Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?
 

ING Romania

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
12199 replies to this topic

#3205
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,871
  • Înscris: 25.01.2007

View Postalex342, on 12 decembrie 2017 - 19:19, said:

Pt mine procedura imi pare putin restrictiva cu privire la folosirea inegrala a beneficiilor oferite de catre o banca. Ce vreau sa spun prin asta: Da, ai poprire pe salariu. Ai incasat azi 1000 de lei(salariu), ING ti-a directionat 1/3 din acei 1000 de lei catre executor (333 lei). Ai ramas cu 666 lei in cont. Ii retragi pe toti la bancomat. Apoi peste 2 zile vrei sa cumperi un produs online in valoare de 100 de lei iar plata se poate realuza exclusiv online cu cardul. Te duci la bancomat si alimentezi contul cu 100 lei (din acei 666 lei ramasi dupa poprire) ca sa poti efectua plata online cu cardul. ING vede cei 100 de lei, ii indisponibilizeaza si ii redirectioneaza catre executor. Tie ti s-au ingradit drepturile de folosinta a contului/cardului de catre ING. Astfel tu nu ii poti exercita in totalitate drepturile pe care banca ti le-a garantat la semnarea contractului/acordului de deschidere a contului/cardului etc. In instanta ai putea castiga destul de usor.

Chiar astept cu interes un punct de vedere oficial din partea ING.
un contract intre parti nu are aceeasi putere ca o lege. articolul 729 din codul de procedura civila prevede clar ce sume scapa. restul, pa si pusi.

#3206
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,572
  • Înscris: 23.09.2017
Banii aia 100 lei sunt bani proveniti din venituri salariale. Salariu ce a fost supus popririi.

#3207
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,871
  • Înscris: 25.01.2007
La fel de bine pot fi bani din o moștenire. Sau de la bunica că ai colindat_o.

#3208
lg

lg

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,746
  • Înscris: 20.08.2004
Cu toate ca s-au mai văzut abuzuri din partea băncilor, și nu puține, îmi vine totuși greu sa cred ca ING nu respecta prevederile legale privitoare la popriri.

Edited by lg, 13 December 2017 - 08:14.


#3209
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,043
  • Înscris: 24.02.2006
la cat de stufoasa e legislatia noastra, nu-i exclus ca o prevedere (sau mai multe) sa fie aplicata gresit, cu toata bunavointa bancii.

#3210
INGRomania

INGRomania

    Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 344
  • Înscris: 07.12.2017

View Postalex342, on 12 decembrie 2017 - 19:19, said:

Pt mine procedura imi pare putin restrictiva cu privire la folosirea inegrala a beneficiilor oferite de catre o banca. Ce vreau sa spun prin asta: Da, ai poprire pe salariu. Ai incasat azi 1000 de lei(salariu), ING ti-a directionat 1/3 din acei 1000 de lei catre executor (333 lei). Ai ramas cu 666 lei in cont. Ii retragi pe toti la bancomat. Apoi peste 2 zile vrei sa cumperi un produs online in valoare de 100 de lei iar plata se poate realuza exclusiv online cu cardul. Te duci la bancomat si alimentezi contul cu 100 lei (din acei 666 lei ramasi dupa poprire) ca sa poti efectua plata online cu cardul. ING vede cei 100 de lei, ii indisponibilizeaza si ii redirectioneaza catre executor. Tie ti s-au ingradit drepturile de folosinta a contului/cardului de catre ING. Astfel tu nu ii poti exercita in totalitate drepturile pe care banca ti le-a garantat la semnarea contractului/acordului de deschidere a contului/cardului etc. In instanta ai putea castiga destul de usor.

Chiar astept cu interes un punct de vedere oficial din partea ING.

Salutare!

Noi avem obligatia legala de a restrictiona conturile detinute la ING Bank, fara acces la fondurile financiare, in limita sumei poprite.

Daca incasarea nu are titlu de incasare salariala, respectiv nu vine din partea unei societatii si nu are la detaliile de plata mentionat salariu, diurna, etc. trebuie sa o blocam si sa o transmitem catre organul popritor conform legii.

De asemenea, noi putem debloca contul la cererea clientului. Exemplul tau este foarte bun si recomandam clientilor nostri care sunt in aceasta situatie sa pastreze suma pe cont din salariu si cand vor sa faca plati sa ne anunte pentru deblocare.

#3211
Argent

Argent

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,777
  • Înscris: 01.10.2017
Deci procentajul legal 1/3 se aplica doar pentru leafa? In rest este proprire INTEGRALA pe orice suma intra in cont? Este virata catre debitor?

#3212
INGRomania

INGRomania

    Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 344
  • Înscris: 07.12.2017
Exact. Orice suma ce nu are titlu de salariu, diurna si alte venituri virate de catre angajator se blocheaza si se vireaza catre organul popritor.

#3213
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Mai exact filtrati dupa codul incasarii (denumire), sau dupa iban-ul din care se face tranzactia - si doar daca acesta este declarat?

#3214
Argent

Argent

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,777
  • Înscris: 01.10.2017

View PostINGRomania, on 13 decembrie 2017 - 10:21, said:

Exact. Orice suma ce nu are titlu de salariu, diurna si alte venituri virate de catre angajator se blocheaza si se vireaza catre organul popritor.
Multumesc pentru raspuns, bine de stiut.

#3215
INGRomania

INGRomania

    Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 344
  • Înscris: 07.12.2017

View PostRealThing, on 13 decembrie 2017 - 10:32, said:

Mai exact filtrati dupa codul incasarii (denumire), sau dupa iban-ul din care se face tranzactia - si doar daca acesta este declarat?

In momentul in care se solicita de catre client deblocarea contului, se verifica detaliile mentionate in postarea anterioara si se deblocheaza venitul. Daca nu avem destule detalii legate de angajator solicitam adeverinta de la acesta.

#3216
it_is_me

it_is_me

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 11.02.2006
Referitor la noua interfață - nu regăsesc opțiunea de vizualizare a dispozitivelor înregistrate. A reușit cineva ?

#3217
INGRomania

INGRomania

    Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 344
  • Înscris: 07.12.2017
Momentan optiunea nu este disponibila in varianta noua de Home'Bank. O poti regasi doar in Home'Bank, versiunea veche, campul "Acces Rapid".

#3218
anarchy78_ro

anarchy78_ro

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 2,048
  • Înscris: 20.02.2016
INGRomania : clientii care beneficiau de  servicii tip Private Banking,ce se va intampla cu ei?

Unde vor fi mutate conturile?

#3219
INGRomania

INGRomania

    Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 344
  • Înscris: 07.12.2017
Salutare! Clientii au ramas cu aceleasi beneficii si o linie telefonica dedicata. Toti clientii care erau incadrati in aceasta categorie au primit o informare pe mail referitoare la migrare.

#3220
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
ING Home’Bank
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING Home'Bank nu este disponibil.
Va multumim pentru intelegere.
Echipa ING

Acum.... vineri zi de leafa...

Nici un ETR (estimated repair time), nici un contact, nici o data / ora ...

Edited by Oxigen1234, 15 December 2017 - 12:03.


#3221
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
[ https://www.homebank.ro/hb/hb/img/robothb.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3222
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,115
  • Înscris: 06.12.2012
Nice :))))

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate