Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Burse de studii în afară

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#1
xella

xella

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 674
  • Înscris: 01.06.2005
Am observat ca sunt multi studenti care ar vrea sa studieze in alta tara dar nu stiu cu ce se mananca bursele de studiu. Incep eu prin a va atasa oferta de burse aBiroului pentru programe comunitare al ASE.

Daca aveti detalii si despre alte burse sau nelamuriri cu privire le cele postate de mine, nu ezitati!

Edited by maxy, 19 August 2006 - 19:51.


#2
[email protected]

[email protected]

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 28.05.2006
Salutare ! Am cateva intrebari esentiale, cel putin pentru mine, despre modul cum se poate ajunge sa inveti in afara hotarelor dragei noastre tari (care, daca nu ati uitat e Romanik  :P)

1.Daca stie cineva cum este sistemul educational american (adica, ce strucura are, cate clase, ce examene obligatorii sunt), pt ca nu gasesc o echivalare intre sistemul lor si al nostru .. nici macar in linii mari !   :death:

2.Este de vre-un folos daca obtin diploma TOEFL, in momentul in care vreau sa plec in state ?

3.Care este procedura.. cel putin in mare.. in momentul in care vrei sa te inscrii la ei (ce trebuie trimis, unde etc)

Deocamdata... atat.. multumesc celor care reusesc sa ma lumineze !  ;)

Edited by xella, 20 August 2006 - 01:38.


#3
Pollux

Pollux

    Mandru ca sunt barbat alb, crestin, heterosexual si liberal-cons