Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Unde pot reclama service EREBUS?

- - - - -
  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1
Botic

Botic

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.07.2006
Voua vi s-a intamplat?
Unde putem reclama, tot ceea ce suportam atunci cand ducem masina-n service?
Haideti sa va povestesc ce mi s-a intamplat pana azi....

Marti 18 iulie, dimineata la 8.10, am dus masina-n service EREBUS (Ioan Bianu nr. 47, Sector 1, Bucuresti) pt. ca pierdea lichidul de racire. Sunt anuntata oficial ca dupa amiaza sau cel tarziu seara sunt sunata ca-i masina gata si pot sa o iau.
Pe la pranz primesc telefon ca e grav, este spart un furtun si nu-l au pe stoc.   :confuzzled:
- Bine, dar se poate lipi cumva, se poate inlocui cu altceva, pana vine acel furtun pe stoc?
- Nu, doarece este un furtun mai special, cotit si nu avem ce face. Dar o sa-l comand de la furnizorul «de afara » si in 4-5 zile mi-l aduc, nici nu costa mult, doar 20€.
- 20 EURO si nu-l aveti pe stoc !!!
- Da doamna, nu aveti ce face, asteptati, masina oricum n-o puteti lua.
:madanimated:
Aveam rezervare la o pensiune, de joi...adio plecare……
Sun totusi joi, nu au primit furtunul, nu au ce face!
Disperata sun un prieten, din domeniu, care se intereseaza la alte service-uri si-mi spune ca asa-i, nu-l au pe stoc! Dezamagire totala....
Vineri imprumut o masina si plecam totusi! Luni la prima ora sunam iar la service:ne pare rau, dar nu a venit marfa, o sa va anuntam noi saptamana asta sau cel tarziu saptamana viitoare!
joi 27iulie nici un telefon!
Sunam iar la service, omul de legatura lipseste dar ajunge cumva la omul de la piese: “e comandat dar nu e disponibil”
Dar cand a fost comandat? Pe 25 iulie!!!
Ma uit in calendar: MARTI!!!!! La o saptamana de cand am lasat masina acolo, oh!!!
..............  :eek:

In acest caz ce pot face? in afara de nervi?
Clar s-a mai intamplat cuiva, cum a procedat?
ps. am un Opel Astra Clasic

#2
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005
pentru inceput sa lamurim cateva aspecte:
EREBUS este o reprezentata auto sau doar un service auto ?
Sa facut o nota de constatare a defectiunii in momentul in care ai lasat masina la ei?
raspunde la intrebarile astea si iti voi da o solutie

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
http://www.opel.ro/s...p?region_id=103 , dupa cum vezi e si service

#4
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Si ce vrei sa reclami? Daca oamenii au comandat furtunul si acesta nu vine nu e vina lor. Pardon, am uitat sa completez: daca iti arata un document cum ca au comandat la timp! Cind au comandat exact e mai greu de verificat.

Oricum, daca se ajunge la OPC, si astia ii someaza sa arate niste hirtii, nu au cum sa ii amendeze, pentru ca ei au obligatia sa iti repare masina in 3 luni, conform legii, daca nu si mai mult. In plus se poate ca transporturile de piese sa se faca periodic, si atunci nu conteaza cind comanzi (pe 13 sau pe 16, ca tot pe 22 se preia comanda, de exemplu)

Edited by abancor, 27 July 2006 - 12:34.


#5
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005
Trecand peste faptul ca este service autorizat Opel ....orice service auto este obligat sa-ti faca o nota de constatare a defectiunii in momentul in care ramane masina la ei...asta este una dintre principalele obligatii impuse de RAR la momentul autorizarii....
daca tu ai lasat masina in data de 18 iulie ea trebuie sa apara in acte inregistrata inca de atunci ....
ei au obligatia sa comande piesa respectiva in cel mai scurt timp posibil...nu vad de ce au asteptat 1 saptamana ....pana sa faca comanda ...
ce poti tu sa faci este sa mergi la RAR si sa le prezinti situatia ...ei au posibilitatea sa-i sanctioneze contraventional...eii fiind cei care au dat autorizatia de functionare


 abancor, on Jul 27 2006, 13:29, said:

Si ce vrei sa reclami? Daca oamenii au comandat furtunul si acesta nu vine nu e vina lor. Pardon, am uitat sa completez: daca iti arata un document cum ca au comandat la timp! Cind au comandat exact e mai greu de verificat.

Oricum, daca se ajunge la OPC, si astia ii someaza sa arate niste hirtii, nu au cum sa ii amendeze, pentru ca ei au obligatia sa iti repare masina in 3 luni, conform legii, daca nu si mai mult. In plus se poate ca transporturile de piese sa se faca periodic, si atunci nu conteaza cind comanzi (pe 13 sau pe 16, ca tot pe 22 se preia comanda, de exemplu)
dar ei au dezinformat clientul in mod repetat ...voit...ei stiau ca nu au posibilitatea de a comanda furtunul mai repede

#6
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Ce spui despre RAR e perfect adevarat. RAR verifica activitatea servceiurilor. Dar inteleg ca problema nu e de procedura (n-are nota de constatare). Caz in care eventual OPC-ul ar putea sa se bage. Numai ca nu cred ca are serviceul obligatia sa o repare pe loc.

Trebuie verificata comanda piesei. Acolo ar putea fi buba. Ai platit avans? Ti s-a dat vreo hirtie cum ca ai platit avans pentru piesa cutare, care va veni in x zile?

#7
Botic

Botic

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 27.07.2006

 frexxl, on Jul 27 2006, 13:23, said:

S`a facut o nota de constatare a defectiunii in momentul in care ai lasat masina la ei?
Masina am predat-o la operatorul de la birouri. El mi-a completat o foaie cu data si client, cu nivel de combustibil si atat! El urma sa o predea la baietii de la service.

 abancor, on Jul 27 2006, 13:29, said:

Oricum, daca se ajunge la OPC, si astia ii someaza sa arate niste hirtii, nu au cum sa ii amendeze, pentru ca ei au obligatia sa iti repare masina in 3 luni, conform legii, daca nu si mai mult. In plus se poate ca transporturile de piese sa se faca periodic, si atunci nu conteaza cind comanzi (pe 13 sau pe 16, ca tot pe 22 se preia comanda, de exemplu)
Pe mine ma deranjeaza ca ma duc cu zaharelul.
Una e sa-mi dea masina in 4-5 zile, alta e sa mi-o tina 2 saptamani!

 frexxl, on Jul 27 2006, 13:38, said:

...nu vad de ce au asteptat 1 saptamana ....pana sa faca comanda ...
Eh, aici e buba !!! S-o fi suparat ca l-am tot deranjat cu telefoanele mele insistente si s-a facut ca uita cumva de comanda mea ?

 abancor, on Jul 27 2006, 13:54, said:

Ai platit avans? Ti s-a dat vreo hirtie cum ca ai platit avans pentru piesa cutare, care va veni in x zile?
Masina e luata in leasing, are un an si ceva, e tinerica!
Platesc ulterior, piesele si manopera!
Oare cat o fi manopera? La 20 euroi furtunasu’?
Ca sa nu mai zic ca mi se pare destul de mult, afland ca acel furtun costa 7€

Pana acum am inteles asa:
1. Trebuie sa aflu data corecta cand s-a facut comanda pt furtun.
2. Pot reclama la RAR (voi cauta pe net o adresa de mail, de reclamatii) – stiti voi, cumva?

Multumesc de raspunsuri.

#8
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005

 abancor, on Jul 27 2006, 13:54, said:

Ce spui despre RAR e perfect adevarat. RAR verifica activitatea servceiurilor. Dar inteleg ca problema nu e de procedura (n-are nota de constatare). Caz in care eventual OPC-ul ar putea sa se bage. Numai ca nu cred ca are serviceul obligatia sa o repare pe loc.

Trebuie verificata comanda piesei. Acolo ar putea fi buba. Ai platit avans? Ti s-a dat vreo hirtie cum ca ai platit avans pentru piesa cutare, care va veni in x zile?
Orice service este obligat sa elibereze nota de constatare in momentul in care intri cu masina in service (fie ca e reprezenta auto fie ca e service-ul lui Nea' Ionel tinichigiul )
daca nu au facut nota de constatare au incalcat procedura impusa de RAR la data autorizarii...asa ca RAR-ul poate interveni prin amenda contraventionala (aici nu se pune problema retragerii autorizatiei de functionare)

Edited by frexxl, 27 July 2006 - 13:18.


#9
fourmi

fourmi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 06.11.2004
Site-ul rar este www.rarom.ro. Eu m-am uitat un pic, dar n-am gasit decat un nr. de tel. de la "inspectia si controlul agentilor economici":
COLECTIV DE INSPECTIE AGENTI ECONOMICI Tel.: 021/318.17.35 int. 261.
Nu stiu daca este ceea ce te intereseaza pe tine, mai intra si tu si vezi ce si cum...

#10
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
Masina ai luat-o noua ?

#11
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,086
  • Înscris: 07.07.2006
Botic, ia-o asa: de data asta ai fost clientul ghinionist, care a "beneficiat" de greseala omeneasca a unui angajat al lor, care a uitat sa comande piesa. Se intimpla oriunde. Probabil ca o sa te enervezi, nu te mai duci in viata ta pe la ei etc... La fel se intimpla si cu alti clienti ale altor serviceuri care au avut ghinion, si nu se mai duc in viata lor la aia, si vin la Erebus. E un fel de circuit al clientilor nemultumiti intre serviceuri. Sunt chiar curios daca exista vreo persoana care lucreaza/a lucrat cu clienti (cititi si pacienti - pentru medici) si i-a multumit pe toti. Daca gindesti in acest fel vei fi mult mai linistit in viata.

#12
add

add

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,146
  • Înscris: 09.09.2003
din pacate asa-i la toti.... numai "scandalu' monstru" te salveaza in situatii de astea.

#13
adelina1

adelina1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 31.07.2012
Este un caz minor in comparatie cu ce sunt capabili acesti domni de la service-ul Erebus.
Ce ziceti daca va duceti masina pentru schimb kit de distributie la  ora 8 dimineata si pe la 10:30 sunteti anuntat ca auto a fost implicat intr-un eveniment rutier soldat cu spargerea barei spate si cand ajungeti la service constatati ca deja au deschis dosar de dauna , auto este desfacuta , grav lovita ,  pe nota de constatare intocmita de inspector apar mai multe elemente de inlocuit ca aripa stg. spate+ lampa stop+ reparat panou portbagaj+ reparat hayon etc. , motivand ca au iesit cu auto in proba de drum pe podul Basarab inainte de efectuarea reparatiei pentru a asculta motorul ?
In timp ce se incerca o discutie cu directorul de service pentru explicatiile de rigoare "baietii buni de la atelierul de tinichigerie" s-au apucat sa repare masina fiind surprinsi in fapt in momentul cand s-a vrut  sa se ia anumite lucruri din masina , fiind foarte deranjati cand li s-a atras atentia asupra faptului ca nu aveau acordul proprietarului si zicand ca indiferent ce se intampla ei tot o repara , desi nu s-au respectat pasii legali, nu s-a intocmit contract de reparatie semnat de ambele parti cu privire la efectuarea acesteia, nu au vrut sa prezinte constatul amiabil in baza caruia au deschis dosar de dauna cu complicitatea inspectorului de la Allianz Tiriac din care reiesea cum s-a produs evenimentul , nu au vrut sa puna la dispozitie masina de schimb pana la lamurirea spetei , nu a fost proprietarul de fata la reconstatare pentru  a lua la cunostinta de toate avariile produse si pentru a putea stabili cuantumul prejudiciului, facand totul pe ascuns si eventual cat mai repede posibil pentru a putea pacali  "PROSTUL" in opinia lor.
Si cireasa de pe tort vine acum : a doua zi dupa ce au fost prinsi in fapt ca au reparat masina fara acordul proprietarului au nesimtirea  sa-l sune  si sa-l cheme la service sa semneze contractul de reparatie in baza caruia au facut ei reparatia fara acordul acestuia.
Acesta este service-ul Erebus reprezentanta Opel in Romania.
Sunt curioasa ce or sa raspunda cei din Germania cu privire la cele intamplate, politia , RAR, OPC, media, Allianz Tiriac, etc.

Edited by adelina1, 31 July 2012 - 15:43.


#14
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

 Botic, on 27 iulie 2006 - 12:15, said:

Voua vi s-a intamplat?
Unde putem reclama, tot ceea ce suportam atunci cand ducem masina-n service?
Haideti sa va povestesc ce mi s-a intamplat pana azi....

Marti 18 iulie, dimineata la 8.10, am dus masina-n service EREBUS (Ioan Bianu nr. 47, Sector 1, Bucuresti) pt. ca pierdea lichidul de racire. Sunt anuntata oficial ca dupa amiaza sau cel tarziu seara sunt sunata ca-i masina gata si pot sa o iau.
Pe la pranz primesc telefon ca e grav, este spart un furtun si nu-l au pe stoc.   Posted Image
- Bine, dar se poate lipi cumva, se poate inlocui cu altceva, pana vine acel furtun pe stoc?
- Nu, doarece este un furtun mai special, cotit si nu avem ce face. Dar o sa-l comand de la furnizorul «de afara » si in 4-5 zile mi-l aduc, nici nu costa mult, doar 20€.
- 20 EURO si nu-l aveti pe stoc !!!
- Da doamna, nu aveti ce face, asteptati, masina oricum n-o puteti lua.
Posted Image
Aveam rezervare la o pensiune, de joi...adio plecare……
Sun totusi joi, nu au primit furtunul, nu au ce face!
Disperata sun un prieten, din domeniu, care se intereseaza la alte service-uri si-mi spune ca asa-i, nu-l au pe stoc! Dezamagire totala....
Vineri imprumut o masina si plecam totusi! Luni la prima ora sunam iar la service:ne pare rau, dar nu a venit marfa, o sa va anuntam noi saptamana asta sau cel tarziu saptamana viitoare!
joi 27iulie nici un telefon!
Sunam iar la service, omul de legatura lipseste dar ajunge cumva la omul de la piese: “e comandat dar nu e disponibil”
Dar cand a fost comandat? Pe 25 iulie!!!
Ma uit in calendar: MARTI!!!!! La o saptamana de cand am lasat masina acolo, oh!!!
..............  Posted Image

In acest caz ce pot face? in afara de nervi?
Clar s-a mai intamplat cuiva, cum a procedat?
ps. am un Opel Astra Clasic

Furtunul ala vine taman din germania sau din polonia, depinde unde e fabrica de piese de opel ca sa zic asa. Reprezentantele nu au chiar toate piesele pe stoc si nu folosesc piese de la importatori dubiosi cum fac magazinele de piese de schimb. Daca vroiai o reperatie rapida te duceai la un service de cartier. Gaseau ei un furtun da la o putina cu vin sa il monteze. Chestia cu nu "a venit" furtunul nu mai tine de ei. Ei au facut comanda, probabil au si urmarito dar de vina e furnizorul nu ei. Un service de reprezentanta o sa puna intotdeauna numai piese originale chiar daca s-ar fi potrivit si un furtun de Logan sa zicem.
PS: Daca ai vazut ca nu vine piesa de ce nu te-ai dus la un magazin de piese sa cumperi tu piesa. aia iti spuneau pe loc daca o au sau nu ca au alti furnizori. Cumparai furtunul si te duceai cu el in service. Cat poate costa un furtun?

#15
aladdin2k

aladdin2k

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,500
  • Înscris: 23.06.2004
Au trecut peste 6 ani totusi... O fi ajuns furtunul ala pana acum.

#16
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Salut,
o sa va scriu experienta mea cu Opel Erebus.
Am cupmparat masina de la ei in 2006, un Astra H 1.6 benzina si am facut toate reviziile si interventiile mecanice doar la ei pina luna trecuta.
La scurt timp dupa ce a iesit masina din garantie mi s-a aprins martorul masina+cheie la bord. Cei de la service au spus ca e o problema cu un senzor la galeria de admisie si ca pot sa merg si asa. Ca sa imi rezolve problema ar fi trebuit sa imi schimbe galeria cu totul.
Anul acesta mi s-a aprins la bord martorul check engine. Verdictul de la service: termostat defect si flansa galerie admisie defecta.
Imi doream de mult timp sa scap de martorul aprins asa ca am acceptam sa imi inlocuiasca ambele piese. Am platit avans, am asteptam aproape o luna sa vina flansa si am dus masina cind am fost programat.
Mi-au tinut masina doua zile in service, mi-au dat-o ca fiind funtionala si fara nici o problema dar dupa plecarea de la service, la ora 17:30 am remarcat ca motorul statea mult mai turat (se vedea pe turometru si pe instant consumption pe computerul de bord). Nu am gasit nici piesele inlocuite, de obicei le lasau in masina.
A doua zi in parcarea de la bloc am remarcat ca aveam balta sub masina... parea antigel sau ulei de motor. Am sunat la ei sa le spun de problema, era intr-o joi, m-au programat pentru luni dimineata pentru re-verificare.
Mi-au reparat problema la motor, fara sa primesc un deviz al lucrarii, fara sa ma coste nimic si m-au anuntat ca am radiatorul fisurat si ca pierde lichid. Fiind tirziu am plecat si l-am anuntat pe cel de la receptie ca o sa doresc sa discut problema cu domnul director al Erebus.

Am sunat ziua urmatoare la call centerul erebus pentru o intilnire cu domnul director, am fost sunat de catre cineva care s-a recomandat ca fiind director si care mi-a spus ca e ocupat si ca daca vreau sa discutam personal problema o sa ma sune el cind e disponibil. Nu cred ca mira pe cineva faptul ca nu am fost sunat nici dupa citeva zile. Luni la ora 14:30 m-am dus la service neanuntat, domnul cu care vorbisem la telefon, nu stiu sigur daca e director pentru ca nu am primit o carte de vizita, a avut rabdare sa-mi asculte problema si era clar ca nu stia in totalitate despre ea.

A fost bagata masina in service, s-au uitat la ea domnul director, receptionistul care a preluat-o si mecanicul care a facut interventia si din discutiile dintre ei a reiesit ca mecanicul nu a fost verificat de catre nimeni ca a facut corect intervetia. In aceste conditii ma intreb cum valideaza ei orele de manopera pe care le trec in factura pe care o platesc.

Deci intreaga responsabilitate pentru o interventie la o masina intr-un service autorizat Opel cade pe umerii mecanicului.
Daca stiam acest lucru probabil as fi ales un service de cartier sa-mi faca interventiile.
Daca stiam ca nu verifica nimeni mecanicul atunci cind face interventia imi luam liber o zi doua de la serviciu si stateam acolo linga el ca sa stiu pe ce dau banii.

Domnul director nu a acceptat ca radiatorul defect ar fi din cauza interventiei lor la termostat si nici nu si-a asumat faptul ca au facut o interventie la sistemul de racire al masinii fara sa faca o verificare finala a circuitului.
Am fost intrebat ce pretentii am, mi-am dat seama ca nu ar accepta sa-mi inlocuiasca radiatorul cu unul original GM asa ca am acceptat sa imi puna unul after market. Am plecat de la service urmind sa fiu sunat de catre domnul director dupa ce se va discuta problema cu Directorul General al firmei.
I-am spus domnului director ca in cazul in care nu mi se rezolva problema voi face reclamatie la Opel Romania si la OPC dar mi s-a raspuns exact cum v-ati astepta: "si ce o sa-mi faca?"
Mi s-a oferit un discount de 30% pentru inlocuirea radiatorului defect cu unul Nissens. Evident ca nu am acceptat - acel radiator costa sub 400 RON iar ultima mea facura platita la ei fusese de peste 2500RON.
Am trimis un email de informare la Opel Romania care a raspuns in mod standard ca nu intervine intre service si client.
Am facut reclamatie la OPC si la RAR si astept sa vad cum se solutioneaza.

#17
cebinee

cebinee

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 385
  • Înscris: 26.08.2004
Cred ca am gasit o posibila explicatie pentru comportamentul celor de la Erebus, poza atasata e luata de pe site-ul lor: daca nu mi-ar mai fi plecat masina de la ei din service primeam banii pe loc pentru ea.

Attached Files



#18
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
eu nu te inteleg. sunt atatea service-uri Opel, sunt atatea magazine cu piese opel. oare este asa greu sa comanzi /sa te duci tu sa cumperi acel furtun (MULT MAI IEFTIN)? Te-au mirosit ca esti pe langa si .... se vede.
asa eram si eu la inceput cand masina era in garantie (3 ani ) numai ca eram calare pe ei, nu puteau misca nimic, am avut noroc ca masina nu a avut probleme constructive si eram doar pentru revizia anuala. erau aceeasi mecanici  , pana in anul 4 pana au aparut alti asa zis mecanici care au reusit minunatul eveniment de a-mi pune filrul de aer invers (intors la 180 grade in plan orizontal) . in clipa aia am renuntat la ei si ii folosesc strict pentru schimbul de ulei si revizie ca imi da card de asistenta, restul schimb eu si nu este greu si fac si super economie. Nu am facut show  si aveam unde sa-I reclam, dar am tacut si a fost bine pentru ca ei imi spuneau ce ar trebui schimbat si eu schimbam ulterior. stiu e mai greu sa-ti scoti mizeria  de pe maini. dar e mult mai greu buzunarul.


PS: asa se intampla cand lasi masina peste noapte si nu te pasioneaza....

Edited by AlinE, 31 March 2016 - 20:12.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate