Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Unde pot reclama service EREBUS?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#19
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Nu e vorba de un furtun ci de radiatorul care s-a fisurat fix la ei in service.

Faza cu "mirositul" e valabila la un service de cartier care abia-abia a fost autorizat de RAR.
Atunci cind am ales Opel am stiut ce alegere fac.
Ideea e ca daca cei de la Service Erebus isi pemit sa se "comporte diferit" cu clientii atunci prin atitudinea lor vor afecta implicit imaginea Opel si a managementului Erebus.

Sa spunem ca am mers linistit pina acum la Erebus si am avut incredere sa-mi las masina la ei pentru simplul fapt ca au afisat pe site ca sint certificati ISO 9001 si imi emiteau facturile cu sigla unei prestigioase firme de certificare.
Cum ar fi ca Managerul actual al Erebus sa afle de pe forum ca au certificarea expirata de peste 1 an la firma respectiva?
(http://comunicate-on...ulta-implicare/)

Din punctul meu de vedere am fost mintit.

Pentru moment o sa astept rapunsul la reclamatia de la ANPC.

Edited by cebinee, 31 March 2016 - 22:12.


#20
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
Esti sigur ca furtunul (pe care l-ai asteptat o gramada de timp) era de vina? poate era radiatorul fisurat de la inceput.
Tu de fapt pentru ce ai dus masina in service? pentru pierdere de lichid de racire sau probleme la motor? Schimbarea unui furtun de apa nu-ti da peste cap ECU si/sau CB-ul, decat daca s-a intervenit putin prin zona pentru  ca a fost nevoie de o piesa mai buna (de pe masina ta) primind una mai proasta in schimb.
Vezi poate ti-au dat alta masina.

#21
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Salut, cred ca ar trebui sa recitesti mai atent postul meu #16 Posted 04 March 2016 - 14:05

te indepartezi de problema reala: eu am dus masina doar la serviceul lor (interventii mecanice), am facut intotdeauna operatiile pe care mi le-au recomandat la masina, am platit intotdeauna facturile pe care mi le-au dat. Daca mi-o strica sau mi-o dau defecta fara sa imi spuna e vina lor. Nu mi s-a spus niciodata verbal sau in formularul lor de iesire din service ca trebuia sa ii verific si eu suplimentar.
Daca nu si-au asumat acest lucruri trebuiau sa imi spuna si nu ma mai duceam la ei.

#22
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
Ma scuzi, am facut o confuzie.

#23
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Stai linistit, a fost simpatic si postul tau. Poate fi aplicat de un student care si-a luat masina SH.

Ce nu ai inteles nici tu si nici cei de la Erebus desi probabil au fost instruiti la un moment dat de un manager (fara ca apoi sa ii mai verifice nimeni) este ca sint oameni care prefera sa lase masina la ei in service, sa plateasca facturile emise de ei pentru reparatii, fara sa conteze suma trecuta acolo, doar ca sa cistige timp liber pentru orice altceva.

Edited by cebinee, 01 April 2016 - 14:09.


#24
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
si totusi stau sa ma intreb... Cum dracu sa schimbi toata galeria de admisie pentru un senzor de presiune care este prins pe galeria respectiva cu un surub... ?
cum dracu sa constati ca mecanic ca termostatul este defect? pe deschis pe timp de iarna nu aveai caldura, pe inchis apareau alte becuri aprinse (apa, ulei).
in fine... daca tu consideri ca este normal sa dai o gramada de bani doar ca sa castigi timp liber..okay.
la ultima mea revizie in octombrie (schimb ulei si verificare) mi-a dat o lista scurta cu ce ar trebui schimbat placutele de frana fata (schimbate ulterior de mine la pret decent) si ceva joc in bucsele de bascula. intreb de curiozitate cat costa schimbul de bucsi cu tot cu manopera..... a nu se poate se schimba cu tot cu bascula. OEM doar 1.200 lei bucata, dar va pot face rost si de after la 600 lei bucata (fara manopera). S-o credeti voi...pentru niste bucse de 60-80 lei bucata si 4 suruburi de desfacut (au cedat cele care nu sunt prin presare). Deci nu cine cere, ci cine da...

#25
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Posted Image
In continuare tu vorbesti despre... un service de cartier.

Nu cred ca iti dai seama ce inseamna pentru un service auto sa fie dealer si "service favorit" autorizat Opel cu standard ISO 9001.

Edited by cebinee, 01 April 2016 - 15:11.


#26
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
exact de cartier...ARIAN se numeste.

#27
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Ma ajuti :)

Atunci cind un Service auto lucreaza in franciza pentru un brand cu renume are niste obligatii suplimentare fata de un simplu service de cartier:
sa-si respecte clientii,
sa respecte brandul si
sa-i aplice documentatiile pentru a obtine rezultate de calitate.
Aceste firme cheltuiesc foarte multi bani pe marketing si atunci trebuie sa se si asigure ca, de exemplu, "Wir leben Autos" nu sint doar niste cuvinte. In schimb eu am primit replica: "Cars are not so good as they were before."
Ce au gresit: nu au incercat deloc sa analizeze situatia, au pornit pe calea directa - masina veche - piesele se defecteaza - punct. Conceptul lor initial �Totul despre masini� s-a pierdut pe drum.

Era de datoria lor sa verifice in istoricul facturilor emise catre mine si sa vada ca tot ei au umblat si cu mai putin de un an in urma la circuitul de racire al masinii, ca tot ei au pus antigel in acea instalatie.
Avind in vedere ca iarna mi s-au defectat simultan la masina si termostatul si s-a fisurat si radiatorul poate fi luat in calcul cu o marja de probabilitate faptul ca mecanicul care a turnat antigel in instalatie nu a respectat concentratia recomandata de producator.

Ei isi stiu oamenii, ei stiu si veniturile pe care le-au avut de la mine, ar fi trebuit sa puna in balanta mai multi factori si sa ia o decizie in cunostinta de cauza.

Un astfel de service trebuie sa stie sa-si ceara scuze de la client atunci cind greseste.

#28
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
Sunt atatea probleme in service-urile de reprezentanta incat eu am renuntat la ei pentru diverse repatatii, exceptie schimbul de ulei anual. Nu este normal  ca o masina care sta in service fix 1.30 min (jumate din timp neumblandu-se la ea) sa fie taxata cu 2-2.30 ore de manopera, lucrand un singur mecanic la ea . Nu este normal ca o piesa After sa fie prezentata pe post e piesa OEM, evident taxata ca atare. Nu este posibil sa se schimbe o piesa cu obligativitatea de a lasa piesa defecta in service pentru reconditionare, schimbat o garnitura si apoi vanduta pe post de piesa noua altuia. Nu este normal sa schimbi jumate e motor pentru niste placute de frana , sa zicem (in cazul tau galeria e admisie din cauza unui senzor). uneori acele service-uri de cartier pe care le blamezi, s-ar putea sa fie mult mai corecte din aceste puncte de vedere si sa te trateze cum trebuie fara a te fura pe fata.
Calitatea in service-urile de  reprezentanta a scazut mult in ultimii ani, multe masini, mecanici care se schimba pe banda rulanta, piese dubioase, devize umflate, toate pentru profit maxim. Pierd cate un musteriu...So what? are balta peste.  

daca e asa...service-ul ce garantie are ca nu s-a umblat ulterior la masina de alt mecanic/service. Nu stiu in ce conditii a plesnit radiatorul, dar trebuie sa fi constient ca acesta poate ceda in timp din cauze natural.

si totusi...la plecarea din service nu ai constat ca masina merge turata? de ce nu te-ai intors cu ea in service? in fine...incearca  pe viitor sa folosesti acel club Opel te va ajuta ...

#29
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
- la adresa http://www.anpc.gov....ificate-de-anpc gasesti citeva informatii utile printre care:
Service-ul are obligatia sa va restituie piesele inlocuite, cu exceptia acelora care sunt utilizate la reparatie pe perioada garantiei.
- un service cred ca are nevoie de autorizatie speciala de la RAR ca sa reconditioneze piese

- in cazul meu, probabil nu ai remarcat: initial mi-au zis ca trebuie sa-mi schimbe galeria de admisie cu totul (2500RON), dupa citiva ani au zis ca e suficient doar flansa de la galerie (1500ron)

- faza cu pierdut cite un musteriu in cazul unui dealer oficial, poate e un "so what" pentru Romania, te asigur ca brandul din strainatate nu ar trece cu vederea atitudinea asta.

- in cazul radiatorului celor de la service le-am cerut insistent sa analizeze ce s-a intimplat, iti dai seama ca in acest moment nu ma mai intereseaza sa-mi  repare/despagubeasca ceva.

- legat de turatie, am remarcat de la inceput, dar erau 5 grade afara, initial am crezut ca e motorul rece.
In cazul in care te pricepi: desi motorul era mult mai turat tragea la fel ca inainte doar ca nu mai era martorul cheie aprins.
Dupa ce am revenit la ei si au reparat problema turatiei si motorul a inceput sa traga ca atunci cind era masina noua.
Pot sa presupun, ca de fapt nu au schimbat nimic intial si dupa ce am revenit au pus si piesa noua,

Edited by cebinee, 03 April 2016 - 18:42.


#30
nic_otava

nic_otava

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 640
  • Înscris: 10.02.2006

View PostAlinE, on 01 aprilie 2016 - 14:41, said:

la ultima mea revizie in octombrie (schimb ulei si verificare) mi-a dat o lista scurta cu ce ar trebui schimbat placutele de frana fata (schimbate ulterior de mine la pret decent) si ceva joc in bucsele de bascula. intreb de curiozitate cat costa schimbul de bucsi cu tot cu manopera..... a nu se poate se schimba cu tot cu bascula. OEM doar 1.200 lei bucata, dar va pot face rost si de after la 600 lei bucata (fara manopera). S-o credeti voi...pentru niste bucse de 60-80 lei bucata si 4 suruburi de desfacut (au cedat cele care nu sunt prin presare). Deci nu cine cere, ci cine da...
Desi sunt total off-topic, trebuie sa spun ca la fel s-au comportat si cu mine. Ce e drept, nu Arian, au fost "ceilalti".
Mie mi-au cerut 910 pe bratul respectiv fara manopera OEM, pe aftermarket 600 bucata fara manopera. Le-am spus, un calduros la revedere si cu 67ron am luat bucsa. Bucsile respective ies greu de pe brat, dar ies, insa trebuie avut grija la pivot ca se preseaza si asta.
Rola de la accesorii nu a cedat inca? Ce glume de preturi am mai auzit si acolo.

Pentru initiator: au incurcat ceva pe la senzori si statea mai turat. De curiozitate, ce inseamna mai turat, la cat statea si la cat este normal?

#31
iulian0512

iulian0512

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 756
  • Înscris: 03.01.2010
Pai și pivotul de la brat nu era sudat?  A ieșit și ala?

#32
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004

View Postnic_otava, on 03 aprilie 2016 - 22:29, said:

Pentru initiator: au incurcat ceva pe la senzori si statea mai turat. De curiozitate, ce inseamna mai turat, la cat statea si la cat este normal?

de obicei sta la 0.6 pe computer pe consum instant - imi statea pe 1.2 - 1.3
pe turometru statea peste 10

Ideea e ca mi-au spus din start ca ei nu umbla la senzor - ca ei schimba toata piesa cu senzorul

Edited by cebinee, 04 April 2016 - 08:36.


#33
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Completare: cei de la service mi-au spus ca dupa revenirea in service "au strins un surub la egr"
Cei de la RAR mi-au spus ca pe factura apare ca au etansat teava EGR, eu nu am de unde sa stiu pentru ca cei de la Erebus nu s-au deranjat sa-mi trimita si mie factura

#34
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009

View Postcebinee, on 04 aprilie 2016 - 08:35, said:


Ideea e ca mi-au spus din start ca ei nu umbla la senzor - ca ei schimba toata piesa cu senzorul

acum pricepi unde este inselaciunea? ma mir ca nu au spus ca nu schimba becul de pozitie, se schimba cu tot cu far.... ti-am spus citeste pe club Opel si vei vedea ca multe probleme se rezolva relativ ieftin.

View Postnic_otava, on 03 aprilie 2016 - 22:29, said:


Rola de la accesorii nu a cedat inca? Ce glume de preturi am mai auzit si acolo.


mi-au picat asa: rulmentul de la rola intinzatoare, rulmentul de rola de centrare si rulmentul de la aerul conditionat. Nici nu m-am obosit sa intreb cat costa ca eram sigur ca imi va pica plombele. mi-am cumparat cei 3 rulmenti (2 identici unul mai mare la AC) si facut schimbul. la cele 2 role a fost usor depresarea/presarea rulmentilor, la fulia Ac-ului nu am reusit cum trebuie asa ca am fost nevoit sa cumpar o fulie noua. total 680 lei si 2 zile de munca.

#35
nic_otava

nic_otava

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 640
  • Înscris: 10.02.2006

View Postiulian0512, on 03 aprilie 2016 - 22:58, said:

Pai și pivotul de la brat nu era sudat?  A ieșit și ala?

Nu este sudat. este prin presare. Pentru demontare se depreseaza si pentru introducere se preseaza :)
Am facut asta in regie proprie si nu e deloc complicat. Mai ales daca sunt motivat de 910ron vs. 127ron(pivot si bucsa).

AlinE: perfect. La mine nu a cedat fulia de la AC, insa am fost socat de preturile la cele 2 role, in situatia in care pretul pentru rulment a fost 12 ron.

#36
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Ei bine, am fost ocupat sa-mi repar masina. Pot sa spun ca merge bine deocamata. Am postat pe un thread nou ce probleme am gasit la ea.

Cei de la ANPC inca nu mi-au raspuns,... am rabdare pina cind...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate