Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

BT24

- - - - -
  • Please log in to reply
627 replies to this topic

#91
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 20.08.2004
eu am constatat de ceva vreme ca data tranzactiilor cu cardul, afista in BT24, nu corespunde realitatii. adica, in loc de ora 17:00 apare ora 14:00, practic o diferenta de 3 ore. ora pe bonul/chitanta primit/a corespunde realitatii, dar in BT24 nu e corect. am facut o sesizare si m-au cam pasaportat aia. cica o sa investigheze. mi se pare extrem de ciudat ca o banca sa afiseze ora gresita in aplicatia de IB. a mai patit  cineva asta?

#92
atreyyu

atreyyu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 28.05.2008
Am folosit internet banking la conturi in strainatate si a fost efectiv o placere, nu mai spun ca internet bankingul era un serviciu gratuit.
La banca transilvania in schimb e o mare varza. Ai o tona de chestii in meniu, in mare parte lucruri inutile iar cele mai banale chestii  sunt bine ascunse( verificarea soldurilor, cea mai banala chestie e bagata la "alte rapoarte" ).
Am inteles ca transferul intre conturile proprii nu e comisionat, ok, dar imi spune cineva cum se face? Nu gasesc nicaieri optiunea de transfer. De exemplu cum transfer niste lei din contul de economii la vedere in lei in contul curent in lei ???

#93
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 20.08.2004
alegi optiunea "transfer", din contul tau de economii catre contul tau curent. pur si simplu ca orice alt transfer bancar.

LE: s-ar putea ca, contul tau de economii sa nu-ti apara. in cazul asta trebuie sa sesizezi pe cei de la BT24 sa-ti activeze acel cont in BT24.

Edited by lg, 15 January 2011 - 11:04.


#94
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,211
  • Înscris: 08.12.2006
Fiind neaparat nevoit sa foloses Banca Transilvania, mi-am facut un cont curent cu un card atasat, la care am activat si BT24. Eu pana acum am folosit HomeBnak de la ING....vreau sa va zic ca BT24 este , pentru mine personal, o me durere de cap....nu pot sa inteleg acest sistem. Plus ca de doaua ori , in primele doua zile de folosire, am avut probleme cu el pe care le-am sesizat celor de la call center si care au recunoscut si ei ca sunt cu adevarat probleme...odata nu imi afisa soldul curent si nici transferurile facute (ordinele de plata), iar apoi nu imi afisea graficul cu miscarile de conturi, acesta din urma nici acum nu l-au rezolvat, au recunoscut ca au o problema de afisare si ca o vor remedia...ma rog...sa zicem ca e scuzabil, macar sunt promti si raspund repede.

Plus ca...daca interoghez soldul, nu bate cu ultimul transfer de acum 2 zile (adica de doua zile nu am mai facut miscari de conturi, fac un calcul uitandu-ma la ultimul transfer, si nu este aceeasi suma cu cea din SOLD)...ori sunt eu batut in cap ceea ce est efoarte posibil, ori acest servicu este extrem de intortocheat....personal nu imi place deloc, deloc.
Plus ca ma dispera faptul ca nu sunt facute actualizarile in timp reala, adica imediat ce am o incasare-plata, sa o si am afisata, ci doar a doua zi de dimineta.

Nu inteleg cum de cei de la ING cu a lor Home Bank au un sistem asa de simplu, intuitiv si eficient, si BT...te doare capul cu ei....

#95
atreyyu

atreyyu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 28.05.2008

View Postlg, on 15th January 2011, 11:02, said:

alegi optiunea "transfer", din contul tau de economii catre contul tau curent. pur si simplu ca orice alt transfer bancar.

LE: s-ar putea ca, contul tau de economii sa nu-ti apara. in cazul asta trebuie sa sesizezi pe cei de la BT24 sa-ti activeze acel cont in BT24.

Dupa cum spuneam, nu exista optiunea transfer. Ia-ta meniul idiot, in atasament.

Attached Files

  • Attached File  bt24.jpg   31.3K   102 downloads


#96
Sato

Sato

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,751
  • Înscris: 01.12.2001
ordin de plata in lei intre cele 2 conturi

#97
atreyyu

atreyyu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 625
  • Înscris: 28.05.2008
Iti ia o zi intreaga pana completezi ordinul de plata de care zici si poate gresesti ceva si tte trezesti ca ai trimis altcuiva banii. Trebuie sa alegi tot felul de chestii, orasul, banca, etc.
E cat se poate de stupid sa nu ai optiunea directa de a muta bani dintr-un cont intr-altul. Sistemul de internet banking de la Banca Transilvania e cel mai prost pe care l-am intalnit vreodata.

#98
Doru_Neo

Doru_Neo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,135
  • Înscris: 22.05.2005
Eu folosesc de 3 ani BT24. e o aplicatie total nesigura tocmai din cauza faptului ca miscarile pe conturi nu sunt actualizate instant sau macar in interval de 1-2 ore. Toate operatiunile se actualizeaza a doua zi. Sa vedeti ce frumos e cand faci un transfer vinerea si intra banii luni la amiaza. E weekend ok nu se fac operatiuni dar macar sa functioneze in timp real aplicatia sa afiseze sumele corecte transferate. Nimic sugestiv.

#99
skplayer

skplayer

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 537
  • Înscris: 07.12.2010

View PostDoru_Neo, on 14th February 2011, 04:52, said:

Eu folosesc de 3 ani BT24. e o aplicatie total nesigura tocmai din cauza faptului ca miscarile pe conturi nu sunt actualizate instant sau macar in interval de 1-2 ore. Toate operatiunile se actualizeaza a doua zi. Sa vedeti ce frumos e cand faci un transfer vinerea si intra banii luni la amiaza. E weekend ok nu se fac operatiuni dar macar sa functioneze in timp real aplicatia sa afiseze sumele corecte transferate. Nimic sugestiv.
sistemul se schimba din vara

#100
Seb

Seb

    Suveran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,077
  • Înscris: 22.05.2005
Ai si detalii despre modificarea BT24? Va fi cu token?

#101
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,027
  • Înscris: 17.10.2004
au mari probleme, spre exemplu eu fac destule cumparaturi online, niciodata nu stiu cati bani am in cont, daca dau pe sold imi apare una, daca dau pe miscari conturi la sold apare alta, iar realitatea e ALTA! Foarte grea actualizare de sold, trebuie sa stau cu pixul si hartia sa calculez, am intrebat ce rost mai are sa le platesc serviciul daca nu pot sti cand vreau cati bani am in cont...sa nu mai spun ca primesc unele refuzuri la plata desi am disponibil si nu e vorba de pariuri sau alte chestii...in afara de scuze nu am primit explicatii, de ani de zile le tot zic sa faca ceva, se fac doar ca asculta si atat...

Edited by partyman, 19 February 2011 - 21:11.


#102
byteworks

byteworks

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 869
  • Înscris: 04.04.2003
Asa este, extrase de cont pe BT24 aiurea mai ales in weekend, este aceasta o banca de rang? Care rang?

#103
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,027
  • Înscris: 17.10.2004
e vreo problema cu cardurile BT, mi se refuza orice tranzactie...

#104
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,211
  • Înscris: 08.12.2006
Am intampinat o problema cu BT24 chiar acum.

Folosesc Windows 7 Home , iar pana acum era Internet Explorer 8. S-a facut un Update catre IE 9, venit prin Windows Update, aplicatia s-a instalat corect, s-au pastrat setarile si certificatul

Numai ca , atunci cand intru in contul meu BT24, imi apar doar 3 sau 4 optiuni din multitudinea de optiuni care erau pana acum. Mai precis, acum, cu IE 9, imi apar doar SCHIMBARE PAOLA, MANUAL DE UTILIZARE, si inca vreo doua....Nu imi apare situatia conturilor, lista de furnizori, nici macare IESIRE din cont.

Le-am scris un mesaj din BT24 si le-am exprimat problema

Vi s-a intamplat? Din ca cauza poate fi? O solutionare?

Multumesc

#105
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,211
  • Înscris: 08.12.2006

View Postcuculea, on 5th April 2011, 20:37, said:

Am intampinat o problema cu BT24 chiar acum.

Folosesc Windows 7 Home , iar pana acum era Internet Explorer 8. S-a facut un Update catre IE 9, venit prin Windows Update, aplicatia s-a instalat corect, s-au pastrat setarile si certificatul

Numai ca , atunci cand intru in contul meu BT24, imi apar doar 3 sau 4 optiuni din multitudinea de optiuni care erau pana acum. Mai precis, acum, cu IE 9, imi apar doar SCHIMBARE PAOLA, MANUAL DE UTILIZARE, si inca vreo doua....Nu imi apare situatia conturilor, lista de furnizori, nici macare IESIRE din cont.

Le-am scris un mesaj din BT24 si le-am exprimat problema

Vi s-a intamplat? Din ca cauza poate fi? O solutionare?

Multumesc
Raspunsul celor de la BT, pe mesageria serviciului BT24


Buna ziua,In situatia in care aveti varianata Internet Explorer 9, meniul din partea stanga a aplicatiei BT24 apare doar dupa ce bifati langa bara de adresa in dreapta COMPATIBILITY VIEW ( din meniul Tools de pe Internet Explorer).Setarea de compatibilitate se realizeaza astfel: "
- Tools - COMPATIBILITY VIEW  - se pune bifa
- Tools - COMPATIBILITY VIEW SETINGS - si sa adaugati site-ul " btrl.ro " in lista si dati Add


#106
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,754
  • Înscris: 20.08.2004
foarte util de stiut.

#107
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
De porcaria asta am trecut de ceva timp. Acum ma lovesc de alta. Tableta cu android - kk bt24. Probabil la fel si cu linux, macos etc... :confuzzled:

sper sa schimbe sistemul asta tampit care te obliga sa ai "ferestre". Daca nu, renunt la ei.

#108
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Cica:

Quote

"In prezent serviciul Internet Banking BT24 este compatibil doar cu sistemul de operare Windows iar utilizarea aplicatiei se realizeaza numai cu ajutorul browser-ului de Internet Explorer.
Ca urmare a solicitarii dumneavoastra, va informam ca in acest moment Banca Transilvania lucreaza intens la noua platforma de Internet banking  care va cuprinde atat un sistem de operare si inregistrare a operatiunilor si rapoartelor mai fluid cat si grade de siguranta diferite si mai usor utilizabile.

Odata cu lansarea noii aplicatii BT24 (in decursul acestui an), va exista posibilitatea accesarii acesteia cu ajutorul mai multor platforme si browsere.

Banca Transilvania este preocupata de acest aspect si va face tot ce este cu putinta pentru a finaliza acest proiect intr-un timp cat mai scurt. Subliniem faptul ca o astfel de masura nu poate fi concretizata imediat, procesul de obtinere a autorizatiilor necesare si a certificarilor ce se impun fiind unul de durata."

asa ca asteptam...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate