Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu gasesc un topic, un fel de caf...

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Unde pot reclama service EREBUS?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#37
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
unde ai postat?

#38
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
As vrea sa-i transmit domnului Chef zgirie brinza de la service autorizat care a privit cu scirba la motorul masinii mele si a afirmat ca "nu vezi ca e copt" iar apoi m-a luat peste polonic ca "si acum ce vrei un radiator nou original Opel, nu?" ca masina mea era doar bolnava, avea putina temperatura de la prea multa indiferenta in serviceul lor, si ca ar fi putut sa o trateze atunci cind i-au schimbat termostatul pe banii mei. Cred ca a facut toxiinfectie de la lichidul alterat.

Mie imi placeau piesele originale Opel dar acum imi dau seama ca nu mai ai nici o garantie. Pina la urma e decizia mea ce vreau, serviceul imi ofera optiuni iar eu aleg. Dupa mine pretul dublu la un produs ar putea indica faptul ca e fabricat cu mai multa atentie si chiar daca nu e asa mie mi se pare normal sa sustin "brandul" in care imi pun increderea. Nu inteleg cum ajung "bradurile" sa se asocieze cu oricine in sistem de franciza.

Ce nu a inteles domnul Chef este ca atunci cind am cumparat masina de la ei am avut o intelegere verbala: ei au grija de masina mea si eu le platesc facturile pe care mi le emit. Daca nu vor sau nu stiu sa puna diagnostice trebuiau sa nu ma mai incurce si sa imi spuna sa apelez la alt service. Oricine stie ca un service are nevoie de un inginer cu experienta care sa semneze fisele de lucru. Daca nu ai unul mai bine inchizi portile si nu incurci clientii.

M-au pacalit cu senzorul aprins de la bord ca ba e de la galeria de admisie (toata) ba de la valva, ba de la flansa de la galeria de admisie... pina la urma am platit pentru ce mi-au recomandat ei si nu au avut bunul simt sa-mi dea masina cu motorul in parametri normali dupa ce au trecut ore de manopera in factura pentru "test motor". Ei chiar nu si-au dat seama ca eu am stiut ca la interventia initiala nu au schimbat nimic ci doar au "cirpit" piesele?

Mare atentie la serviceurile astea autorizate, nu au probleme sa iti slabeasca suruburi pe la motor ca pentru apoi, mai tirziu, sa ti se aprinda martori la bord sau sa iti puna apa unde stiu ei mai bine pentru ca in citeva zile sa ti se strice bobina de inductie.


Mie imi place ca si slogan "to share is to love". Pentru ca mi-am reparat masina singur, in alta parte, dupa ce am studiat problema, si stiu ca radiatorul s-a fisurat din cauza lor, o sa va spun ce am aflat:

Nu mi-a luat mult timp sa citesc documentatii despre sistemul de racire al masinii, despre antigel, despre problemele antigelului Dex Cool postate de oameni din America si Anglia, antigel care are aceeasi compozitie chimica cu cel din Europa si chiar despre procedurile speciale de manevrare si depozitare ale antigelul in fabricele "made in EU" - in cazul in care nu sint respectate acesta isi schimba culoarea si creste aciditatea.
Acum stiu si despre problema principala pe care o induce antigelul original Dex Cool: daca ramine aer in instalatie (nu se face aerisirea - procedura care dureaza peste 15 minute), aerul accelereaza cresterea aciditatii, radiatorul se fisureaza in locuri precise si nu la intimplare.
Ideal ar fi sa nu se umble deloc la capacul de la vasul de expansiune daca nu e nevoie pentru ca oxigenul accelereaza degradarea antigelului in acid.
Trebuie urmarit doar nivelul in vas sa nu scada si atit.
In final, trebuie schimbat la cel mult 4 ani, si nu verificat anual cum ne invata manualul fara sa indice exact cum, cu un antigel care sa prezinte pe bidon toate elementele de identificare, iar daca nu le are sa ne interesam de ele.... pentru ca nu e normal sa ni se treaca pe factura antigel "rosu" iar in fisa de siguranta a produsului sa fie specificata culoarea "portocalie". O culoare neconforma poate indica un produs expirat. Cine stie ce puneti in instalatie, ceva ce se decanteaza foarte repede si va blocheaza termostatul si arcul de la capacul vasului de expansiune.

#39
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
schimba tata masina...treci pe BMW. Posted Image

#40
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
nu cred ca ar fi o solutie, Erebus e service multimarca, daca o las peste noapte la ei e posibil sa primesc Opel a doua zi

#41
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Ma ajutati si pe mine sa inteleg?

Voi cind semnati ca luati masina din service aveti trecut pe formular faptul ca ati primit piesele inlocuite? Formularul meu are titlul Fisa control calitate.

Dupa mine nu isi are rostul sa aduci vorba despre piese acolo, avind in vedere ca serviceul are obligatia sa iti dea acele piese (conform site ANPC) sau sa le trimita inapoi la Opel (daca e cazul).
Nu e mai simplu sa puna piesele intr-o sacosa si sa le predea clientului sau linga portiera de la masina sa poti sa le iei cind pleci?

Nu cred ca un client ar putea reclama faptul ca nu a primit piesele daca le-a primit.
Cit de ignoranti pot sa fie managerii de la Erebus?

#42
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Pentru ca trebuie sa existe o justificare pentru cele scrise o sa postez un fragment dintr-o carte:

101 lucruri pe care le-am invatat la Drept®
Capitol: Justitie restaurativa sau reparativa
Tipul de persoana: se concentreaza holistic asupra nevoilor victimelor, comunitatii si a infractorilor carora li se cere sa recunoasca, sa isi asume responsabilitatea pentru ceea ce au facut si sa repare daunele
In acest caz: oamenii actioneaza dintr-un context al supararii

Cind sint intr-un conflict oamenii actioneaza foarte rar dintr-un mediu rational si logic. Altfel spus persoane rationale pot distorsiona adevarul din cauza sentimentelor de furie, frica, rejectare sau frustare ca nu au fost intelesi.
Adeseori, diferite aspecte ale unui conflict pot fi reconciliate fara sa fie nevoie de un litigiu prin asigurarea faptului ca fiecare parte intelege ce spune cealalta parte si e ascultata fara intrerupere.
    Asadar atunci cind partile nu pot fi impacate, oamenii vor accepta adesea neintelegerea daca sint siguri ca au fost auziti si intelesi si adesea vor ierta greselile atunci cind stiu motivul pentru ele.

Concluzia? -> Care e motivul care poate fi acceptat cu usurinta?
Lenea, delasarea, placerile personale, indiferenta, ideea ca "lasa ca merge si asa", daca nu exista legi clare pentru ceea ce facem nu ne pasa, furtul "garantat" in "contractul de munca", autoritatile care nu-si fac treaba si-si "pastreaza mina moale" plina de bani...etc

#43
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Hai ca se mai poate:

Oare oamenii astia care fac MBA-ul chiar inteleg ceva din "mambo jambo"-ul de la cursuri?

Eu cred ca sint predate in engleza si ei stiu "decat" Romania - adica sa faca treaba ca in Romania!

Succesul in orice domeniu este atins mai degraba prin concentrarea asupra executiei unor proceduri clare si nu prin gasirea unei "smecherii" care sa faca sa para ca totul functioneaza.

Cind am inceput sa replic procedurile executate de catre profesionisti in loc sa "vanez" sa ajung ca ei, atunci au inceput sa se vada rezultatele cu adevarat.

Daca vrei sa fii un profesionist in domeniul tau trebuie sa renunti la obiceiurile de amator de a te uita la ce au altii fara sa constientizezi modul in care l-au obtinut.

Vanand rezultatele fara sa intelegi procedurile o sa ajungi sa obtii un succes pe termen scurt daca nu cumva chiar un esec.

Hai ca invatam si management...

#44
nextmf00100

nextmf00100

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 41
  • Înscris: 13.08.2017
@cebinee: asta spune totul despre tara in care traim. Sentimentul de deznadeste trebuie sa fie real. Sa simti ca nu poti sa aduci argumente logice e cheia succesului spre superioritatea celor care sint in stare sa afirme in gind sau cu voce tare: si ce-o sa-mi faca!

Se aplica de la mic la mare totul e sa faci parte din tabara care trebuie.

Realizezi ca solutia lor de a ignora o problema, fara sa le pese de calea amiabila: un ne pare rau, am gresit, poate duce la stirnirea unui rahat pentru un... rahat!

Sa fim seriosi - ce e mai usor sa dai un telefon sau sa te prefaci ca e bine.
Dupa atita timp inca nu realizeaza ca e real. Se simt protejati de cate RAR si ANPC?


Mai e cineva care nu a aflat de Erebus si Opel?

Altfel spus: mai poate da cineva un singur exemplu de un Producator de masini sau reprezentantul acestuia care sa primeasca pe email un Proces Verbal semnat de catre RAR si de catre reprezentantul serviceului cu "fals in declaratii" in ceea ce priveste facturile emise si valabilitatea autorizarii serviceului de catre RAR si sa prefere sa nu faca nimic? Cine minte un client ii minte cel mai usor si pe restul!
Problema e intre client si service e calea usoara?
Pai, daca, si tu Opel ai problemele tale esti dispus sa le "incasezi" si pe alea pentru un amarit de dealer?

A disparut termenul de amiabil?

Edited by nextmf00100, 15 August 2017 - 21:44.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate