Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING Romania
Last Updated: Apr 26 2024 19:07, Started by
PORTOCAL
, Jun 06 2006 20:43
·
228
#3205
Posted 12 December 2017 - 21:11
alex342, on 12 decembrie 2017 - 19:19, said:
Pt mine procedura imi pare putin restrictiva cu privire la folosirea inegrala a beneficiilor oferite de catre o banca. Ce vreau sa spun prin asta: Da, ai poprire pe salariu. Ai incasat azi 1000 de lei(salariu), ING ti-a directionat 1/3 din acei 1000 de lei catre executor (333 lei). Ai ramas cu 666 lei in cont. Ii retragi pe toti la bancomat. Apoi peste 2 zile vrei sa cumperi un produs online in valoare de 100 de lei iar plata se poate realuza exclusiv online cu cardul. Te duci la bancomat si alimentezi contul cu 100 lei (din acei 666 lei ramasi dupa poprire) ca sa poti efectua plata online cu cardul. ING vede cei 100 de lei, ii indisponibilizeaza si ii redirectioneaza catre executor. Tie ti s-au ingradit drepturile de folosinta a contului/cardului de catre ING. Astfel tu nu ii poti exercita in totalitate drepturile pe care banca ti le-a garantat la semnarea contractului/acordului de deschidere a contului/cardului etc. In instanta ai putea castiga destul de usor. Chiar astept cu interes un punct de vedere oficial din partea ING. |
#3206
Posted 12 December 2017 - 21:12
Banii aia 100 lei sunt bani proveniti din venituri salariale. Salariu ce a fost supus popririi.
|
#3207
Posted 12 December 2017 - 21:17
La fel de bine pot fi bani din o moștenire. Sau de la bunica că ai colindat_o.
|
#3208
Posted 13 December 2017 - 08:14
Cu toate ca s-au mai văzut abuzuri din partea băncilor, și nu puține, îmi vine totuși greu sa cred ca ING nu respecta prevederile legale privitoare la popriri.
Edited by lg, 13 December 2017 - 08:14. |
#3209
Posted 13 December 2017 - 09:42
la cat de stufoasa e legislatia noastra, nu-i exclus ca o prevedere (sau mai multe) sa fie aplicata gresit, cu toata bunavointa bancii.
|
#3210
Posted 13 December 2017 - 10:11
alex342, on 12 decembrie 2017 - 19:19, said:
Pt mine procedura imi pare putin restrictiva cu privire la folosirea inegrala a beneficiilor oferite de catre o banca. Ce vreau sa spun prin asta: Da, ai poprire pe salariu. Ai incasat azi 1000 de lei(salariu), ING ti-a directionat 1/3 din acei 1000 de lei catre executor (333 lei). Ai ramas cu 666 lei in cont. Ii retragi pe toti la bancomat. Apoi peste 2 zile vrei sa cumperi un produs online in valoare de 100 de lei iar plata se poate realuza exclusiv online cu cardul. Te duci la bancomat si alimentezi contul cu 100 lei (din acei 666 lei ramasi dupa poprire) ca sa poti efectua plata online cu cardul. ING vede cei 100 de lei, ii indisponibilizeaza si ii redirectioneaza catre executor. Tie ti s-au ingradit drepturile de folosinta a contului/cardului de catre ING. Astfel tu nu ii poti exercita in totalitate drepturile pe care banca ti le-a garantat la semnarea contractului/acordului de deschidere a contului/cardului etc. In instanta ai putea castiga destul de usor. Chiar astept cu interes un punct de vedere oficial din partea ING. Salutare! Noi avem obligatia legala de a restrictiona conturile detinute la ING Bank, fara acces la fondurile financiare, in limita sumei poprite. Daca incasarea nu are titlu de incasare salariala, respectiv nu vine din partea unei societatii si nu are la detaliile de plata mentionat salariu, diurna, etc. trebuie sa o blocam si sa o transmitem catre organul popritor conform legii. De asemenea, noi putem debloca contul la cererea clientului. Exemplul tau este foarte bun si recomandam clientilor nostri care sunt in aceasta situatie sa pastreze suma pe cont din salariu si cand vor sa faca plati sa ne anunte pentru deblocare. |
#3211
Posted 13 December 2017 - 10:14
Deci procentajul legal 1/3 se aplica doar pentru leafa? In rest este proprire INTEGRALA pe orice suma intra in cont? Este virata catre debitor?
|
#3212
Posted 13 December 2017 - 10:21
Exact. Orice suma ce nu are titlu de salariu, diurna si alte venituri virate de catre angajator se blocheaza si se vireaza catre organul popritor.
|
#3213
Posted 13 December 2017 - 10:32
Mai exact filtrati dupa codul incasarii (denumire), sau dupa iban-ul din care se face tranzactia - si doar daca acesta este declarat?
|
#3214
Posted 13 December 2017 - 10:38
|
#3215
Posted 13 December 2017 - 10:45
RealThing, on 13 decembrie 2017 - 10:32, said:
Mai exact filtrati dupa codul incasarii (denumire), sau dupa iban-ul din care se face tranzactia - si doar daca acesta este declarat? In momentul in care se solicita de catre client deblocarea contului, se verifica detaliile mentionate in postarea anterioara si se deblocheaza venitul. Daca nu avem destule detalii legate de angajator solicitam adeverinta de la acesta. |
#3216
Posted 14 December 2017 - 13:03
Referitor la noua interfață - nu regăsesc opțiunea de vizualizare a dispozitivelor înregistrate. A reușit cineva ?
|
#3217
Posted 14 December 2017 - 13:09
Momentan optiunea nu este disponibila in varianta noua de Home'Bank. O poti regasi doar in Home'Bank, versiunea veche, campul "Acces Rapid".
|
#3218
Posted 14 December 2017 - 14:15
INGRomania : clientii care beneficiau de servicii tip Private Banking,ce se va intampla cu ei?
Unde vor fi mutate conturile? |
#3219
Posted 14 December 2017 - 14:28
Salutare! Clientii au ramas cu aceleasi beneficii si o linie telefonica dedicata. Toti clientii care erau incadrati in aceasta categorie au primit o informare pe mail referitoare la migrare.
|
|
#3220
Posted 15 December 2017 - 12:02
ING Home’Bank
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING Home'Bank nu este disponibil. Va multumim pentru intelegere. Echipa ING Acum.... vineri zi de leafa... Nici un ETR (estimated repair time), nici un contact, nici o data / ora ... Edited by Oxigen1234, 15 December 2017 - 12:03. |
#3221
Posted 15 December 2017 - 12:05
[ https://www.homebank.ro/hb/hb/img/robothb.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users