Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 

Skoda Fabia Avantaj

- - - - -
  • Please log in to reply
369 replies to this topic

#19
West

West

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 02.03.2002
Uitati-va oleaca la oferta de la Skoda Fabia Charm, eu zic ca e cat de cat dotata.
De ce nu au pus oare motor de 1.4 pe benzina la oferta?
Ce stiti de motorul de 1.9 SDI?

Attached Files



#20
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 West, on Jun 20 2006, 12:26, said:

Uitati-va oleaca la oferta de la Skoda Fabia Charm, eu zic ca e cat de cat dotata.
De ce nu au pus oare motor de 1.4 pe benzina la oferta?
Ce stiti de motorul de 1.9 SDI?
NU au pus 1.4 pt ca sarea pretul prea mult si este totusi oferta speciala. 1.9 sdi este "simple diesel injection" adica nu are turbina. Este un motor vechiut ca tehnologie dar fiabil si robust. Ca si avantaje avem pret redus si consum bunicel (6,5 oras/ 4.2 afara). Daca nu conduci sportiv, ese ok.

#21
jamalex2000

jamalex2000

    Astept sa apara Starcraft 2!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 05.07.2006
am eu SKODA JUNIOR cam ca avantajul doar ca nu are aer si alte dotari...motorasul de 1.2 cu 55 CP isi face treaba minunat in oras...MINUNAT...alearga cat de mult se poate alerga in timpul zilei in acest oras minunat...unde daca gasesti o sytrada pe care poti alerga mai bine NU ...pt. ca sigur este radar...klar nu este o masina sportiva...ideea e ca am dat anul trecut OLTCIT ul (aia sportiva...sau macar cu valente de sportiva)...si inca 6200 (7000 DDP) si imi fac treaba cu ea nemaipomenit...oricum nu suport aerul conditionat...iar preechiparea audio este una de exceptie...
CU SIGURANTA RECOMAND ASA CEVA...dar daca totusi vrei sa alergi..orientati va pt Clio 16v  sau un motor de 100 CP de la skoda sau altceva

#22
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005

 ovisod, on Jun 20 2006, 11:17, said:

Parerea mea este ca, cel mai bine ar fi sa pui niste bani in plus si sa iei motorul de 64 CP. 55 CP sunt putini.
Cred ca sfaturile noastre nu-i sunt de real ajutor initiatorului acestui topic,pentru ca sunt 99% sigur ca luase decizia sau avea deja masina la deschiderea topicului.
Din pacate a omis sa ne spuna si noua lucrul asta....o fi uitat...ce sa zic.
Mai frumos ar fi fost sa ne spuna si noua ca sa  evitam sfaturile de genul celui de mai sus...

#23
jamalex2000

jamalex2000

    Astept sa apara Starcraft 2!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 05.07.2006
am condus si pe cel de 64 de CP...nu e o diferenta URIASA intre ele...
bybanu63...ai dreptate cu cehia si Fabia vs. Logan ;)

#24
CAlex

CAlex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 663
  • Înscris: 06.08.2005
Fabia Junior este la fel ca Fabia Elegance, in afara de motor, interior, dotari si siguranta. Restul e identic.

Fabia Junior e mai cheala decat Logan ala ieftin, iar cei care vor da 6650 pe ea (in plus fata de cecul de la REMAT) o sa planga in pumni cand o sa afle ca vecinul de etaj a dat mai putini bani in aceleasi conditii pe o masina cu un motor mai puternic si cu mai multe dotari (nu am spus logan pentru ca sunt destule alte variante).

Oricum, cred ca topicul asta nu are moarte, atata timp cat unii nu accepta ca Skoda exploateaza ideea romanului de "masina germana care nu are moarte, nu consuma nimic si are reviziile gratuite".

#25
tavif

tavif

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.04.2006

 CAlex, on Jul 9 2006, 19:00, said:

Fabia Junior e mai cheala decat Logan ala ieftin, iar cei care vor da 6650 pe ea (in plus fata de cecul de la REMAT) o sa planga in pumni cand o sa afle ca vecinul de etaj a dat mai putini bani in aceleasi conditii pe o masina cu un motor mai puternic si cu mai multe dotari (nu am spus logan pentru ca sunt destule alte variante).

CAlex, ce variante mai sunt sub 7000 EURO cu masina veke la skimb?

#26
Furia-Rosie-Turbo

Furia-Rosie-Turbo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 220
  • Înscris: 12.05.2006

 bybanu63, on Jun 11 2006, 15:27, said:

As dori pareri de la cei care au Skoda Fabia Avantaj 1,2 HTP/40KW ( 55 CP ).
Eu cred ca este o masina buna .


Eu zic mai mai bine ar pune numele Skoda Fabia 1.2 HTP Dzavantaj!!!!!!!!!!!!!

#27
costicr

costicr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 04.05.2006
Eu am Fabia Elite de un an si ceva ca masina personala si Logan full option masina de serviciu. Fabia este in 64 CP iar loganul parca are cam 90, nu mai stiu sigur. La aproximativ aceeasi greutate, la puterile care le stiti, fabia este mai nervoasa un pic dar nu cu mult. Cred ca principala cauza este modul de transmitere a puterii la roata ca pana la urma asta conteaza nu herghelia de cai putere de care dispui pe o masina cu transmisie ineficienta. Iar pe viraje fabia rivalizeaza cu multe tipuri de masini din categoria ei, sta mult mai bine decat logan si decat majoritatea berlinelor sau sedan-urilor. Problema celor 64 de patrupezi apare la depasiri in linie dreapta cand trebuie sa sari de la 80-90 la 110-120. Finisajele sunt ok, fiabilitate ok (sau am avut eu noroc), consumul oricum este mai mic decat la orice masina cu cilindree de 1,4, iar pretul este cel pe care il stiti. A mea a facut 11200 cu tot cu taxe, am studiat piata cateva luni inainte si mai tot timpul dupa achizitie si nu am gasit nimic care sa merite pretul respectiv raportat la dotarile pe care le am pe Elite. Ce pot sa zic: daca aveam bani imi luam o Fabia RS dar deocamdata ma multumesc cu ce am. Am condus si masini de peste 100 CP si am ajuns la concluzia ca orice amator stie sa duca 200 km/ora pe autostrada. Cine se considera sportiv sa se duca pe la Rijnov sau Paraul Rece si sa spuna sincer cati din cei 90-200 CP ai masinii a folosit cu adevarat.

#28
costicr

costicr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 04.05.2006

 georol, on Jul 17 2006, 23:29, said:

in afara siglei Skoda e sub Logan. In variantele de mai sus. :peacefingers:

Nici macar nu merita un comentariu replica asta.

Pana una-alta, mai sunt oameni destui care nu dispun de posibilitati financiare pentru achizitionarea unei masini bune si chiar daca stiu ce sa cumpere, ii vezi ca pana la urma circula in Logan sau Fabia sau altele de nivelul asta. Asta e, nu sunt prosti sau tampiti, poate nu au de ales. Dacia vs. Skoda se poate lungi la infinit dar nu cu replici de genul Skoda este sub Logan fara sa aduci si niste argumente atunci cand spui asa ceva. Sa nu uitam ca exista mai multe variante de Skoda care fac fata oricand unei comparatii cu multe masini consacrate de pe piata. Fabia chiar este concurentul lui Logan si au spus-o oameni din massmedia de specialitate, nu am inventat eu asa ceva.

#29
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 $eb, on Jul 18 2006, 08:33, said:

Hai ma, chiar nu ai vazut ce preturi sunt practicate de Skoda in service-uri. Sunt comparabile cu VW. Revizia la Logan in 90% din cazuri ,din ce am vazut eu din experienta personala sau de la prieteni, este intre 2 milioane si 2,7milioane. Si cu ulei bun , nu DaciaOil. Sa vad eu cum reusesti tu sa faci o revizie cu 2 milioane?
Decide tipul motorului. :P  15k la benzinara si 10k la diesel, capisci!
Se face la 10k la ambele motorizari, cel putin, din ce am aflat de la Service Automarcus din Pantelimon si costa in jur de 4-5 milioane. De retinut ca pana la 10k mai faci una intermediara dar nu mai retin la cat. De unde reiese ca la 30k iesi fix cat 2 revizii de Skoda sau VW iar calitatea masinilor este incomparabila.

#30
danb1974

danb1974

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 28.04.2006
In primul rind pentru aia care compara Fabia cu Matiz, stiu, strugurii sint acrii. Matiz e o clasa mai jos (mini vs. mica) chestie care se reflecta in spatiu, tinuta de drum, securitate. Si, normal, pret.

Ce pot sa va spun dupa 5 ani de condus Fabia 1.4mpi/60cp

- motorul e de mers intre A si B nu de facut raliu. Pt. raliu dati 28k si luati un RS de 130 de cai. E dureros :) daca reusesti sa-l tii pe drum
- ca si confort si finisaje n-am ce comenta pentru clasa ei, si-au permis sa tapiteze si portbagajul
- iarasi n-am ce comenta despre stabilitate in viraje cu conditia sa fie cauciucuri bune
- service-ul e al dracului de scump; la revizie sint super-magari in sensul ca de ex. o revizie mica la care se schimba uleiul tine pe hirtie 2 ore si manopera se taxeaza ca atare
- piesele originale iarasi sint al naibii de scumpe (ex. pompa apa 4 mil), noroc ca exista si alte variante
- ritmul in care se strica e un pic mai rapid decit as fi sperat, dar cel putin inca nu m-a lasat in drum

Eu inca nu regret ca am dat 10k euro pe ea (la vremea aia nici nu prea aveai ce altceva sa iei). Am airbag, are destula tabla ca sa nu ma stresez ca daca intra unul in usa fuzionez cu tabla din ea (cind vad o usa de matiz ma umfla risul) si chiar imi place cum merge. Evident ca daca as avea bani m-as da imediat la un 307 sau un golf, dar acolo sint alte sume.

#31
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Eu sint (unul) dintre cei care a comparat Matizul cu Fabia, dar numai la performantele dinamice ale masinii. :) Si ideea era ca din acest punct de vedere Fabia 55CP a coborat chiar si sub acest nivel, al Matizului! Si pentru unii nu sint struguri chiar asa de acri, la mine de ex Matizul e a doua masina, strict de oras, pentru nevasta sau pentru mine daca nu are nevasta treaba cu el in acel moment (chiar imi place sa il conduc! :P ). Nu stiu de ce te umfla rasul cand vezi usa de Matiz, (banuiesc ca la variantele ieftine, la care se vede tabla la usa pe interior), dar tu daca dai fetele de la usile Fabiei jos...ce crezi ca vezi pe dedesubt?? :naughty: Uita-te la un Matiz cu fete normale pe usi, si spune daca ti se mai pare asa de rasul kurcii!

Ca prima masina am un Accent 2005, cu 105CP, care nu prea are ce discuta cu Fabia, decat poate daca exista vreun diesel de 115CP pe vreo varianta. Si am ales Accentul in detrimentul unei super oferte la vremea respectiva la Fabia Combi (care mi-ar fi placut...), care avea si nu stiu ce leasing pe 5 ani dar un an nu plateai....un rahat de genul asta. DAR....avea motorul 1.2/64CP!

Deci, in concluzie, nimeni nu spune ca Fabia e proasta, ci doar prin prisma acelei motorizari absolut penibile. Atat! Service-uri scumpe si proste sint peste tot (nu si la Hyundai, unde exista un singur service, scump si prost! :cursing: ), iar calitatile masinilor sint cam toate prin acelasi loc, cu mici variatiuni (unele stau mai bine la siguranta, altele la stabilitate, altele la fiabilitate etc)

#32
costicr

costicr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 04.05.2006

 Zetics, on Jul 18 2006, 19:26, said:

Eu sint (unul) dintre cei care a comparat Matizul cu Fabia, dar numai la performantele dinamice ale masinii. :) Si ideea era ca din acest punct de vedere Fabia 55CP a coborat chiar si sub acest nivel, al Matizului!

Ca prima masina am un Accent 2005, cu 105CP, care nu prea are ce discuta cu Fabia, decat poate daca exista vreun diesel de 115CP pe vreo varianta.

Deci, in concluzie, nimeni nu spune ca Fabia e proasta, ci doar prin prisma acelei motorizari absolut penibile.


Chiar nu pricep de ce judeca toti masinile prin prisma performantelor dinamice (cai putere, viteza maxima, etc.). Pai asta este doar o parte din din ce trebuie sa cauti la o masina. Parca ar fi un forum pt piloti de curse si chiar si atunci mai discuti de stabilitate, pneuri, aerodinamica, reprize la treptele de viteza, pozitia la volan, dispunerea indicatoarelor de bord, consola centrala si o gramada de alte rahaturi de genul asta. Pai daca un Matiz a ajuns peste o Fabia, atunci Renault este peste Aston Martin de exemplu. Inca ceva, motorizari penibile are si Ford, Seat, Chevrolet si astea le-am gasit asa la o cautare sumara ca nu stau sa-mi pierd timpul cu prostii. Asta inseamna ca tot timpul vor fi oameni limitati financiar care vor cumpara masini motorizate slab.Cat priveste Accentul ala, vezi sa nu piarda "firul discutiei" cand se va intalni cu o Fabia RS de 130 CP echipata cu un 1.9 TDI care face 17300 euroi DDP.

#33
axel_1

axel_1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 750
  • Înscris: 16.12.2005

 costicr, on Jul 17 2006, 21:04, said:

Eu am Fabia Elite de un an si ceva ca masina personala si Logan full option masina de serviciu. Fabia este in 64 CP iar loganul parca are cam 90, nu mai stiu sigur. La aproximativ aceeasi greutate, la puterile care le stiti, fabia este mai nervoasa un pic dar nu cu mult. Cred ca principala cauza este modul de transmitere a puterii la roata ca pana la urma asta conteaza nu herghelia de cai putere de care dispui pe o masina cu transmisie ineficienta. Iar pe viraje fabia rivalizeaza cu multe tipuri de masini din categoria ei, sta mult mai bine decat logan si decat majoritatea berlinelor sau sedan-urilor. Problema celor 64 de patrupezi apare la depasiri in linie dreapta cand trebuie sa sari de la 80-90 la 110-120. Finisajele sunt ok, fiabilitate ok (sau am avut eu noroc), consumul oricum este mai mic decat la orice masina cu cilindree de 1,4, iar pretul este cel pe care il stiti. A mea a facut 11200 cu tot cu taxe, am studiat piata cateva luni inainte si mai tot timpul dupa achizitie si nu am gasit nimic care sa merite pretul respectiv raportat la dotarile pe care le am pe Elite. Ce pot sa zic: daca aveam bani imi luam o Fabia RS dar deocamdata ma multumesc cu ce am. Am condus si masini de peste 100 CP si am ajuns la concluzia ca orice amator stie sa duca 200 km/ora pe autostrada. Cine se considera sportiv sa se duca pe la Rijnov sau Paraul Rece si sa spuna sincer cati din cei 90-200 CP ai masinii a folosit cu adevarat.

pai depinde ce cauti  la o masina ; pe mine chiar nu ma intereseaza cat de repede pleaca   de la semafor ( si cate dacii as umili prin oras ) singurul criteriu de departajare este demarajul   80 - 120 in a 4-a ...cu alte cuvinte cat de repede as putea sa fac o depasire
nu am condus fabia de 55 si nici de 64 ...dar sunt  sigur ca intr-o situatie de genul asta as transpira serios

Edited by axel_1, 18 July 2006 - 19:26.


#34
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003

 costicr, on Jul 18 2006, 20:09, said:

Chiar nu pricep de ce judeca toti masinile prin prisma performantelor dinamice (cai putere, viteza maxima, etc.). Pai asta este doar o parte din din ce trebuie sa cauti la o masina. Parca ar fi un forum pt piloti de curse si chiar si atunci mai discuti de stabilitate, pneuri, aerodinamica, reprize la treptele de viteza, pozitia la volan, dispunerea indicatoarelor de bord, consola centrala si o gramada de alte rahaturi de genul asta.
...

Pai da, pentru ca te umpli de spume cand vezi pe unul cu o basina (masina noua de altfel, dar cu motor de jucarie!) ca se apuca si el sa depaseasca un tir pe Dealul Negru cand apare o portiune cu doua benzi, si pana apuca el sa faca manevra se termina dealul  :death: . Sau cand pleaca de la semafor, cam pe la urmatorul semafor ajunge si el in treapta a doua...La chestii d-astea sint bune motoare cat de cat normale! Ca 160/h prinzi cu orice rapciuga (daca ai 20 de km de drum liber...)

 costicr, on Jul 18 2006, 20:09, said:

...
Cat priveste Accentul ala, vezi sa nu piarda "firul discutiei" cand se va intalni cu o Fabia RS de 130 CP echipata cu un 1.9 TDI care face 17300 euroi DDP.

Jos palaria la o masina d-aia! Desi e mult spus ca pierd firul discutiei, cand la Fabia vad un demaraj de 9.6s, iar la Accent vad 9.9 secunde, la o masina stock, fara RS/GT/SR/WRC si alte acronime periculoase in nume...

#35
costicr

costicr

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 04.05.2006

 Zetics, on Jul 18 2006, 21:17, said:

Sau cand pleaca de la semafor, cam pe la urmatorul semafor ajunge si el in treapta a doua...La chestii d-astea sint bune motoare cat de cat normale! Ca 160/h prinzi cu orice rapciuga (daca ai 20 de km de drum liber...)
Jos palaria la o masina d-aia! Desi e mult spus ca pierd firul discutiei, cand la Fabia vad un demaraj de 9.6s, iar la Accent vad 9.9 secunde, la o masina stock, fara RS/GT/SR/WRC si alte acronime periculoase in nume...

Aici cam gresesti: o masina in criza de cai putere va avea cam a patra pana la urmatorul semafor in timp ce un Porsche de exemplu va avea a doua (ceva de genul 90 la ora). RS nu inseamna doar demaraje spectaculoase si viteze de x sute la ora. Inseamna un pachet sportiv in care mai intra suspensii, frane pe disc fata/spate, jante mai late, pneuri mai bune, chiar si scaunele sunt sport, directie variabila asistata electrohidraulic, etc. In fine, ne-am cam departat de la subiect. Eu cred ca tipul care a deschis topic-ul si-a luat de mult masina. Btw, la cat te-a ajuns Hiunday-ul, sunt curios cu astea din afara UE la cat se ridica taxele vamale.

#36
Zetics

Zetics

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,424
  • Înscris: 23.10.2003
Pai am luat-o in leasing, in principal din cauza taxelor vamale, dar oricum daca nu erau astea luam cu credit.
Pretul fara taxe a fost 7900E, cu TVA vine 9400E, la care se adauga taxele vamale: 6% in varianta actuala, adica cu 30% din valoarea reziduala, sau 10% de la anu' cu noul cod fiscal a lu peste prajit, deci se mai adauga  intre 500 si 800 de E. In total, fara CASCO si dobanzi si comnisioane ce tin de sistemul de creditare, ar ajunge deci in jur de 10.000E

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate