myBanking pentru clientii Connex
Last Updated: Sep 06 2012 21:11, Started by
Allex
, Jul 31 2003 00:06
·
0
#73
Posted 02 April 2010 - 11:39
normal ca se poate folosit, chiar eu folosesc my banking pe un Nokia 5800 !
BPIN il introduci exact cum ai introduce un numar de telefon; urmand logica ta cum am putea sa sunam de pe un telefon touchscreen daca nu avem tastatura ? Edited by catalinman, 02 April 2010 - 11:40. |
#74
Posted 02 April 2010 - 12:03
danif, on 2nd April 2010, 12:12, said: Oare pe un telefon de tip nou ( ?cu touchscreen? ) mai poate fi folosit serviciul my banking ?!? Si daca DA - cum ??? Mai precis cum introduci BPIN-ul daca n-ai tastatura ? hahaha, ce amuzant esti, binenteles ca merge, doar ai tastatura virtuala. eu am un samsung omnia i-900 si merge perfect internet bankingul. Edited by obuzul, 02 April 2010 - 12:03. |
#75
Posted 02 April 2010 - 13:06
Eu recunosc ca nu am avut până acum vre-un „touchscreen” la dispozitie si n-am știut ( până acum )că era necesară doar o nouă apăsare pe ecran ( in zona cu mesajul „introdu BPIN” ) pt a-si face apariția tastatura virtuală cu iarasi mesajul „introdu BPIN : ” dar de această dată însoțit și de tastele virtuale cu cifre pt. introducerea acestuia. După tastarea codului aferent mai ramane doar să apăsați tasta virtuală cu „bifa verde” din colțul superior al ecranului.
Probabil Symbianul telefonului ( Nokia 5230 : OS Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5, CPU ARM 11 434 MHz processor ) cu care am încercat pt. prima data tehnologia „touchscreen” nu a fost foarte prompt la primele mele încercări și astfel „m-am speriat” și am pus întrebarea de mai devreme. Sper ca informația de mai sus să fie de folos și altor „speriati” ca mine @ catalinman si obuzul : vă mulțumesc pt. că ați răspuns prompt la întrebarea mea îndepărtându-mi temerile dar ... atât. Mi-ar fi fost mai de folos o indicație exactă gen : „Mai apasă odată speriatule în zona cu BPIN ca să apară și tastatura cu cifre !” ar fi fost suficient și ... mult mai util. Oricum vă mulțumesc pt. solicitudine. |
#76
Posted 31 August 2012 - 16:27
Dezgrop acest vechi topic pentru a semnala faptul ca serviciile de tip My-Banking (împreuna cu bancile Raiffeisen & BRD) incluse în STK-ul SIM-urilor Vodafone (fostele SIM-uri "Smart") a fost desfintat !
Lucrul este confirmat si pe situl VDF (LINK), însa un SMS de instintare poate ca nu ar fi stricat (am descoperit lucru acesta astazi complet din întâmplare, jucându-ma prin meniul STK al SIM-ului, unde am vazut ca rubrica Financiare fusese complet curatata de orice trasa a maniului spam.spaming). Este tare pacat (mai ales dupa cât timp pierdusem cu procedura de înrolare a celor 2 SIM-uri în My-Banking la Reiffeisen), pentru ca îmi mai reîncarcam din când în când SIM-ul Prepay direct de pe telefon, cu plata direct din contul bancar. Edited by Cosconor, 31 August 2012 - 16:29. |
#77
Posted 01 September 2012 - 09:35
Cosconor, on 31 august 2012 - 16:27, said:
Dezgrop acest vechi topic pentru a semnala faptul ca serviciile de tip My-Banking (împreuna cu bancile Raiffeisen & BRD) incluse în STK-ul SIM-urilor Vodafone (fostele SIM-uri "Smart") a fost desfintat ! |
#78
Posted 04 September 2012 - 12:15
eu am primit sms doar din partea celor de la vodafone. banca nu a trimis nici un mesaj.
am avut acelasi serviciu si pe orange, dar acolo nu am primit nici un fel de sms. |
#79
Posted 06 September 2012 - 21:11
Cat costa schimbatul unei cartele (prepay) care are inca in meniu serviciul financiare/my.banking?
Edited by IP-XCENTRIC, 06 September 2012 - 21:12. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users