Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Skoda Fabia Avantaj
Last Updated: Oct 02 2009 14:35, Started by
bybanu63
, Jun 11 2006 14:27
·
0
#361
Posted 21 August 2008 - 16:11
Extraurban, f. f. liber. Cine naiba merge cu 90km/h in conditiile astea?
|
#362
Posted 21 August 2008 - 16:39
#364
Posted 21 August 2008 - 18:26
cu chiu cu vai la vale prinde 170 pe bord. in realitate mai putin. si cat dureaza pana prinde viteza aia e tot lol.
|
#365
Posted 25 August 2008 - 10:02
galeo, on Aug 21 2008, 17:39, said: ce mai minte asta,la motor de 64 cp chinuit la 170 km/h ia numai 9% de unde le scoti frate? Poate-mi raporteaza mie eronat comp de bord dar atat arata. Plus ca masina prinde si 180 cu un consum de 12l\100km, si ajunge chiar repede la viteza aia. In plus eu ma raportez la masinile avute de mine pana acum (dacie-tico-fabia) . Cei care au masini cu motoare de 1.6 - 2.0 L , e foarte corect sa li se para leshinate, submotorizare. Si eu daca-mi iau alta cu motor puternic o sa am impresia ca Fabia a fost un melc, dar pana acum ma multumeste, in conditia in care fac maxim 9000km pe an cu ea. Edited by psyluc, 25 August 2008 - 10:03. |
#366
Posted 08 September 2008 - 11:07
160 Fabia TDI combi, si ducea si mai mult motorul
Probat, un consum general cu media de viteza 80 si oras si in afara localitatilor am ajuns acasa cu un consum mediu de 3.8. Cel mai mare consum in oras, iarna cu aerul conditionat, scaunele incalzite pornite si viteza melcului 15% A schimat cineva bucsele pe fata la skoda Fabia, stie cineva cum se face? |
#367
Posted 25 September 2008 - 13:41
#368
Posted 19 October 2008 - 12:42
Fi-ti atenti...am o skoda Fabia elegance 5 usi(hatchback) din 2002,motor 1.4mpi 86cp nush 8v sau 12v(alti zik k are 70-75 ba chiar 65cp),benzina,euro4,full options...am dat pe ea 11000E merita...dak e vba de consum zice k consuma ~6%urban,5%mediu,4%rural...depinde de tine dak vrei sa o forjezi sau sa mergi lin cu ea...dar dak mergi cu ea prin oras cu 3500-4000 turatii(masina kam cere turatie la motoru' asta)cosuma,am vazut ~8%(ac pornit etc putin mai mult),si dak mergi usor,lin fara skartaituri chiar 6%(fara nik pornit)...de e vara de e iarna tot asa consuma k ac pornit cald-rece...masina se comporta bn la drumuri lungi(specifik drumurilor noastre zau),in curbe vireaza bn,franele bune,confort,fiabila etc...am facut cu ea pana acum 82000 km,un an nu am mers cu ea k am fost plecat...si se comporta ff bn...nam ce sa zic...chiar sunt bune piesele ieftin am schimbat o data filtru de ulei,aer,polen etc...cam 6 mil e ok si are performante bune,la motor nici nam deschis capota sa vad,interiorul e spatios,porbagaj mare dak vrei rabatezi sacunele din spate,dotari excelente ami plake tehnologia ei...si va spun eu nu se compare cu nici o masina k istorie etc,e si ea masina nemteask...nu zic eu k ridic skoda in slavi sau sa compar Ferrari cu skoda da' zic eu asa ca masini ieftine mici sau mari,scumpe si dezavantajate...aaa si am ajuns cu ea la 175 km/h kam asa...si dak mergi pe drum de tzara cu 120-~140 ati cosuma 7%...va recomand sa mergeti cu 90~110 pe drum de tara...si prin oras cu 60-70,si dak gresesc cu cva sa ma contrazik.Asta a fost povestea mea despre aceasta masina si dak ar fi sa o skimb mi-as lua una la fel sau alt model...vashi sfatui sa o cump cu mare incredere.IORDACHE ALIN-CRAIOVA
Edited by iordy_alynutz, 19 October 2008 - 12:56. |
#369
Posted 19 October 2008 - 14:08
kalambra, on Sep 25 2008, 13:41, said: for the record , cresterea puterii la aceeasi capacitate cilindrica fara schimbarea arhitecturii motorului(8V-16V, vvti&co sau nu, etc) dar mai ales cresterea puterii fara cresterea capacitatii cilindrice e apa de ploaie. vorbesc despre aspirate. o crestere de 5-10% a puterii la acelasi motor nu se cunoaste decat cand mergi cu viteza. ca sa nu mai zic de cresterea puterii prin ridicarea turatiei de cuplu maxim care la fel e apa de ploaie daca pana in 4000 de ture cuplul e neschimbat. iordy_alynutz, on Oct 19 2008, 12:42, said: Fi-ti atenti...am o skoda fabia elegance 5 usi(hatchback) din 2002,motor 1.4mpi 86cp nush 8v sau 12v(alti zik k are 70-75 ba chiar 65cp),benzina,euro4,full options...am dat pe ea 11000E merita...dak e vba de consum zice k consuma ~6%urban,5%mediu,4%rural...depinde de tine dak vrei sa o forjezi sau sa mergi lin cu ea...dar dak mergi cu ea prin oras cu 3500-4000 turatii(masina kam cere turatie la motoru' asta)cosuma,am vazut ~8%(ac pornit etc putin mai mult),si dak mergi usor,lin fara skartaituri chiar 6%(fara nik pornit)...de e vara de e iarna tot asa consuma k ac pornit cald-rece...masina se comporta bn la drumuri lungi(specifik drumurilor noastre zau),in curbe vireaza bn,franele bune,confort,fiabila etc...am facut cu ea pana acum 82000 km,un an nu am mers cu ea k am fost plecat...si se comporta ff bn...nam ce sa zic...chiar sunt bune piesele ieftin am schimbat o data filtru de ulei,aer,polen etc...cam 6 mil e ok si are performante bune,la motor nici nam deschis capota sa vad,interiorul e spatios,porbagaj mare dak vrei rabatezi sacunele din spate,dotari excelente ami plake tehnologia ei...si va spun eu nu se compare cu nici o masina k istorie etc,e si ea masina nemteask...nu zic eu k ridic skoda in slavi sau sa compar Ferrari cu skoda da' zic eu asa ca masini ieftine mici sau mari,scumpe si dezavantajate...aaa si am ajuns cu ea la 175 km/h kam asa...si dak mergi pe drum de tzara cu 120-~140 ati cosuma 7%...va recomand sa mergeti cu 90~110 pe drum de tara...si prin oras cu 60-70,si dak gresesc cu cva sa ma contrazik.Asta a fost povestea mea despre aceasta masina si dak ar fi sa o skimb mi-as lua una la fel sau alt model...vashi sfatui sa o cump cu mare incredere.IORDACHE ALIN-CRAIOVA are 67 de cai si e 8v OHV. e singurul motor non vag de pe fabia fiind o varianta imbunatatita a batranului motor de 1.3 comunist. n-are cum sa fie euro 4 pt ca tocmai din cauza asta au renuntat la el in 2003. nu au mai putut sa-l modifice pt E4. Edited by undercoverbrother, 19 October 2008 - 14:29. |
#370
Posted 02 October 2009 - 14:35
bybanu63, on 14th June 2006, 21:41, said: Eu am o Fabia 2 hatchback 5 usi, 1.2 HTP 60HP. ca design n-am ce sa-i reprosez, interior-exterior. problema e ca la peste o tona, motorasul ala de 1.2 abia trage, iar daca imi permit luxul aerului conditionat, parca merg pe trotineta. nu mai spun cum e cand ii pun ceva bagaje. o am de 2 ani. am luat-o cand abia aparuse modelul pe piata, a fost printre primele din tara. varianta Ambient, cu CD player, alarma si AC optiuni si m-a dus la 11500 de euroi. n-am avut probleme cu ea deloc. totusi, am plimbat-o pe la munte si pe la mare si i-am dat blana serios (a ajuns la 175km/h desi in carte zice maxim 155... - trebuie sa ma credeti) iar din cauza ca am tinut-o la 4500-5000 de ture f mult timp (pe autostrada, aproape 2 ore), s-a intins arcul de la rola intinzatoare si acum face un zgomot ciudat. nu f tare, dar se aude. un harjait, asa. nimic grav, oricum! avantajul este ca fiind mica, ma strecor usor cu ea in trafic, iar la viteza constanta de 60-70 consuma aprox 5l.(rezonabil, zic eu). NU SE POATE COMPARA CU LOGAN! NU MAI VORBITI PROSTII!!! una peste alta, e o masina buna, mai ales ca i-a scazut pretul atat de mult. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users