Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum v-a apucat dragostea pentru p...

Intrebare hdmi laptop lenovo

Fezabilitate - Adaugare microinve...

inmatriculare autoturism reprezen...
 2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10

Concediu Canada - Gestiunea banil...
 Folii faruri - plastic sau sticla...

Alternative, reducere costuri, pa...

SUMMER HITS!

Conducta pluviala sparta la bloc....
 Medii admitere 2023 UPB - Faculta...

Cum pot crea o iluzie de tipul Fa...

Cand crezi ca le-ai vazut pe toat...

Damsel (2024)
 

Be like water

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#37
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w10.jpg   173.46K   3 downloads

Saptamana zece a fost de nota... 8

Incep sa acumulez volum pe tractiuni supinate, astea o sa fie meniul princial pentru biceps. O sa incep sa fac teste si pentru tractiunile pronate, ca sa vad daca am nevoie de excentrice, benzi elastice tot nu am.
La flotari, continui sa fac uneven, urmate de 2 seturi de close/diamond declined, ca sa mut un pic zona spre piept superior si umeri.
La picioare m-am mutat pe pistol squats asistate si vreau sa bag si o zi de pauza intre ele, asa ca am inceput sa cochetez si cu putin cardio (in principiu sarit coarda, ma rog, mai mult sa invat sa sar, decat cardio, dar ajung eu acolo). Recordul este de 33 sarituri, dar 95% din cazuri nu ajung la 10 sarituri.

Ziua cu rosu este pentru ca am donat sange in ziua precedenta.
Consecventa a cam lipsit din ultimele coloane, dar moralul este bun.

Si la statistici as fi putut termina mai bine dar nu e rau nici asa, mai ales ca sambata am scapat niste bauturi spirtoase pe interior, si am avut doar mic dejun + o masa seara.

Vedem ce se mai intampla.

Tineti-va de treaba.

#38
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w11.jpg   174.23K   6 downloads

Saptamana de... concediu (2)
Slaba la volum, buna la statistici.
Am vizitat Roma, epic oras, cred ca e top 1 pentru mine. Am cascat ochii in stanga si in dreapta, am mers ca soldatii si am avut ce vedea.
Am plecat cu gandul ca o sa ma intorc cu procentaj mai mare pe grasime, dar dupa ce am vazut cum a decurs prima zi, mi-am schimbat asteptarile.
Eram convins ca vin cu mai putina grasime dar si o scadere masiva pe masa musculara, avand in vedere ca am bagat pizza si paste la greu, dar si metabolismul crescut pe toata durata zilei.
Am evitat alcolul, am reusit sa infulec si cateva mese cu pui si ton, iar acum acasa mi-a placut trendul de pe cantar.

Asadar, moral crescut pentru noua saptamana.
Se pare ca mie imi prieste mai bine in concediu decat rutina :))

Spor la tras si impins.

#39
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w12.jpg   204.21K   4 downloads

Saptamana schimbarilor + post de 36h

Am mai introdus o varianta de scapulare si am crescut la 2 seturi pe varianta.
Cele 4 variante sunt impartite pe cele 2 axe si cele 2 tipuri de exercitii tras si impins
impins orizontal - din flotare sau plank
impins vertical - la paralele ca la dips
tras orizontal - din pozitia orizontala de row
tras vertical - din atarnat

Mi se pare mai bine ca am schimbat 6x picioare in 3x picioare si 3x cardio (coarda, la care deja am facut un nou record, 54 de sarituri, fata de ultimul record de 33)
Flotarile le-am mutat pe declined, cu picioarele pe undeva pe la nivelul abdomenului.
Si incep sa lucrez un pic si la tucked planche/lever, e impresionant cat de greu este pentru mine chiar si prima variatie.

Cochetez si cu ideea de a luat un kettlebell.

Pace.

#40
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w13.jpg   222.84K   4 downloads

Saptamana 13 si final de luna.

Mi-am batut recordul de 2 ori la coarda, bine nu e nici greu sa o fac, avand in vedere ca inca invat sa sar.
Dupa cel de 54 de saptamana trecute am reusit 63 si apoi 67 sarituri.
Pornesc timer-ul la telefon si primele 30 secunde sunt de sarit, daca ma incurc dupa ce trec de 30 secunde, restul timpului pana se face minut fix, e odihna.
Sar asa vreo 10 minute, si scopul ar fi sa pot sa sar macar 30s legat fara sa ma impiedic, apoi tintesc spre un minut, si sa nu mai numar sariturile ci doar sa cronometrez.

Usor usor am inceput sa lucrez si la handstand, la perete evident, incep sa devin confortabil in pozitia inversa.
Mi-am luat si inele de gimnastica, si nu au nici o treaba cu cu exercitiile la bara fixa :) dips la paralele faceam 15 intr-un set, la inele d'abea am reusit unul, apoi 3, o sa mai dureze sa ma invat cu ele, si sa le stabilizez.

Am inceput sa ma documentez si de o vesta cu greutati.

Iar la alimentatie... mi-am luat si primul butoias de whey, de la decathlon (optimum nutrition, gold standard 100% whey - capsuni).
Nu pot sa zic ca sunt super incantat de el, nici nu am cu ce sa il compar, vreau sa vad daca observ vreo diferenta.

Spor in tot ce faceti.

#41
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w14.jpg   88.5K   6 downloads

Saptamana 14, prima cand nu am mai scazut sub 60kg masa musculara.
Si prima cand nu am fost nici o zi in parc.
M-a dereglat schimbarea de ora si nu am reusit sa ma mai trezesc de dimineata, am preferat sa raman si sa le fac acasa, pot face tot ce fac si in parc, mai putin saritul corzii, dar am inlocuit cu mountain climbers EMOM (30s + 30s pauza, dupa 10 minute, am regretat un pic ca nu am inceput mai lejer :) gen 15s cu 45s de pauza)

#42
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w15-16.jpg   91.95K   8 downloads

Saptamana 15-16.

Tot nu am reusit sa ma mobilizez sa ies in parc, desi am avut si zile cand m-am trezit la 6 jumate, am continuat sa fac acasa.
Ultima perioada este ceva mai relaxanta, desi am experimentat niste flotari si tractiuni cu incarcare (am bagat sticle in ghiozdan, 6L) si imi place ideea, dar nu prea imi place forma, cu sticle in ghiozdan.
Tot nu am reusit sa ma decid la o vesta.
Intr-adevar, aici ar ajuta mersul la sala, pentru ca as putea lua un brau cu carlig si sa agat discuri de el (merge pentru dips si tractiuni)

Ramaneti in miscare.

#43
pele

pele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 697
  • Înscris: 16.03.2006
Nu prea inteleg ce reprezinta tabelul.

#44
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017

View Postpele, on 24 aprilie 2024 - 17:44, said:

Nu prea inteleg ce reprezinta tabelul.
Este 'jurnalul', nu am mai pus tot tabelul (coloanele din dreapta, cu exercitiile sets x reps) pentru ca in aprilie vad ca sunt mai relaxat un pic, facand de acasa.
Cand completez o saptamana, colapsez randurile aferente, de asta se vad doar rezultatele pe saptamani, iar cand o sa fie prea multe date, am sa colapsez si saptamanile, sa ramane doar rezultatele pe luna intreaga.
Ca scop principal am sa fiu functional si energic, ceea ce sa zicem ca imi iese.
Ca scop secundar (side quest) vreau sa fac si niste transformari la nivel de grasime si masa musculara, de asta apar in poza cele 2 coloane.
Inca mai am de lucrat la 'dieta', scopul ar fi sa imi formez un meniu, oarecum variat, de care sa nu ma plictises, si care sa aduca si rezultate.
Pana acum nu am reusit, dar cred ca am o nutritie mult mai buna decat am avut in, sa zicem, ultimii 10 ani.

Edited by robert23mg, 25 April 2024 - 15:06.


#45
pele

pele

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 697
  • Înscris: 16.03.2006
De unde iei cifrele legate de masa musculara?
Ai cantar?daca da,nu Este exact.
Mai bine ai Pune cifrele de la exercitii,set-uri,repetari,etc.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate