Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ce viteza ati atins cu "bolidurile" voastre?
Last Updated: Jul 16 2004 12:59, Started by
CristianDia
, Jun 23 2003 22:35
·
0
#37
Posted 03 July 2003 - 00:31
197-200 220 CDI undeva in afara galatiului
am si o poza la bord |
#38
Posted 08 July 2003 - 23:50
Dacia 163km/h la intrarea in Constanta. nu conduceam eu.
Mai este o chestie.Un mod de a le testa sinceriatea celor care posteaza aici este sa stii ca aproape toate masinile au viteza maxima cu 20km/h(aproximativ) mai mica decat ce arata la kilometraj (pot fi diferente la masini ce au mai mult pe bord).Dau exemplu: Supernova nu poate atinge 180!De abia 165 sau Peugeot 406 care atinge 250 cand are la bord mult mai putin. |
#39
Posted 09 July 2003 - 02:05
175 kmh in Nisan Sentra dar este doar o masina de oras nu de curse
|
#40
Posted 09 July 2003 - 08:30
Eroarea dintre viteza reala si acea afisata pe bord este mult mult mai mica.
Daca cititi revistele si site-urile auto o sa constatati ca este ceva intre 5.5Km/h si 0.5Km/h, valorile variind si daca nu se respecta specificatiile producatorului la pneuri, adica daca v-ati pus "gume" mai mari e clar ca viteza e mai mare decat cea afisata si invers. Greets, Speedo |
#41
Posted 10 July 2003 - 11:59
170 km/h cu masina mea: Cielo GLE din 95. A fost pe autostrada acum vreo doua luni si am mers cam 30 km ca nu vreau sa o fortez. Eram singur in masina si cu bagaje mici. Benzina a fost SuperPlus de la Petrom.
|
#42
Posted 26 July 2003 - 23:36
120 cu Oltcit CLUB 11R (conducea taicamiu) pe Arad - Timisoara E38.....a apasat pana la 130 dar au iesit gaze de carter si de atunci nu mai merge bine Oltcitu...l-am vandut cu 250 euro ...
220 cu un Mercedes S500 pe M1 conducea tot taicamiu....ca sa fac o comparatie in mercedes la 220 era ca in Oltcit la 60... |
#43
Posted 28 July 2003 - 21:35
Quote Originally posted by Zvastrici 1. Specificati modelul masinii exact, capacitatea motorului, tipul de combustibil. Eventual si anul de fabricatie. 2. Viteza exacta cu virgula... 3. Nu fabulati. 4. Nu confundati viteza maxima atinsa de producator cu viteza pe care ati atins-o voi. 5. Ce alcool bauseti in acel moment? 6. Viteza pe care ati atins-o la volan ci nu in "locul mortului." 7. Se accepta orice model de masina atata timp cat are 4 roti... 1. Oltcit 12 TRS. 2. 145 3. am auzit de unii care ziceau ceva de 160 (fara modificari la masina) 4. Nu stiu cat au atins aia de la testari... 5. Nimic... 6. Yep ... 7. Are 5 roti ... (mai am una in portbagaj...) |
#47
Posted 05 August 2003 - 16:31
Opel Astra, 1.4l, benzina petrom, fabr. 1993
170 Km/h intre Mangalia si Neptun in 1999. Eu conduceam si mai eram cu o persoana in dreapta. Nu consumasem bauturi alcoolice. P.S. Motorul are 60 CP, asa ca cei care motiveaza ca o dacie (SuperNova sau Solenza) nu ajunge la 180 Km/h ca nu are putere sa se mai gandeasca. |
#48
Posted 09 August 2003 - 16:24
Va vine sa credeti: fara misto. Oltcit fabricatie 1983, motor 1300cmc, 5 trepte, motor refacut acum 30000km : 180km/h pe bune fara sa insele kilometrajul (testat cu un espero) pe autostrada Bucuresti-Pitesti. A luat foarte greu de la 170 pana la 180 (cam 3 km de blana). Oricum masina teava merg cu ea toata autostrada de la un un capat la altul cu 160 si pe drumurile europene cu 140, fara probleme am facut 7000km fara sa ridic capota (decat am pus apa la stropitori)
sa ma luati la misto ca va spun pe drepte (cei din craiova ma cred ca aici sunt cei mai multi oltcitari ) bye bye |
#49
Posted 10 August 2003 - 08:54
Quote Originally posted by tinny Va vine sa credeti: fara misto. Oltcit fabricatie 1983, motor 1300cmc, 5 trepte, motor refacut acum 30000km : 180km/h pe bune fara sa insele kilometrajul (tractat cu un espero) pe autostrada Bucuresti-Pitesti. A luat foarte greu de la 170 pana la 180 (cam 3 km de blana). Oricum masina teava merg cu ea toata autostrada de la un un capat la altul cu 160 si pe drumurile europene cu 140, fara probleme am facut 7000km fara sa ridic capota (decat am pus apa la stropitori) sa ma luati la misto ca va spun pe drepte (cei din craiova ma cred ca aici sunt cei mai multi oltcitari ) bye bye |
#51
Posted 10 August 2003 - 13:55
Dacie 1300 din 1977 -- 132km/h sau cam asa, pe bord.Si arata cam cu ~7km/h mai mult.. facea ca avionul, dar... se poate!
Oltcit Club 12 TRS (1300cmc) -- 170 km/h pe bord. Nu stiu cam care e diferenta fata de viteza reala, dar oricum iti poti permite sa te alergi cu un Ford escort, sau altceva din categoria respectiva! Multumit de amandoua... in special de Dacie. Astea vechi, si chinuite, au fost facute cu simt de raspundere! Oltcitul -- o placere sa-l alergi pe drumuri de tara, in serpentine, etc., mic si rau! |
|
#52
Posted 12 August 2003 - 05:58
chestia cu 170/h cu oltcitul lu' "Bere" ... intr'o lume (paralela) in care ora e mult mai lunga, nu ? oltcitul nu e ala care are racire cu aer shi stabilitate groaznica?
Ma gandeam ca atashamentul e mai mult fatza de perna pe care se viseaza la astea... |
#53
Posted 12 August 2003 - 06:14
'ai sa va spui io amu'...
Oltcit Special cu motor cu turboreactzie (racire cu aer)... startul: la academia militara in Bucureshti... sus pe trepte (ca sa fie mai palpitant. Secunda (S1) Pun cheile in contact, rasucesc... cateva momente de deruta dupa care sunetul inconfundabil al motorului Otto ..... bzzzzzzzzzzzz poc poc poc... bzzzzzzzzz bzzzzzzzz Nota: motorul racheta se declansheaza doar cand mashina atinge 220 km/h S2. Apas acceleratorul sa controlez functzionarea.. bag a'ntaia... tacatacatacatacatacat .... (astea's scarile) ... iau un plus de viteza shi... fara sa acord prioritate.... whoum pe bulevardu' eroilor (ca un erou) .... S3. viraj dreapta, uite opera... nu e opera... shiiiiiiiiiiiit, ia'o mai ushor nene.. alooooo.. hei.. universitate, stanga, ce rond.. reclama din mijloc aloooooo, hei...... pe Magheru... 120 km/h S4. Trec pe la ASE cu 160 ... bila mai mai sa cada.... ma gandesc, abia am apasat acceleratzia shi sunt inca in a doua ... bag? S5. Trec prin Piatza Scanteii cu 206 (atat a fost pe chitantza de la radar ce mi'au trimis'o acasa) shi ma'ndrept spre baneasa.... S7. Am 214 cand las in urma Antena1 shi trec pe roshu in intersectzie.... S8. In departare vad otopenii..... ma uit la kilometraj, 219 ... shiiiiiiit, imediat porneshte motorul raketa..... S9. Otopeni, 220, porneshte motorul raketa..... S9.5 Iau toate radarele de la Otopeni la Ploieshti dar nu mai aflu ce viteza aveam pt ca am trecut atat de repede incat Garcea n'a apucat sa vada numerele.... S10 Sunt la Brashov... sau.. Oradea ? S11 Ceasul suna.... shit, iar am avut coshmarul cu Oltcitul... deja am obsesii cu treaba asta de cand incerc sa'l vand...numa de s'ar vinde odata, hai ca las din pretz.. il dau shi cu $100 |
#54
Posted 12 August 2003 - 08:47
Quote Originally posted by tinny Va vine sa credeti: fara misto. Oltcit fabricatie 1983, motor 1300cmc, 5 trepte, motor refacut acum 30000km : 180km/h pe bune fara sa insele kilometrajul (testat cu un espero) pe autostrada Bucuresti-Pitesti. A luat foarte greu de la 170 pana la 180 (cam 3 km de blana). Oricum masina teava merg cu ea toata autostrada de la un un capat la altul cu 160 si pe drumurile europene cu 140, fara probleme am facut 7000km fara sa ridic capota (decat am pus apa la stropitori) sa ma luati la misto ca va spun pe drepte (cei din craiova ma cred ca aici sunt cei mai multi oltcitari ) bye bye Depun marturie ca tinny are dreptate.Am fost martor.Eram in Ferrarri-ul care il tracta…..asa ca va rog nu mai faceti misto……. Maxim speed: 1-dacia 97 motor 1400 nu am reusit s-o duc peste 120 nici la vale....nu`s ce dreaq avea 2-Tico(o masinutza despre care am o impresie mai mult decit buna)-155 in usoara vale cu 4 insi in masina.Mergeam in paralel cu un Espero si s-a crucit ala.Fostul proprietar la Tico zicea ca i-a dat 160 in Turcia pe autostrazi la ei si cu benzina de la ei.Oricum eu il duceam intr-a 3-a la 110(crapa motorul,nu alta).Pe drum drept mergea lejer 150 dar cred ca daca il tineam 5 minute asa bubuia cu noi cu tot. 3-Golf 4 motor 1,4 16v max 171/h(atit e si pe talon).poate mai mult dar jegosii l-au limitat din fabrica si am inteles ca ptr a-i scoate limita tre sa scot o sigurantza sau ceva. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users