Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fiabilitate:cit ai cu ea?
Last Updated: Nov 21 2014 14:55, Started by
longroad
, Aug 17 2006 15:33
·
0
#379
Posted 11 September 2014 - 21:55
Focus 1 1.8 tddi, 2001, 246.000 de km pe bord.
A vazut 5000 de km de drumuri romanesti pana acum. Schimbat distributie (partea de curea) si bucsile pe spate. Nicio problema pana acum. |
#380
Posted 03 October 2014 - 23:01
Mondeo mk3 2004, motor 2.0 tdci 116cp si 308.000(posibil sa fie mai multi in realitate). Injectoarele au tinut pana anul acesta, adica 10 ani si peste 300.000km ! O masina buna dar drumurile patriei nu sunt cele mai recomandate pentru ea. Volanta a devenit zgomotoasa la ~220.000km(schimbata kitul complet de ambreaj) + bucse, bielete, beculete, macaraua geam la usa sofer si cateva alte nimicuri + cateva piese scumpe schimbate care s-au stricat din vina mea.(far, proiectoare, bara, etc.)
Am reusit sa indoi cu ea o platforma auto in asa hal incat ziceai ca e din hartie. Mondeo era aproape ok dupa acest eveniment, un lonjeron putin indoit, far spart, capota indoita si o conducta de frana sparta(asta a fost si cauza accidentului). Tabla e foarte rezistenta la rugina, adica avea locuri unde lacul si vopseaua erau sarite de cand am luat-o, in ianuarie 2008 si abia anul acesta a inceput sa apara putina rugina in acele locuri. In vara masina a fost complet reconditionata. Arata cel putin la fel de bine ca atunci cand am luat-o si dpdv functional e in stare buna spre foarte buna. Am auzit ca motoarele TDCI, in afara de injectoare(care fie vorba intre noi, pica si la case mai mari), ar mai avea probleme cu pompa de motorina si cu turbo. Ei, la mine astea functioneaza perfect si nu s-a umblet la ele, verificat la service. Per total sunt multumit. Urmatoarea masina va fi probabil Mondeo mk4 ! Edited by Neuronul_ganditor, 03 October 2014 - 23:01. |
#381
Posted 17 October 2014 - 18:51
bad post
Edited by valitudor, 17 October 2014 - 18:52. |
#382
Posted 19 October 2014 - 07:48
vin si eu cu o :
zafira 2.0 dti 2004 cu 591.000 km la bord si ce e mai important, cu totul original pe masina de la mama ei de la Bochum . o am de 7 ani si am luat-o personal din DE la 215,250.te unge la suflet cum merge si nu ma lasa inima sa o dau sau sa fac o schimbare .totul tine de intretinere . |
#383
Posted 17 November 2014 - 17:02
vin si eu cu masina mea de naveta, matiz ). Are 8 ani la activ, in afara de consumabile, am schimbat o distributie, un senzor de acceleratie, bratele inferioare de la directie, am pus swag pe el, din fonta, nu tabla cum erau originalele.Sunt la al 3-lea set de placute de frana schimbate si acum urmeaza gluma cea mai mare, tablaria:)). Tabla de rahat in el, ambele praguri coapte, schimbat interior si exterior pe ambele parti, aripi interioare si exterioare pe spate schimbate la fel.Nu pot zice ca m-au uscat la cost, pentru ca pretul lor cu tot cu manopera am ajuns la 1200 lei.Masina are acum 108000 si ceva, masina face in jur de 2000+ km pe luna, de naveta e ok.
|
#384
Posted 17 November 2014 - 17:21
Mazda 3 Sedan 1.6d ,109 cai, fabricatie 2008,o am de noua,folosita zilnic,motorina numai de la Petrom,98.000 km.
Nu am schimbat nimic decat consumabile si becuri faza scurta cam odata la 6-8 luni(se ardea cand dr cand stangul),in habitaclu nu are greieri,nu troncane nimic,niciun fel de joc la articulatii. O tin afara,tabla nu are niciun pic de rugina exceptând pe dedesubt basculele spate si bratele acelea mici.Din ce am inteles acele subansamble nu au fost tratate impotriva ruginii....am rezolvat dand cu ulei ars pe ele. Foarte multumit de masina. Edited by missionnad, 17 November 2014 - 17:51. |
#385
Posted 20 November 2014 - 15:47
Astra G 2004 , 286000km. De cand umbla la ea romanii , se simte
Una este service nemtesc si alta cel romanesc. A mers pana la 270000 fara sa schimb o bucsa bieleta, fara sa fac unghiul de fuga vreodata. Au gasit la inspectie o piesa care trebuia schimbata, dupa care urma refacerea unghiurilor. Dupa 10000, cand am schimbat gumele de vara am observat uzura spre exterior, unghiuri de kkt. Pe autostrada se simte usor ca trage dreapta , dupa 200-250 de metri trebuie usor corectat din volan , rotit 1cm spre stanga. Poate e fleac, dar masina asta puteam sa iau mana de pe volan si sa mearga 1km drept. O fi venit cu unghiurile din fabrica.. In rest sa tot inghita km, nu papa ulei deloc. |
#386
Posted 20 November 2014 - 17:19
tfmercedez, on 20 noiembrie 2014 - 15:47, said:
Astra G 2004 , 286000km. De cand umbla la ea romanii , se simte Una este service nemtesc si alta cel romanesc. A mers pana la 270000 fara sa schimb o bucsa bieleta, fara sa fac unghiul de fuga vreodata. Au gasit la inspectie o piesa care trebuia schimbata, dupa care urma refacerea unghiurilor. Dupa 10000, cand am schimbat gumele de vara am observat uzura spre exterior, unghiuri de kkt. Pe autostrada se simte usor ca trage dreapta , dupa 200-250 de metri trebuie usor corectat din volan , rotit 1cm spre stanga. Poate e fleac, dar masina asta puteam sa iau mana de pe volan si sa mearga 1km drept. O fi venit cu unghiurile din fabrica.. In rest sa tot inghita km, nu papa ulei deloc. Daca a fost rulata in Germania numai pe sosele ca-n palma cred si eu ca n-ai avut probleme cu directia. E benzina sau diesel? Edited by missionnad, 20 November 2014 - 17:21. |
#387
Posted 21 November 2014 - 10:11
Mazda 3, benzină, 2008, 1.6l / 105 CP. Primul proprietar (avea numai 2 km, când am ridicat-o de la reprezentanţă ).
Până acum am schimbat doar consumabilele şi, sincer, nu dă semne de "oboseală", la 114k km. Probabil şi pentru că nu mi-am bătut joc de ea, stilul de condus fiind direct proporţional cu cerinţele traficului. Poate fi considerată leneşă, asta până ajungi cu turometrul la 3500 rpm şi se schimbă foaia . |
#388
Posted 21 November 2014 - 12:59
ConiLander, on 21 noiembrie 2014 - 10:11, said:
Mazda 3, benzină, 2008, 1.6l / 105 CP. Primul proprietar (avea numai 2 km, când am ridicat-o de la reprezentanţă ). Până acum am schimbat doar consumabilele şi, sincer, nu dă semne de "oboseală", la 114k km. Probabil şi pentru că nu mi-am bătut joc de ea, stilul de condus fiind direct proporţional cu cerinţele traficului. Poate fi considerată leneşă, asta până ajungi cu turometrul la 3500 rpm şi se schimbă foaia . |
|
#389
Posted 21 November 2014 - 14:55
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users