Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...
 Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...
 Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?
 Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 

Intre Passat 140cp 4motion si Passat 170cp tractiune fata ce ati alege?

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
49 răspunsuri în acest subiect

#19
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005
la un Renault laguna 2.0 dci 175 cp te-ai gandit? Din cate am inteles este unul dintre cele mai moderne dieseluri de pe piata la momentul actual.. Si in banii pe care ii dai pe Passat ai o masina cu o gramada de optionale

#20
mircea812

mircea812

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.997
  • Înscris: 08.06.2005

View Postsebulbus, on May 22 2006, 17:11, said:

avensis sau accord sar din schema ?
Azi am fost sa vad Avensisul.  Nu ma atras. Stiu ca e doar o vizionare si asta nu da masura valorii unei masini. Dar nu stiu cred ca in clipa cand te urci intr-o masina trebuie sa simti asa o chestie placuta sa te atraga. Motorizarea nu prea grozava.Peste 2 luni spuneau ca vine modelul cu facelift si motoare mai bune.Pe scaune era un material de 2 lei. Am intrebat daca mai au si alte tapiterii. Nu. Piele eventual.Tot imi bateau capul cu reducerea lor.1650 euro.

Tot azi am fost si la un dealer Opel.Pentru "Noul Vectra". Intru , ma invart putin cu ochii dupa Vectra.Il intreb pe un "sales executive" --Vreau sa vad un Vectra? El --Ne pare rau ,nu avem nici unul expus. Pentru unul ca mine pornit sa ia un Vectra, chestia asta nu pica bine. Astia vand masini din pliante !!! Era expus un Signum.Interesant.

#21
DeathRipple

DeathRipple

    communist vampire

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.937
  • Înscris: 11.08.2002
obisnuieste-te cu calitatea serviciilor din romania ;)

in alta ordine de idei, se pare ca astra ofera intr-adevar cele mai multe optiuni la ora actuala. nu sunt un mare fan al marcii, dar am deja vreo 2 prieteni care asa ceva isi iau. pt o masina de familie e cam mica, dar trebuie sa recunosc ca are o groaza de optionale. nu am stat decat intr-o astra de 1.7 pana acum si intr-o vectra mai veche, dar aia nu se pune ca era modificata. finisajele la interior lasa de dorit, in comparatie cu modele VW din aceeasi perioada. de asemenea, tabla nu pare la fel de buna/rezistenta. evident ca este o parere subiectiva, dar tind sa cred ca ceva este cu masina, de-i asa ieftina.

oricum, la banii astia, ai unde te duce. eu sincer, mi-as lua un Audi allroad 2,5 tdi quattro ;) la mana a doua, evident

#22
GeorgeB

GeorgeB

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 440
  • Înscris: 08.11.2002
ia mergi sa vezi si noul accord ;)

poate foarte multe masina aia .

#23
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.882
  • Înscris: 26.02.2005
Eu unul m-as duce pe 4 Motion, ai tractiune la nevoie si putere, si are putere cel  de 2 L 140 Cp.
Daca consideri ca nu-ti ajung se poate marii la nevoie si garantat.
http://www.tcmturbo....id=31&Itemid=47

#24
ynocentzya

ynocentzya

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 634
  • Înscris: 05.08.2004
4motion rullzzz si acum argumentele:

1. iarna nu-i ca vara
2. iarna in bucuresti dureaza 6 luni
3. iarna in bucuresti nu se dezapezeste decat la universitate
4.pe stradute si intre blocuri te poti considera la sinaia
5. ploile care fac orice drum din chitila si damaroaia adevarata sursa de offroad
6. sa fim seriosi... 30 cp nu-i mare lucru la asa masina.... dar un 4motion te ajuta in multe situatii limita....

p.s.  posesor Passat b5 2004 130 cp d si i roshu....

#25
El_Cid

El_Cid

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.524
  • Înscris: 29.03.2004
uita-te rapid la o Honda Accord, drive test, si buy her :D you`ll never look back

#26
rfo

rfo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 139
  • Înscris: 11.07.2006
cine poate sa-mi spuna cum merge Passat 2.0 fsi?

#27
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.786
  • Înscris: 30.01.2006
Merge super. ;) dar se poate si mai bine.

@mircea812. Eu iti propun sa te intorci la VW sa urci in Passat din nou si sa-ti mai dai o data cu parerea, nu te uita la cei ce zic "passat = tzigan borat" astea sunt nimicuri. mie mi-a placut masina la interior foarte mult.
Eu am BMW E46, si cand vad pe drum un E46 din masina mea, ma uit la el si zic "WOW ce frumoasa e" si apoi prietena mea cu care sunt de 7 ani, imi reproseaza ca sunt bolnav, oi fi bolnav, dar eu chiar nu-mi vad masina pe dinafara. Cand o sa-mi schimb masina o sa-mi cumpar una care imi place extrem de mult la interior, si care sa-mi plac extrem de mult um merge, probabil un 330i E90. Dar cnsuma mult prea mult.

Deci Passatul e supr tare la interior, eu unu am ramas imbolnavit rau, dar nu-mi permit, e dublu la pretz decat masina mea. Si as alege varianta cu 170 CP, nu e neaparat sa mergi cu 220 km/h, dar cand faci o depasire, si observi ca ai facuto cam la limita cei 30 cp in plus te pot scoate din kk, 30 CP in plus, inseamna mai multa putere in plus la 2000 RPM (120-130 CP) fatza de modelul de 140 CP care are 140 CP la maxim. parerea mea, eu vreau putere pentru depasiri, nu pentru top speed.

Succes, si in primul rand, ai zis tu o treaba buna, cand urci prima oara intro masina, trebuie sa aibe acel ceva care te atrage, daca nu te atrage nu o cumpara, ca sa nu-ti para rau, cumpara masina care-ti place tie, nu mie. ca nu ma plimb eu cu ea.

Editat de test_driver, 16 iulie 2006 - 02:02.


#28
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.559
  • Înscris: 16.06.2004
Am avut 140 cp si pot spune ca este o masina de calitate. Cu 170 cp nu am mers la VW, am mers la Audi cu ceva apropiat. Daca vrei tractiune, ia-ti 4x4 dare vei pierde enorm la dinamica. Daca vrei dinamica si iti place sa alergi masina, ia-ti 170 cp insa te avertizez ca termenul de livrare se poate duce la 4 luni lejer. In rest, numai de bine. Am facut 19.000 km in 4 luni cu un 2.0 TDI de 140 cp si n-am deschis capota. Finisajele super, si toata lumea intorcea capul dupa ea anul trecut. Acum am 1.9 TDi, 105 cp Sportline si sunt super incantat de motorul care-si face treaba super la un pret MULT mai mic decat 2.0 TDI. Cam astea ar fi..

#29
Varu Bob

Varu Bob

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 06.06.2007

View Post701, on Jul 18 2006, 08:58, said:

Am avut 140 cp si pot spune ca este o masina de calitate. Cu 170 cp nu am mers la VW, am mers la Audi cu ceva apropiat. Daca vrei tractiune, ia-ti 4x4 dare vei pierde enorm la dinamica. Daca vrei dinamica si iti place sa alergi masina, ia-ti 170 cp insa te avertizez ca termenul de livrare se poate duce la 4 luni lejer. In rest, numai de bine. Am facut 19.000 km in 4 luni cu un 2.0 TDI de 140 cp si n-am deschis capota. Finisajele super, si toata lumea intorcea capul dupa ea anul trecut. Acum am 1.9 TDi, 105 cp Sportline si sunt super incantat de motorul care-si face treaba super la un pret MULT mai mic decat 2.0 TDI. Cam astea ar fi..


Salut,

Sunt nou pe aici asa ca daca fac vreo belea imi cer scuze anticipat.

Revenind la topic, eram in aceeasi dilema inainte sa ma documentez mai bine. Ce aleg intre B6 140 Cp 4 motion si 170 CP tractiune fata?

Am avut acces la doua B6 140 4 motion, unul chip-uit, altul stoc. Am facut teste cu ele (0-100, 80-100 etc.) pentru a ma convinge cum se simt.
In plus, sambata trecuta am fost si la Porsche si am incercat un 170 tractiune fata. Repet, am facut toate astea cunoscand detaliile tehnice ale sistemului 4motion etc.

Concluzia este destul de clara: motorul de 140 CP cu tractiune integrala este subdimensionat pentru sasiu in conditiile in care iti doresti un comportament semi-sportiv al masinii. Varianta cu chip-tuning rezolva partial problema, dar masina overall nu se poate compara sub nici o forma ca si performanta in demaraj cu un 170 CP tractiune fata. Motorul de 170 CP are o alta turbina si injectoare piezo, nu suna ca un diesel, nu vibreaza si poate fi tunat mai safe ca cel de 140 CP pana la cca. 200 CP. Mai mult, 140 CP 4 motion chip-uit este puternic limitat de cutia de viteze, raporturile devin mult prea scurte, schimbi in primele 2 trepte aproape imediat si daca ii dai se simte absolut ingrozitor rapiditatea cu care se trece prin trepte.

In ceea ce priveste avantajele sistemului 4motion, care au fost bine punctate anterior, as dori sa completez: le-am simtit doar in plecarile de pe loc cu suprafete umede sau alunecoase. Cum in Bucuresti iernile sunt din ce in ce mai blande si chiar si atunci cu un set bun de cauciucuri montat scapi de orice grija...am ramas la 170 tractiune fata.

Nu mai zic ca masina este mai usoara cu 180 kg, are garda la sol mai joasa (chiar daca nu ceri suspensii sport tot este mai joaca cand nu ai 4 motion instalat) si argumentele pot continua. Stabilitatea in viraje este deci la fel sau chiar mai buna pentru un 170 tractiune fata cu Suspensii sport, cum vreau sa imi iau. ESP-ul face toata treaba. Iar pentru cei ce cred ca 4motion inseamna stabilitate in viraje, va spun ca in momentul in care masina intra in supravirare, de exemplu, la un 4motion, nu se transfera mai multa putere pe puntea spate, ci din contra, intra acelasi ESP care franeaza roata spate de pe interiorul virajului - cf. site-ului oficial VW. Mai mult, masina nu devine un SUV, ramai impotmolit foarte bine si cu 4 roti motrice.

Eu personal vreau ca masina sa fie si ceva mai rapida ca cea pe care o am acum, Renault Megane II 1,6 benzina 115 CP chip-uita la 130. Iar 4motion-ul de 140 CP este ceva mai buna, dar nu cu mult (e mult mai grea etc.).

Numai bine,
AC.

P.S.: Multumesc lui vld pentru sfaturi si ajutor.

Editat de Varu Bob, 06 iunie 2007 - 15:38.


#30
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 04.06.2007
Problema e ca atunci cand vorbiti de cat de sportiva e masina va uitati la greutate per cai putere in loc sa va uitati la greutate per cuplu (cuplu masurat la roti nu la motor). Acceleratia depinde de cuplu nu de caii putere, viteza maxima depinde de caii putere.

#31
alexshelby427

alexshelby427

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.198
  • Înscris: 30.05.2006

View PostHuck_, on Jun 7 2007, 11:17, said:

Problema e ca atunci cand vorbiti de cat de sportiva e masina va uitati la greutate per cai putere in loc sa va uitati la greutate per cuplu (cuplu masurat la roti nu la motor). Acceleratia depinde de cuplu nu de caii putere, viteza maxima depinde de caii putere.

Atunci cum iti explici ca masinile de Formula 1 care nu au cuplu nici cat un 120d accelereaza mai bine ca el de 10 ori ? :) Sau motocicletele care nu au nici atat ?

Pentru ca acceleratia depinde de caii putere si greutate nu de cuplu. De cuplu depind reprizele.

#32
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 04.06.2007
Astea sunt specificatiile si performantele:

2006 Volkswagen Passat 2.0 TDI DPF 4MOTION 138bhp:
http://www.carfolio....d...

2005 Volkswagen Passat 2.0 TDI 138bhp:
http://www.carfolio....d...

2005 Volkswagen Passat 2.0 TDI 168bpp:
http://www.carfolio....d...

2000 Renault Laguna II 1.8 16v 116bhp (a fost mentionata aici):
http://www.carfolio....d...127

BTW diferenta de greutate cu si fara 4motion este de 100 kg.

#33
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 04.06.2007

View PostMembruAnonimelby427, on Jun 7 2007, 04:23, said:

Atunci cum iti explici ca masinile de Formula 1 care nu au cuplu nici cat un 120d accelereaza mai bine ca el de 10 ori ? :) Sau motocicletele care nu au nici atat ?

Pentru ca acceleratia depinde de caii putere si greutate nu de cuplu. De cuplu depind reprizele.

Nu e nici un mister:

1. motoarele de F1 au raportul de compresie cu 50% mai mare decat cele obisnuite pe benzina, cuplul e aprox acelasi cu cel de la 120d: 330Nm
2. masinile de Formula 1 sunt foarte usoare, de 2 ori (si mai bine) mai usoare decat 120d
3. masinile de Formula 1 nu schimba din treapta 1 pana ajung in jur de 170km/h, o masina obisnuita e deja in treapta a 3a la 100km/h cand incearca sa obtina un timp bun; asta inseamna o diferenta foarte mare de cuplu la roti: la 100km/h masina de F1 are un raport cuplu greutate de 5 ori mai bun, iar la 170km/h deja de 10 ori mai bun

#34
Ahile

Ahile

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.651
  • Înscris: 11.07.2004
170 ch.
Pentru ca diferenta de performante e mare fata de 140 ch.
Pentru ca motorul e mai silentios si mai modern.
Pentru ca are un consum mai mic.
Pentru ca e mai misto de condus.
Pentru ca ESP-ul vegheaza oricum.
Pentru ca s-au inventat anvelopele de iarna care te scot cam din orice rahat mult mai bine decit un 4 motion cu anvelope de vara.

Eu n-as sta pe ginduri.
Iar in privinta altor variante: forget it! Passatul e cea mai buna masina in segmentul ei.
E doar parerea mea.

#35
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.530
  • Înscris: 04.06.2007

View PostAhile, on Jun 7 2007, 13:56, said:

170 ch.
Pentru ca diferenta de performante e mare fata de 140 ch.
Pentru ca motorul e mai silentios si mai modern.

Este exact acelasi motor, putin mai turat si cu boost mai mare. Da, unul e SOHC celalalt e DOHC, dar DOHC e complet inutil pt diesel.
Jenant obiceiul asta, in fiecare vin cu o varianta noua, adica acelasi motor la alt hp rating, pe care oricum puteau sa-l scoata din primul an de productie.
Numai sa mai stoarca niste marunti de la amarasteni.

Ia modelul de 140cp si chipeaza-l de nu se vede.
De ce sa platesti bani pe politica asta imputita?

Editat de Huck_, 07 iunie 2007 - 20:41.


#36
Vld90

Vld90

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 96
  • Înscris: 12.11.2005
Huck, problema la cel de 140 CP este ca are altfel etajate vitezele decat cel de 170 (mai scurt=mai prost, cel putin la dieselul asta). Asta inseamna ca in treapta 1 la demaraj, poti inainta doar cativa metri, deci nu poti beneficia din plin de avantajul lansarii cu un 4motion.
In plus 4motion adauga greutate, deci este mai lenta decat varianta de 140CP, FWD.
Ca sa vedem exact ce diferente de performanta exista intre cele doua (hai... trei) versiuni:

Passat 140CP (320Nm) FWD: 0-100 9,8sec   Vit. max: 209km/h      Consum mixt: 6,0l/100km
Passat 140CP 4motion (320Nm): 0-100 10,2sec    Vit. max: 204km/h   Consum mixt: 6,8l/100km
Passat 170CP (350Nm) FWD: 0-100 8,6sec    Vit. max: 223km/h    COnsum mixt: 6,2l/100km

Daca ne gandim la CHIP Tuning performantele evolueaza cam asa:
Passat 140CP 4motion: 0-100km/h: 9,1-9,2sec (170 CP)
Passat 170CP FWD: 0-100km/h: 7,6-7,7sec (200 CP)

Parerea mea e ca diferentele de peformanta sunt evidente, iar 4motion-ul poate fi inlocuit usor cu 4 pneuri adevarate de iarna (in ideea ca 80% din timp, 4motionul nu foloseste la nimic)

Editat de Vld90, 08 iunie 2007 - 10:35.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate