Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Intre Passat 140cp 4motion si Passat 170cp tractiune fata ce ati alege?
Ultima postare: ian 05 2009 11:37, Inițiat de
mircea812
, mai 19 2006 12:42
·
0
#20
Publicat: 30 mai 2006 - 20:09
sebulbus, on May 22 2006, 17:11, said: avensis sau accord sar din schema ? Tot azi am fost si la un dealer Opel.Pentru "Noul Vectra". Intru , ma invart putin cu ochii dupa Vectra.Il intreb pe un "sales executive" --Vreau sa vad un Vectra? El --Ne pare rau ,nu avem nici unul expus. Pentru unul ca mine pornit sa ia un Vectra, chestia asta nu pica bine. Astia vand masini din pliante !!! Era expus un Signum.Interesant. |
#21
Publicat: 31 mai 2006 - 14:58
obisnuieste-te cu calitatea serviciilor din romania
in alta ordine de idei, se pare ca astra ofera intr-adevar cele mai multe optiuni la ora actuala. nu sunt un mare fan al marcii, dar am deja vreo 2 prieteni care asa ceva isi iau. pt o masina de familie e cam mica, dar trebuie sa recunosc ca are o groaza de optionale. nu am stat decat intr-o astra de 1.7 pana acum si intr-o vectra mai veche, dar aia nu se pune ca era modificata. finisajele la interior lasa de dorit, in comparatie cu modele VW din aceeasi perioada. de asemenea, tabla nu pare la fel de buna/rezistenta. evident ca este o parere subiectiva, dar tind sa cred ca ceva este cu masina, de-i asa ieftina. oricum, la banii astia, ai unde te duce. eu sincer, mi-as lua un Audi allroad 2,5 tdi quattro la mana a doua, evident |
#23
Publicat: 08 iunie 2006 - 23:25
Eu unul m-as duce pe 4 Motion, ai tractiune la nevoie si putere, si are putere cel de 2 L 140 Cp.
Daca consideri ca nu-ti ajung se poate marii la nevoie si garantat. http://www.tcmturbo....id=31&Itemid=47 |
#24
Publicat: 09 iunie 2006 - 13:41
4motion rullzzz si acum argumentele:
1. iarna nu-i ca vara 2. iarna in bucuresti dureaza 6 luni 3. iarna in bucuresti nu se dezapezeste decat la universitate 4.pe stradute si intre blocuri te poti considera la sinaia 5. ploile care fac orice drum din chitila si damaroaia adevarata sursa de offroad 6. sa fim seriosi... 30 cp nu-i mare lucru la asa masina.... dar un 4motion te ajuta in multe situatii limita.... p.s. posesor Passat b5 2004 130 cp d si i roshu.... |
#27
Publicat: 16 iulie 2006 - 01:59
Merge super. dar se poate si mai bine.
@mircea812. Eu iti propun sa te intorci la VW sa urci in Passat din nou si sa-ti mai dai o data cu parerea, nu te uita la cei ce zic "passat = tzigan borat" astea sunt nimicuri. mie mi-a placut masina la interior foarte mult. Eu am BMW E46, si cand vad pe drum un E46 din masina mea, ma uit la el si zic "WOW ce frumoasa e" si apoi prietena mea cu care sunt de 7 ani, imi reproseaza ca sunt bolnav, oi fi bolnav, dar eu chiar nu-mi vad masina pe dinafara. Cand o sa-mi schimb masina o sa-mi cumpar una care imi place extrem de mult la interior, si care sa-mi plac extrem de mult um merge, probabil un 330i E90. Dar cnsuma mult prea mult. Deci Passatul e supr tare la interior, eu unu am ramas imbolnavit rau, dar nu-mi permit, e dublu la pretz decat masina mea. Si as alege varianta cu 170 CP, nu e neaparat sa mergi cu 220 km/h, dar cand faci o depasire, si observi ca ai facuto cam la limita cei 30 cp in plus te pot scoate din kk, 30 CP in plus, inseamna mai multa putere in plus la 2000 RPM (120-130 CP) fatza de modelul de 140 CP care are 140 CP la maxim. parerea mea, eu vreau putere pentru depasiri, nu pentru top speed. Succes, si in primul rand, ai zis tu o treaba buna, cand urci prima oara intro masina, trebuie sa aibe acel ceva care te atrage, daca nu te atrage nu o cumpara, ca sa nu-ti para rau, cumpara masina care-ti place tie, nu mie. ca nu ma plimb eu cu ea. Editat de test_driver, 16 iulie 2006 - 02:02. |
#28
Publicat: 18 iulie 2006 - 07:58
Am avut 140 cp si pot spune ca este o masina de calitate. Cu 170 cp nu am mers la VW, am mers la Audi cu ceva apropiat. Daca vrei tractiune, ia-ti 4x4 dare vei pierde enorm la dinamica. Daca vrei dinamica si iti place sa alergi masina, ia-ti 170 cp insa te avertizez ca termenul de livrare se poate duce la 4 luni lejer. In rest, numai de bine. Am facut 19.000 km in 4 luni cu un 2.0 TDI de 140 cp si n-am deschis capota. Finisajele super, si toata lumea intorcea capul dupa ea anul trecut. Acum am 1.9 TDi, 105 cp Sportline si sunt super incantat de motorul care-si face treaba super la un pret MULT mai mic decat 2.0 TDI. Cam astea ar fi..
|
|
#29
Publicat: 06 iunie 2007 - 15:36
701, on Jul 18 2006, 08:58, said: Am avut 140 cp si pot spune ca este o masina de calitate. Cu 170 cp nu am mers la VW, am mers la Audi cu ceva apropiat. Daca vrei tractiune, ia-ti 4x4 dare vei pierde enorm la dinamica. Daca vrei dinamica si iti place sa alergi masina, ia-ti 170 cp insa te avertizez ca termenul de livrare se poate duce la 4 luni lejer. In rest, numai de bine. Am facut 19.000 km in 4 luni cu un 2.0 TDI de 140 cp si n-am deschis capota. Finisajele super, si toata lumea intorcea capul dupa ea anul trecut. Acum am 1.9 TDi, 105 cp Sportline si sunt super incantat de motorul care-si face treaba super la un pret MULT mai mic decat 2.0 TDI. Cam astea ar fi.. Salut, Sunt nou pe aici asa ca daca fac vreo belea imi cer scuze anticipat. Revenind la topic, eram in aceeasi dilema inainte sa ma documentez mai bine. Ce aleg intre B6 140 Cp 4 motion si 170 CP tractiune fata? Am avut acces la doua B6 140 4 motion, unul chip-uit, altul stoc. Am facut teste cu ele (0-100, 80-100 etc.) pentru a ma convinge cum se simt. In plus, sambata trecuta am fost si la Porsche si am incercat un 170 tractiune fata. Repet, am facut toate astea cunoscand detaliile tehnice ale sistemului 4motion etc. Concluzia este destul de clara: motorul de 140 CP cu tractiune integrala este subdimensionat pentru sasiu in conditiile in care iti doresti un comportament semi-sportiv al masinii. Varianta cu chip-tuning rezolva partial problema, dar masina overall nu se poate compara sub nici o forma ca si performanta in demaraj cu un 170 CP tractiune fata. Motorul de 170 CP are o alta turbina si injectoare piezo, nu suna ca un diesel, nu vibreaza si poate fi tunat mai safe ca cel de 140 CP pana la cca. 200 CP. Mai mult, 140 CP 4 motion chip-uit este puternic limitat de cutia de viteze, raporturile devin mult prea scurte, schimbi in primele 2 trepte aproape imediat si daca ii dai se simte absolut ingrozitor rapiditatea cu care se trece prin trepte. In ceea ce priveste avantajele sistemului 4motion, care au fost bine punctate anterior, as dori sa completez: le-am simtit doar in plecarile de pe loc cu suprafete umede sau alunecoase. Cum in Bucuresti iernile sunt din ce in ce mai blande si chiar si atunci cu un set bun de cauciucuri montat scapi de orice grija...am ramas la 170 tractiune fata. Nu mai zic ca masina este mai usoara cu 180 kg, are garda la sol mai joasa (chiar daca nu ceri suspensii sport tot este mai joaca cand nu ai 4 motion instalat) si argumentele pot continua. Stabilitatea in viraje este deci la fel sau chiar mai buna pentru un 170 tractiune fata cu Suspensii sport, cum vreau sa imi iau. ESP-ul face toata treaba. Iar pentru cei ce cred ca 4motion inseamna stabilitate in viraje, va spun ca in momentul in care masina intra in supravirare, de exemplu, la un 4motion, nu se transfera mai multa putere pe puntea spate, ci din contra, intra acelasi ESP care franeaza roata spate de pe interiorul virajului - cf. site-ului oficial VW. Mai mult, masina nu devine un SUV, ramai impotmolit foarte bine si cu 4 roti motrice. Eu personal vreau ca masina sa fie si ceva mai rapida ca cea pe care o am acum, Renault Megane II 1,6 benzina 115 CP chip-uita la 130. Iar 4motion-ul de 140 CP este ceva mai buna, dar nu cu mult (e mult mai grea etc.). Numai bine, AC. P.S.: Multumesc lui vld pentru sfaturi si ajutor. Editat de Varu Bob, 06 iunie 2007 - 15:38. |
#30
Publicat: 07 iunie 2007 - 10:17
Problema e ca atunci cand vorbiti de cat de sportiva e masina va uitati la greutate per cai putere in loc sa va uitati la greutate per cuplu (cuplu masurat la roti nu la motor). Acceleratia depinde de cuplu nu de caii putere, viteza maxima depinde de caii putere.
|
#31
Publicat: 07 iunie 2007 - 10:23
Huck_, on Jun 7 2007, 11:17, said: Problema e ca atunci cand vorbiti de cat de sportiva e masina va uitati la greutate per cai putere in loc sa va uitati la greutate per cuplu (cuplu masurat la roti nu la motor). Acceleratia depinde de cuplu nu de caii putere, viteza maxima depinde de caii putere. Atunci cum iti explici ca masinile de Formula 1 care nu au cuplu nici cat un 120d accelereaza mai bine ca el de 10 ori ? Sau motocicletele care nu au nici atat ? Pentru ca acceleratia depinde de caii putere si greutate nu de cuplu. De cuplu depind reprizele. |
#32
Publicat: 07 iunie 2007 - 10:48
Astea sunt specificatiile si performantele:
2006 Volkswagen Passat 2.0 TDI DPF 4MOTION 138bhp: http://www.carfolio....d... 2005 Volkswagen Passat 2.0 TDI 138bhp: http://www.carfolio....d... 2005 Volkswagen Passat 2.0 TDI 168bpp: http://www.carfolio....d... 2000 Renault Laguna II 1.8 16v 116bhp (a fost mentionata aici): http://www.carfolio....d...127 BTW diferenta de greutate cu si fara 4motion este de 100 kg. |
#33
Publicat: 07 iunie 2007 - 11:20
MembruAnonimelby427, on Jun 7 2007, 04:23, said: Atunci cum iti explici ca masinile de Formula 1 care nu au cuplu nici cat un 120d accelereaza mai bine ca el de 10 ori ? Sau motocicletele care nu au nici atat ? Pentru ca acceleratia depinde de caii putere si greutate nu de cuplu. De cuplu depind reprizele. Nu e nici un mister: 1. motoarele de F1 au raportul de compresie cu 50% mai mare decat cele obisnuite pe benzina, cuplul e aprox acelasi cu cel de la 120d: 330Nm 2. masinile de Formula 1 sunt foarte usoare, de 2 ori (si mai bine) mai usoare decat 120d 3. masinile de Formula 1 nu schimba din treapta 1 pana ajung in jur de 170km/h, o masina obisnuita e deja in treapta a 3a la 100km/h cand incearca sa obtina un timp bun; asta inseamna o diferenta foarte mare de cuplu la roti: la 100km/h masina de F1 are un raport cuplu greutate de 5 ori mai bun, iar la 170km/h deja de 10 ori mai bun |
|
#34
Publicat: 07 iunie 2007 - 19:56
170 ch.
Pentru ca diferenta de performante e mare fata de 140 ch. Pentru ca motorul e mai silentios si mai modern. Pentru ca are un consum mai mic. Pentru ca e mai misto de condus. Pentru ca ESP-ul vegheaza oricum. Pentru ca s-au inventat anvelopele de iarna care te scot cam din orice rahat mult mai bine decit un 4 motion cu anvelope de vara. Eu n-as sta pe ginduri. Iar in privinta altor variante: forget it! Passatul e cea mai buna masina in segmentul ei. E doar parerea mea. |
#35
Publicat: 07 iunie 2007 - 20:29
Ahile, on Jun 7 2007, 13:56, said: 170 ch. Pentru ca diferenta de performante e mare fata de 140 ch. Pentru ca motorul e mai silentios si mai modern. Este exact acelasi motor, putin mai turat si cu boost mai mare. Da, unul e SOHC celalalt e DOHC, dar DOHC e complet inutil pt diesel. Jenant obiceiul asta, in fiecare vin cu o varianta noua, adica acelasi motor la alt hp rating, pe care oricum puteau sa-l scoata din primul an de productie. Numai sa mai stoarca niste marunti de la amarasteni. Ia modelul de 140cp si chipeaza-l de nu se vede. De ce sa platesti bani pe politica asta imputita? Editat de Huck_, 07 iunie 2007 - 20:41. |
#36
Publicat: 08 iunie 2007 - 10:32
Huck, problema la cel de 140 CP este ca are altfel etajate vitezele decat cel de 170 (mai scurt=mai prost, cel putin la dieselul asta). Asta inseamna ca in treapta 1 la demaraj, poti inainta doar cativa metri, deci nu poti beneficia din plin de avantajul lansarii cu un 4motion.
In plus 4motion adauga greutate, deci este mai lenta decat varianta de 140CP, FWD. Ca sa vedem exact ce diferente de performanta exista intre cele doua (hai... trei) versiuni: Passat 140CP (320Nm) FWD: 0-100 9,8sec Vit. max: 209km/h Consum mixt: 6,0l/100km Passat 140CP 4motion (320Nm): 0-100 10,2sec Vit. max: 204km/h Consum mixt: 6,8l/100km Passat 170CP (350Nm) FWD: 0-100 8,6sec Vit. max: 223km/h COnsum mixt: 6,2l/100km Daca ne gandim la CHIP Tuning performantele evolueaza cam asa: Passat 140CP 4motion: 0-100km/h: 9,1-9,2sec (170 CP) Passat 170CP FWD: 0-100km/h: 7,6-7,7sec (200 CP) Parerea mea e ca diferentele de peformanta sunt evidente, iar 4motion-ul poate fi inlocuit usor cu 4 pneuri adevarate de iarna (in ideea ca 80% din timp, 4motionul nu foloseste la nimic) Editat de Vld90, 08 iunie 2007 - 10:35. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi