Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Intre Passat 140cp 4motion si Passat 170cp tractiune fata ce ati alege?
Last Updated: Jan 05 2009 11:37, Started by
mircea812
, May 19 2006 12:42
·
0
#37
Posted 08 June 2007 - 19:37
Vld90, on Jun 8 2007, 04:32, said: Huck, problema la cel de 140 CP este ca are altfel etajate vitezele decat cel de 170 (mai scurt=mai prost, cel putin la dieselul asta). Asta inseamna ca in treapta 1 la demaraj, poti inainta doar cativa metri, deci nu poti beneficia din plin de avantajul lansarii cu un 4motion. Nu stiu daca cel de 140cp are sau nu are trepte mai scurte, dar mie imi place prima treapta scurta, sa poti sa-l duci la redline intr-o clipa. Intr-adevar cateodata prima treapta scurta e suparatoare, mai ales cand trebuie sa intorci la stop, dar asta nu e o problema cu un turbodiesel. Pleci din a doua ca are destul cuplu. Vld90 said: In plus 4motion adauga greutate, deci este mai lenta decat varianta de 140CP, FWD. Daca ne gandim la CHIP Tuning performantele evolueaza cam asa: Passat 140CP 4motion: 0-100km/h: 9,1-9,2sec (170 CP) Passat 170CP FWD: 0-100km/h: 7,6-7,7sec (200 CP) E vorba de acelasi motor, ambele variante pot fi aduse la aceeasi putere, in plus Mircea a spus clar ca nu e vitezoman. Cu 170cp si cuplu de turbodiesel nu ajungi niciodata la limita de performanta in traficul din Bucuresti. Vld90 said: Ca sa vedem exact ce diferente de performanta exista intre cele doua (hai... trei) versiuni: Passat 140CP (320Nm) FWD: 0-100 9,8sec Vit. max: 209km/h Consum mixt: 6,0l/100km Passat 140CP 4motion (320Nm): 0-100 10,2sec Vit. max: 204km/h Consum mixt: 6,8l/100km Passat 170CP (350Nm) FWD: 0-100 8,6sec Vit. max: 223km/h COnsum mixt: 6,2l/100km Parerea mea e ca diferentele de peformanta sunt evidente, iar 4motion-ul poate fi inlocuit usor cu 4 pneuri adevarate de iarna (in ideea ca 80% din timp, 4motionul nu foloseste la nimic) As da oricand 1 litru de motorina pentru aderenta superiora. Locuiesc intr-un stat unde jumatate de an sosele sunt ude sau inghetate. Un AWD de calitate face diferenta. Ce numesti tu pneuri de iarna sunt de fapt pneuri de zapada. Intr-adevar cu pneuri de zapada ai tractiune mai buna in zapada inalta, dar cat de des mai avem parte de asa ceva? Astazi avem de a face mult mai des cu apa, noroi, mazga sau polei decat cu zapada inalta si afanata. Pneurile de zapada sunt mai proaste decat cele all-weather pe ploaie, pentru ca predispun la aquaplaning, aceeasi situatie si pe polei. AWD-urile noi fac foarte multe lucruri pe care nici pneurile nici soferii oricat de buni nu le pot face. In primul rand dirijeaza cuplul la roti in functie de conditiile de mers, in asa fel incat sa maximizeze tractiunea. Daca tractiunea se pierde, nu apasa pe frane cum face ESP-ul vechi, ci redistribuie cuplul. Asta ridica foarte mult limita de pierdere a aderentei cand accelerezi sau mergi cu viteza constanta. Daca totusi tractiunea se pierde, se pierde intr-o maniera controlata, neutra, cu toate rotile. Doar la franare pneurile si EBD-ul sunt mai importante. AWD-urile Haldex de astazi sunt foarte bune iar in conditiile din Romania sunt folositoare. Mircea, mergi pe 4motion si poti chipa motorul mai tarziu daca simti nevoia. |
#38
Posted 08 June 2007 - 19:45
Desi nu sunt un mare expert in 4wd (am o alfa 156 cu tractiune fata), am mers cu un Q4 de la Alfa si e incomparabila diferenta intre una cu tractiune integrala si una cu tractiune fata. Asa ca oricare ar fi diferenta de putere sau de consum as alege fara discutii 4wd . Spun asta pentru ca diferenta am simtit-o iarna, pe zapada si ai un control cu totul diferit asupra masinii, comparativ cu una fwd sau rwd .
|
#39
Posted 08 June 2007 - 21:39
Quote E vorba de acelasi motor, ambele variante pot fi aduse la aceeasi putere Quote Este exact acelasi motor, putin mai turat si cu boost mai mare. 2.0 TDI 170 ch este primul motor cu injectoare-pompa (Pompe-Duse) de tip piezoelectric. Aceste injectoare sint dezvoltate in parteneriat cu Siemens si au capacitatea de a realiza mai multe pulverizari per ciclu la presiuni de injectie mai mari (2200 bari). Combustia e mai bine stapinita. Avantajele acesteor injectoare piezo sint: -reducerea zgomotului -reducerea consumului specific -cresterea puterii specifice In plus motorul cistiga 30 ch putere, 30 Nm cuplu, si atinge puterea maxima cu 200 tr/min mai devreme in comparatie cu 140 ch. 2.0 TDI 140 ch are injectoarele-pompa comandate prin solenoid. E de un tip un pic mai vechi. In practica, 170 ch iti ofera performante mult mai bune pentru un consum mai mic decit 140 ch 4motion si un diesel mai putin zgomotos. In privinta ajungerii la limita puterii in Bucuresti cu orica din motoarele astea...it's crazy. Pentru Bucuresti, Matizul e rege. Asta nu inseamna ca trebuie sa mergem toti cu micul gigant. Edited by Ahile, 08 June 2007 - 21:41. |
#40
Posted 09 June 2007 - 13:05
Huck_, on Jun 7 2007, 11:17, said: Problema e ca atunci cand vorbiti de cat de sportiva e masina va uitati la greutate per cai putere in loc sa va uitati la greutate per cuplu (cuplu masurat la roti nu la motor). Acceleratia depinde de cuplu nu de caii putere, viteza maxima depinde de caii putere. Corect, ai perfecta dreptate! Dar chiar si asa varianta 140 4 motion, chiar si chipuita, lasa de dorit. AC. |
#41
Posted 27 March 2008 - 19:25
Cand spui ca un VW Passat cu motor 2.0 TDI chipuit si 4 motion lasa de dorit la capitolul performante ar trebui sa specifici clar ca asta e parerea ta. Foarte multi oameni merg cu Astra de 75 cp si zic ca au avion. Pana una alta, sa spui ca o masina de 30 de mii de euro lasa de dorit inseamna ca beneficiezi de o doza de snobism sau faci parte dintr-un clan ezoteric. Scuze daca am suparat pe cineva.......parerea mea
|
#42
Posted 28 March 2008 - 08:41
Eu am facut alegerea si sunt f incantat de ea. Am ales 4 motion cuchip skn la 185 cp. Masina merge ca si cea de 170 cp cu dsg, fara chip. Diferenta e ca amea merge oricand asa. Si in plus fata de asta, treptele sun etajate exact la fel. Exact la fel le are si octavia2 si passatul 140cp cu tractiune fata. La 4 motion e doar impresia ca treapte e mai scurta. Daca pleci cu ea in 3-4000 ture, masina ajunge imediat la viteza aferenta acestor ture si trebuie sa shimbi repede. La tractiune fata, intai patineaza apoi prinde viteza si apoi schimbi. Din cauza asta pare a1-a mai lunga.
|
#43
Posted 28 March 2008 - 11:52
eu am BMW,masina cu tractiune spate,pe timp de iarna cu anvelope de iarna si jante tabla nu am avut probleme nici dupa revelion -la prima ninsoare,nici la cea din februarie,la cea din februarie am plecat la munte in moeciu (tot drumul a nins,am intrat si pe strazi secundare si nu am avut probleme)ma indoiesc ca o masina cu tractiune fata echipata corespunzator ar avea
cel mai ieftin Passat tdi 4x4 e 25k euro ddp daca tot vrei un 4x4 renunta la passat si orienteaza-te spre un SUV,mai pui 2000 euro si deja ai MItsu Outlander 2.0tdi 140cp (ca sa nu mai zic ca performantele on-road sunt apropiate,consumul identic cu passat-ul,insa in regim off-road e dif mare) passat-ul 4x4 nu merita+ca sunt destule guri rele care zic ca passat B6 este cea mai proasta masina scoasa de vw Edited by ionutMembruAnonimut, 28 March 2008 - 11:53. |
#44
Posted 17 April 2008 - 23:06
#45
Posted 02 January 2009 - 15:49
... nu stiu cum sta treaba practic , dar sa presupunem :
Sunt la semafor la "carfur" (in constanta ... pentru cine stie) , drumul mai are si praf,pietris ... putin da tot are ...! Cum ala cu 170HP tractiune fata pleaca mai repede ca mine cu 140HP 4x4 ? El nu pleaca de la turatie mai mica ? Sa obtina aderenta perfecta ? Iar eu plec la turatie mai mare pentru ca am 4x4 si nu derapez .... Vorbesc de o cursa de 200-300 M intre doi soferi cu experietna , si de modelul B5 2003 ... asta B6 sare bugetul cu mult ... Nu imi vine sa cred ca 4x4 pleaca mai greu ca 4x2 ... Va rog sa ma contraziceti ... nu le am . Edited by aWp_viTal, 02 January 2009 - 15:51. |
#46
Posted 02 January 2009 - 15:55
Pai tu la 4x4 ai putere mai mica fata de ala cu tractiune pe fata si 170 de cai, 30 de cai chiar se simt ca diferenta oricat ar fi el de 4motion:)
|
|
#47
Posted 02 January 2009 - 16:23
Nicu90, on Jan 2 2009, 15:55, said: Pai tu la 4x4 ai putere mai mica fata de ala cu tractiune pe fata si 170 de cai, 30 de cai chiar se simt ca diferenta oricat ar fi el de 4motion:) Aha , cred ca tu sti mult mai bine ca mine ... dar ma gandesc ca totusi sunt 30 CP , iar spatele sta si asteapta ... pe cand la 4x4 pleci la turatie mare si ai doar o tenta de derapare , la 4x2 .. daca pleci de la turatii mari pierzi timp , ca derapeaza .... |
#48
Posted 02 January 2009 - 16:31
Eu as merge pe 4x4.
Nu mai cumparati masini ca sa le forjati Folositi-le pentru deplasare si atat. Daca aveti ceva de demonstat, mergeti la curse. Altfel, fortand o masina stock la semafor nu sunteti decat penibili. Edited by C.F.S., 02 January 2009 - 16:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users