Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ING Romania
Last Updated: Apr 28 2024 10:51, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
229
#3223
Posted 15 December 2017 - 12:06
Salutare! In maxim 15 minute serviciul o sa fie disponibil.
|
#3224
Posted 15 December 2017 - 12:16
Si e greu sa scrie asta pe pagina?
Desigur, nu " in 15 minute" ca peste 2 ore va fi tot "in 15 minute" - ci doar ca se remebiaza la data x si ora x. Asta ar injumatati numarul celor care suna la call-center. Ar fi mai eficient decat poza aia zambitoare de parca merge totul perfect... |
#3225
Posted 15 December 2017 - 12:18
Acesta este termenul oferit. Este posibil ca termenul sa fie prelungit pentru o buna functionare a platformei dupa restabilire.
|
#3227
Posted 15 December 2017 - 12:27
19... Ce-i drept, a dispărut robotul cu rânjet. )
Acum avem asa: Quote Invalid response from workflow, please check the logs |
#3228
Posted 15 December 2017 - 12:59
@INGRomania, ce-ati facut, ati trecut serverele pe dial-up?
|
#3229
Posted 15 December 2017 - 13:15
chiar ca au probleme majore
dupa logon apare "Invalid response from workflow, please check the logs"... si nimic sa mai zicem ca deja a trecut peste o ora? iar ati testat inergenul ? Edited by Oxigen1234, 15 December 2017 - 13:18. |
#3230
Posted 15 December 2017 - 13:18
Voi ce vedeti in aplicatie, tot un ecran alb?
PS: au sters si robotelul cu ranjetul de pe server ) Why, la fiecare crash il uploadati din nou? Edited by don_dannielo, 15 December 2017 - 13:19. |
#3231
Posted 15 December 2017 - 13:19
Ecranul normal de logare+ un mesaj in care isi cer scuze ca ne-au sechestrat banii, sa-i sunam daca vrem sa efectuam operatiuni.
|
#3233
Posted 15 December 2017 - 13:23
L-ai salvat?
Eu postasem sursa de la ING si nu mai merge. Edited by don_dannielo, 15 December 2017 - 13:24. |
#3234
Posted 15 December 2017 - 13:26
Nici platile online cu cardul nu sunt disponibile.
Quote
ACS Error Parameters error A aparut o eroare tehnica, va rugam reveniti. |
#3235
Posted 15 December 2017 - 13:44
Verificam imediat si eroare privind platile online. Nu avem nimic confirmat in momentul acesta.
Confirmam probleme cu 3D Secure, o sa fie remediate in cel mai scurt timp. |
#3236
Posted 15 December 2017 - 13:53
INGRomania, on 15 decembrie 2017 - 12:06, said:
Salutare! In maxim 15 minute serviciul o sa fie disponibil. Maria zicea acum peste 1 ora ca "se rezolva in 30 minute si ca ar fi problema daca nu se rezolva intr-o ora". Acum cateva minute zicea ca "asta a fost intervalul oferit de tehnic". CONCLUZIE: Ce bine ca avem ING Helper aka INGRomania sau invers. E cu totul alta treaba! Primesti mai repede raspunsurile asteptate: se rezolva, ne pare rau, facem totul etc. Pe vremea lui Nea' Nicu cica scria in WC-uri: Tovarasi! Sa facem totul! Intre timp, in Estul Indepartat: ING.JPG 77.29K 41 downloads Edited by Iert, 15 December 2017 - 13:45. |
#3237
Posted 15 December 2017 - 13:54
A reaparut robotzelul vesel... Oare de ce o fi vesel? Ca e defectiune?
Pe bune, e enervant, nu aveti si un robotel suparat? Sau unul care sa puna mana sa repare aplicatia? Poate intrebati la marketing daca face bine imaginea asta, sistemul nu merge si robotelul rade de se pi2a pe el de noi... L.E. - s-a defectat pana si robotelul... acum nu mai apare nimic nimic L.L.E - acum - incredibil - merge, depinde pentru cat timp... Edited by Oxigen1234, 15 December 2017 - 13:58. |
|
#3238
Posted 15 December 2017 - 13:56
Pai ar trebui sa fie suparat, ca eu incercam sa incarc Focussatul soacrei! Noroc ca mai are credit pana-n ianuarie 2018.
|
#3240
Posted 15 December 2017 - 13:58
Rabdare baieti, lasati suportul tehnic sa-si faca treaba.
E greu sa estimezi o durata de rezolvare in IT, poate dura oriunde intre 5 minute si o luna, ce va grabiti asa tare? Edited by gumball3000, 15 December 2017 - 14:00. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users