Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ford focus sedan vs skoda octavia II vs golf 5
Last Updated: Sep 08 2008 10:38, Started by
nashu77
, Jul 20 2006 00:41
·
0
#1
Posted 20 July 2006 - 00:41
pls help meee
*ford focus sedan dotare champions league tdci 110 sau 115 cp(14300 cip-17187 ddp) nu mai tin minte exact versiunea, -4 ani garantie fara limita de km -30%reducere la piese dupa garantie *skoda octavia 1.9 tdi 105cp clasic sau elegance clasic e undeva la 16 000 si elegance la 17 000 nu prea mi-am dat seama care sunt dotarile in plus la elegance -casco gratuit primul an. *golf V 1.9 tdi 105cp trendline undeva la 17000 ddp help help help Edited by nashu77, 20 July 2006 - 00:49. |
#3
Posted 20 July 2006 - 04:52
#4
Posted 20 July 2006 - 08:08
depinde ce anume te intereseaza a o masina!
daca e sa le luam dupa frumusete zic golf,dupa utilitate zic octavia, daca e sa fie altceva ca astea sunt multe zic focus! motorul as prefera cel al focului ca e mai puternic chiar si cu 5-10 cai si mai silentios! la service din cate am auzit fordu nu sta f stralucit dar nici despre VW nu putem sa zicem ca sunt campioni! daca vrei o masina mai tineresca as zice iar golf...si lista poate continua! in plus nu stiu exact ce dotari difera si aici as zice sa alegi pe cea mai dotata! |
#5
Posted 20 July 2006 - 08:09
nashule, esti un om cam nehotarat pana la urma care e bugetul final?
|
#6
Posted 20 July 2006 - 09:04
17 000 DDP
eu unul as lua octavia, dar si focusul sedan arata fenomen, dar vezi tu ma gandesc la factori gen service..unde e mai scump? fiabilitatea...care masina o sa ma tina mai mult? revizii...cat mai ieftine. calitatea cea mai buna per ansamblu? pretul de revanzare cel mai mare? la focus mi s-a spus configuratia finala prin telefon revin cu dotarile la toate dupa ce o primesc pe mail Edited by nashu77, 20 July 2006 - 09:07. |
#7
Posted 20 July 2006 - 09:14
o sa-mi sara lumea-n cap (da.. stiu Renault freak) insa daca ai putea suplimenta bugetul cu vre-o 700 de euro in 17.741 euro ddp ai putea gasi un renault laguna 2.2 confort dinamique 1.9 dci (deci pe motorina) 16v 120 cp ce are o reducere de 3049 euro!!!!. Si are dotarile de mai jos:
Quote Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria, electrice si degivrante, asferica pe partea soferului, rabatabile manual Directie asistata hidraulic variabila A.B.S. + A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta) + aprindere automata a avariilor la deceleratie puternica Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata + airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate Tetiere fata reglabile pe inaltime + 3 tetiere spate in forma de virgula, reglabile pe inaltime Centuri fata cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort integrat Centuri laterale spate in 3 puncte, si limitator de efort integrat si cu pretensionare, mai putin pentru centura centrala. Imobilizator electronic codat + C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj) Deschiderea automata a usilor si pedala frana retractabila in caz de soc Volan reglabil pe inaltime si in profunzime Computer de bord, SBR (Seat Belt Reminder) pentru sofer si pasager Stergatoare parbriz si luneta "inteligente" Functia "follow me home" Inchidere centralizata si demaraj cu card Geamuri electrice fata/spate cu sistem anti-prindere Geamuri si parbriz cu tenta Aer conditionat manual, filtru polen Spatii de depozitare mochetate in usile din fata si din spate Scaun sofer cu reglare manuala pe inaltime, longitudinal + scaun pasager cu reglare manuala pe inaltime Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pentru locurile pasager laterala spate Bancheta cu spatar rabatabil si fractionabil 1/3-2/3 Torpedo iluminat si cu sistem de racire Tablou de bord cu afisaj in limba engleza Radio cu mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat, satelit de comanda E.S.P. (Control dinamic al traiectoriei), ASR, CSV Proiectoare de ceata Frana de parcare asistata cu consola noua, marita Consola centrala cu spatiu de depozitare, cotiera si loc pentru depozitare CD Scaun sofer cu reglare manuala pe inaltime si lombara Priza 12V in consola centrala si prize accesorii in spatele consolei centrale cat si in portbagaj Spoturi de lectura pe partea soferului, pasagerului, cat si pentru locurile din spate Tapiterie mixta, piele cu material textil culoare "carbon inchis" Volan si schimbator de viteze din piele 4 jante aliaj usor Eleron practic masina asta are tot. motor diesel, clasa medie, abs, baterie completa de airbaguri, esp , aer conditionat manual (eventual ii pui clima bizonica daca te tin baierile pungii) si alte dotari (le vezi mai sus). Nu stiu cine ar mai putea oferi asa ceva(eventual Ford, insa nu cred ca se aproprie la dotari mondeo-ul in acesti bani). |
#9
Posted 20 July 2006 - 10:04
am aflat dotarile ca s avedem concret pe ce discutam, scuze romaximus dar daca vroiam ceva frantuzesc luam Megane si nu ma mai chinuiam atata dar strict pe aceste masini:
ford focus sedan 1.6 L Duratorq TDCi Common Rail, M5 110CP: varianta de echipare trend champions league plus ceva optionale: Airbag-uri frontale, sofer si pasager ABS(Anti Lock Brake System)+EBD(Electronic Brake Distribution) Inchidere centralizata Geamuri fata actionate electric Spoilere fata si spate in culoarea caroseriei Bandouri laterale negre Geamuri tenta verzuie Frane discuri ventilate - fata / tamburi - spate Manere exterioare usi de culoare neagra Roata de rezerva de dimensiuni reduse Sistem de pornire de pana la -25C Luneta incalzita Servodirectie Sistem de franare servoasistat Stergator / spalator luneta ( pt. 3 usi, 5 usi sau Wagon ) Consola fata cu suport pentru 2 pahare PATS ( imobilizator electronic motor ) VIN vizibil Filtru polen Faruri reglabile electric 2 tetiere fata si 2 spate reglabile pe inaltime Centuri de siguranta fata pretensionate pirotehnic, prindere in trei puncte si reglabile vertical Centuri de siguranta spate ( 3 bucati ) cu fixare in 3 puncte Parasolare cu oglinzi Torpedou iluminat Coloana volan ajustabila axial si vertical Scaun sofer ajustabil manual pe inaltime Bancheta spate rabatabila fractionat 60 / 40 Inele ancorare marfa Compartiment bagaje iluminat Copertina spatiu bagaje ( doar la Wagon ) Oglinzi electrice si incalzite, carcasa de culoare neagra Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda Airbag-uri laterale RadioCD 6000 RDS - 6 difuzoare, antena, comenzi pe volan Buzunare plasate pe spatarele scaunelor din fata Tetiera centrala spate Manere interioare usi din aluminiu Aer conditionat manual Computer de bord (standard cu transmisie automata) Jante aliaj 6.5 x 16" cu 6 spite, anvelope 205/55 R16 Faruri cu stingere intarziata, sistem "Follow me home" Pilot automat Volan in 4 spite, imbracat in piele (de pilot automat si follow me home nu sunt 100% sigur) DOTARI OPTIONALE INCLUSE IN PRET: EBA vopsea metalizata pachet fumatori faruri de ceata torpedou refrigerat. mai primesc cadou si o alarma PRET CIP:14 300 EURO DDP:17187 |
#10
Posted 20 July 2006 - 10:13
@nashu: scump. ~17.000 de euro si nu ai nici macar un aer conditionat automat sau esp? Totusi e o compacta..
@kiwi: Skoda Octavia 2. 560l , Logan 510l , laguna 430 iar in banii astia ma indoiesc ca iei o skoda octavia 2 cu dotari de bun simt, tinand seama ca o skoda octavia 2 ambiente e 18.700 euro ddp.. |
|
#11
Posted 20 July 2006 - 10:13
ŠkodaOctavia Classic pe motorina, motor de 1.9 litri TDI, 77KW, 105CP, cutia de viteze manuala cu 5 trepte.
Dotari optionale selectate: 0NA Fara inscriptionare motorizare 0 0 0TD Covorase 30 37 1SL Scut protectie motor(material plastic) 25 31 4B1 Bandouri laterale de protectie negre 25 31 8M1 Stergator luneta su sistem de spalare 58 70 8T2 Tempomat 130 158 9P1 Avertizor centura siguranta 28 34 9T1 Duze stropitoare fata incalzite 19 23 PDA Alarma cu controlul habitaclului,sirena cu acumulator 134 162 PDC Telecomanda pentru inchiderea centralizata 118 144 PH3 Geamuri electrice fata 151 184 PL0 Pachet sumar piele (maneta frana mana,schimbator viteze) 63 76 PLD Volan imbracat in piele 82 99 PW2 Oglinzi laterale reglabile si incalzite electric 76 92 RAB Radio CD & MP3 Player STREAM 98 119 TOTAL: 14266 17308 Dotari standard: Caroserie complet galvanizata Doua parasolare cu oglinzi si buzunare Filtru polen Iluminare habitaclu cu contacte pe toate usile Iluminare portbagaj Inele de amarare in compartiment portbagaj Indicatoare bord cu turometru si ceas digital Priza 12V in habitaclu,soclu bricheta RadioCD Melody cu patru difuzoare si antena de acoperis pliabila Reglarea manuala a distantei de iluminat Caroserie in 5 usi Roata de rezerva normala din otel Semnal sonor pentru faruri aprinse ABS(EBV,MSR,ASR,MBA) Airbag sofer si pasager A treia lampa de stop Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile,pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager Control usi deschise Discuri frana fata/spate Deblocare automata a usilor si activare lumini avarie la impact Imobilizator electronic Capace roti 15 ,design Classic Intrerupere alimentare carburant in caz de accidente Inscriptionare cu laser a seriei de sasiu pe toate geamurile Sisteme de ancorare ISOFIX pentru doua scaune de copii Siguranta copii pentru usile spate, indicator activare Tetiere spate (2 bucati) Buzunare in spatarul scaunelor fata si capitonajul usilor fata -spate(in fata cu suport pentru o sticla de 1L) Compartiment depozitare sub volan Compartiment depozitare in partea superioara a bordului Inchidere centralizata Deblocare electromecanica portbagaj - soft touch Faruri optice cu geam clar Luneta cu degivrare electrica Oglinzi exterioare reglabile din interior Manere plafon(4) cele din spate cu carlige Servodirectie electromecanica Suport stilou (clema) Stergatoare parbriz tip aero,cu temporizator Scaun sofer reglabil manual pe inaltime Volan reglabil pe inaltime si in profunzime Indicarea seriei de sasiu in partea inferioara a parbrizului Semnalizatoare laterale incorporate in oglinzile exterioare Bara de protectie vopsite in culoarea caroseriei,cu bandouri negre Suport tichet de parcare la nivelul parbrizului Jante otel 6Jx15(anvelope 195/65/R15) Aparatori noroi spate Bancheta spate cu spatar rabatabil |
#12
Posted 20 July 2006 - 10:22
romaximusro, on Jul 20 2006, 11:13, said: @kiwi: Skoda Octavia 2. 560l , Logan 510l , laguna 430 iar in banii astia ma indoiesc ca iei o skoda octavia 2 cu dotari de bun simt, tinand seama ca o skoda octavia 2 ambiente e 18.700 euro ddp.. diesel / 1.9 TDI / 105 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi Pret CIP: EUR 14.335,- Negru Magic EUR 265,- Pret DDP 17500. Plus oferta cu casco si eventuale discounturi ce pot fi discutate cu dealerul. Caracterristici ambiente: 4 manere plafon, cele din spate cu ABS (EBV, MSR, ASR, MBA) Activare lumini de avarie la franarea Airbag sofer si airbag pasager Aparatoare noroi spate A treia lampa de stop Bancheta spate cu sezut si spatar Bandouri laterale de protectie negre Bara de protectie in culoarea Buzunare in spatarul scaunelor fata si Capace de roti 15", design Ambiente Capac rezervor cu deblocare electrica Caroserie galvanizata complet Caroserie in 5 usi Centuri de siguranta in trei puncte, Claxon bitonal Compartiment depozitare in partea Compartiment depozitare sub volan Computer de bord Control usi deschise Deblocare automata a usilor si Deblocare electromecanica portbagaj - Discuri frana fata / spate Doua lampi pentru iluminare portbagaj Doua lumini fata pentru citit, Doua parasolare cu oglinzi si buzunare Faruri optice cu geam clar Filtru de polen Geamuri cu protectie termica Geamuri electrice fata Iluminare habitaclu cu control pe Imobilizator electronic Inchidere centralizata Indicare serie de sasiu in partea Indicatoare bord cu turometru si ceas Inele de amarare in portbagaj Inscriptionare cu laser a serie de Instalatie de aer conditionat automata Intreruperea alimentarii cu carburant Jante otel 6J x 15" (anvelope 195/65 Lumina de siguranta in capitonajul Luneta cu degivrare electrica Manere interioare usi cromate Oglinzi exterioare electrice si Oglinzi exterioare reglabile din Oglinzi si manere exterioare usi Plafon cu profil longitudinal median Priza de 12V in habitaclu - soclu Radio - CD si MP3-Player "Stream" 2DIN Reglare manuala a distantei de iluminat Roata de rezerva normala, din otel Scaun sofer reglabil manual pe inaltime Semnalizatoare laterale incorporate in Semnal sonor pentru faruri aprinse Servodirectie electromecanica Siguranta copii pentru usile spate, Sisteme de ancorare "ISOFIX" pentru Stergatoare parbriz tip aero, cu Suport stilou (clema) Suport tichet de parcare la nivelul Tapiterie Graham Onyx / Achat / Grey Tetiere spate (2) Torpedou iluminat si cu climatizare Un carlig pentru plase in portbagaj Volan reglabil pe inaltime si in |
#13
Posted 20 July 2006 - 10:29
care e diferenta intre ambiente si clasic? ce e in plus la ambiente?
e lista pre alunga sa pot urmarii |
#14
Posted 20 July 2006 - 10:31
acu nu ca vreau sa par eu gica contra insa de ce ai prefera o masina lansata in 1996 (deci ne referim la Skoda Octavia tour) dotata mediu (eu vad relevant RadioCD Melody cu patru difuzoare si antena de acoperis pliabila, ABS(EBV,MSR,ASR,MBA) , Airbag sofer si pasager , etc etc) unei masini de generatie mai noua, dotata mult mai bine (bateria aia de airbaguri completa, esp, jante de aliaj si alte minuni) ce are pe deasupra si un motor de putere mai mare..
|
#15
Posted 20 July 2006 - 10:38
Tu te-ai dus macar sa te urci in ele ? Sa te dai cu ele ? Sa vezi la care iti place mai mult interiorul , sau care ti se pare mai misto de condus ?
Daca vrei o masina mai "clasica, familiala", atunci Octavia, daca vrei una mai "dinamica, sportiva", atunci Focus. De asemenea la Focus dieselul ar fi cica ceva mai "rafinat" (adica mai putine vibratii si/sau mai silentios). La revizii nu stiu exact care sunt preturile, desfasurator cere la dealeri, insa nu cred ca e diferenta mare. Poate la Ford sa fie ceva mai scumpe, dar pe de alta parte aici ai garantia mai mare la motor-cutie de viteze, cu atat mai importanta la un diesel, mai scump de intretinut mai ales daca iti pica un injector de exemplu (desi destul de putin probabil). Dar intereseaza-te exact ce e acoperit de garantie si ce nu. Oricum , la Octavia fugi de service-ul PBN, daca e du-te la dealerii specializati Skoda. Edited by cornel001, 20 July 2006 - 10:44. |
|
#16
Posted 20 July 2006 - 10:45
nu e vorba de tour e OCTAVIA II, aia noua.
iar de ce as prefera nu stiu nu ma incredere in Renault, tu de ce ai asa incredere in ei? maine la 13:00 am programare la Ford fac tets drive da au decat hb 2l diesel si dupa ora 13:00 o s amerg si la skoda si fac test drive o s acer si reviziile da garantia is 30% reducere la piese e ceva la octavia am casco gratuit primul an plsu c emai negociez acolo Edited by nashu77, 20 July 2006 - 10:50. |
#17
Posted 20 July 2006 - 10:50
pentru ca da-o naibii orice masina se strica (e drept mai repede sau mai tarziu) . Si pentru ca ma gandesc ca totusi in banii aia sunt o gramada de chestii de siguranta pe care nu le primesti la skoda(esp, airbaguri etc). chiar ma mir ca ai pretul ala la skoda 2 , eu am intrat pe skoda.ro si la o mica configurare un ambiente iese cam la 18.700 euro ddp . Asta la o echipare destul de spartana.. Am gresit eu pe undeva cu calculul sau sunt niste promotii?
|
#18
Posted 20 July 2006 - 10:53
nashu77, on Jul 20 2006, 11:29, said: care e diferenta intre ambiente si clasic? ce e in plus la ambiente? e lista pre alunga sa pot urmarii Aer conditionat Torpedou cu inchidere, iluminat si climatizat, cu doua suporturi pentru bauturi Geamuri electrice fata Computer de bord (ora, temperatura exterioara, consum mediu si de moment, distanta parcursa,etc.) Geamuri atermice Oglinzi laterale incalzite si reglabile electric Bandouri laterale negre de protectie Bancheta din spate rabatabila asimetric: 1:3 / 2:3 Claxon bitonal Radio - CD - player "Stream", cu 4 difuzoare și antenă de acoperis pliabila (are si mp3 player din iunie 2006) Optiuni utile climatronic + cotiera fata si maxidot. romaximusro, on Jul 20 2006, 11:31, said: acu nu ca vreau sa par eu gica contra insa de ce ai prefera o masina lansata in 1996 (deci ne referim la Skoda Octavia tour) dotata mediu (eu vad relevant RadioCD Melody cu patru difuzoare si antena de acoperis pliabila, ABS(EBV,MSR,ASR,MBA) , Airbag sofer si pasager , etc etc) unei masini de generatie mai noua, dotata mult mai bine (bateria aia de airbaguri completa, esp, jante de aliaj si alte minuni) ce are pe deasupra si un motor de putere mai mare.. Aici vorbim de Octavia 2 care este lansata la sfarsitul lui 2004 din cate stiu eu si este una din cele mai moderne masini din clasa ei: suspensie independenta, servodirectie adaptiva etc... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users