Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...
 De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului

Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...
 Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu
 Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling

Sanse refinantare
 

ARUNC LOGANUL la gunoi

- - - - -
  • Please log in to reply
145 replies to this topic

#1
novomatic

novomatic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 16.10.2006
Arunc loganul la gunoi (zilele trecute ma duceam la tara la un moment dat lume multa zarva mare opresc cobor si ce vad un Logan facut varza 75% de catre cine? de catre un Opel corsa asta avea doar mici lovituri sa zic 15% bara infundata un far putin capota si aripa.la logan cutia cu roata si planetara erau peste drum in sant sosea cu 4 benzi deci la vre-o 20 de metri ala cu corsa facea si caterinca cica bine ca nu a luat logane ca era si el la la spital.Ajung acasa ma uit dupa date tehnice si ce vad Logane 980kg ditamai conserva si corsa 1180 kg Buburuza? Ma intreb ce are, ce are la urma cind vad garantia la coroziune imi dau seama are tabla mai groasa si mai tare. Azi am fost in tirg sa vad o corsa ma uit la ia ma uit inauntru apas pe tabla si ce vad nu se indoaie nimic prin apasare fata de conserva mea care cum apas pe ia cum se infunda.Asa ca la revedere loganule ma reprofilez pe opel.
PS.CRED CA FOLOSESC IN FABRICATIE TABLA DE CONSEVA SAU DOZA DE BERE death.gif

#2
cosminnuss

cosminnuss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,352
  • Înscris: 21.10.2005
In cazul unui accident, o masina trebuie sa absoarba socul produs pentru a fi resimtit cat mai putin de ocupantii masinii. In concluzie, o masina mai "tzapana" la un accident s-ar putea sa faca mai mult rau pasagerilor si soferului decat una care "are tabla moale" si poseda materiale din plastic moale (este cu dus-intors).

Si Dacia 1300 veche de 30 de ani avea tabla foarte groasa si asta nu inseamna ca era o masina sigura.

#3
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
QUOTE(novomatic @ Oct 16 2006, 17:18) <{POST_SNAPBACK}>
Arunc loganul la gunoi (zilele trecute ma duceam la tara la un moment dat lume multa zarva mare opresc cobor si ce vad un logan facut varza 75% de catre cine? de catre un Opel corsa asta avea doar mici lovituri sa zic 15% bara infundata un far putin capota si aripa.la logan cutia cu roata si planetara erau peste drum in sant sosea cu 4 benzi deci la vre-o 20 de metri  w00t.gif  w00t.gif  w00t.gif  ala cu corsa facea si caterinca cica bine ca nu a luat logane ca era si el la la spital.



Eu cred ca exagerezi..... photo.gif

#4
neoliviu

neoliviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 09.09.2004
e vorba de actiune si reactiune, in esenta daca masina se pliaza intr-un accident inseamna ca o parte din energia cinetica a masini s-a consumat si pasageri nu sufera la fel de mult (chiar si cu centurile puse + airbag).
Deci ai pe de o parte o masina care se deformeaza usor intr-un accident (cam toate renourile, de asta au toate 5*)
sau una cu tabla foarte groasa dar cu masa mare (peste 2 tone) astfel incat energia cinetica a masini in acest caz chiar te salveaza (bine in afara cazului in care faci contact cu un zid/stalp) ex: saab 900, aproape 2 tone , tabla groasa , la un accident frontal cu o berlina(50 km/ora fiecare) a iesit aproape intact dar berlina era grav deteriorata.

#5
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006
QUOTE
Sa iti spun drept o clima la corsa costa 1480 euro daca nu a fost dotata la garantie ce sa iti zic eu nu cunosc nici o firma in romania serioasa care sa tina garantia dar cu toate ca Opel e ok sa stii ca pica prea repede exemplu la corsa ta la 45-50 de mii vei avea probleme pe distributie la peste 60 de mii exista riscul de a ceda caseta de directie si timoneria , la plecare de pe loc ai sa auzi bataie gen planetara si spre stinga si spre dreapta dar nu este de acolo putini stiu asta alta problema va fi ca nu va mai porni decit dupa ce izbesti capota te vei duce la mecanic sau electrician si nu va sti unde sa umble (sectretul o banala siguranta gen Dacia 1300 care se afla linga baterie pacat ca nu e la vedere, deci am vindut un pont) alta problema grava pana de la roata dintata a axului cu came va ceda la prima schimbare de curea si te vei trezi la prima fortare intr-o depasire ca va ceda si atunci ce faci stringi de volan si astepti impactul .Oricum peste toate astea daca treci e ok iar finalul este (DACA STII DE UNDE SA CUMPERI TOATE PIESELE SINT IEFTINE INDIFERENT DACA ESTE OPEL SAU SEAT)Mai tii minte cind se producea dacia 1300 la Pitesti gaseai orice piesa noua la baieti cu 25% din valoare daca era 1 milion tu dadeai 250 mii aceiasi chestie este acum la unele depozite din romania sau din europa ,ai relatia ai piesa diferenta este ca acum o ei cu 50% daca costa 300 euro tu dai 150. (ACESTA ESTE UN PAMFLET)  V.TUDOR.


Domnu' novomatic, pai daca e chiar asa varza Corsa cum de vreti sa va luati una?  biggrin.gif

Edited by Jah, 16 October 2006 - 19:10.


#6
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 16.12.2005
QUOTE(novomatic @ Oct 16 2006, 17:18) <{POST_SNAPBACK}>
Arunc loganul la gunoi (zilele trecute ma duceam la tara la un moment dat lume multa zarva mare opresc cobor si ce vad un Logan facut varza 75% de catre cine? de catre un Opel corsa asta avea doar mici lovituri sa zic 15% bara infundata un far putin capota si aripa.la logan cutia cu roata si planetara erau peste drum in sant sosea cu 4 benzi deci la vre-o 20 de metri ala cu corsa facea si caterinca cica bine ca nu a luat logane ca era si el la la spital.Ajung acasa ma uit dupa date tehnice si ce vad Logane 980kg ditamai conserva si corsa 1180 kg Buburuza? Ma intreb ce are, ce are la urma cind vad garantia la coroziune imi dau seama are tabla mai groasa si mai tare. Azi am fost in tirg sa vad o corsa ma uit la ia ma uit inauntru apas pe tabla si ce vad nu se indoaie nimic prin apasare fata de conserva mea care cum apas pe ia cum se infunda.Asa ca la revedere loganule ma reprofilez pe opel.
PS.CRED CA FOLOSESC IN FABRICATIE TABLA DE CONSEVA SAU DOZA DE BERE death.gif


lol tocmai vroiam sa te contrazic ...m-am uitat insa pe carta tehnica  si da ... corsa 1.3 are 1180 kg  w00t.gif
...eu stiam de 1060 dar se pare ca asta e doar pt motorul de 1.2 benzina

Edited by axel_1, 16 October 2006 - 20:21.


#7
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
1. nu confundati indoitura tablei cu gravitatea afectarii celor din habitaclul ...

2. indoitura tablei este buna ... pana la celula de siguranta

3. totusi, NU e normal ca dintr-o acrosare Corsa sa ramana un pic botit si celalat sa stea cu matele (cutie, roata etc) prin sant ... e o diferenta cam mare ...

#8
brebe85

brebe85

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 866
  • Înscris: 31.10.2004
QUOTE(Tyby @ Oct 16 2006, 22:05) <{POST_SNAPBACK}>
3. totusi, NU e normal ca dintr-o acrosare Corsa sa ramana un pic botit si celalat sa stea cu matele (cutie, roata etc) prin sant ... e o diferenta cam mare ...


Sa fim seriosi, este exagerat cu mult.

Cred ca nu realizeaza ce inseamna 75%, doar nu s-a lovit de un tanc.

#9
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
corsa 1.3 nu e diesel? biggrin.gif

#10
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 16.12.2005
QUOTE(romaximusro @ Oct 16 2006, 22:15) <{POST_SNAPBACK}>
corsa 1.3 nu e diesel? biggrin.gif


ba da smile.gif

remarca mea nu prea are mare legatura cu subiectul dezbatut  

pur si simplu a fost un soc deoarece am realizat ca buburuza are 1200 kg ( 1210 mai exact daca are si aer conditionat smile.gif   )

si eu care pana acum ma feream de SUV-uri   biggrin.gif

bring them on   gunsmilie.gif

#11
novomatic

novomatic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 16.10.2006
Buburuza are 5* la inpact frontal si 4* lateral 5* la pieton     (6) airbeguri  si pe ia scrie (FUGITI ca va distrug)
De ce oare are greutatea asta daca nu e necesar?
1200 kg se putea economisi 400 kg si la cum arata trebuia sa cintareasca 700-800 kg
Noul model de 125 de cai are 1310kg si viteza de 217 pe motorul disel 1,7  consum 3,8 la suta iar testata la 200 km pe ora ia 5,8-6 motorina (Naspa tare)
Pret  2002-5500-6500
        2003-6000-7000
2004-2005-7500-9000
        2006-pina in 10000
Garantie 6 ani caroserie galvanizata / Conserva rau   biggrin.gif
Loganul meu ma rupe 1,6 consuma in oras 12-13 la suta si in afara daca ii dau peste 90 papa 10 la suta de 150 ce sa mai zic ma ia groaza parca ma dau cu camionu la 980 kg consumul asta? la service au spus ce vrei domne e tot dacie e normal? nu avem ce sa ii facem asta e consumul se regleaza electronic cum vrea el adica dar dai si matale mai finut nu o mai calca asa , ce sa calc frate ca nu prinde mai mult de 150 , pei invat-o cum o
   inveti asa o ai . buna asta
In concluzie firar masa de conserva caut client si o marit nici nu imi vine sa ma mai sui in ia. death.gif

Edited by novomatic, 17 October 2006 - 00:02.


#12
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
La un accident conteaza fiecare masina in ce pozitie e. Daca Corsa a intrat frontal, iar Loganul era cu un unghi mai lateral, e normal sa capete alte deformari. Fiecare soc mecanic este altfel distribuit in functie de unghiul de contact.
Ia-ti un tanc, fa un accident, ai sa vezi ca va avea putin afectata caroseria, dar pasagerii sunt compot in el. E vorba si de energia cinetica pe care o au organele pasagerului.
Nu stii ce inseamna 75%. La un accident unde e avariata masina cu 75% sunt sanse slabe ca pasagerii sa supravetuiasca si deja ai dauna totala la Casco. Pentru ca nu renteaza sa o repari , mai bine iei una noua.E mai ieftin. Daca la tine s-au apucat de reparat 100% e exagerare din ce spui tu pe acolo.

In rest nu stiu ce sa iti spun. Loganul tau consuma 13l in oras iar pe www.daciaclub.ro sunt vreo cateva mii de posturi de unde se trage concluzia ca masina consuma in parametrii ca in carte(adica 9,2l pentru 1,4MPI si 10l pentru 1,6MPI in oras). Poate s-a stricat la noi si merge cu mai putin litri consumati  :P
Nu stiu cum de a ta nu a prins decat maxim 150Km/h ca mai toti cu Loganul am ajuns la 165-170.
Acum la viteze aproape de limita maxim constructive mai vrei si consum decent. Mergi si tu cu 120Km/h si vei avea 6 l /100km.

#13
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
nu inteleg de ce esti fraier si stai si te plingi pe forum de cacatu ala de conserva in loc sa mergi in piata s-o vinzi :roflmao:

#14
neoliviu

neoliviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 921
  • Înscris: 09.09.2004
:console: se plange de loganuri sa-si vanda masinile din bacau :lol:
http://forum.softped...m...t&p=1996344

#15
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
si parca pe un alt post zicea ca are el un corsa :) omu asta cred ca e venit aici numai sa-si faca reclama. si a gasit o chestie prin care poate sa atraga multi vizitatori pe topicele in care scrie el si eventual pe linkurile spre website-ul lui. Eu zic sa-l ignoram, poate se sesizeaza vre-un moderator

Edited by romaximusro, 17 October 2006 - 10:13.


#16
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Poate e G3nov3s3  :w00t: ....si-a mai creat o noua personalitate :cursing:

Edited by MATRIXU, 17 October 2006 - 10:12.


#17
infinitul8

infinitul8

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 952
  • Înscris: 04.05.2006
Parerea mea este ca se contrazice singur si doreste doar publicitate gratuita. Posibil acum are la vanzare Corsa.
Poate fi depistat usor a cui clona este. In cazul in care nu face intentionat pe prostul nu cred ca sunt multi care sa scrie IA in loc de EA :death:

Edited by infinitul8, 17 October 2006 - 16:57.


#18
Ahitofel

Ahitofel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 27.10.2003

View Postnovomatic, on Oct 17 2006, 00:52, said:

Buburuza are 5* la inpact frontal si 4* lateral 5* la pieton     (6) airbeguri  si pe ia scrie (FUGITI ca va distrug)
De ce oare are greutatea asta daca nu e necesar?
1200 kg se putea economisi 400 kg si la cum arata trebuia sa cintareasca 700-800 kg
Noul model de 125 de cai are 1310kg si viteza de 217 pe motorul disel 1,7  consum 3,8 la suta iar testata la 200 km pe ora ia 5,8-6 motorina (Naspa tare)
Pret  2002-5500-6500
        2003-6000-7000
2004-2005-7500-9000
        2006-pina in 10000
Garantie 6 ani caroserie galvanizata / Conserva rau   :D
Loganul meu ma rupe 1,6 consuma in oras 12-13 la suta si in afara daca ii dau peste 90 papa 10 la suta de 150 ce sa mai zic ma ia groaza parca ma dau cu camionu la 980 kg consumul asta? la service au spus ce vrei domne e tot dacie e normal? nu avem ce sa ii facem asta e consumul se regleaza electronic cum vrea el adica dar dai si matale mai finut nu o mai calca asa , ce sa calc frate ca nu prinde mai mult de 150 , pei invat-o cum o
   inveti asa o ai . buna asta
In concluzie firar masa de conserva caut client si o marit nici nu imi vine sa ma mai sui in ia. :death:
Fratele meu, poti sa te impusti (ai sesizat, impusti, nu inpusti). Deci nu sint buburuze cu 5* la "inpact" cu pietonii, cel mai mult au 3*, apoi corsa cu viteza maxima 217 la ora nu ai sa gasesti, apoi consum  de 5.8-6 % la viteze de 200 km/ora nu are nici o masina din lumea asta. Apoi nu confunda garantia anticoroziune cu grosimea tablei. Si mai apoi, o masina inteligent construita e mai usoara, sau macar incearca sa fie mai usoara, de ce crezi ca Audi ar cheltui sute de milioane de dolari pe conceptul ASF (adica pentru neinitiati Aluminium Space Frame) . Si bye the way sint airbag-uri nu airbeguri ok ? Si ca sa te dumiresti dumneata, pentru protectie foarte buna la impactul cu pietonii se cere tocmai tabla subtire, sau "delicii" tehnice cum s-au aplicat de exemplu la Citroen C6, nu stiu exact denumirea data de producator , ceva in genul "pop up bonnet" , mai exact capota se ridica cu vreo 5-6 cm in cazul unui impact cu un pieton ca sa poata absorbi mai bine socul, si sa fereasca pietonul de partile tari ( a se citi motorul) ale autovehicolului. Si masa noului Corsa este, conform site-ului oficial Opel Germania de 1145 kg inclusiv conducatorul, asa ca las-o moarta cu  greutatea la gol de 1310 kg pe care o postezi tu.
  Numa' bine ! si la o mai buna informare ....

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate