeni nu se gindeste la asta. Ei au prioritare 2-3 autostrazi. Dar Ploiesti - Buzau, Pitesti - Rimnic, Urziceni - Slobozia si alte asemenea le lasa de izbeliste. Nu sunt importante cit sa faca autostrazi, dar nici nu le au in vreun plan de modernizare.

#8
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postromaximusro, on Oct 17 2006, 11:30, said:

statul ar trebui mai intai sa investeasca in infrastuctura si sa faca autostrazi astfel incat accidentele frontale si cele in care iei pomi sa fie cat mai putine. Si astfel incat sa poti sa ai o viteza rezonabila atunci cand vrei sa ajungi dintr-un capat in celalalt al romaniei

CORECT! Pai multa lume se lamenteaza ca de ce merge unu ' cu 75-80km/h in Cosereni.Daca soseaua permite si traficul e scazut, de ce sa mergi cu 35 -40, doar ca e radarul acela fix?Franezi in dreptul lui si gata.Iar alea mobile sunt detectabile si ele cu detectoarele de radar.
Oricum,,principalul pericol in Cosereni este faptul ca cetatenii de acolo trec strada cum vor ei. Acum au mai invatat sa treaca pe zebrele care sunt din loc in loc ,,ca si ei au platit cu sange inconstienta,,,ca si motociclistii mult huliti aici (cateodata pe buna dreptate dar numai cine nu a avut si condus motor poate face afirmatii de un cinism atat de revoltator,,,).Alt pericol il reprezinta cei care au cumparat vinete sau ardei de pe marginea drumului si ies inapoi in trafic ori intorc fara sa se asigure.De ce li se permite sa vand acolo?Sa-si faca piata nene! Cu o iesire asfaltata de la DN , din banii de pe amenzile alea! Si sa puna oprirea interzisa in tot satul lu' Peste ,,,sa vedeti ce se fluidizeaza traficul.Valabil si pt celelalte sate de pe Buc-Urziceni.Uned ati mai vazut sute de masini oprite pe dreapta ca la noi in Romania?Pt diverse motive,,,in si in afara localitatilor?SI PE AUTOSTRADA,,zeci de harburi cu capotele ridicate pe banda de urgenta!
De ce nu se da o lege sa nu se permita cosnstructia caselor langa drumuri de tranzit si acestea (drumurile) sa fie desenate NUMAI la distanta de sate si orase...Cum si-or construi aia case la 6 metri de TIR-urile care merg cu 100km/hr?
Pe mine nu ma revolta viteza excesiva in conditii de trafic normal.Ma revolta viteza excesiva cu neglijarea celor mai elementare norme de circulatie, depasirile aiurea si LIPSA DE ATENTIE LA VOLAN CAND MERGI CU VITEZE FF MARI.E e-a dreptul cretinism. Si sincer acuma,,,si autovehiculele lente sunt o pacoste!Referitor la radarele alea mobile sau fixe.Pai detectorul de radar de ce s-a inventat? Semnalul cu farurile de ce se face?
CEI CARE AU LUAT AMENZI LE MERITA!DACA NU SUNT ATENTI DUPA RADARE, NU SUNT ATENTI NICI IN TRAFIC!!!!!!!!SA MA CONTRAZICA CINEVA,...VA ROG.Adica mergi cu 120 in localitate si nu te uiti si tu dupa un radar,,nu esti atent decat sa schimbi cd-ul sau caseta sau sa aprimzi o tigare .Auzi,,sa fumezi in masina,,asta da subiect de topic.Sa mai ai si pasageri nefumatori .
Hai sa facem un exercitiu de sinceritate si sa spunem cu cat mergem in localitati si cu ce masini, pe BUC-Urziceni de exemplu.Sunt eu primul si zic: 80-90 -acolo unde permite traficul.Masina 2000cmc.Noua.

Edited by sanddy1964, 17 October 2006 - 11:33.


#9
Drug

Drug

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 07.05.2005
Da ce ai dom-le cu faptul ca eu fumez in masina mea?  Si ce ai cu pasagerii mei? Nu sunt taximetrist, nu le place, merg pe jos :).
Spui multe lucruri adevarate despre directiile NORMALE de dezvoltare a infrastructurii, insa nu pot fi de acord cu faptul ca indemni lumea sa mearga cu viteza in localitati. Problema e cand mergi prin sat ai toate sansele sa-ti sara un copil in fata, alergand dupa o minge sau un caine sau orice alt obstacol viu. Si ce faci la 90 la ora? Daca soseaua e libera, mai virezi, faci ceva. Dar daca in momentul ala vine cineva pe contrasens?

#10
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostDrug, on Oct 17 2006, 16:30, said:

Da ce ai dom-le cu faptul ca eu fumez in masina mea?  Si ce ai cu pasagerii mei? Nu sunt taximetrist, nu le place, merg pe jos :).
Spui multe lucruri adevarate despre directiile NORMALE de dezvoltare a infrastructurii, insa nu pot fi de acord cu faptul ca indemni lumea sa mearga cu viteza in localitati. Problema e cand mergi prin sat ai toate sansele sa-ti sara un copil in fata, alergand dupa o minge sau un caine sau orice alt obstacol viu. Si ce faci la 90 la ora? Daca soseaua e libera, mai virezi, faci ceva. Dar daca in momentul ala vine cineva pe contrasens?
Eu nu indemn p enimeni sa mearga cu viteza! Eu am spus cum merg eu.Si am invitat pe fiecare sa scrie -pe bune-cu cat merge ,DESIGUR ATUNCI CAND SE POATE MERGE, CAND DRUMUL PERMITE, NU CAND VEZI COPII PE MARGINEA DRUMULUI SAU CAND TRAFICUL NU O PERMITE.De asta am spus ca atentia e foarte importanta daca iti permiti sa mergi cu viteza mare.Daca o sa facem un exercitiu sa mergem pana la Urziceni si inapoi, ca tot am luat exemplul asta,,,se va vedea ca 90% din masini merg peste limita legala cu mult.Una e limita LEGALA si alt ae limita de siguranta,,,pe care o apreciezi in functie de starea soselei , cauciucurile din dotare, tipul masinii si multe altele.De exemplu pe DN1 viteza este de 90km/h de regula in localitati ( se franeaza in dreptul radarelor) .Daca nu e asa,,,atunci mergem in tari diferite.Cu ce e altfel BUC-URZICENI sa merg cu 50? Nu am unde, merg in coloana, nu ma bag ca berbecul,,,unde pot si ma asigur ca nu e nici o potentiala problema, ii dau 80-90...Dar va rog sa nu faceti asa !! MERGETI CU 50! Ca se intampla ce s-a intamplat pe DN1 si au marit limita la70!!
In legatura cu fumatul in masina,,,las pe cei de aici sa aprecieze daca am dreptate sau nu.Sunt taximetristi care cer voie, intr-adevar, sa fumeze.Majoritatea.Daca le zici ca nu,,,nu fumeaza.Sau nu fumeaza ei ca nu sunt fumatori...Cu familia e altceva, desigur, nu trebuie sa ceri voie ca nu esti taximetrist-sunt de acord   <_<
Iar peste 1-2 luni,,pietonul, cainele, proprietarul calului care cauzeaza un accident, vor fi DIRECT RASPUNZATORI daca se afla acolo unde NU TREBUIE! Copii nu trebuie sa se joace nesupravegheati,,cainii trebuie tinuti in lesa,,,s.a.m.d.
in final ziceam sa scriem -pe bune-mergem noi cu 50 in localitati sau nu?!Am vazut ca nu ai precizat ,...,

Edited by sanddy1964, 17 October 2006 - 16:19.


#11
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Cind vreau sa ajung din punctul A in punctul B, nu vreau sa trec prin B, C, D .... Nu ma intereseaza punctele B, C, D...  Daca nu ii duce capul sa faca autostrazi, macar sa faca centuri de ocolire la toate acele sate si orase pt ca nu are rost sa treci prin acele sate, sa le calci pisicile si copiii.

Daca vor sa faca ceva pt siguranta, sa puna un radar ANUNTAT cu panouri acolo unde e important sa fie redusa viteza (treceri de pietoni, intersectii) nu aiurea, unde e o limitare cretina de viteza, pusa cu scopul evident de a isi face planul la amenzi. In strainatate nu sint limitari la 30km/h pe drumuri europene si/sau nationale...  :nonobad:  

Azi venind pe rahatul de sosea Lugoj - TM, in unul dintre cele 2 sate in care soseaua nu are gropi era radarul pus unde era limitare la 40km/h  :death: . Nu pot sa inteleg cum se poate circula in TM cu 70km/h pe arterele de intrare in oras si prin acele sate trebuie sa circuli cu 50. Oricum traiasca detectorul si cei care fac cu farurile...

#12
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostH725, on Oct 17 2006, 22:43, said:

Cind vreau sa ajung din punctul A in punctul B, nu vreau sa trec prin B, C, D .... Nu ma intereseaza punctele B, C, D...  Daca nu ii duce capul sa faca autostrazi, macar sa faca centuri de ocolire la toate acele sate si orase pt ca nu are rost sa treci prin acele sate, sa le calci pisicile si copiii.

Daca vor sa faca ceva pt siguranta, sa puna un radar ANUNTAT cu panouri acolo unde e important sa fie redusa viteza
In strainatate nu sint limitari la 30km/h pe drumuri europene si/sau nationale...
Nu pot sa inteleg cum se poate circula in TM cu 70km/h pe arterele de intrare in oras si prin acele sate trebuie sa circuli cu 50. Oricum traiasca detectorul si cei care fac cu farurile...

Ma asteptam sa ma critice si pe mine cineva, sa-mi ureze ca motociclistilor sa ma duc printr-un pom,,ceva.
Dar vad ca lumea ar vrea sa fie si la noi cum e logic...nu zic normal,,,doar LOGIC.Pai atunci cum se poate ca intr-un loc sa fie voie cu 70km/h si in alt loc doar 40 sau 30 ,,,si asta i-auzi,,acolo unde e soseaua cat de cat buna,....ok,,va zic o mica intamplare ( da' ramane intre noi ,sper).
Anu trecut am decartat 1milion spaga pe A2 ca aveam auzi:172km/h.Nu era nici tipenie de masina,,,dar erau gramezi de harburi oprite cu capotele ridicate ,,,pe banda de urgenta, oameni dati jos din masini si-si faceau,,,nevoile,,,si era si un radar,,,unde era o restrictie de 100 ramasa din timpul cand reparasera ceva pe acolo, se vedea ca nu e operativa, ca nu are rost, soseaua era perfecta...ei bine,,acolo stateau cu radarul,,,am cotizat si am plecat mai departe.Nu m-am certat cu ei, nu cred ca aveau vre-o inregistrare,,ceva...In fine,,am vazut si de ce am dat nabu aiurea...detectorul era oprit (e bagat in bara si partea din masina era OFF ) .Altfel nu-l luam. Dupa aia am mers cu 200 si la intoarere  la fel. Dar pe aia care erau pe marginea soselei cine-i intreba de sanatate????????? NIMENI ! Aia nu prezentau pericol pentru trafic?
Deci: RAR-ul sa -si faca datoria si sa elimine toate harburile din trafic.Sa opreasca si sa verifice: poluare, frane,,totul!
         POLITIA sa-si faca datoria si sa ajute lumea sa circule, ca de-aia sunt platiti! Sa dea bani pe indicatoare de fluidizare a traficului ,,NU PE RADARE! Si sa ceara ca drumurile sa fie croite dupa model 2006 nu dupa cel din 1821 !

#13
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006

View PostH725, on Oct 17 2006, 22:43, said:

Cind vreau sa ajung din punctul A in punctul B, nu vreau sa trec prin B, C, D .... Nu ma intereseaza punctele B, C, D...  Daca nu ii duce capul sa faca autostrazi, macar sa faca centuri de ocolire la toate acele sate si orase pt ca nu are rost sa treci prin acele sate, sa le calci pisicile si copiii.

Daca vor sa faca ceva pt siguranta, sa puna un radar ANUNTAT cu panouri acolo unde e important sa fie redusa viteza (treceri de pietoni, intersectii) nu aiurea, unde e o limitare cretina de viteza, pusa cu scopul evident de a isi face planul la amenzi. In strainatate nu sint limitari la 30km/h pe drumuri europene si/sau nationale...  :nonobad:  

Azi venind pe rahatul de sosea Lugoj - TM, in unul dintre cele 2 sate in care soseaua nu are gropi era radarul pus unde era limitare la 40km/h  :death: . Nu pot sa inteleg cum se poate circula in TM cu 70km/h pe arterele de intrare in oras si prin acele sate trebuie sa circuli cu 50. Oricum traiasca detectorul si cei care fac cu farurile...
Si pina o sa faca drumurile alea normale de le doresti tu (si ai mare dreptate!) ce facem? Circulam cu 100 la ora si calcam ce ne sta in cale?

#14
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

View Postlongroad, on Oct 18 2006, 14:56, said:

Si pina o sa faca drumurile alea normale de le doresti tu (si ai mare dreptate!) ce facem? Circulam cu 100 la ora si calcam ce ne sta in cale?

100 nu dar cu 70 mai merge, cu 50 adormi la volan prin sate...  :smoke:

De cind primaria primeste la buget amenda data pe soseaua din satul lor, nu vad de ce ar avea interesul sa se faca sosea de centura la satele lor...

Edited by H725, 18 October 2006 - 14:58.


#15
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostH725, on Oct 18 2006, 15:57, said:

100 nu dar cu 70 mai merge, cu 50 adormi la volan prin sate...  :smoke:

De cind primaria primeste la buget amenda data pe soseaua din satul lor, nu vad de ce ar avea interesul sa se faca sosea de centura la satele lor...

O sa faca si portiuni de sosele care sa evite 2-3 localitati si sa mai optimizeze traficul dar deocamdata nu-si dau seama ca le pot face cu fonduri europene ( ca tot nea' Biceag cu varu' Sacaz sunt la primarii ).Oamenii nu-si dau seama ca ar trai de 10 ori mai bine sa NU AIBA TRAFICUL PRIN CENTRUL COMUNEI SAU SATULUI .
De unde sa stie ca se port face drumuri cu eforturi financiare minime ? Nu-i obliga nimeni sa "traiasca bine"...daca ei nu vor?!
Si nu centuri  in jurul satelor trebuie facut ci redesenat drumul in totalitate cu evitarea localitatilor.Si apoi incepute tronsoane de 10-20km .Asta nu ar stanjeni circulatia actuala mai deloc si dupa un timp, se poate da drumul, in functie de cum se termina,,,pe unele tronsoane.Etc, Etc.
Am impresia ca cei din satele romanesti nu prea sunt integrati in ansamblul care este tara asta.Pentru ei conteaza curtea si terenul lor si atat...Eu zic ca ar trai mai bine fara DN trecand prin mijlocul satului.

Ori cu 70 ORI CU 100, nu trebuie sa calci TOT CE-TI STA IN CALE.Mai simplu conduci atent, ai masina super verificata tehnic si in fond sunt oameni si oameni.Care nu se simt in stare, nu au cu ce,,nu au suficienta experienta,,,sa mearga mai incet.Daca pe un sector de drum se efectueaza 10000 de depasiri intr-o zi pentru ca sunt foarte multi care merg incet ( 40-50), asta nu sporeste riscul mai curand decat daca ar merge toti cu 80 si nu ar fi decat 100 de depasiri?????Cam fortat exemplul dar asa cred eu ca vine socoteala asta.Multe depasiri , multe accidente.Mers in linie dreapta cu viteza sporita dar adaptata desigur drumului, slabe sanse de accident.

Edited by sanddy1964, 18 October 2006 - 16:02.


#16
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006

View PostH725, on Oct 18 2006, 15:57, said:

100 nu dar cu 70 mai merge, cu 50 adormi la volan prin sate...  :smoke:

De cind primaria primeste la buget amenda data pe soseaua din satul lor, nu vad de ce ar avea interesul sa se faca sosea de centura la satele lor...
Da, poate pt tine merge. Da' unele masini si soferi limita asta e chiar periculoasa.....

#17
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postlongroad, on Oct 19 2006, 16:05, said:

Da, poate pt tine merge. Da' unele masini si soferi limita asta e chiar periculoasa.....
ADICA e periculoasa in functie de persoana!? Corect!Si in functie de masina?! si mai corect!
E chiar o idee cu care sunt de acord!
Se zice ca toti sunt egali in societate, pe sosea,,etc
Cum e egal unu cu o Dacie de acu 20 de ani, fara RCA, fara RAR,cu cauciucuri ca sticla, beat mort, etc cu un cetatean cu o masina cu revizia tehnica la zi, cu full CASCO pe el,cauciucuri noi, cu parbrizul curat si conducand de placere spre mare sau locul de vacanta?
Nu sunt egali nene! Cu siguranta.
De-aia ar trebui eliminati de pe sosele cei mai putini egali.Sa vezi ca s-ar putea merge si mai tare ,,,fara probleme. Oricum, daca vii de la Focsani la Bucuresti, prin localitati viteza e 80-90-100.Marea majoritate a masinilor asa merg.Asta ca am fost acolo recent.Unde e radar se franeaza! Atat.
Accidentele se intampla cand intra in trafic unul din cei mai putin egali. Beat, neatent, cu masina varza, inconstient, bolnav, adormit, drogat.etc Altfel nu se intampla nimic.Se merge corect si destul de repede si civilizat.

#18
longroad

longroad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 521
  • Înscris: 17.03.2006
Asa e! Da' nu poti sa ii elimini pe astia chiar de pe azi pe maine. Cu timpul probabil or sa se rarefieze dar pina atunci mergem asa daca asta e sg posibilitate sa mai reducem din numarul nenorocirilor de pe DN-uri. Poate ca daca pe viitor nr accidentelor or sa se reduca se va mai umbla si la legislatie.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate