Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
G31 520d MHEV
#55
Posted 12 February 2024 - 21:07
Am descoperit ca am intr-o zona la motor nisip si noroi de la roata.
Se pare ca imi lipseste un capacel in zona aia si mizeria de la roata este aruncata la motor. Am incercat sa identific codul piesei, dar n-am reusit. Am dat si un mesaj catre dealerul de unde am luat masina sa-mi dea codul piesei; mi-au zis ca verifica si revin, doar ca n-au revenit. In poza 4 banuiesc ca e cum ar trebui sa fie (e rezultatul unei cautari pe net). Am descoperit si subwooferele. Sunt doua si sunt sub ambele scaune din fata. Am descoperit ca nu am incarcare wireless la masina. Puteam sa jur ca am. La cate masini am verificat in utlima luna, probabil am ramas in cap cu specificatiile alteia Attached FilesEdited by igor06, 12 February 2024 - 21:07. |
#56
Posted 14 February 2024 - 22:04
BMW Artizan mi-au raspuns ca nu au identificat nici o piesa care sa fie lipsa in zona aceea.
Am trecut si pe la bForce sa identificam piesa lipsa. Am intrat la receptie, i-am povestiti tipului de acolo si parea sa stie exact despre ce e vorba. Mi-a zis ca trebuie sa vada masina si ca sunt modele care au venit fix asa. A venit la masina impreuna cu un mecanic si mi-au zis ca modelul meu asa vine... cu gaura de la roata la motor (wtf BMW?!) M-am uitat si pe statisticile decalatorie: - in 870 km masina a parcurs 65 km facand coasting si aproape 4 ore jumate a avut motorul oprit - 6.3 consum cu viteza medie de 35 km/h (cei drept aici intra si drumul Bistrita - Bucuresti) - am mers cu ea numai pe modul Comfort Am alimentat astazi si am observa ca am consum 8.5 in traficul de Bucuresti de la pranz. Chiar sunt curios cat consuma in traficul de Bucuresti cu rutina mea de deplasare. Pana vineri (inclusiv) nu ies din Bucuresti asa ca o sa aflu (cu Civicul aveam 12.5). Attached FilesEdited by igor06, 14 February 2024 - 22:06. |
#57
Posted 14 February 2024 - 22:25
Taie si tu o sticla de sampon cu foarfeca, fa un scut de plastic pe forma gaurii, fixeaz-o pe pozitie cu niste zip ties, superglue, banda adeziva de aluminiu, etc.
In ziua de azi nu e complicat deloc sa gresesti deloc, inclusiv la case mari, cand trendul mondial e sa faci cate 10 masini pe aceeasi platforma. Edited by murdar, 14 February 2024 - 22:27. |
#58
Posted 20 February 2024 - 19:44
Mi-au venit jantele.
Pana la urma am luat tot pe 17. Cautasem modelul pe 18 pe care il vazusem la BMW-ul din Constanta, dar toti cei pe care i-am contactat (olx) aveau doar o singura dimensiune (cele de pe fata). Dupa ce am realizat ca nu am sanse sa gasesc ce vreau, am inceput cautarea pe ejante.ro Am cautat ca jantele sa fie fix cu specificatiile celor OEM. Problema cea mai mare a fost sa gasesc jante in doua dimensiuni (fata/spate), iar cele cateva care mai ramaneau dupa aplicarea tuturor filtrelor, nu-mi placeau (iar ce-mi placea erau cam scumpe ). Asa ca am revenit la jante pe 17 pe o singura dimensiune. Am dat comanda si de cauciucuri. Nu am gasit Michelin Pilot Sport runflat pe aceasta dimensiune (225 55 17), asa ca am ales Continental Premium Contact 6 runflat. Urmeaza sa vina saptamana viitoare Intre timp am decscoperit si modul Eco Pro. Am constatat ca masina merge mult mai mult cu motorul oprit. In mers, aproape ca nu-mi dau seama daca e motorul e pornit/oprit. Consumul in oras s-a stabilizat undeva la 8.7 Am mai comandat un wireless charger de pe AliExpress care vine in aceesi locatie ca si cel OEM. Inca sunt la stadiul la care zambesc de fiecare data cand ma urc in ea Attached FilesEdited by igor06, 20 February 2024 - 19:45. |
#59
Posted 11 March 2024 - 08:24
FlorinMihai, on 08 februarie 2024 - 12:46, said:
Cei de la Dormag sunt servis autorizat BMW, unde poti face reviziile si in perioada de garantie. Iti trec toate operatiunile in istoric (doar sa te asiguri ca le transmiti asta inainte sa pleci de la ei, ca sa nu uite cumva). |
#60
Posted 11 March 2024 - 08:55
igor06, pe 12 februarie 2024 - 21:07, a scris:
Am descoperit ca am intr-o zona la motor nisip si noroi de la roata. Se pare ca imi lipseste un capacel in zona aia si mizeria de la roata este aruncata la motor. Am incercat sa identific codul piesei, dar n-am reusit. Am dat si un mesaj catre dealerul de unde am luat masina sa-mi dea codul piesei; mi-au zis ca verifica si revin, doar ca n-au revenit. In poza 4 banuiesc ca e cum ar trebui sa fie (e rezultatul unei cautari pe net). https://www.realoem....&diagId=51_4686 |
#62
Posted 11 March 2024 - 17:10
Am facut cam 2500 de km cu masina (acum are undeva la 67500 km).
Sunt in continuare incantat de ea. Cam 20% din km ii parcuge in coasting. BadBoyBlue, on 11 martie 2024 - 08:55, said:
Am cumparat deja 2 capace de acolo (12mm si 15mm) si nu se potrivesc. Am un amic care astazi a dat avansul la Bavaria pentru ceva similar (acelasi an, aceeasi culoare, dar sedan 530e) si are fix acelasi caz (gaura la roata catre motor). Cei de la Bavaria i-au zis ca e gaura pentru a putea scoate suportul de acolo; desi n-am inteles de ce ai scoate vreodata suportul pentru acel vas din acel loc Greu de crezut ca gasesc capac care sa se potriveasca fix acolo (poza 1). Am la tara niste banda pentru acoperisuri si jgeaburi si o sa pun banda pe afara (pe partea cu roata); poate si pe interior daca reusesc sa tai perfect pe acea zona.. Daca rezista pe acoperisuri, ar trebui sa fie ok si la roata. Astazi am trecut la cauciucurile de vara: Continental Premium Contact 6 runflat. La recomandarea unui prieten, senzorii de presiune i-am comandat de pe Aliexpress folosind codul OEM. Sunt senzori din China made in UK (poza 4) Pe ei scrie "Made in UK", desi sunt comandati din China si veniti din China. S-au conectat instant la masina. M-au costat vreo 200 RON toti 4. In weekend am mutat camera de bord de pe Civic si am tras cablul prin ornamentul stalpului de la pasager. In momentul de fata, firul se vede doar cand pleaca de sub oglina, catre plafon. In rest, este ascuns complet. A fost nevoie sa iau un prelungitor USB pentru ca alimentarea am facut-o in priza din spatele cotierei (la pasagerii din spate). Am tot laudat-o pana acum (si in continuare am numai cuvinte de lauda despre masina), asa ca am zis sa punctez si unele mici minusuri/lucruri care as fi vrut sa fie altfel: 1. Avertizarea de franarea automata nu prea imi da siguranta. Nu stiu cand intervine sau in ce conditii se declanseaza si in afara de un mare semn rosu care apare pe bord si pe HUD, nu am auzit vreo notificare sonora. Am setat-o pe devreme (cea mai restrictiva), dar eu si masina avem o interpretare complet diferita in legatura cu ce insemna "devreme" Am constata ca daca am piciorul pe frana, nu declanseaza, indiferent daca ma duc mai tare spre cel din fata. Sunt obisnuit cu sistemul de pe Civic unde declanseaza o pictograma vizuala (in caz ca pericolul e mic), pictograma vizuala + sunet (in caz ca pericolul e mai mare) si pictograma vizuala + sunet + frana (in caz de pericol iminent). Primeam mult mai multe alerte pe Civic, dar cand apareau stiam sigur ca trebuie sa apas frana. Exemplu: ai masina in fata si aveti cedeaza amandoi, intorci privirea spre stanga sa vezi ce vine si cel din fata franeaza brusc. La Civic intra direct alerta sonora si ma duceam cu piciorul in frana inainte sa apuce ea sa franeze. 2. Usa de la torpedou nu "cade" cand atingi manerul de deschidere. Trebuie sa tragi putin de ea ca sa "cada". 3. Inchiderea cotierei (jumatatea de pe partea pasagerului) opune ceva rezistena la inchidere. 4. Orice conectare la un alt dispozitiv WiFi in masina, devine un chin. Android Auto se conecteaza wireless la masina si suprascrie orice alta conexiune. Am deconectat masina din telefon ca sa ma pot conecta wireless la camera de bord, dar dupa 4-5 secunde masina deconecta camera si ii prelua sesiunea pe telefon, pornind Android Auto Dupa multe incercari, am debifat in telefon sa nu se mai conecteze automat la reteaua wifi din masina, dar la fiecare 10 secunde imi zicea ca Android Auto este gata (vreti sa-l folositi? ) si aparea un pop-up pe telefon si trebuia sa dau de fiecare data NU. N-am vazut sa existe buton sa opresc tableta. Ma gandesc ca daca as fi oprit-o n-ar mai fi incercat sa-mi porneasca de fiecare data Android Auto. Asa ca intr-un final am reusit sa scot clipul dorit si l-am atasat mai jos. E vorba de un clip cu functionarea farurilor adaptive (pe acestea nu le trec la punct negativ ) Nu stiu daca suprinde in totalitate functionarea farurilor adaptive pentru ca imi pierdusem rabdarea cu conectarea camerei si selectare NU la fiecare 10 seunde pe telefon si n-am mai stat sa caut altul. Drumul este drept si traficul este cam acelasi pe tot parcursul clipului, asa ca farurile "decupeaza" in jurul masinii din fata si dezactiveaza faza lunga pe lateral doar cand detecteaza masina pe contrasens. https://youtu.be/SRz...VwyeCqF5EIk9tf6 Am cumparat si un incarcator wireless, dar se incinge telefonul destul de tare la functionare prleungita si se opreste incarcarea, asa ca il folosesc doar sa incarc cheia. De asemenea are o functionare destul de ciudata: sunt cazuri in care incarca telefoanele intermitent (incarca 5 secunde, opreste incarcarea 5 secunde) si dupa mai multe cicluri de acest fel, se blocheaza si trebuie sa-l scot din priza si sa-l conectez din nou. Dupa ce ii tai alimentarea si il realimentez, functioneaza ok. L-am luat de pe Aliexpress. Am discutat cu vanzatorul si i-am trimis cateva clipuri si mi-a zis ca imi trimite altul. Sper sa se tina de cuvant. Daca nu, o sa-l folosesc doar sa incarc cheia. Attached FilesEdited by igor06, 11 March 2024 - 17:18. |
#63
Posted 11 March 2024 - 19:51
E normal si bine sa nu franeze automat cand ai piciorul pe frana. Nu ti-a spus nimeni ca se aude prost cand vorbesti la telefon cu acesta din urma conectat la sistemul masinii?
|
#64
Posted 11 March 2024 - 21:32
In legatura cu punctul 1 de mai sus, sistemele Civic-ului erau mult prea “sensibile” si dadeau alerte de multe ori inutil. Mi-a devenit clara treaba asta dupa cateva luni cu Mazda care in multe situatii in care Civicul tipa (sau chiar frana) tace malc dar daca chiar esti pe cale sa o comiti intervine.
Alt exemplu, daca sunt prea aproape de masina din fata in loc sa tipe la mine si sa-mi puna frana cum se intampla la Civic imi dezactiveaza complet pedala de acceleratie. La fel ca in cazul mentionat de tine, daca am piciorul pe frana nu intervine decat daca totusi nu franez suficient si urmeaza sa fac accident (am patit o data sa franez insuficient si mi-a franat direct masina cand eram mult mai aproape de masina din fata decat m-as fi apropiat eu ca sa testez sistemul. Alta diferenta in bine observata a fost ca alerta de unghi mort (vizuala si auditiva) este dezactivata cand eu depasesc / devansez o masina fiind prezenta doar cand o alta masina ma depaste / devanseazs pe mine - asadar nu piuie cand semnalizez revenirea pe banda asa cum o facea Civic-ul. Eu am ajuns la concluzia ca implementarea de pe Civic era considerabil mai restrictiva decat ar fi trebuit, fara avantaje reale in practica. Sunt curios la ce concluzie o sa ajungi dupa cateva luni de utilizare a BMW-ului. Edited by closchkutza, 11 March 2024 - 21:38. |
|
#65
Posted 11 March 2024 - 21:46
Cumulus, on 11 martie 2024 - 19:51, said:
E normal si bine sa nu franeze automat cand ai piciorul pe frana. Nu ti-a spus nimeni ca se aude prost cand vorbesti la telefon cu acesta din urma conectat la sistemul masinii? Cu prima ocazie o sa intreb daca ma aude bine. closchkutza, on 11 martie 2024 - 21:32, said:
In legatura cu punctul 1 de mai sus, sistemele Civic-ului erau mult prea “sensibile” si dadeau alerte de multe ori inutil. Mi-a devenit clara treaba asta dupa cateva luni cu Mazda care in multe situatii in care Civicul tipa (sau chiar frana) tace malc dar daca chiar esti pe cale sa o comiti intervine. Alt exemplu, daca sunt prea aproape de masina din fata in loc sa tipe la mine si sa-mi puna frana cum se intampla la Civic imi dezactiveaza complet pedala de acceleratie. La fel ca in cazul mentionat de tine, daca am piciorul pe frana nu intervine decat daca totusi nu franez suficient si urmeaza sa fac accident (am patit o data sa franez insuficient si mi-a franat direct masina cand eram mult mai aproape de masina din fata decat m-as fi apropiat eu ca sa testez sistemul. Alta diferenta in bine observata a fost ca alerta de unghi mort (vizuala si auditiva) este dezactivata cand eu depasesc / devansez o masina fiind prezenta doar cand o alta masina ma depaste / devanseazs pe mine - asadar nu piuie cand semnalizez revenirea pe banda asa cum o facea Civic-ul. Eu am ajuns la concluzia ca implementarea de pe Civic era considerabil mai restrictiva decat ar fi trebuit, fara avantaje reale in practica. Sunt curios la ce concluzie o sa ajungi dupa cateva luni de utilizare a BMW-ului. Venind de pe acel sistem, am impresia ca actualul nu functioneaza. |
#67
Posted 25 March 2024 - 18:49
Aproape 68 000 km
Masina nu ma lasa sa intru in curte la tara Intrarea este in panta (coborare din strada dupa care urcare). In momentul in care ajung in punctul cel mai de jos, se inrosesc toti senzorii de pe spate si franeaza automat pentru ca detecteaza ca ma lovesc de obstacol si nu ma lasa sa continui in spate. Ca sa pot sa intru trebui sa intru usor intr-o parte. Dupa vreo 4-5 incercari, am reusit sambata sa intru Am incercat sa vad daca am optiune de dezactivare, dar n-am gasit. Am descoperit ca daca mut reglajul oglinzilor pe partea soferului, oglinda de la pasager se lasa in jos cand pun cutia in R. Foarte utila functia cand parchez lateral langa bordura. In orice alta situatie dezactivez functia asta (mut reglajul oglinzilor pe oglinda de la pasager) pentru ca simt ca ma incurca. Cand pun masina in R am observat ca am si o bifa (asistent parcare sau ceva de genul) care e debifata by default. Cand pun bifa, am vazut ca scoate un sunet daca detecteaza loc de parcare. Nu stiu daca si parcheaza singura, desi in specificatii am optiunea "05DN Parking assistance system Plus". Pe Youtube vad ca ar merge. O sa incerc intr-o parcare mai goala sa vad ce iese. M-am plimbat cu un 530e xdrive al unui prieten. Foarte interesanta plecarea electrica. Am baga-o in D si m-am oprit ca nu am simtit motorul Efectiv nici nu simteam cand trecea de pe electric pe termic. Cam dupa 2500-3000 rpm auzeam si motorul. Se simte mai vioaie decat 520d. Avea pe bord consum undeva la 12, dar umblase mai mult prin oras cu ea si o si "abuzase" unde a avut ocazia. Sunt curios cat merge cu ea pe electric in Bucuresti. Avea jante pe 19 si spre suprinderea mea, n-am simtit vreo diferenta destul de mare intre ale mele pe 17 si ale lui pe 19 (ma refer strict din punct de vedere al confortului). Dupa ce a condus-o pe a mea, mi-a zis ca a lui se simte mai rigida. Am adaugat si doua poze cu consumul pe aproxiamtiv acelasi traseu. Am plecat din aceeasi localitate si am ajuns in Bucuresti la destinatii diferite, la ore diferite. Eu am mers putin mai tare, el ceva mai usor. Attached FilesEdited by igor06, 25 March 2024 - 18:51. |
#68
Posted 25 March 2024 - 20:30
Grand arena top!
Diferă sistemul de faruri, care e mai performant? La el sau la tine? A mers pe chileanu el, 3.3% e mult prea puțin pt un bemve... |
#69
Posted 25 March 2024 - 21:03
Da, Grand Arena
El are farurile de baza, eu le am pe cele adaptive (cu faza lunga adaptiva) Are 3,3 pe benzina + 4,4kw pe electric. Edited by igor06, 25 March 2024 - 21:03. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users