Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Oltcit
Last Updated: May 19 2017 16:46, Started by
romaximusro
, Aug 17 2006 14:02
·
0
#73
Posted 17 June 2007 - 22:50
Subscriu. Si acum regret ca al meu tata a dat Oltcitu' (club 11 cu discuri pe spate ). La ultima fraza, as completa: demarajul fulminant (mai ales pe treapta 2 ).
Edited by MAK, 19 June 2007 - 19:49. |
#74
Posted 19 June 2007 - 10:01
Eu inca nu am descoperit inca super stabilitatea oltcitului... Am (avut) 2 dacii, acum merg cu o dacie din 99 de la servici. Pe aceleasi drumuri si cu aceleasi viteze in oltcit, cu 3 oameni aveam impresia ca mai am putin si ma rastorn... Oltcitul e Oltena TRS din '95, 45k km. il am din iarna, si acum a inceput sa scoata atit de mult fum incit nu pot merge, e exagerat, nici 5 trabanturi nu pot scoate aiti fum..
Bine, in rest masina e ok, fara rugina, a fost intretinuta bine inainte, am lasat in urma tot felul de smecheri cu epave de Opel astra (deci epave, nu Astre bune ) sau alte cazane... La drum nu mai ai emotii pe la dealuri ca in dacie... Oltcitul e o masina "interesanta", dar trebuie sa fii pregatit pt intretinere intensiva.. Edited by tudop, 19 June 2007 - 10:09. |
#75
Posted 20 June 2007 - 10:16
Poate are telescoapele duse pe spate. Daca spui ca are numai 45k nu ar trebui sa scoata asa fum. Eu l-am dat cu 98k reali (club 11)si nici urma de fum.Mai scapa el ulei pe la garnituri, dar l-am rezolvat cu silicon termic (pe la dopurile alea de la axele cu came). Si merge si acum fara probleme. Poate al tau a fost ''preparat'' pt vanzare.
|
#76
Posted 20 June 2007 - 17:17
A stat mult timp nefolosit si eu l-am luat la fugarit... ma gindesc ca i-am nenorocit ceva semeringuri (pe la supape? ) fum scoate la pornire, dupa ce il forjez dispare ... la drum lung nu scoate deloc fum. Oricum, faza e jenanta, mergi ralexat prin oras, parchez pe undeva prin centru si cind te intorci sa pornesti, hop si norul de fum Trebuie sa caut acum si set de amortizoare, parca nu ma lasa inima sa-l abandonez
|
#77
Posted 21 June 2007 - 22:08
La pornire mai scotea si al meu fum, dimineata. Daca e cat de cat pus la punct, te cara mai fain decat o 1300 sau 1310. L-am dat cu 300 de Euro si am luat o 1300 cu 200 (si am mai bagat vreo 300 in ea). O dacie o intretii mai usor totusi...
|
#78
Posted 20 November 2007 - 23:59
Daca mai esti interesat de oltcit ia-ti si nu ezita.S-au scris numai timpenii despre oltcit.Deci eu am un oltcit de 2 ani si daca crezi nu am bagat nici un ban in el in afara de benzina ulei si maruntisuri.Treaba cu cosumu este ca poate consuma si 25% dar poate consuma si 12%.Mai jos de 12% in oras(bucuresti)imposibil.Consumul se datoreaza uzurii motorului,ambreiaj,filtru aer etc.Pentru un consum bun se recomanda a se schimba vitezele intre 3500-3000 tur.Ca forta si performante nu sta dacie in fata oltcitului meu.Asta nu ca ma laud dar este renumit in demaraj.La consum conteaza cel mai mult stilul de condus.Condus usor in limitele de turatie spuse mai sus consum ok.Condus sportiv se deschide treapta 2 a carburatorului si consum enorm.Articulatiile daca le schimbi nu mai ai treaba cu ele 2-3 ani garantat.In rest oltcitul este o masina buna (cel putin eu sint super multumit de el)in comparatie cu Dacia.Piese se gasesc si nu sint mai scumpe ca la dacie cu mult.In buc.sint 4-5 magazine cu piese noi de olcit.Imi pare rau ca deabea acum am gasit topicu asta.Succes si salutare
|
#79
Posted 22 November 2007 - 15:30
tata a avut oltcit (nu trs), pana l-am rasturnat eu. pe el mi-am facut ucenicia ca sofer
so, cateva sfaturi: masina a fost buna in conditiile de atunci, dar acum fugi de ea. in primul rand, nu reuseam sa plec "instant" fara soc tras nici vara la 40 de grade. motor de turatie si carburator dublu la peste 3000 de ture inseamna un consum care te=ar face sa te iei cu mainile de cap, cand benzinarele scot 8-9 in oras liber. 2) are delcoul jos, vechea problema ca daca intri in balti mai mari, acolo ramai. pefect adevarat 3) micile reparatii pe care tot trebuie sa le faci. mai cureti o bujie, un jiglor, tot felul de trucuri. 4) de stabilitate nu pot sa zic, ca n-am fortat-o prea tare. insa daca faceai stanga dreapta de volan mai brusc, cei din spate incepeau sa caute pungi sa vomite in ele parti bune, coarnele de comenzi de langa volan, pe care le ador si astazi spatele mai mic, mai usor de parcat demarajul este peste dacii, si poti mereu sa dai intr-o viteza mai joasa fara frica, motorul tine turatii mari. sfatul meu: 15 milioane nu-i o suma mare. mai bine strangi o mie de euro si iei o dacie bunutza. are motorul mult mai simplu (oltcitul are full sub capota, pe cand la dacie poti sa pui o valijoara doua), stii ca piese sunt peste tot. si consumul de pe dacie, condusa cu grija, o sa te faca sa-ti scoti banii dati pe pretul mai mare. Edited by had3z, 22 November 2007 - 15:32. |
#80
Posted 22 November 2007 - 16:29
Apropo de olcit: a fost masina in care am mers decand aveam -7 luni pana pe la 8-9 ani ; prima serie de oltcit , cea facut 100% de francezi era cu mult peste daciile autohtone. Taica-miu nu a umblat niciodata la motor (a ramas sigilat pana l-a dat la fiare vechi) si a mers cam 150 de mii de km. Oricum faptul ca oltcitul avea frane disc fata/spate (loganu nu are ) , cutie de viteze care intra fara probleme , volan cu praghii duble si materiale de f buna calitate era ceva deosebit pentru vremea aia ; pacat ca au inceput dupa aia sa le strice romanii.
|
#81
Posted 22 November 2007 - 16:52
da, si schimbatorul scurt era o noutate pentru daciile care aveau paru ala de numa la autobuzele vechi am vazut
o bucurie sa schimbi vitezele |
#82
Posted 27 November 2007 - 13:23
oltcitul e o nebunie de masina, intr-adevar
sunt la al doilea acu, primul a fost un rl, acu e (si) un trs oltcitul e luat dintr-un motiv pragmatic:a trebuit sa invat sa conduc si decat sa fac asta pe o masina de 10.000 euro, am preferat s-o fac pe o masina de 10 mil. pentru cei care recomanda "sa mai strangi bani sa-ti iei o dacie" le zic sa mai studieze. eu daca cumparam o dacie cu 14 mil cat am dat pe primul (fabr. in 94), aceasta era probabil fabricata in 1970. daca as fi dat banii pe o dacie, pe langa faptul ca as fi cumparat inca 10 ani de istorie, nu as fi avut frane pe disc fata/spate, un motor fiabil (caci este), o masina destul de compacta incat sa fie usor de parcat, destul de incapatoare sa-mi care toate bagajele, un bord si scaune ergonomice, o cutie de viteze precisa si bine etajata (comparativ cu o dacie). mai sunt pe la firma cateva dacii (una dintre ele cumparata acu 3 ani) si sincer nu as da oltcitul pe dacie. asta ca sa nu mai vorbim despre vizibilitatea soferului, despre caldura (aici si unele masini noi nu prea au egal) - dezaburirea parbrizului iarna nu dureaza mai mult de 2-3 minute, la fel si luneta (asta tot prin aeroterma, exceptand degivrarea de pe luneta). treaba cu "," consumul cu treapta a doua a carburatorului e poveste - asta nu e functie de turatia motorului ci de sarcina (poate sa ti se deschida si la 1500 ture) si tine de stilul de condus care trebui sa se adapteze specificului motorului (boxer, racit cu aer, de turatie) - nu se merge subturat, turatie macar de 2000. ma rog, ideea e ca pastrez trs-ul ca masina de mers la tara si drumetii pe teren accidentat, desi la anul imi iau o masina noua. aaa, si inca o chestie interesanta...comunitatea "olticistilor" e una foarte interesanta, sunt oameni saritori si pe care te poti baza. |
|
#83
Posted 27 November 2007 - 13:43
desi au fost masini bune, cam mici sansele sa gasesti una la vanzare la care nu trebuie sa mai umbli din cand in cand.
mai bine o Dacia 1300 de la un bosorog care nu a mai trecut examenul medical si n-are ce sa faca cu ea. dar cu stelele ncap ce s-a intamplat? sau mergi pe dublu standard? politicianule, ai umplut serverele patriei cu vorbe goale !!! |
#84
Posted 27 November 2007 - 14:23
undercoverbrother, on Nov 27 2007, 13:43, said: 1. dar cu stelele ncap ce s-a intamplat? sau mergi pe dublu standard? 2. politicianule, ai umplut serverele patriei cu vorbe goale !!! 2. nu stiu care dintre noi a fost mai offtopic |
#86
Posted 27 November 2007 - 15:02
nu is dublu standarde. in momentul in care am o suma pentru a lua o masina care se comporta bine la euroncap , am pretentia ca si alte marci sa ofere masini la fel de bune la euroncap (si cred ca stii la ce masina ma refer). Insa cand iti sufla vantul prin buzunare si vrei sa dai doar 16 milioane pe o masina, trebuie sa fii nebun sa ai pretentia ca in banii astia sa gasesti o masina care sa se comporte bine in caz de impact. Sau imi dai tu un exemplu de masina care sa coste 1600 ron care sa aiba minim 3 stele euroncap?
Edited by romaximusro, 27 November 2007 - 15:03. |
#87
Posted 27 November 2007 - 16:17
stii foarte bine ca nu ai fost asa de temperat in afirmatii. ai fost chiar radical - ori e alba ori deloc.
de banii aia, cu ceva noroc gasesti intr-o stare cat de cat buna o Dacia 1300. dar adunand cei 16mil, benzina, taxe, rovigneta, rca + alte cheltuieli neprevazute cred ca-ti faci mult mai elegant si mai ieftin treaba cu taxiul. si ai si stele ncap. LE: oricum, rai parinti mai ai. prefera sa-si riste copilul viata in toate harburile decat sa-i mai imprumute din cand in cand masina. sau au aflat ca te laudai pe forumuri cu masina lor si din cauza asta nu ti-o imprumuta? Edited by undercoverbrother, 27 November 2007 - 16:25. |
|
#88
Posted 27 November 2007 - 16:29
undercoverbrother, on Nov 27 2007, 16:17, said: stii foarte bine ca nu ai fost asa de temperat in afirmatii. ai fost chiar radical - ori e alba ori deloc. de banii aia, cu ceva noroc gasesti intr-o stare cat de cat buna o Dacia 1300. dar adunand cei 16mil, benzina, taxe, rovigneta, rca + alte cheltuieli neprevazute cred ca-ti faci mult mai elegant si mai ieftin treaba cu taxiul. si ai si stele ncap. LE: oricum, rai parinti mai ai. prefera sa-si riste copilul viata in toate harburile decat sa-i mai imprumute din cand in cand masina. sau au aflat ca te laudai pe forumuri cu masina lor si din cauza asta nu ti-o imprumuta? pai da ori e alba ori e neagra atunci cand ai bani de o masina sigura. In sensul ca nu concep sa dau atatia bani pe un cosciug pe roti. Adica banii aia dati (care nu sunt putini) imi justifica pretentia de a cumpara o masina sigura, mai ales ca sunt masini care in banii aia se descurca bine in caz de impact. cat despre oltcit vs taxi, aia nu e problema ta, ce si cum se pot face cu banii aia. E o decizie personala pe care nu trebuie sa ti-o justific |
#89
Posted 28 November 2007 - 11:37
ce le mai sucesti si le descanti ca nici tu nu stii ce vrei.
cred ca si in topicul asta ai vrut sa impusti luna ca si in majoritatea deschise pana acum. |
#90
Posted 28 November 2007 - 11:56
eu cred ca am vb destul de bine romaneste ca sa se inteleaga ce vroiam sa spun. Daca tu nu ai inteles, sau nu vrei sa intelegi , e strict problema ta, nu a mea
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users