Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
recomandare placa captura video

Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti
 arii

Sapa peste pardoseala

Smart phone pentru auz deficitar

Manager transport marfa. Pareri. ...
 BIOS F.24 pentru HP Pavilion g7-2...

Meta Quest 3 512 gb

Father's Day

Clipboard files copy/paste, filen...
 Boardgame-uri despre cuvinte

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 

VW POLO HAPPY

- - - - -
  • Please log in to reply
108 replies to this topic

#1
quigon

quigon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 11.08.2006
Am achizitionat recent un polo happy-1,2 +pachet electric, masinuta nu e rea, dar legenda masinilor germane pica. In afara de pret care este destul de piperat nu au multe chestii de remarcat

#2
freshness

freshness

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,104
  • Înscris: 24.07.2006
Felicitari pentru noua ta jucarie ...si drum bun fara incidente

#3
quigon

quigon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 11.08.2006

 quigon, on Aug 11 2006, 15:30, said:

Am achizitionat recent un polo happy-1,2 +pachet electric, masinuta nu e rea, dar legenda masinilor germane pica. In afara de pret care este destul de piperat nu au multe chestii de remarcat. Se aud tot felul de zgomote: cand franezi, cand iei o groapa, cand virezi stanga, zgomote care nu se auzeau cel putin la Dacia pe care am avut-o innainte.


#4
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 16.12.2005

 quigon, on Aug 11 2006, 15:30, said:

Am achizitionat recent un polo happy-1,2 +pachet electric, masinuta nu e rea, dar legenda masinilor germane pica. In afara de pret care este destul de piperat nu au multe chestii de remarcat. Se aud tot felul de zgomote: cand franezi, cand iei o groapa, cand virezi stanga, zgomote care nu se auzeau cel putin la Dacia pe care am avut-o innainte.

ai putea sa detaliezi ?

#5
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Eh, era un comentariu-omul isi spune pasul, poate urmatoru' nu se mai inteapa :D 2 chestii: 10.000 dai, 10.000 face si...daca este nasoala, o nu mi-o cumpar.Nu-i fezabil economic sa o cumperi ca sa poti face comentarii. Masinile germane raman pt mine (pana soseste cea americana in toamna :D) cele mai fiabile si mai calitative masini.

#6
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
ca sa poti sa zici ca o masina e buna trebuie sa te bucuri printre altele si de dotari de bun simt la nivelul asta: macar un abs, un ac, ceva spatiu interior etc..

#7
mister_rf

mister_rf

    freelancer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,889
  • Înscris: 22.10.2002

 romaximusro, on Aug 13 2006, 20:03, said:

ca sa poti sa zici ca o masina e buna trebuie sa te bucuri printre altele si de dotari de bun simt la nivelul asta: macar un abs, un ac, ceva spatiu interior etc..
Eu stiam ca toate variantele de Polo Happy au AC... B)
''spatiu interior''?... Crezi ca  la Polo nu este spatiu interior?... :lol:
Si eu stiu o masina de acest tip cumparata de 2 luni care nu are astfel de probleme...

#8
chevrolet

chevrolet

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 105
  • Înscris: 24.04.2006

 mister_rf, on Aug 13 2006, 20:31, said:

Eu stiam ca toate variantele de Polo Happy au AC... B)
''spatiu interior''?... Crezi ca  la Polo nu este spatiu interior?... :lol:
Si eu stiu o masina de acest tip cumparata de 2 luni care nu are astfel de probleme...
   am mers cu un taxi Logan si la intoarcere cu un polo!! in polo in fata stai mai bine si decat in kalos si mai bine decat in logan! parerea mea! pare mika dar inauntru ai la spatiuuuu....       loganul era diesel si ce nu mia plakut sonorizarea de tot kktu!!! i se blokase la taximetrist de nu ii mai dadea de cap! nu mai merge sa schimbi canalul de radio si se auzea de tot kktu!!! la mine in kalos la nivelul 15 bubuie de rupe! si are 41 de nivele!:D                  
     masina sa o stapanesti sanatos!  :D

#9
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,203
  • Înscris: 13.07.2005

 romaximusro, on Aug 13 2006, 20:03, said:

ca sa poti sa zici ca o masina e buna trebuie sa te bucuri printre altele si de dotari de bun simt la nivelul asta: macar un abs, un ac, ceva spatiu interior etc..

Am (si) un  Polo Happy.
Are AC semiautomat (Climatic) - dotare de serie la Happy
ABS-ul : un mare minus, nu este disponibil nici macar la optionale
Spatiu interior - incredibil de mare, mai mare decat la Kalos (celalta masina), in special pentru locurile din spate. Portbagajul este de asemenea, suficient de incapator.
La Kalos se sta totusi mai bine pe locurile din fata (scaunele sunt mai comode si are in plus si regalaj pe inaltime al scaunului soferului - alt minus la Happy).

Motorul este cam micut, dar, urcat in ture nu te face de rusine - in special datorita cuplului mare pentru un motor de 1.2 - 119 Nm/3500 rot/min. dar si datorita cutiei excelent etajate care "stoarce" tot ce se poate din motoras. Dar, in cazul acesta, adio economie de carburant (6,9 - 7 l/100 km dus frecvent peste 4000 ture, fata de 5,4 l/100 km la mers normal) !
In rest, masinuta este Ok, nu scartaie, nu troncane si are dotari de bun simt (AC l-am mentionat + inchidere centralizata, geamuri electrice fata - cu impuls -,  oglinzi electrice si incalzite, computer de bord).

Comparandu-l strict cu celalta masina (Kalos) si vorbind strict de pretul CIP, mi se pare putin cam scumpa pentru ce ofera in materie de dotari si motorizare, dar, la pretul DDP mi se pare o varianta demna de luat in seama pentru cineva (chiar familie) care-si doreste o masina noua, cu dotari de bun simt si ca care sa-si faca treaba in special in oras dar si in week-end/concediu.

#10
mark19

mark19

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 05.01.2005
Stie cineva daca se pot pune geamuri electrice la happy, pe undeva prin tara? si inchidere centralizata.

#11
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

 chevrolet, on Aug 14 2006, 01:00, said:

am mers cu un taxi Logan si la intoarcere cu un polo!! in polo in fata stai mai bine si decat in kalos si mai bine decat in logan! parerea mea! pare mika dar inauntru ai la spatiuuuu....       loganul era diesel si ce nu mia plakut sonorizarea de tot kktu!!! i se blokase la taximetrist de nu ii mai dadea de cap! nu mai merge sa schimbi canalul de radio si se auzea de tot kktu!!! la mine in kalos la nivelul 15 bubuie de rupe! si are 41 de nivele!:D                  
     masina sa o stapanesti sanatos!  :D


concluzie:dacia nu face radio-casetofoane bune!

#12
Furia-Rosie-Turbo

Furia-Rosie-Turbo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 12.05.2006

 chevrolet, on Aug 14 2006, 01:00, said:

am mers cu un taxi Logan si la intoarcere cu un polo!! in polo in fata stai mai bine si decat in kalos si mai bine decat in logan! parerea mea! pare mika dar inauntru ai la spatiuuuu....       loganul era diesel si ce nu mia plakut sonorizarea de tot kktu!!! i se blokase la taximetrist de nu ii mai dadea de cap! nu mai merge sa schimbi canalul de radio si se auzea de tot kktu!!! la mine in kalos la nivelul 15 bubuie de rupe! si are 41 de nivele!:D                  
     masina sa o stapanesti sanatos!  :D


HAi sa fim seriosi cu Kalosu..... masina la fel de proasta ca si un Fiat Seicento sau Lada 110 doar ca ai ceva dotari mai bune. Ca motorizare este lamentabila si nu in ultimul rand calitativ plansa de bord este chiar mai proasta decat cea din Logan. Si ca spatiu, daca si in Kalos si Polo exista mai mult spatiu decat in Logan atunci eu ma duc sa ma impusc. Hai sa fim seriosi Polo este o masina de oras cu un motor de 1.2 de care te rogi sa traga si pe deasupra costa prea mult, mult prea mult. Si ca fapt divers calitativ Polo e depasit complet de Clio, 207 sau chiar se de catre Fiesta facelift. Cat despre Kalos hai sa nu mai vb de antichitati fabricate de constructori care promordial fabruicau cuptoare cu micrunde si masini de spalat si care pe deasupra au si disparut de pe piata!!

 carman, on Sep 1 2006, 08:14, said:

concluzie:dacia nu face radio-casetofoane bune!


Erata nu Dacia face casetofoane ci Philips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#13
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
poate i s-a parut asa din cauza ca scaunul la Logan era tras la maxim in fata in timp ce la polo era maxim tras in spate :lol:

#14
quigon

quigon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 11.08.2006
Am vazut ce mai scriu altii pe un forum dedicat in special firmei VW. Intradevar vw polo are problemele lui si cei care nu le-au sesizat inca au timp sa o faca. Totusi dupa 900 de km am inceput sa imi schimb usor parerea despre masinuta. Este destul de stabila pentru dimensiunile ei. Chiar daca motorul nu permite un condus sportiv, pentru cei care fac doar drumuri scurte si majoritatea in oras este o masina  f buna. In fata este loc suficient, eu sunt f multumit si am 1.85.  Interiorul este cazon, scaunele sunt cam tari dar totul este bine lucrat, comenzile sunt bine gandite.
         Problemele care le-au sesizat si altii ar fi urmatoarele deocamdata: amortizoarele pe spate fac un zgomot caracteristic la gropile mai semnificative, la rotile din fata intra pietricele si nisip facand zgomot la franare si la schimbarea directiei de mers, consumul este cam maricel 6.9-7% mediu, (am avut alte masini noi si in rodaj nu au consumat mult), tapiteria este neagra la fel si mocheta astfel ca orice murdarie se vede imediat, trebuie curatate tot timpul, vizibilitatea , atunci cand doresti sa te asiguri la schimbarea directiei de mers de pe o banda pe alta, este destul de redusa.
        In pretul de 10700 ar fi putut totusi sa puna o telecomanda pe cheie, iar ABS ar fi putut fi pus la optionale.
        Referitor la dimensiunile masinii, asta e unul din lucrurile care imi plac : chiar daca e mica ( te strecori usor in trafic cu ea si in parcari), esti mai respectat in trafic  decat cu o dacie care e mai mare, ai loc destul in ea , in portbagaj incap destule chiar daca la prima vedere crezi ca nu e asa.

#15
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,203
  • Înscris: 13.07.2005

 Furia-Rosie-Turbo, on Sep 1 2006, 10:38, said:

HAi sa fim seriosi cu Kalosu..... masina la fel de proasta ca si un Fiat Seicento sau Lada 110 doar ca ai ceva dotari mai bune. Ca motorizare este lamentabila si nu in ultimul rand calitativ plansa de bord este chiar mai proasta decat cea din Logan. Si ca spatiu, daca si in Kalos si Polo exista mai mult spatiu decat in Logan atunci eu ma duc sa ma impusc. Hai sa fim seriosi Polo este o masina de oras cu un motor de 1.2 de care te rogi sa traga si pe deasupra costa prea mult, mult prea mult. Si ca fapt divers calitativ Polo e depasit complet de Clio, 207 sau chiar se de catre Fiesta facelift. Cat despre Kalos hai sa nu mai vb de antichitati fabricate de constructori care promordial fabruicau cuptoare cu micrunde si masini de spalat si care pe deasupra au si disparut de pe piata!!
Erata nu Dacia face casetofoane ci Philips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vorba lu' Moromete: Pe ce te bazezi?

Ai facut tu un drive-test comparativ Fiat Seicento/lada 100/ Kalos ?
Ai avut vre-una dintre masinile de mai sus (nu in poze) si ai avut probleme cu ele?
Care este motorizarea lamentabila - 1.4 16V 94 CP/6200 rot/min; 130 Nm/3400 rot/min, acc. 0-100 km/h 11,1 sec ????

Daca plansa de bord este sau nu mai proasta decat la Logan, nu ma pronunt ca nu am si nici nu am condus Logan. Intr-adevar, nu are lemn de tek dar, plasticul este de calitate multumitoare si in plus, este foarte bine inchegat/montat/finisat (nu scartaie, nu se misca nu are luft-uri).

Nu a afirmat nimeni ca cele doua masini ar avea spatiu interior mai mare decat Loganul. S-a spus doar, ca desi nu pare, spatiul interior este mai mult decat suficient. In plus, scaunele sunt foarte bine profilate si ca atare extrem de comode. Asta poti sa vezi dupa un drum de cateva sute de km.
Si eu am facut destule drumuri de 3-400 km "intins" cu ambele modele. Cu un plus pt. Kalos.

Referitor la faptul ca Polo este tehnic depasit de Clio, 207 sau Fiesta - din nou, pe ce te bazezi ?
Dispui de studii depre care noi nu stim ? Pune-le aici sa ne luminam si noi !

Referitor la constructor - daca vorbesti de GMDAT, din cate stiu inca nu a dat faliment. Si Kalos-ul este model 2004 (adevarat antichitate !).

Mai dragilor, daca nu sunteti in tema nu mai aruncati cu vorbele numai ca sa va creasca numarul de posturi.
Daca detineti informatii utile si concrete din diverse surse credibile (nu de la coltul blocului) sau din experienta proprie care pot sa ajute colegii de forum, dati-i bataie !

Daca nu, parca topicul de caterinca este in alta parte.

#16
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
kalos-ul a fost lansat in 2002. Nu e foarte batran modelul insa nici foarte nou nu e. Si cred si eu ca e depasit de catre masinile de mai sus, la siguranta pasiva, la dotari, la spatiul interior, la calitatea bordului,la motorizari (nici pana acum kalos nu are diesel din cate stiu eu)..

Aaa.. acum vad ca e vorba de polo.. care si el e lansat din 2001.

#17
quigon

quigon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 11.08.2006

 romaximusro, on Sep 6 2006, 11:42, said:

kalos-ul a fost lansat in 2002. Nu e foarte batran modelul insa nici foarte nou nu e. Si cred si eu ca e depasit de catre masinile de mai sus, la siguranta pasiva, la dotari, la spatiul interior, la calitatea bordului,la motorizari (nici pana acum kalos nu are diesel din cate stiu eu)..

Aaa.. acum vad ca e vorba de polo.. care si el e lansat din 2001.
Modelul de care discutam este 2006

#18
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
da, dar modelul actual este faceliftul modelului lansat in 2001. Nu inseamna ca e fabricat in 2001 :D

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate