Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt
 Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua
 Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra
 Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...
 

Sfaturi - va rog!

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#1
djxcentrik

djxcentrik

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 54
  • Înscris: 14.08.2006
Deci... pana la urma sa inteleg ca voi folositi in mod frecvent modul AUTO de la aparatul Canon?
Am si eu un Canon A530... Achizitionat de curand... Sunt fotograf amator, dar incerc sa invat cat mai multe si sa fac poze cat mai frumoase. Am observat, totusi, ca pe modul AUTO aparatul nu se descurca prea bine... cel putin asta e parerea mea. Astfel, foloseam in mod frecvent modul P. Ies poze destul de bune cu modul acesta. Insa, am observat si eu ceva probleme la calculul WB al aparatului, care cateodata mai trebuie clatinat ca sa isi dea seama in ce imprejurimi se afla. confusedsmiley.png
Astept niste recomandari din partea voastra, va rog, despre cum sa folosesc aparatul intr-un mod optim pentru o calitate cat mai mare a pozelor.
Iata cateva poze facute cu aparatul meu, toate in modul P, nemodificate in nici un soft.





Attached File  img01.jpg   843.87K   98 downloadsAttached File  img02.jpg   944.75K   58 downloadsAttached File  img06.jpg   747.34K   96 downloadstachment]
Attached File  img09.jpg   508.28K   58 downloadsAttached File  img18.jpg   836.71K   60 downloadsAttached File  img26.jpg   550.84K   54 downloadstachment]
Attached File  img29.jpg   650.11K   89 downloadsAttached File  img31.jpg   680.89K   76 downloads

#2
krossfire