Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ARUNC LOGANUL la gunoi
Last Updated: Nov 20 2008 09:55, Started by
novomatic
, Oct 16 2006 16:18
·
0
#1
Posted 16 October 2006 - 16:18
Arunc loganul la gunoi (zilele trecute ma duceam la tara la un moment dat lume multa zarva mare opresc cobor si ce vad un Logan facut varza 75% de catre cine? de catre un Opel corsa asta avea doar mici lovituri sa zic 15% bara infundata un far putin capota si aripa.la logan cutia cu roata si planetara erau peste drum in sant sosea cu 4 benzi deci la vre-o 20 de metri ala cu corsa facea si caterinca cica bine ca nu a luat logane ca era si el la la spital.Ajung acasa ma uit dupa date tehnice si ce vad Logane 980kg ditamai conserva si corsa 1180 kg Buburuza? Ma intreb ce are, ce are la urma cind vad garantia la coroziune imi dau seama are tabla mai groasa si mai tare. Azi am fost in tirg sa vad o corsa ma uit la ia ma uit inauntru apas pe tabla si ce vad nu se indoaie nimic prin apasare fata de conserva mea care cum apas pe ia cum se infunda.Asa ca la revedere loganule ma reprofilez pe opel.
PS.CRED CA FOLOSESC IN FABRICATIE TABLA DE CONSEVA SAU DOZA DE BERE |
#2
Posted 16 October 2006 - 16:27
In cazul unui accident, o masina trebuie sa absoarba socul produs pentru a fi resimtit cat mai putin de ocupantii masinii. In concluzie, o masina mai "tzapana" la un accident s-ar putea sa faca mai mult rau pasagerilor si soferului decat una care "are tabla moale" si poseda materiale din plastic moale (este cu dus-intors).
Si Dacia 1300 veche de 30 de ani avea tabla foarte groasa si asta nu inseamna ca era o masina sigura. |
#3
Posted 16 October 2006 - 16:33
QUOTE(novomatic @ Oct 16 2006, 17:18) <{POST_SNAPBACK}> Arunc loganul la gunoi (zilele trecute ma duceam la tara la un moment dat lume multa zarva mare opresc cobor si ce vad un logan facut varza 75% de catre cine? de catre un Opel corsa asta avea doar mici lovituri sa zic 15% bara infundata un far putin capota si aripa.la logan cutia cu roata si planetara erau peste drum in sant sosea cu 4 benzi deci la vre-o 20 de metri ala cu corsa facea si caterinca cica bine ca nu a luat logane ca era si el la la spital. Eu cred ca exagerezi..... |
#4
Posted 16 October 2006 - 16:39
e vorba de actiune si reactiune, in esenta daca masina se pliaza intr-un accident inseamna ca o parte din energia cinetica a masini s-a consumat si pasageri nu sufera la fel de mult (chiar si cu centurile puse + airbag).
Deci ai pe de o parte o masina care se deformeaza usor intr-un accident (cam toate renourile, de asta au toate 5*) sau una cu tabla foarte groasa dar cu masa mare (peste 2 tone) astfel incat energia cinetica a masini in acest caz chiar te salveaza (bine in afara cazului in care faci contact cu un zid/stalp) ex: saab 900, aproape 2 tone , tabla groasa , la un accident frontal cu o berlina(50 km/ora fiecare) a iesit aproape intact dar berlina era grav deteriorata. |
#5
Posted 16 October 2006 - 19:10
QUOTE Sa iti spun drept o clima la corsa costa 1480 euro daca nu a fost dotata la garantie ce sa iti zic eu nu cunosc nici o firma in romania serioasa care sa tina garantia dar cu toate ca Opel e ok sa stii ca pica prea repede exemplu la corsa ta la 45-50 de mii vei avea probleme pe distributie la peste 60 de mii exista riscul de a ceda caseta de directie si timoneria , la plecare de pe loc ai sa auzi bataie gen planetara si spre stinga si spre dreapta dar nu este de acolo putini stiu asta alta problema va fi ca nu va mai porni decit dupa ce izbesti capota te vei duce la mecanic sau electrician si nu va sti unde sa umble (sectretul o banala siguranta gen Dacia 1300 care se afla linga baterie pacat ca nu e la vedere, deci am vindut un pont) alta problema grava pana de la roata dintata a axului cu came va ceda la prima schimbare de curea si te vei trezi la prima fortare intr-o depasire ca va ceda si atunci ce faci stringi de volan si astepti impactul .Oricum peste toate astea daca treci e ok iar finalul este (DACA STII DE UNDE SA CUMPERI TOATE PIESELE SINT IEFTINE INDIFERENT DACA ESTE OPEL SAU SEAT)Mai tii minte cind se producea dacia 1300 la Pitesti gaseai orice piesa noua la baieti cu 25% din valoare daca era 1 milion tu dadeai 250 mii aceiasi chestie este acum la unele depozite din romania sau din europa ,ai relatia ai piesa diferenta este ca acum o ei cu 50% daca costa 300 euro tu dai 150. (ACESTA ESTE UN PAMFLET) V.TUDOR. Domnu' novomatic, pai daca e chiar asa varza Corsa cum de vreti sa va luati una? Edited by Jah, 16 October 2006 - 19:10. |
#6
Posted 16 October 2006 - 20:15
QUOTE(novomatic @ Oct 16 2006, 17:18) <{POST_SNAPBACK}> Arunc loganul la gunoi (zilele trecute ma duceam la tara la un moment dat lume multa zarva mare opresc cobor si ce vad un Logan facut varza 75% de catre cine? de catre un Opel corsa asta avea doar mici lovituri sa zic 15% bara infundata un far putin capota si aripa.la logan cutia cu roata si planetara erau peste drum in sant sosea cu 4 benzi deci la vre-o 20 de metri ala cu corsa facea si caterinca cica bine ca nu a luat logane ca era si el la la spital.Ajung acasa ma uit dupa date tehnice si ce vad Logane 980kg ditamai conserva si corsa 1180 kg Buburuza? Ma intreb ce are, ce are la urma cind vad garantia la coroziune imi dau seama are tabla mai groasa si mai tare. Azi am fost in tirg sa vad o corsa ma uit la ia ma uit inauntru apas pe tabla si ce vad nu se indoaie nimic prin apasare fata de conserva mea care cum apas pe ia cum se infunda.Asa ca la revedere loganule ma reprofilez pe opel. PS.CRED CA FOLOSESC IN FABRICATIE TABLA DE CONSEVA SAU DOZA DE BERE lol tocmai vroiam sa te contrazic ...m-am uitat insa pe carta tehnica si da ... corsa 1.3 are 1180 kg ...eu stiam de 1060 dar se pare ca asta e doar pt motorul de 1.2 benzina Edited by axel_1, 16 October 2006 - 20:21. |
#7
Posted 16 October 2006 - 21:05
1. nu confundati indoitura tablei cu gravitatea afectarii celor din habitaclul ...
2. indoitura tablei este buna ... pana la celula de siguranta 3. totusi, NU e normal ca dintr-o acrosare Corsa sa ramana un pic botit si celalat sa stea cu matele (cutie, roata etc) prin sant ... e o diferenta cam mare ... |
#8
Posted 16 October 2006 - 21:14
QUOTE(Tyby @ Oct 16 2006, 22:05) <{POST_SNAPBACK}> 3. totusi, NU e normal ca dintr-o acrosare Corsa sa ramana un pic botit si celalat sa stea cu matele (cutie, roata etc) prin sant ... e o diferenta cam mare ... Sa fim seriosi, este exagerat cu mult. Cred ca nu realizeaza ce inseamna 75%, doar nu s-a lovit de un tanc. |
#10
Posted 16 October 2006 - 21:21
QUOTE(romaximusro @ Oct 16 2006, 22:15) <{POST_SNAPBACK}> corsa 1.3 nu e diesel? ba da remarca mea nu prea are mare legatura cu subiectul dezbatut pur si simplu a fost un soc deoarece am realizat ca buburuza are 1200 kg ( 1210 mai exact daca are si aer conditionat ) si eu care pana acum ma feream de SUV-uri bring them on |
|
#11
Posted 16 October 2006 - 23:52
Buburuza are 5* la inpact frontal si 4* lateral 5* la pieton (6) airbeguri si pe ia scrie (FUGITI ca va distrug)
De ce oare are greutatea asta daca nu e necesar? 1200 kg se putea economisi 400 kg si la cum arata trebuia sa cintareasca 700-800 kg Noul model de 125 de cai are 1310kg si viteza de 217 pe motorul disel 1,7 consum 3,8 la suta iar testata la 200 km pe ora ia 5,8-6 motorina (Naspa tare) Pret 2002-5500-6500 2003-6000-7000 2004-2005-7500-9000 2006-pina in 10000 Garantie 6 ani caroserie galvanizata / Conserva rau Loganul meu ma rupe 1,6 consuma in oras 12-13 la suta si in afara daca ii dau peste 90 papa 10 la suta de 150 ce sa mai zic ma ia groaza parca ma dau cu camionu la 980 kg consumul asta? la service au spus ce vrei domne e tot dacie e normal? nu avem ce sa ii facem asta e consumul se regleaza electronic cum vrea el adica dar dai si matale mai finut nu o mai calca asa , ce sa calc frate ca nu prinde mai mult de 150 , pei invat-o cum o inveti asa o ai . buna asta In concluzie firar masa de conserva caut client si o marit nici nu imi vine sa ma mai sui in ia. Edited by novomatic, 17 October 2006 - 00:02. |
#12
Posted 17 October 2006 - 07:57
La un accident conteaza fiecare masina in ce pozitie e. Daca Corsa a intrat frontal, iar Loganul era cu un unghi mai lateral, e normal sa capete alte deformari. Fiecare soc mecanic este altfel distribuit in functie de unghiul de contact.
Ia-ti un tanc, fa un accident, ai sa vezi ca va avea putin afectata caroseria, dar pasagerii sunt compot in el. E vorba si de energia cinetica pe care o au organele pasagerului. Nu stii ce inseamna 75%. La un accident unde e avariata masina cu 75% sunt sanse slabe ca pasagerii sa supravetuiasca si deja ai dauna totala la Casco. Pentru ca nu renteaza sa o repari , mai bine iei una noua.E mai ieftin. Daca la tine s-au apucat de reparat 100% e exagerare din ce spui tu pe acolo. In rest nu stiu ce sa iti spun. Loganul tau consuma 13l in oras iar pe www.daciaclub.ro sunt vreo cateva mii de posturi de unde se trage concluzia ca masina consuma in parametrii ca in carte(adica 9,2l pentru 1,4MPI si 10l pentru 1,6MPI in oras). Poate s-a stricat la noi si merge cu mai putin litri consumati Nu stiu cum de a ta nu a prins decat maxim 150Km/h ca mai toti cu Loganul am ajuns la 165-170. Acum la viteze aproape de limita maxim constructive mai vrei si consum decent. Mergi si tu cu 120Km/h si vei avea 6 l /100km. |
#13
Posted 17 October 2006 - 08:47
nu inteleg de ce esti fraier si stai si te plingi pe forum de cacatu ala de conserva in loc sa mergi in piata s-o vinzi
|
#14
Posted 17 October 2006 - 09:30
#15
Posted 17 October 2006 - 10:10
si parca pe un alt post zicea ca are el un corsa omu asta cred ca e venit aici numai sa-si faca reclama. si a gasit o chestie prin care poate sa atraga multi vizitatori pe topicele in care scrie el si eventual pe linkurile spre website-ul lui. Eu zic sa-l ignoram, poate se sesizeaza vre-un moderator
Edited by romaximusro, 17 October 2006 - 10:13. |
|
#16
Posted 17 October 2006 - 10:11
Poate e G3nov3s3 ....si-a mai creat o noua personalitate
Edited by MATRIXU, 17 October 2006 - 10:12. |
#17
Posted 17 October 2006 - 16:56
Parerea mea este ca se contrazice singur si doreste doar publicitate gratuita. Posibil acum are la vanzare Corsa.
Poate fi depistat usor a cui clona este. In cazul in care nu face intentionat pe prostul nu cred ca sunt multi care sa scrie IA in loc de EA Edited by infinitul8, 17 October 2006 - 16:57. |
#18
Posted 19 October 2006 - 14:24
novomatic, on Oct 17 2006, 00:52, said: Buburuza are 5* la inpact frontal si 4* lateral 5* la pieton (6) airbeguri si pe ia scrie (FUGITI ca va distrug) De ce oare are greutatea asta daca nu e necesar? 1200 kg se putea economisi 400 kg si la cum arata trebuia sa cintareasca 700-800 kg Noul model de 125 de cai are 1310kg si viteza de 217 pe motorul disel 1,7 consum 3,8 la suta iar testata la 200 km pe ora ia 5,8-6 motorina (Naspa tare) Pret 2002-5500-6500 2003-6000-7000 2004-2005-7500-9000 2006-pina in 10000 Garantie 6 ani caroserie galvanizata / Conserva rau Loganul meu ma rupe 1,6 consuma in oras 12-13 la suta si in afara daca ii dau peste 90 papa 10 la suta de 150 ce sa mai zic ma ia groaza parca ma dau cu camionu la 980 kg consumul asta? la service au spus ce vrei domne e tot dacie e normal? nu avem ce sa ii facem asta e consumul se regleaza electronic cum vrea el adica dar dai si matale mai finut nu o mai calca asa , ce sa calc frate ca nu prinde mai mult de 150 , pei invat-o cum o inveti asa o ai . buna asta In concluzie firar masa de conserva caut client si o marit nici nu imi vine sa ma mai sui in ia. Numa' bine ! si la o mai buna informare .... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users