Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...
 DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!

La multi ani @barbosa1bis!
 La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger
 Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...
 

Skoda Fabia Avantaj

- - - - -
  • Please log in to reply
369 replies to this topic

#73
portoland

portoland

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 25.08.2006
uite...asta da...sa-ti spun drept, n-am mers in spate. dar am luat un prieten in spate si mi-a zis ca sta ceva mai bine decat intr-un Clio, in sensul ca nu mai loveste cu capul de sus si la viraje nu se mai izbeste de laterala. dar, bancheta din spate e mai inclinata la clio si mai dreapta la Fabia. si apoi, hai sa fim serioshi, nu e masina pentru ghita muresan.

#74
portoland

portoland

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 25.08.2006
nu...loc pentru picioare e suficient, pentru ca scaunele din fata sunt special gandite astfel incat sa fie suficient spatiu sub ele. stiu, la papuc spatiul din spate e execrabil. e adevarat ca ceva mai dubios o sa se simta o a cincea persoana, care sta pe mijlocul banchetei spate, datorita designului podelei. dar, judecand si dupa centura de mijloc, care e doar in doua puncte, probabil cei de la skoda s-au gandit ca o a cincea persoana merge doar pe distante mai mici

#75
portoland

portoland

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 25.08.2006
hai...nu te supara...era pur si simplu o remarca... recunosc faptul ca a avut o tenta rautacioasa...dar nu e cazul s-o iei chiar atat de rau... trebuie sa recunosti si tu faptul ca in mai toate posturile tale exista o asemenea tenta, daca nu chiar si una de superioritate si atotcunoastere...
sincer, sper din tot sufletul ca romanashii isi vor da seama intr-un final ca trebuie sa faca lucruri de calitate... de asta spuneam ca mai merita rodat putin golanul pana a ajunge sa merite a fi comparat calitativ cu firmele cu traditie.
  
cat despre fabia> sincer nu sunt de acord cu rotitele alea de bicicleta de la junior...arata ca o panarama...dar revin si iti spun: mi se pare absolut normal ca fiecare sa aleaga ceea ce vrea. motorul de 55CP poate ca nu e foarte puternic, dar face fata. probabil se simte destul de mult cand cuplezi aerul, dar poti sa nu iei aer sau sa nu-l cuplezi (tu oare de ce ai luat 1.4 fara aer? ma intrbam, doar...asa....). intelegi? poate unii sunt dispusi sa renunte la a fi zmei pe sosele in schimbul calitatii. si sa nu ma iei iar cu depasirile din scurt ca iti spun clar ca n-ai dreptate...se pot face, dar trebuie sa ai cap si sa nu te crezi shumi...

#76
Jamais

Jamais

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 27.09.2006
Am avut pe mana doua Fabia. Una scurta si una combi. Cea scurta 1.4 benzina, cea combi 1.9 SDI. Cea scurta nu m-a multumit deloc. Mai ales la capitolul frane. Chiar am si facut accident cu ea. ABS-ul este o gluma buna la masina asta. Cea combi, are o tinuta excelenta la drum lung. La 175km/h este o placere sa o conduci.

LE: Cea scurta era din 2001, cea combi din 2004. Poate au mai schimbat cate ceva.

Edited by Jamais, 28 September 2006 - 14:24.


#77
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,203
  • Înscris: 13.07.2005
Vad ca acest topic - ca de altfel toate in care initiatorul cere un sfat pentru a se hotara la achizitia unei masini (de regula pana in 10.000 Euro DDP), a degenerat intr-unul Logan VS. restul lumii ...

Nu am Logan, nu am condus unul deci nu-mi dau cu parerea despre el.
A cunostinte/prieteni/neamuri care au achizitionat acesta masina. Nici unul nu este total multumit/nemultumit de acesta masina.
La unii dintre posesorii de Logan cu care am discutat  se simtea o oarecare ... nu stiu cum sa-i spun ... "nemultumire" in sensul ca, in opinia mea (datorita siglei "By Renault", si campaniei agresive de marketing, cred) se asteptau la "altceva".

Nu contest meritele acestei masini atat pentru industria romaneasca (si aici nu vorbesc numai de fabrica de la Pitesti ci si de o suita intrega de producatori de subansamble auto) cat si asupra pietei, in sensul fortarii preturilor in jos.
Asa cum bine s-a mentionat mai sus, aparitia Loganului a avut ca si efect imediat si vizibil aparitia unor modele (chiar daca de clasa mica sau mini) ale altor producatori importanti, care se apropie de pretul acestuia.
Reducerea de pret s-a realizat fie prin modele "budget" cum este Albeea , fie prin lansarea unor versiuni de echipare mai "saracute" gen Fabia Junior sau Avantaj, VW Polo Happy, Citroen C3 "Cool Air", etc.
La acestea din urma, pretul s-a redus prin eliminarea unor echipamente/optiuni ce tin mai mult de confort decat de siguranta (cu exceptia ABS-ului - dar asta este alta poveste).

Deci, ca sa revenim la subiect:
Loganul este o optiune buna.
Fabia Avantaj este o optiune buna
Polo Happy este o optiune buna
.....

Depinde de ce vrea fiecare de la masina. Problema este ca, in general, romanul nu prea stie ce vrea ... sau, reformulat, nu stie sa-si ierarhizeze prioritatile si sa le incadreze intr-un buget.  

Alegerea unei masini este, in majoritatea covarsitoare a situatiilor o chestie pur subiectiva.
Cumperi o masina ca sa faci o anumita chestie cu ea (sa te deplasezi) in anumite conditii (in oras, in afara, singur sau cu neamuri/prieteni, cu o simpla geanta sau cu tone de bagaje, etc) si, mai ales SA TE SIMTI BINE IN/CU EA !

Deci, in opinia mea, etapele in achizitionarea unei masini ar fi:
- stabilirea necesitatilor si prioritatilor
- stabilirea bugetului
- short list in functie de primele doua puncte
- si, in fine DRIVE TEST-ul este sfant !

Abia dupa ultimul poti sa alegi in cunostinta de cauza si fara sa regreti ulterior. Am vazut multe cazuri de oameni care, dupa ce si-au luat "orbeste" o masina, la sfaturilor unor "binevoitori" au regretat (chestii de genul: ... daca stiam ca X este la pretul Y, ... daca as fi vazut-o pe Z inainte, ... parca nu-mi trebuia atata portbagaj, .... in portbagajul asta nu-mi intra decat poseta, ... etc).

Acum vad ca am scris un post kilometric !!!!
I-mi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar am simtit nevoia sa ma racoresc. Nu inteleg inversunarea unor colegi in a sustine o marca sau alta.
Asa cum nu sunt doi oameni identici, asa, nici nevoile lor nu sunt identice si, in consecinta, ceea ce pentru unul este perfect, pentru un altul este posibil sa fie nesatisfacator.

PS: Si ca sa evit intrebarile de genul: Ai masina ? Ai carnet ? etc.
Da, am masina - un Kalos eu si un Polo Happy sotia.
Le-am ales in functie de nevoile si bugetul de la momentul respectiv.
Si sunt forte multumit de ambele.
La momentul respectiv, mi s-au parut cea mai potirivita alegere.
Poate azi, daca as fi in aceeasi situatie, as alege altceva. Poate ...

Toate cele bune !

#78
Firel

Firel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 25.09.2006
Eu as vrea sa imi cumpar o Fabia Sedan 1.9 SDI. Nu ma intereseaza cat este/sau nu de nervoasa, silentioasa ci fiabilitatea, aceasta in conditiile in care in urmatorii 10 ani masina va face aproximativ 450000Km. Motoarele de tipul acesta rezista la atat de multi km fara interventii ? Am inteles ca fabiile au probleme cu geometria rotilor, trebuie corectata la fiecare revizie ?! Reviziile din cate am inteles costa cam 500RON. Are cineva idee de ce asa de mult ? Stie cineva cum este etajata cutia de viteze, adica daca masina este in viteza a cincea si 100km/h ce turatie are motorul ? (normal ar fi 2300-2400rpm). Daca se poate pareri cat de cat autorizate (posesori de astfel de masini). Multumesc anticipat !!

#79
MarlboroMan

MarlboroMan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 07.10.2005
Motorul diesel de 1.9, aspirat este unul dintre cele mai rezistente si fiabile motoare. Mai multe detalii poti afla aici
cat despre Fabia...este o alegere buna, as spune chiar inteleapta, in clasa ei...asta din punctul meu de vedere

#80
ovisod

ovisod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 28.11.2002

View PostFirel, on Sep 28 2006, 22:17, said:

Eu as vrea sa imi cumpar o Fabia Sedan 1.9 SDI. Nu ma intereseaza cat este/sau nu de nervoasa, silentioasa ci fiabilitatea, aceasta in conditiile in care in urmatorii 10 ani masina va face aproximativ 450000Km. Motoarele de tipul acesta rezista la atat de multi km fara interventii ? Am inteles ca fabiile au probleme cu geometria rotilor, trebuie corectata la fiecare revizie ?! Reviziile din cate am inteles costa cam 500RON. Are cineva idee de ce asa de mult ? Stie cineva cum este etajata cutia de viteze, adica daca masina este in viteza a cincea si 100km/h ce turatie are motorul ? (normal ar fi 2300-2400rpm). Daca se poate pareri cat de cat autorizate (posesori de astfel de masini). Multumesc anticipat !!
SDI-ul in general se caracterizeaza ca fiind un motor foarte fiabil (am auzit si de 1.000.000 KM...), cu costuri de intretinere si consum redus.
Consumul mediu este de cam 5 l/100KM. Probabil, multi o sa zica de faptul ca este un motor depasit moral, insa tine cont de faptul ca echipeaza cu succes VW GOLF V !!!. Se spune ca motorul SDI este ca fiabilitate peste TDI. Dezavantajele SDI-ului sunt puterea scazuta si demarajele mai slabe, dar are si putin caluti: 64 CP.
Ca sa iti faci o idee generala despre masina, citeste pe aici: http://vwforum.vwfor...hp?showforum=44

#81
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View PostFirel, on Sep 28 2006, 22:17, said:

Eu as vrea sa imi cumpar o Fabia Sedan 1.9 SDI. Nu ma intereseaza cat este/sau nu de nervoasa, silentioasa ci fiabilitatea, aceasta in conditiile in care in urmatorii 10 ani masina va face aproximativ 450000Km. Motoarele de tipul acesta rezista la atat de multi km fara interventii ?
Eu am doua dieseluri, unul TDI PD si unul diesel simplu tip SDI.
SDI este pt incepatori, pt orase, pt ieftinica, pt cineva care vrea fiabilitate fara intretinere cine stie ce, pt oameni pe care nu-i intereseaza viteza .
Eu pornesc TDI PD numai pt exterioare, in rest merg cu dieselul simplu ( SDI ), care nu mirie ca n-a ajuns la temp optima de functionare, ca merg subturat, ca stau la ralanti nu stiu cit.
De exemplu, cind ma mai duc la pescuit cu prietenii, noaptea dorm in masina si citeodata motorul merge si citeva ore in ralanti si nu are nici pe dracu.
Deci pt deplasare normala fara excese,pt fiabilitate fara cine stie ce intretinere, SDI.

#82
Tomkaten

Tomkaten

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 27.06.2006
Eu chiar nu inteleg ce tot are lumea cu Fabia. Aproape toate site-urile care au facut review-uri oficiale s-a spus ca este unul dintre cele mai misto HB-uri din clasa lui.

Citeva citate, pentru cei care nu stiu unde sa se uite:

WHATCAR:
"The chassis offers a brilliant compromise between ride and handling. It soaks up minor imperfections, while giving excellent body control on undulating roads."

"The Fabia convinces you that you’re piloting a car several classes up from a supermini. Few other small cars isolate you from external noises so effectively, or are so relaxing to drive on the motorway."

VERDICTONCARS:

Fabia a luat 5 stele din 5, Highly Recommended. Va rog sa va uitati cite masini de serie au mai luat acest
calificativ.

"It's refined, value for money and backed up by a top warranty - only badge snobs would sneer at this Skoda. Probably the perfect small car package."

SAMD...

Astea sint site-uri care au review-uri la sute de masini, deci cred ca aia care le testeaza nu sint tocmai timpiti. Desigur, poate interveni un pic de subiectivism ocazional, dar cred ca sint mai capabili decit multi dintre noi sa dea un verdict corect.

Si acum, parerea mea... Nu am cu ce sa o compar direct, ca n-am condus alte HB-uri din clasa ei, dar...
Am condus foarte mult de curind un C4, cumparat pentru cineva din familie. C4 e o masina excelenta si cu o clasa mai sus decit Fabia, dar aveti cuvintul meu de onoare ca Fabia se comporta mai bine pe drum. Suspensia e clar superioara la Fabia (un compromis mai bun intre confort/stabilitate), body roll mult mai putin la Fabia (pare incredibil, dar asa e). Am comparat in aceeasi curba. Cu Fabia o iau cu 100 la ora ( e o curba larga, cu vizibilitate maxima, fara probleme) cu 2 oameni in masina si totul e super smooth. Am luat-o cu C4 cu aceiasi doi oameni in masina, tot cu 100 si ii cam lipesc de geamuri. Chiar si eu trebuie sa ma tin mai bine de volan, ma cam arunca spre iesire... Si toata masina da un sentiment mult mai dubios.

Suspensiile alea rigide sint ucigatoare prin oras... Am mers cu sotia, care urmeaza sa si nasca in vreo 2 luni, si imi zicea mereu s-o las mai incet, ca am distrus-o cu gropile... In Fabia nu mi-a facut niciodata observatii.

Desigur, nu contest calitatile unui C4 (spatiu interior excelent, mult loc in spate, portbagaj mai mare, design exterior mai frumos) si nici nu sint genul de individ pentru care strugurii sint acri, dar va spun sincer ca sasiul de pe Fabia e unul dintre cele mai bune pe care le-am vazut vreodata.

Asa ca va rog... Daca vi se pare ca masina pare un pic urita din exterior, nu dati un verdict fara sa va fi urcat vreodata in una, ca induceti lumea in eroare.

#83
ovisod

ovisod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 28.11.2002

View PostTomkaten, on Sep 29 2006, 12:03, said:

Asa ca va rog... Daca vi se pare ca masina pare un pic urita din exterior, nu dati un verdict fara sa va fi urcat vreodata in una, ca induceti lumea in eroare.
Depinde mult de gusturi, de ce anume ti se potriveste... eu unul de exemplu prefer design-urile clasice, iar Fabia, de exemplu, imi place foarte mult, e pe gustul meu ca design, pentru o masina din clasa ei.
Fiind unul care a condus pentru cam 4.000 de KM o Fabia Combi din familie, sunt de acord cu cele spuse mai sus de Tomkaten.

Edited by ovisod, 29 September 2006 - 11:29.


#84
Cristi_S

Cristi_S

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 17.10.2005
Salut tuturor,

Am citit toate reply-urile de la acest topic si, special pentru "romaximusro", am doar un singur argument sa-i aduc: motorul de 1,2l 64 CP HTP (High Torque Performance) pe care il am eu pe Fabia mea dezvolta un cuplu de 112 Nm la 3000 RPM, exact cat si motorul de 1,4l 75CP MPI de pe Logan. Asta inseamna ca cineva a reusit sa "stoarca" acei 1,2l destul de bine.
Eu iti mai dau un argument, care se va adeveri in timp, referitor la Logan vs Fabia: gandeste-te ca Fabia este varianta actuala a Skodei Favorit (Felicia mai nou) deci per total masina a fost studiata intr-un timp destul de lung. Loganul este 100% o masina noua si in momentul de fata nici macar inginerii de la Colibasi nu stiu cum o sa se comporte Loganul in timp. Veti vedea cam la ce preturi se va ajunge la piesele de schimb deoarece vor fi facturate ca fiind de Renault si nu de Dacia. Tot in timp se va vedea si cat vor tine aceste piese de schimb in comparatie cu Skoda.
Am vazut si problemele cu rugina la Logan dupa doar 6000 Km.
Nici eu nu sunt multumit 100% de Fabia (adica as fi vrut in spate manere deasupra usilor, lumina interioara in spate, lumini in spatele ochilor de pisica de pe portierele fata, etc. - adica niste detalii) dar am stiut de la inceput pe ce dau banii si daca nu vroiam, chiar nu luam.
Eu sunt de acord cu ceilalti care au spus: "fiecare si-a luat masina in functie de buget si de nevoi".
Si fiecare este multumit, mai mult sau mai putin, de ceea ce si-a luat.

O zi buna!

Edited by Cristi_S, 02 October 2006 - 12:08.


#85
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Oct 3 2006, 00:34, said:

da :) daca nu tii seama ca skoda aia nu are motor de 90 cp ci o lesinatura de 55 cp, ca nu e la fel de mare, ca nu are airbag pt pasager, nu are abs, nu are nimic electric, nu are cd-player, nu are jante aliaj , da are:
si alte asemenea minuni.

Asa-i ca-i mai ieftina skoda aia trabantule?  :photo:  :roflmao:  :roflmaofast:  :roflmaofast:

aha habar nu aveam ca e promotie. merita daca vei conduce mereu singur altfel nu prea e cam cheala.
dar pret skoda/logan zici ca skoda e mult mai scumpa?

eu zic sa te benoclezi mai bine la ea:
http://www.porsche.r...abiaAvantaj.pdf

http://www.porsche.r.../FabiaElite.pdf

la elite ai toate astea ( fara cd player) (inclusiv portbagaj la sedan ) 10700 -11314( pt sedan)  euro ddp . oleaca mai scump ca minunea de logan  :naughty: . abs+ac + 2airbaguri .

o minune de logan  cu toate trasnaile alea este fix 9550 euro ddp. adica o skoda e mai scumpa cu 1200-1600 euro mai mult.

eu as da diferenta de pret. se amortizeaza destul de repede.

stii , skoda nu rugineste  :peacefingers:  

e mai scumpa dar merita . o mie in plus

#86
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
mai uita-te un pic. Un elite sedan 1.4l 80 cp costa 13.344 euro ddp. Ieftin trabante, nu? :)

#87
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Oct 3 2006, 01:26, said:

mai uita-te un pic. Un elite sedan 1.4l 80 cp costa 13.344 euro ddp. Ieftin trabante, nu? :)
monser eu vorbeam de cel 1.2 64 cp ca asta se vroia motor normal. ala de 80 cp nu ii nevoie neaparata sa il iei.
sau vrei sa spui ca ala de 64 cp nu ajunge ?  :confuzzled:
offtopic: acum 2 ani era o diferenta mama mama Logan vs skoda de vreo 2 mii si ceva de euro scurt. acum s-a redus . de ce oare?

pa, dacia! la o mie si diferenta aprox de pret multi nu o sa stea pe ganduri . skoda are o imagine de masina fiabil, VW pt estul europei.

pana si reclamele de la Dacia sunt mai inteligente ca alea de logan . nu mai vorbesc de dealeri.

#88
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Oct 3 2006, 00:43, said:

citeste bine topicul asta si vezi ca m-am referit la motorul de 55 cp. De ala de 64 cp nu comentez.
pai tu te-ai referit la 64 cp. nu ai spus ca e caca motorul fata de Logan.
las-o jos ca macane. sunt surprins ce apropiere de pret este intre logan si skoda.
sa mai fii luat acum masina mi-as fi bagat picioarele in logan la asa diferenta mica de pret. sa imi fii placut skoda as fi luat-o cu ochii inchisi.
fabia te tine linistit peste 100 mii km fara probleme. e fiabila.

#89
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Oct 3 2006, 01:52, said:

lol.. tocmai ti-am aratat mai sus ca diferenta nu e de o mie de euro ci de vre-o 4000 la motoare si dotari echivalente in privinta sedanului. Deci.. unde e asa de avantajoasa skoda aia? Ca sa nu mai zic ca arata ca dracu berlina , mult mai urata din punct de vedere al exteriorului decat loganul
berlina arata mai urata ca hatchbackul mai urata ca loganul nu prea cred ma rog e chestie de gusturi.

loganimea voastra nu are nici macar bancheta rabatabila daca ar avea-o probabil ar lua fix o stea la euroncrap.

elite hatchback pt familie fara copii sau masina nevasta este cu motorul de 1.2 65 cp arhisuficienta.
nu te incalzesc caii in plus si cd si io stiu ce alte briz briz cand stai cu ea in service . sau cand e masina de flota.
iar diferenta de pret de 1500 euro este  :inlove: .

nu stiam ca nea gigi de la Dacia are salariul ca in cehia de s-a apropiat asa loganul de skoda la pret ...

#90
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postromaximusro, on Oct 3 2006, 02:16, said:

pai tu tot sustineai ca e nu stiu cum fata de Logan , ca loganul e scump etc. Cand pur si simplu masinile nu se compara. Vorba ta.. targeturi diferite. Atunci de unde concluziile despre logan?? Bine.. stiu cat iti place loganul si poate de aia :)

Si pe de o parte viii si imi spui ca 64 cp sunt destui , iar alta data urlii ca 65 cp diesel sunt putini. Deci ai ajuns si tu la concluzia ca unele masini cu aspect utilitar nu au nevoie de sute de cai putere :lol:
nu dragul meu dar intre o skoda cu cp mai putini si fix aceleasi dotari fata de un logan cu cai mai multi si briz briz gen cd player si jante aluminiu oamenii aleg in general skoda. oamenii cu ceva in cap care isi dau seama ca platesc firma skoda si spera la o fiabilitate mai buna decat la logan.

un manelist nu ar alege niciodata skoda ca nu are unde pune cd-urile in portbagaj.  :P

loganul ma lasa rece, fixismul tau cu privire la masina secolului ma enerveaza . nu e topic de masini mici sa nu il lauzi . ti-ar prinde bine o vizita in uzina sa vezi cum se face, poate te mai calmeaza.

Edited by turbo trabannt, 02 October 2006 - 15:20.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate