Salut
Last Updated: Aug 15 2006 11:44, Started by
Drug
, Jul 17 2006 15:38
·
0
#1
Posted 17 July 2006 - 15:38
Salut. Am un Punto 1.2 16v. In general totul functioneaza perfect, insa cateodata cand opresc de ex. la semafor motorul opreste, fara insa sa dea semne de solicitare (cum de ex. se intampla cand "uiti" sa scoti din viteza). Oprirea motorui se produce absolut lin. Dupa astfel de manifestari indicatorul de bord al EOBD ramane aprins. cu 2-3 restarturi a motorului de obicei se rezolva, dar nu tot timpul. Acum in weekend am fost pe transfagarasan. A inceput sa ma dispere. De cate ori opream (sambata, la urcare), se oprea motorul. Ieri si azi nu a mai facut figuri. Care ar putea sa fie cauza?
Masina nu o am de mult timp. A propos, inainte sa-i schimb uleiul (am bagat Texaco 5w-40), nu am observat sa apara "problema". Oare ar putea sa fie asta cauza? Vreau sa merg la service, insa pentru inceput as vrea sa aud si alte pareri. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. |
#2
Posted 14 August 2006 - 12:31
Drug, on Jul 17 2006, 16:38, said: Salut. Am un Punto 1.2 16v. In general totul functioneaza perfect, insa cateodata cand opresc de ex. la semafor motorul opreste, fara insa sa dea semne de solicitare (cum de ex. se intampla cand "uiti" sa scoti din viteza). Oprirea motorui se produce absolut lin. Dupa astfel de manifestari indicatorul de bord al EOBD ramane aprins. cu 2-3 restarturi a motorului de obicei se rezolva, dar nu tot timpul. Acum in weekend am fost pe transfagarasan. A inceput sa ma dispere. De cate ori opream (sambata, la urcare), se oprea motorul. Ieri si azi nu a mai facut figuri. Care ar putea sa fie cauza? Masina nu o am de mult timp. A propos, inainte sa-i schimb uleiul (am bagat Texaco 5w-40), nu am observat sa apara "problema". Oare ar putea sa fie asta cauza? Vreau sa merg la service, insa pentru inceput as vrea sa aud si alte pareri. Va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Cel mai probabil e o problema cu aerul care intra in carburator/motor, asta se intampla la decelerari (frane) atunci cand scade cantitatea de aer care in mod normal era introdusa in motor si prin presiunea exercitata de masina in mers. S-ar putea ca motorul sa nu fie in stare sa isi traga destul aer (o garnitura rupta etc). Nu ti se tureaza motorul in relanti (asta daca ai alimentare controlata electronic)? |
#3
Posted 15 August 2006 - 11:44
In relante are 700 ture. Merge ok, nu se ineaca. Doar la frane bruste si cu motor neincalzit pana la capat se intampla sa opreasca.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users