Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Skoda Fabia Avantaj
Last Updated: Oct 02 2009 14:35, Started by
bybanu63
, Jun 11 2006 14:27
·
0
#37
Posted 05 August 2006 - 21:28
#38
Posted 06 August 2006 - 08:49
nashu77, on Aug 6 2006, 02:48, said: am spus ca este un lucru general la noi in tara si poate nu numai, de ce trebuie sa platesc in plus sa am la masina manerele in aceeasi culoare? la Megane chiar vin argintii, si oglinzile in culoarea caroseriei, la grande punto la fel vine totu standard, la altele nu....de ce?? pe langa asta chiar nu recomand megane, poate doar astra. fabia asta poate e fost ultima picatura, dar repet este o chestie generala intalnita la majoritatea firmelor producatoare de masini. nu am vrut sa deranjez nici posesorii de fabii si nici pe cei de altceva. eu intreb a cui e vina? a lor ca fac lucrurile astea sau a noastra ca le acceptam? cat despre opc posibil sa bat campii...dar macar acolo poti sa te vaiti. ps: la fel de bine pot recomanda si Logan e doar o parere cta despre Renault chiar nu ai nimerit persoana pps: nu lovesc imaginea skoda dar consider ca singura isi pateaza firma cu astfel de "oferte", inloc sa isi mareasca targetu cu asa ceva mai bine sa isi consolideze pozitia pe care o au pe targetul care i-a consacrat. De cealalta parte sunt producatorii care au ales sa faca o masina utilizand solutii invechite, plastice si vopsea ieftine, dar vin in plus cu niste accesorii gen AIRBAG (la unele marci e aproape inutil -ca sa nu zic periculos- in lipsa unei centuri de sigurata performante), cu plastice vopsite plus un motor ceva mai puternic cam in aceasi bani fata de concurenta din cazul de mai sus. Este clar ca in acest caz rezulta masini mai accesorizate decat in primul, insa producatorul va recupera bani, in general, cu varf si indesat in perioada de dupa garantie, iar la unii chiar la revizii. Eu unul as prefera oricand varianta unei masini de calitate chiar cu un motor mai slab, pentru ca sunt adeptul unui mers linistit, in siguranta, in limitele legale de viteza. Alegerea masinii depinde de fiecare, de banii de care dispune, de ce il incanta pe fiecare, de felul lui de a conduce, etc. Asa ca nu vad nimic gresit in a cumpara o masina ca Skoda Fabia Avantaj, Logan, Fiat Grande Punto, etc. E vorba de preferinte, de gust... Si apoi, fiecare isi va da seama dupa un anumit numar de luni, de ani sau de KM, cat de bine a ales. Desi am mai spus-o si cu alta ocazie pe acest forum, tare as vrea ca cei care isi dau cu parerea despre diverse marci si modele de masini sa o faca numai in cunostinta de cauza pentru a nu induce in eroare. Edited by ovisod, 06 August 2006 - 09:17. |
#39
Posted 07 August 2006 - 21:50
De curand am mers cu o Fabia. Am crezut ca-s povesti cele scrise pe aici privind mototrul care nu prea face fata. Din nefericire cam asta e adevarul. Pacat, eu o vedeam ca o masina care concureaza cu un Corsa. Din aprecierea mea clar vopseaua e mai de buna calitate decat la Logan. La plastice in schimb nu m-a convins. Si la tapitarie clar peste Logan.
Plus ca era cheala, cheala. Parca doar un airbag sofer. Stau si ma gandesc daca am vazut la pasager asa ceva dar nu imi aduc aminte. Propietarul e pensionar, masina e luata cadoul de fiul lui, un foarte bun prieten al meu. A fost luata in semn de multumire. Cu vechea Dacia a lui babacu a facut vre-o doua accidente din vina lui, dar niciodata nu a avut reprosuri sau refuzuri cand a dorit sa plece cu ea din nou. Parerea propietarului: E buna ca-i mica si ma strecor cu ea prin taficul asta, dar tot mai buna era Dacia mea. Pai inainte cand veneam de la gradina bagam in ea...In asta daca ma duc la Billa gata am umplut portbagaju'. Parerea mea: Se merita achizitonata ca a doua masina in familie. Desi personal inclin spre Corsa. |
#40
Posted 07 August 2006 - 22:13
Da ce greutate are fabia?ce cuplu are si la cate rotatii?***
***NU imi merge pagina de la skoda. |
#41
Posted 08 August 2006 - 09:27
Materium, on Aug 7 2006, 22:50, said: De curand am mers cu o Fabia. Am crezut ca-s povesti cele scrise pe aici privind mototrul care nu prea face fata. Din nefericire cam asta e adevarul. Pacat, eu o vedeam ca o masina care concureaza cu un Corsa. Din aprecierea mea clar vopseaua e mai de buna calitate decat la Logan. La plastice in schimb nu m-a convins. Si la tapitarie clar peste Logan. Plus ca era cheala, cheala. Parca doar un airbag sofer. Stau si ma gandesc daca am vazut la pasager asa ceva dar nu imi aduc aminte. Ce inseamna pentru tine ca acel motor nu face fata? Cum ai testat? Pleca greu de pe loc, etc? Ne poti da detalii? Probabil vorbesti despre motorul de 55 CP? Referitor la Dacia 1300, cred ca oricarui batranel ii place mai mult masina care a condus-o 30 de ani si pe care o cunoaste foarte bine si o considera prietenoasa, ieftin si usor de reparat. Iar daca portbagajul e micut (desi cei aproxiamtiv 260 l pentru o masina de oras nu e deloc rau) si nu incape porcul in portbagaj e clar ca nu e de bine. MATRIXU, on Aug 8 2006, 10:07, said: Eu cred ca era doar ironic...si cita pe cineva... Nu frecventez prea mult acest forum, dar din ce am vazut accidental in zona Auto, aproape despre orice masina s-ar vorbi si lua in discutie, apar mai devreme sau mai tarziu pareri cum ca este clar ca este sub Logan by Renault sau oricum, nu merita cumpararea ei in comparatie cu a Loganului. Este adevarat ca fiind masina actuala produsa de Dacia este oarecum pentru romanul de rand un etalon, dar la a duce aproape orice discutie despre o masina spre comparatia cu un Logan si apoi a sustie pana in panzele albe ca e mai bun Logan, mi se pare absolut deplasat. In fine, idee este ca fiecare face ce vrea cu banii lui pana la urma! Eu unul propun moderatorului sa inchida acest topic, eventual sa stearga posturile irelevante. Edited by ovisod, 08 August 2006 - 09:54. |
#42
Posted 21 August 2006 - 23:59
Salut.Am o Fabia din 2002, 1.4 50kw, 68 CP, linia elegance. Masina merge super. i`am dat si 175, chiar daca are viteza maxima 162. O folosesc 80% in oras, si se descurca f bine si cu acceleratia. Cu depasirile nu am probleme, iar cuplul motorului se simte cel mai bine de pe la 3000 rpm. Se infinge bine la drum pt caii putere pe care ii are. Mentionez ca inainte am avut un VW Bora 1,6 102 CP si un Passat 1,8 T 150 CP, in consecinta stiu ce spun si recunosc ca sufar de boala grupului VW. Referitor la oferta fabia, masina e ok , din punct de vedere al calitatii nu ai de ce sa te plangi, finisajele sunt peste concurenta ,isi face toti banii, dar motorul de 1,2 de care vb mi se pare cam mic...pentru oras sunt suficienti probabil, dar in afara vei avea sigur nevoie de mai mult , mai ales pt depasiri. Comparativ cu Logan, ii da clasa personal, am facut la liniutze si loganuri de 90 CP. Puterea e foarte eficient transmisa in roti, lucru care se simte imediat ce apesi pedala de acceleratie, si fata de logan se tine mult mai bine pe drum. Cand am mers prima data cu un logan si treceam de 100/h simteam ca masina vrea sa iasa de pe sosea, lucru la care a contribuit atat garda mai inalta la sol, cat si pozitia inalta si ciudata la volan. Asta ca sa nu mai vorbim de faptul ca scaunele la fabia sunt bine profilate si confera o buna sustinere. Cat despre portbagaj, la fabia ai posibilitatea de rabatare 1/3, 2/3 a banchetei spate atunci cand nu`ti ajunge spatiul. La siguranta are 4 stele si o cabina f solida. Deasemenea farurile ofera o vizibilitate f buna, mai buna ca la multe alte masini chiar din clase superioare. O problema cunoscuta de detinatorii de fabia este punerea schimbatorului de viteze in marsarier (jos, stanga, fata) lucru ce necesita o anumita perioada de timp pentru a te obisnui. La inceput pare chiar o ruleta ruseasca...dar apoi e floare la ureche. Sper sa te ajute comentariul meu . Bafta ! ALEXX
|
#43
Posted 25 August 2006 - 20:26
daca ati fi comparat ofertele de la Fabia din romania ati fi vazut ca mult mai avantajoasa nu e fabia avantaj ci fabia elite. eu am luat una acum doua luni, nou-noutza: 11k si are o echipare pe care o consider decenta (aer semiautomat, geamuri atermice electrice pe toate usile, oglinzi electrice si incalzite, inchidere centralizata cu alarma din fabrica, airbag frontal sofer+pasager, compartimente de depozitare refrigerate, etc). e drept, motorul e 1.2HTP 64CP, dar nu mi s-a parut deloc asa de slab. acceleratia data de producator e de 15,9s, nu de 18s cum spunea cineva. se aseaza bine pe drum si mie mi-a placut cum se infige la depasiri. bine, treaba e relativa. daca vrei sa-l depasesti pe shumi o sa-si dea duhul saraca! dar daca mergi in limite rationale e o masina foarte buna. e mai zgomotoasa decat o octavia 1 (o spun din experienta, nu din auzite), iar la turatii mici motorul aduce usor cu un diesel.
si apropo de viteza> unde alergati fratilor cu vitezele alea? ca mie mi-e mila sa-mi omor masina pe drumurile din romania, pardon- pe gropile din romania. nu e pacat sa dai cu sute de cai putere in prima groapa? sau pe de alta parte- cu noul cod rutier, nu cred ca ne mai permitem sa alergam asa tare. |
#44
Posted 25 August 2006 - 21:06
ai dreptate...asa era...vorbeai de motorizarea de 55CP
dar cu loganul nu pot sa fiu de acord cu tine...m-am gandit si eu la Logan inainte de a lua Fabia, dar am un prieten bun care si-a luat logan diesel in feb. a mers destul de putin cu el, dar e complet dezmagit...nu prea face cele aproape 10k. acealeasi dotari ca la fabia mea, dar a loganul a inceput deja sa scartiaie (la propriu) si i s-a lasat capacul de la torpedou intr-o parte. mai mult... ai observat ca distanta dintre usa si bord nu e aceeasi in ambele parti(stanga-dreapta)? destul de penibil pentru o masina de 10k, nu? |
#45
Posted 25 August 2006 - 21:21
nu intentionam sa vorbesc de Logan...doar am adus vorba pentru a sublinia faptul ca, in opinia mea, nu merita comparatia. cei care vorbesc despre Fabia doar prin prisma celor auzite si a dorintei de a fi rautaciosi fac o mare greseala. in fond, cel care a initiat topicul a dorit sa afle doar cum e masina. si asta nu de la oameni care vor sa se bage in seama ci de la cei care stiu despre ce vorbesc (adica au mers mult timp cu fabia, nu doar au zarit-o sau au visat cum merge). si eu, inainte de a lua masina am cautat vreo doua luni pe forumuri sa aflu care au fost problemele intalnite la fabia. repet - probleme. si ce am gasit? o droaie de shmecherashi care se dadeau in barci cu caii putere si cum e sa te lauzi ca ai mashina care indoaie shoseaua. ori, ca intre oameni rationali, asta nu m-a ajutat cu nimic. cel mai bine mi-a prins un testdrive. mi-a placut, am intrebat prietni si asta a fost. drept dovada - nu regret ca am dat banii, orice ar zice vreun pushti care viseaza la scartait de roti. apropo - datorita cailor putere sunt pline soselele de morti. ca cineva care stie ca nu are cu ce sa se infiga e mult mai precaut
|
#46
Posted 25 August 2006 - 21:42
ideea era... de ce sa depasesti un tir daca merge mai tare ca tine? logic, nu? si apoi, daca ai cumparat 55CP foloseste-i cu cap, nu incerca sa faci pe desteptu cu mastodontii. problema de safety pe sosele reprezinta o simbioza intre ce poate masina si ce are shoferu in cap. practic un shofer adevarat simte imediat ce poate masina si nu face experimente pe viatza lui. cel mai usor e sa apesi pe acceleratie. cel mai greu e sa-ti dai seama cat. te-ai gandit ca poate cei de la skoda au scos motorul asta pentru oamenii cumpatati, care nu vor sa ajunga la mamaia inaintea avionului de 12? altfel nu cred ca riscau sa isi strice blazonul.
|
|
#47
Posted 25 August 2006 - 21:47
motorul ala nu e scos pentru oameni cumpatati, ci a fost scos pentru ca cei de la skoda au vrut sa ofere o masina mai ieftina, si asta a fost solutia ca sa o ofere. Cat solutia ta, de a nu depasi tirul ala pai ce faci.. stai 5-10 km in fumul unui tir ce merge cu 30 la ora pe niste serpentine , doar pentru ca nu iti permite masina? Nu e mai bine sa te gandesti dinainte la asta si sa iti iei o masina care iti permite sa faci o depasire decenta? Sau cel putin o skoda Fabia cu motor decent (oricum mie imi place la nebunie cum arata fabia )
|
#48
Posted 25 August 2006 - 22:03
sa zicem ca aici ai dreptate....desi mi-e greu sa cred ca la 30km/h cu motorul de 55 nu poti face o depasire ca lumea, fie si pe serpentine...
dar treaba e (ca sa revin la chestia care ma supara cel mai tare)... de ce pe forumurile astea nu se spun problemele adevarate care s-au intalnit la masini, nu chestii relative de genul daca si cu parca se dadeau in Fabia. spuneti daca ati avu vreo problema cu masina sau daca ati auzit de vreo problema, da adevarata. de exemplu, cei din marea britanie (pe briskoda) se plangeau ca uneori, la versiunile cu volan pe dreapta comanda geamurilor se schimba fara vreo explicatie, adica vrei sa deschizi geamul dreapta, se deschide stanga. asta da problema, si chiar grava. asta trebuie sa stie un om care vrea sa-si cumpere o mashina, nu cate tiruri sau loganuri poate sa depaseasca. sau daca e musai sa-i spui ca nu e bun motoru de 1.2 da si o explicatie viabila si eventual o varianta, nu arunca cu noroi sau nu face o comparatie inutila, pentru ca rezultatul e o balarie intinsa pe tzanshpe mii de bitzi. oricum...fiecare e liber sa creada ce vrea si sa-si exprime liber opinia. multzam fain de discutzie ps: ai dreptate: chiar arata bine:peacefingers: |
#49
Posted 26 August 2006 - 09:15
Pentru ca sunt in cunostinta de cauza, va zic o experienta avuta de curand cu Fabia.
Am fost de curand in vacanta cu masina. Am facut un traseu de 2100 de KM in RO. Pentru ca mai era aproximativ o luna pana cand imi vine masina (de curand comandata), am plecat cu masina tatalui meu in concediu: Skoda Fabia Combi 1.2 HTP 64 CP. Ca traseu am avut Craiova-Sibiu-Sighisoara-Cheile Bicazului, apoi am mers si pe sectorul Borsa-Vatra Dornei, am trecut si Transfagarasanul la intoarcere, etc. Masina s-a comportat foarte bine, iar depasiri pe serpentine (inclusivi de tiruri) am facut foarte multe in atatia KM, si tin sa spun ca sunt foarte precaut in a face depasiri. Sunt incantat de directia masinii, de cutia de viteze, de sistemul de franare... Edited by ovisod, 26 August 2006 - 09:17. |
#50
Posted 13 September 2006 - 08:15
bybanu63, on Jun 11 2006, 15:27, said: As dori pareri de la cei care au Skoda Fabia Avantaj 1,2 HTP/40KW ( 55 CP ). Eu cred ca este o masina buna . ok.. am inteles punctul de vedere al tuturor.. dar... sau poate n-am vz eu... sa zica cineva care fabia 1.2 cam cat ii consuma in oras.. in special in traficul din bucuresti. si eu sunt pe pctul de a cumpara una da nu prea am kef sa ma trezesc cu un consum de 10 in oras. kiar daca la manual zice 7% parca ... multumesc .. si astept |
#51
Posted 13 September 2006 - 08:58
horiabg, on Sep 13 2006, 09:15, said: ok.. am inteles punctul de vedere al tuturor.. dar... sau poate n-am vz eu... sa zica cineva care Fabia 1.2 cam cat ii consuma in oras.. in special in traficul din bucuresti. si eu sunt pe pctul de a cumpara una da nu prea am kef sa ma trezesc cu un consum de 10 in oras. kiar daca la manual zice 7% parca ... multumesc .. si astept |
|
#52
Posted 13 September 2006 - 09:04
Mai, nu mai introbagati in oroare oamenii, o masina pe benzina cantarind peste o tona NU poate scoate consum de 7%, mai ales in Bucuresti, oricat de mic i-ai pune motorul! Un consum realist ar fi pe la minim 9%, daca nu se da tare la ea! Nu ma intereseaza cat scrie in carte ca va consuma, alta e realitatea la nivelul asfaltului.
|
#53
Posted 13 September 2006 - 09:16
Zetics, on Sep 13 2006, 10:04, said: Mai, nu mai introbagati in oroare oamenii, o masina pe benzina cantarind peste o tona NU poate scoate consum de 7%, mai ales in Bucuresti, oricat de mic i-ai pune motorul! Un consum realist ar fi pe la minim 9%, daca nu se da tare la ea! Nu ma intereseaza cat scrie in carte ca va consuma, alta e realitatea la nivelul asfaltului. |
#54
Posted 13 September 2006 - 09:21
Ma indoiesc ca sta mai bine sau mai prost decat alte masini din gama ei. Este mate-fizica pura. Un corp cu masa X trebuie miscat pe distanta Y cu viteza V. Pentru asta trebuie o energie minima Z.
Cel mai bine insa este sa luam in seama ce spun chiar posesorii. Mergeti pe forumul VW si vedeti consumuri acolo, peste 10-11% frecvent, si chiar in alte orase decat Bucurestiul. Edited by Zetics, 13 September 2006 - 09:21. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users