Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motor Diesel, black smoke - putin
Last Updated: Jun 24 2003 21:32, Started by
Speedo
, Jun 16 2003 23:22
·
0
#1
Posted 16 June 2003 - 23:22
Avem un motor Diesel 2.0 HDI cu 2300Km la bord, motor care atunci cand este accelerat peste 2500rot/min scoate un fum negru, ce este drept n-am tinut motorul turat sa vad daca emisia de fum este continua.
Mai trebuie remarcat ca esapamentul se afuma mediu si funinginea este uleioasa. Motorina este EURO si din cea mai buna, OMV. Stiu si sunt documentat tehnic asupra cauzelor care pot duce la fum negru, nu neaparat dens dar oricum (opacitate cam 50%), totusi vreau si opinia unora din voi care mai au Diesel-uri si care s-au mai confruntat cu aceasta problema. O interventie la service cred ca se merita oricum, dar vreau opiniile celor care cunosc. Greets, Speedo |
#2
Posted 17 June 2003 - 07:18
Cu uleiul cum stai ? Daca "papa" ulei, desi ai doar 2300 km cu ea, ar trebui sa se cunoasca, in conditiile prezentate ...
Ca o comparatie, de 2 sapt. "testez" un 307 cu motorizarea de care spui si nu are aceste simptome ... Si nu am intilnit asa ceva nici la WW Pasat 4Motion (2.5 TDI) al carui motor chiar consuma ceva ulei ... Ceva cred ca nu e in regula ... Un service autorizat ti-ar spune cel mai clar ... |
#3
Posted 17 June 2003 - 08:24
Nu consuma ulei, cel putin computerul de bord nu semnaleaza asta, nu am fost atent la joja pana acum ce-i drept.
Trebuie sa mai precizez ca atunci cand scoate fum la acceleratii rapide de peste 2500rot/min motorul este incalzit, deci nu se pune problema unui motor rece. ILIVIU, este afumata putin teava esapamentului la 307-le tau sau e clean? Service on the way... Greets, Speedo |
#4
Posted 17 June 2003 - 12:26
E mai mult ca sigur din cauza motorinei (proaste). A venit un prieten foarte bun de al meu din Germania (are Focus TD) si se plinge ca ii fumega masina cum ia motorina din RO. Cu asta EURO care e ceva mai buna parca nu scoate atita.....dar.....scoate si cu asta. Asa e la noi la RO....nu avem nimic calumea, nu de altceva dar nu meritam
|
#5
Posted 17 June 2003 - 13:10
Mai Speedo cumpara-ti si tu un tramvai si ai scapat de fum.
Service scrie pe tine indiferent cat de proasta e motorina mai ales in conditiile in care cred ca la OMV e mai de doamne ajuta. Oricum inteleg ca e in garantie. |
#6
Posted 17 June 2003 - 16:48
fum negru inseamana pe langa altele si ardere incompleta - s-ar putea sa ai ceva probleme la sincronizarea valvelor sau defect la injectoare - supraalimentare - consum suplimentar
|
#10
Posted 17 June 2003 - 23:19
Nu, nu se mai poate vorbi de rodaj la masinile astea, plus ca n-a trecut de 3000rot/min in nici un caz.
Repet, motorina EURO de la OMV. Ascultand si zgomotul destul de mare si metalic la relanti as spune ca nici avansul nu e reglat ok si se aud si tachetii... Oricum, e programata la EURIAL vineri. Greets, Speedo |
|
#12
Posted 20 June 2003 - 22:26
Verificare facuta, motorul are toti parametrii in regula, presiune in common-rail, injectoare ok, filtre curate.
Mecanicul a dat vina pe motorina, de altfel inainte de OMV era Petrom in rezervor si se pare ca OMV-ul inca nu ajunsese in sistemul de alimentare. Oricum, la intrebarea ce motorina sa fie pusa a recomandat o conspectare a statiilor inainte si unde se observa ca exista mai buna si constanta sa se cumpere numai de acolo. Un 307 tocmai era in service cu filtre si injectoare infundate cu EURO Petrom, asa ca practic esti la ghici tot timpul. Avand in vedere ca OMV, Petrom, MOL si Lukoil au benzinariile in proprietate si nu in sistem franchise (sau cu se scrie) sunt de preferat, cu conditia sa alegeti o statie mai mare de la care cumpara oficialitati si unde este mai mica posibilitatea de a fi "manarita". Greets, Speedo |
#13
Posted 20 June 2003 - 23:21
Daca ar fi vorba de consum de ulei, fumul ar fi de culoare albastruie.
Din cate stiu eu, cand turezi tare un diesel, scoate fum oricat de nou ar fi el. Chestia cu infundatul injectoarelor nu prea o cred in conditiile in care ai schimbat filtrele de aer si motorina la timp sau cand este necesar. Am luat si eu o motorina cam proasta in ultimul timp de pe litoral de la Petrom. Prin Bucuresti era mai buna. enjoy, Mtz |
#14
Posted 23 June 2003 - 22:04
mie aia de la Renault mi-au recomandat numai motorina Eurodiesel de la Petrom si OMV, "ca sa nu fie probleme". Mai nou iau de la Lukoil, si sunt multumit. Nu ca as simti diferenta...
Concluzia care e ? nu poti generaliza cu calitatea in cadrul aceleiasi retele de benzinarii si trebe luat de unde se aprovizioneaza cineva mai "important" ? |
#15
Posted 24 June 2003 - 11:37
Fugiti de magarus (PETROM).
Acum cateva saptamani ma duc la statie la Baneasa (Petrom) si pun benzina. Tocmai cand puneam ma uit asa in treacat la guguloiul ala unde se vede benzina care vine. Stupoare. Era efectiv mal (noroi). Opresc alimentarea, apucasem sa bag doar vreo 2 litri, si ma felicit ca luasem de la firma tocmai Lada Niva, care merge si cu pamant. Daca era oricare alta masina o luam serios. Ma duc la caserie si o intreb pe o tanti de acolo daca mai exista un filtru dupa guguloiul ala. Ea ff surprinsa: Dute domne de aici ca e murdar pe afara. Cand ma vad luat peste picior o invit afara sa vada si ea. Inca nu se linistise tot malul de acolo si ea imi zice ce pe afara murdar. Incep sa ma enervez si imi inchipui cum o calc cu masina. Vine si un ninja de apara benzinaria. Imi mai explica ea ceva si incepe sa se aseze malul. Tipei ii cam piere glasul, dar boul de ninja ca sa o ajute pe ea scoate o carpa si curata de tot guguloiul. Se vedea acuma clar mandrete de noroi inauntru. A inventat ea pe loc cateva filtre intre guguloi si furtun, dar cine sa o mai creada. Oricum toti clientii erau acuma cu ochii pe guguloaiele de la pompele de unde incarcau. Masina a mers bine-merci, DAR..... Petrom ... Petrom..... |
|
#16
Posted 24 June 2003 - 12:00
Exact ce-am zis si eu, trebuie incercate mai multe statii si trebuie ramas doar la cele probate ca "bune", indiferent de producator.
Totusi, nu stie nimeni nimic de ROMPETROL? Se lauda ca au investit 100mil$ pentru Motorina EURO dar nu prea au statii de desfacere, care-i treaba? Greets, Speedo |
#18
Posted 24 June 2003 - 21:32
au vreo 2 in zona mea...zilele astea pun de acolo de curiozitate sa vaz care-i miscarea. Oricum investitia parca era nu numai pt motorina euro, ci petnru toti combustibilii (ie si benzina si ce or mai avea ).
PS: poate ar fi bine sa fie un topic cu benzinarii..sa stie lumea care-s benzinariile mai "tzepuitoare", pentru a le evita. Sau care-s cele bune, pentru a le utiliza. De ex eu sunt multumit de Petrom Favorit si Lukoil Lujerului (la lukoil asta de obicei sunt singurul care se aprovizioneaza si imi place la nebunie sa nu stau la coada si tipa aia simpatica de la casa sa-mi acorde intreaga atentie ). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users