Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

Viitorul suna moale!

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
23 răspunsuri în acest subiect

#19
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.843
  • Înscris: 07.02.2003
"pot linisti. Cea mai tare a fost cea cu centul pe Kamarad. Mi-au mai facut un car de nervi cu un transfer de responsabilitate cu care m-au plimbat vreo saptamana de acasa la dealer si inapoi. Ma minteau ca au primit documentele de transfer,iar a doua zi cand intrebam daca s-a afectuat transferul imi spuneau ca nu au primit nici un act. "

Ca sa nu para totul a romanisme sa spune ca... operatorul nu are nici o treaba cu dealerul, daca dealerul a facut misto' de tine, stai linistit... e normal, si la Orange e la fel !!! (tata a verificat, el e portocaliu) Stiu un dealer chiar in Bucuresti care nu respecta oferta connex-ului... ca asa vroia muschii lui si gata... dealer = chiosc... vrei servicii serioase folosesti reprezentanta oficiala, reclami dealerul etc... ! (cunoaste-ti drepturile).

In rest, mai nimic din ce ai spus tu nu reprezinta un argument... ai spus de xnet... xnet merge bine, il folosesc fara probleme... ai zis de T192 EMO... e normal, orice om se gandeste ce cumpara, daca tu nu ai facut asa e treaba ta... daca te-ai abonat doar pentru telefon... atunci trebuia sa fii suficient de inteligent sa stii ca pierzi... oferta e gandita ca sa ramii abinat nu sa schimbi pe prepay... logic.

Eu am impresia ca tu ai problema aia clasica, hai sa ne plingem de orice nu ne convine  :yeah baby

#20
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 122.843
  • Înscris: 07.02.2003

Quote

Originally posted by IceRAM

Din nefericire nu mai stiu unde a fost pus respectivul contract. "Minunata" clauza mi se pare oarecum deplasata...  

Daca esti curios, eu am clauzele scanate... dai un email si ti le pasez...

Ceea ce ma surprinde este nedumerirea ta vis a vis de o clauza normala... pai tu nu realizezi ca ei mizeaza pe castigul de 1 an cind te aboneaza... macar asa... "cheltuieli administrative" cum e si la Romtelecom cind te abonezi platesti odata taxa de intrare, dupa aia taxa de lucrari tel, dupa aia 2 abonamente si abia atunci spui ca e ok...

In Israel se fac abonamente pe 3 ani ca sa-ti dea telefon... in Franta ai pe 1 an sau 2 ani cu diferenta de taxe... daca te abonezi 2 ani ai tarife mai mici... logic :)

#21
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.668
  • Înscris: 11.09.2002
....hehe si super oferta cosmorom pentru angajati RTC are durata minima 2 ani....acum am vazut :)...

#22
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.051
  • Înscris: 02.01.2003

Quote

Originally posted by Andrei Cioaca
Eu am impresia ca tu ai problema aia clasica, hai sa ne plingem de orice nu ne convine  :yeah baby

Eu cred ca trebuie sa ne plingem de tot ceea ce platim si nu ni se ofera, indiferent ca firma in cauza este companie multinationala sau "chiosc". La fel, trebuie sa criticam ofertele lansate de "giga pentru giga" si sa le apreciem pe cele gindite.

Problema MobiFon e ca practica o politica rigida (si verdele e o culoare rece careia i-au cam stricat "imaginea"!  :drac: ).

Am fost si eu client al serviciilor Connex si nu am fost niciodata pe aceeasi lungime de unda cu referentii *222. Dupa finalizarea si rezilierea contractului, am decis ca, indiferent de imprejurari, nu voi mai contracta si nu voi mai utiliza nici un serviciu oferit de MobiFon. Si a fost o decizie inteleapta... pentru ca cea mai mare pedeapsa pentru orice companie e sa-i refuzi produsele/serviciile, indiferent de cit de tentant ar suna "superofertele". La un moment dat e chiar absurd sa te frigi de 2 ori cu aceeasi ciorba!

#23
Van der Bilus

Van der Bilus

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 317
  • Înscris: 22.03.2003
OK !!!!!

#24
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.668
  • Înscris: 11.09.2002
Allex.....pentru mine portocaliul insemna nemarginire, viata....era una din culorile mele preferata....pana am apelat la servicile DIALOGULUI si mai nou a ORANGEULUI.....daca vrei sa continuam polemica....private...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate