Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...
 Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...
 

Loganul de 100 de cai

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
332 replies to this topic

#55
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005
Niste informatii suplimentare . Loganul 1,6MPI 16V va avea 104CP , si nu 110 cum am vazut ca mai scriu ziarele.
Tipul motorului              K4M 690
Norma                          Euro4
Puterea motorului         104CP
Nr de rotatii maxime     5750RPM
Nr de rotatii cu un cuplu maxim 3750RPM
Cuplu maxim               148Nm
Cutia de viteze se va pastra de la modelul 1,6MPI 8V JH3
Timpi obtinuti pt 100m   10.2s  
Consum urban               9.2l
Consum interurban       5.9l
Consum mixt                 7.1l

Sursa

#56
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
adica cutia va fi aceiasi ? mai sa fie ce imbunatatire, ca doar au schimbat un motor si 3 briz brizuri?
eu am crezut ca schimba si cutia ca deh motorul a mai luat ceva caluti in plus vreo 20 mi se pare.
pretul va fi se pare la 10.200 . plus metalizata si garantie extinsa inca vreo 450 de euro. ajunge fix pe la 10.650 euro.

o ieftinatura de masina nu am ce spune . best buy.  :naughty:
pt 20 de caluti si trei abtibilde+radio cd  au marit scorul cu vreo 1000 de euro. halal ieftineala.
normal era sa scoata 1.6 care exista acuma si sa il lase pe asta. la acelasi scor sau vreo 2-300 de euro in plus.
motorul nu e ala de pe Megane 1? adica motor scos din circulatie acum 3-4 ani ? daca ii puneau motor de megane 2 mai cereau 500 de euro in plus? :confuzzled:

pentru fanii Dacia care este ei , prezentam cu dedicatie de pe forumul marcii primele poze ale faimosului si mult asteptatului buton de portbagaj - fix ala de la dacia 1310  :confuzzled:

Attached Files


Edited by turbo trabannt, 12 September 2006 - 13:52.


#57
Byt

Byt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,232
  • Înscris: 05.02.2002
Ce buton infect! Alta solutie mai eleganta nu au gasit?

#58
yyyy

yyyy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 03.05.2006

View Postturbo trabannt, on Sep 12 2006, 14:01, said:

pentru fanii Dacia care este ei , prezentam cu dedicatie de pe forumul marcii primele poze ale faimosului si mult asteptatului buton de portbagaj - fix ala de la dacia 1310  :confuzzled:
Pe cuvant de onoare ca peste tot unde am citit de faimosul "buton de portbagaj" am crezut ca e vorba de deschidere din interior ! Dar vaaai ! Uite ca am inteles gresit .

#59
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004

View Postradup, on Sep 9 2006, 20:27, said:

Sursa? Se pare ca va avea.... Cand dai copy/paste precizezi sursa.

LEE: http://www.daciaclub...t47247-200.html - asta este sursa tu esti userul respectiv?


daca as fi in locul tau as verifica cele spuse .. si daca m-as insela as tace din gura
asa ca te rog foarte mult

acel post a fost scris la o data ( de pe Dacia club ) daca iti arat sursa si data ( de pe forumul care nu am voie sa-l precizez ) ai sa vezi ca te insheli
si nu ai mai fi asa tare in clantza
asa ca ciocul mic

View Postyyyy, on Sep 12 2006, 21:50, said:

Pe cuvant de onoare ca peste tot unde am citit de faimosul "buton de portbagaj" am crezut ca e vorba de deschidere din interior ! Dar vaaai ! Uite ca am inteles gresit .
am vazut astazi un Logan 1.5 dci in trafic cu astfel de buton de portbagaj

Edited by EPoX, 12 September 2006 - 21:06.


#60
EPoX

EPoX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 18.01.2004
apropos
la loganul cu face lift vom avea sau nu claxon pe volan ??

#61
seerkan

seerkan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 577
  • Înscris: 26.10.2004
Nu cred ca va fii pe volan,si in spyshoturile cu loganul cu spoilerele vopsite alte oglinzi ..etc nu volanul parea acelasi

#62
Vlad01

Vlad01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 11.08.2005
Arata binisor, sa speram ca si merge bine :). Progreseaza si Romania, cu pasi mici, dar macar asa daca altfel nu se poate :P

#63
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004
Da acum serios vorbind ca aberam pe aici, Dacia chiar avea nevoie de un motor de 100 CP? De fapt poporul roman marele client al firmei Dacia Pitesti murea daca nu avea un motor de 100 CP si demaraj 0-100 in 10 secunde? Pai sa fim seriosi, sunt vreo 50 de chestii foarte importante la o masina pe lista de prioritati a Daciei Logan inaintea unui motor mai mare... Poate daca faceau un model cu un diesel de 100 CP mai era cum mai era, ca na, carai mai mult economic, dar un model mai sportiv benzinar care o sa manance vreo 13 la suta in oras nu cred ca e nencesar... In mod clar Renault vrea sa creeze un debuseu pentru o anumita gama de motoare care nu se vinde prea bine prin alte parti si automat s-au gandit ca bagate in carcasa Dacia or sa se dea... Eu as vrea o Dacie cu ABS si ESP si cu 4 airbaguri macar... As vrea o Dacie cu mai multe caroserii si eventual daca nu cer prea mult o Dacie cu 75 de CP si o caroserie mica, concurent direct cu Peugeot 206 sau C3, sa devina o masina a tanarului care vrea si el ceva ieftin sa mearga cat e student...
Consider ca e o mare bataie de joc chestia asta cu motorul de 100 CP... Romanii au nevoie de alte multe lucruri la o masina "nationala"... Apropos, o sa-i puna discuri de frana fata-spate? O sa aiba sistem de control al tractiunii?

#64
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Alte idei nocturne, poate aude cineva:

Logan dubita - exista.
Logan dric - exista.
Logan break - faceti unu frumos, ffs. :death:
Logan cu facelift - partea din spate redesenata. :bigwhitegrin:
Logan cu doua usi. De ce nu? :lol:
Logan pick-up.
Logan pick-up cu cabina dubla.
O masina mai mica ca Loganul, cum zice akajohn, la un pret mai mic, acum ca Matizul e pe sfarsite.

#65
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
alte idei diurne :
- Logan fiabil
- logan care nu rugineste
- logan cu garantie completa macar de 3 ani
-logan care sa aiba macar ca optionale: airbaguri laterale, cortina, esp, discuri pe spate clima si multe altele.

cu spoiler si noi variante vopseluri ceasca a facut din Dacia 1300 mult faimoasa 1310. frantujii fac la fel. numai ca mai scump.

o sa isi cumpere pustanii toti logan cu 100 de cai putere si o sa moara pe capete pe soselele patriei dandu-i blana si facand curse cu ele. toti taranii se vor baga in fata , in depasiri ca acum au masina moderna  :deadtongue:

#66
bogdancristiann

bogdancristiann

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 24.05.2005
si asa loganistii erau "regii" soselelor, acum o sa vezi numai loganuri in depasiri.
ar fi interesant de vazut cate accidente se vor intampla dupa lansarea loganului si daca numarul va fi mai mare.
banuiesc ca stiti filmuletul ala cu loganul care se ia la intrecere cu unul cu un cielo amarat, ca na, batalia titanilor...

#67
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
lasa ma, selectie naturala. problema e ca mai omoara si nevnovati.

@ butonul de la portbagaj: ...ahahahahahahaha :lol: eu eram sotto ca e in interior ca la Cielo, ce n00bi.  Duamne ce urat arata.

#68
bogdancristiann

bogdancristiann

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 24.05.2005
exact ca ala de la berlina, i-au mai pus si un maner de plastic de care sa ridici. inventie tipic romaneasca, n-are nici un fel de estetica nimic, si nici nu stiu cat e de functional, mai bine arata doar cu iala aia ingropata.
referitor la accidente... am vazut eu cum sta loganul in curbe, sau mai bine zis cum nu sta. si exact, mai omoara si pe altii nevinovati, acum ca tot au peste 100 cp, deja e masina sport.

#69
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
sa ne pazeasca dumnezeu :lol:

Bine ca nu-i chiar ieftina :) :lol:

#70
bogdancristiann

bogdancristiann

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 24.05.2005
oricum, buna mutarea asta cu motorul nou si cu elemente cromate la interior. deja o sa se simta in masina de lux. ce a6 frate, eu am Logan, si e si de 4 ori mai ieftin :lol:

#71
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
presupun ca ii durea undeva pe frantuji sa faca niste modificari la suspensie si directie sa nu mai zburde lumea cu frigiderul in tufis.
eu unul sunt curios daca acest "modern" motor nu va modifica cele 3 stele ale loganului. se poate sa nu , se poate sa da. eu ma indoiesc ca mai testeaza loganul si motorul asta la euroncap.
cat priveste caii putoare in plus oare o rezista la fel de bine caroseria la motorul asta mai puternic? nu de alta dar altul e cuplul la asta si altul e la vechiul 1.4. sa nu plece motorul de pe caroserie cand o calci.
butonul: va fi foarte functional iarna cand va ingheta bocna. chestia aia de plastic de sub el este perfecta in a tina apa pana ingheata.  :coolspeak:

View Postbogdancristiann, on Sep 13 2006, 19:49, said:

oricum, buna mutarea asta cu motorul nou si cu elemente cromate la interior. deja o sa se simta in masina de lux. ce a6 frate, eu am Logan, si e si de 4 ori mai ieftin :lol:
pariu ca vine maximus si spune exact acelasi lucru : de 4 ori mai ieftina ca audi.
logan seis cu clima bizonica . buton de portbagaj inclus   [i]:naughty:

#72
bogdancristiann

bogdancristiann

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 644
  • Înscris: 24.05.2005
oricum, recunosc, pana la urma e bine ca incearca sa mai modifice ceva. poate daca ar pune si niste scaune mai confortabile, eventual cu reglaj adevarat pe inaltime, nu prostia care o are acum, eventual niste suspensii mai tari, si daca ar avea mai multa grija la asamblare ar iesi totusi o masina buna pentru banii ei, chiar si 10.000 euro. sunt curios cum va fi motorul 1,5 dci de 80 cp, si mai ales cat va costa, din cate stiu Clio symbol se misca decent cu motorul ala.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate