Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aer conditionat 9000 ...

Cum v-ati apucat de editare foto?

Problema unezeala grinda de lemn ...

Intrebare hdmi laptop lenovo
 Fezabilitate - Adaugare microinve...

Hard disk extern SSD, A92

Parere cartier Uverturii/Virtutii...

inmatriculare autoturism reprezen...
 2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10

Concediu Canada - Gestiunea banil...
 Folii faruri - plastic sau sticla...

Alternative, reducere costuri, pa...

SUMMER HITS!

Conducta pluviala sparta la bloc....
 

Be like water

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,323
  • Înscris: 09.01.2007

 robert23mg, on 01 februarie 2024 - 14:05, said:

Mersi, am gasit in parc un loc cu zona de calistenics amenajata, nu fac exercitii de izolare, si nici nu am in plan.


Merge un TRX, vezi varianta ieftina la Decathlon, ceva cu 'suspensie, chingi'.
Pt  TRX poti merge la niste clase sa inveti exercitiile.

#20
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
@habanero Prefer sa fac de capul meu, si programul si alimentatia, sunt genul de om care invata cel mai bine facand, din experienta.
Evident ca mergand la o sala ai anumite avantaje chiar si fara antrenor, doar faptul ca este atat de usor sa controlezi greutatile pentru a te incarca progresiv este un mare avantaj, cu un antrenor si un nutritionist, este clar o diferenta de la cer la pamant.
Ca principiu prefer drumul mai lung in locul unei scurtaturi.
Sper pana prin toamna sa am o intelgere destul de buna a propriului corp, si cum reactioneaza la alimentatie si antrenament, am in plan spre sfarsitului anului sa experimentez si cu un supliment, gen whey protein, mai mult de curiozitate.

@maccip Se pune peste tot, dar burta este depozitul principal pentru stocare grasimi. Eu incerc sa previn burta. Vedem daca o sa imi iasa.

#21
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017

 overseas, on 01 februarie 2024 - 17:01, said:

Merge un TRX, vezi varianta ieftina la Decathlon, ceva cu 'suspensie, chingi'.
Pt  TRX poti merge la niste clase sa inveti exercitiile.
Mersi, momentan am 2 inele in parc, atasate de bara cu lanturi, si le folosesc cu succes pentru rows, deci nu le mai car dupa mine.
Dar un alt obiectiv este sa fac si variatii ale exercitiilor pe care le fac, sau sa le transform in dinamice. Momentan ma axez pe baze.

#22
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 11.07.2023
Daca deja ai cunostinte care te pot ajuta in atingerea obiectivelor tale, este foarte bine. Internetul iti ofera aproape tot ce ai nevoie pentru fiecare caz. Doar sa stii dupa ce sa te uiti. Diferenta o face antrenorul, care ar trebui sa stie ce exercitii sunt recomandate in fiecare caz in parte. Si despre acestea se pot gasi informatii pe internet, dar daca nu stii ce trebuie sa cauti, nu le poti gasi. Vei gasi generalitati. De exemplu elemente de biomecanica, sau cum te pot ajuta detalii cum ar fi muschii agonisti sau antagonisti, nu intalnesti pe toate drumurile.
  Daca momentan vrei sa apelezi la calisthenics, poate fi un inceput bun. Si eu am vrut o perioada sa ma antrenez doar cu greutatea corpului, dar nu prea gaseam tot ce aveam nevoie in acelasi loc. In curte am un batator de covoare vechi, dar este cam gros si imi aluneca mainile dupa cateva repetari. A trebuit sa ies din casa in apropiere unde am gasit un batator mai subtire, dar care este prea jos. Intr-un parculet din apropiere existau 3 bare separate pe inaltimi diferite la care puteam face tractiuni, dar desi parcul era recent amenajat, a fost reamenajat si au scos barele, in schimb au bagat paralele pentru dips. Vazand acestea am ales sa ma duc la sala si am terminat balciul. Acolo le am pe toate.

#23
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,323
  • Înscris: 09.01.2007
In curand, apa va dori sa fie ca noi.

#24
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w5.png   31.13K   8 downloads
O saptamana frumoasa, moral ridicat, negativele par sa fi dat roade, iar acum pot sa fac chin ups intr-o forma care imi pare corecta.
Saptamana asta si cel mai probabil urmatoarea, am sa fac cate una la fiecare minut pentru 4 minute (luni), 6 minute (miercuri) si 10 minute (sambata).
Ultima de miercuri si ultimele 2 de sambata au fost cam chinuite, dar in general, plec din deadhang, fara nici un fel de balans si urc pana am bara la piept.

Pentru zilele de push, unde stau mai bine, m-am gandit sa schimb un pic metoda, si in loc sa fac seturi, fac o jumatate de piramida.
Pentru 1-2-3-4 repetitii iau 30s pauza, apoi 60s, inainte de varf, 90s.
Ma gandesc sa mentin asta si saptamana viitoare, apoi sa adaug si partea descendenta a piramidei (1->2->3->x->3->2->1)

Pe partea de alimentatie inca nu se clarifica mare lucru, am lasat-o mai moale cu familia nucilor si cascaval, si am in plan sa adaug orez mai des, cartofi oricum nu prea mai mancam asa des de vreun an.

#25
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w6.jpg   130.82K   8 downloads
Statistic:
Picaj total pe masa musculara dupa ce luni si miercuri am iesit seara cu colegii/prietenii, am ratat si intervalul de somn 9:30 - 10:30, somn ciudat.
Am revenit pe final de saptamana cand am reintrat in ritm.
Nu stiu ce fac cu row-urile, primul set ma simt ca un fulg, iar la ultimul parca sunt facut din plumb, parca nu pot sa le deznod inca.

Mental:
Moral scazut pana vineri, mi-am mai revenit pe final de saptamana.
Multe zile cu trezire mai tarzie, am ajuns in parc in jur de 7 sau dupa 7.
Am vrut sa bag mai serios la stretching, mi-am adaugat si o coloana noua, dar inca mai am de lucrat pana imi formez obiceiul.

Ambiental:
Vremea a inceput sa se imbuneze, au trecut zilele cand imi inghetau mainile pe bare, si a inceput sa vina si lume mai multa.

Alimentar:
Mic dejun, standardul de 2 oua + somon/sunca piept pui 50g + emmantaler 50g + migdale/nuci + rosii/ardei/ridichii + banana
Intre mic dejun si pranz am introdus un iaurt proteic (Milbona) de la Lidl, zice ca are 200g si 10g proteina/100g, cred ca il mai pastrez o perioada.

Mergem inainte.

Edited by robert23mg, 12 February 2024 - 09:41.


#26
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
In fiecare luna pe 15 incerc sa tin un post de 36h.
Am aflat ieri ca are si un nume, se cheama The Monk Fast, si cica unii l-ar face saptamanal.
Momentan eu ma multumesc si cu frecventa lunara.

Cifrele pe februarie, ultima masa pe 14 seara.
Cantar pe 15 dimineata inainte de antrenament, pe 15 doar apa si a 2 a cantarire pe 16 DUPA antrenament.
Attached File  fast_Feb.jpg   72.9K   12 downloads

Cifrele pe ianuarie, aceeasi structura. Doar ca aici nu am avut prezenta de spirit sa ma cantaresc si fix dupa antrenament, asa ca a 2 a cantarire, este inainte de antrenament.
Attached File  fast_jan.jpg   73.23K   9 downloads

Pe cel din martie s-ar putea sa il aman pentru 18. Si ma mai gandesc daca sa mai fac antrenamentul in ziua de post.
Pana atunci vreau sa iau si niste benzi de masurare a nivelului de cetone, azi am fost la 5 farmacii si nu am avut succes.

#27
Bob493

Bob493

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,437
  • Înscris: 12.07.2010

View Postrobert23mg, on 16 februarie 2024 - 08:52, said:

In fiecare luna pe 15 incerc sa tin un post de 36h.

Cu ce scop?

Quote

Pana atunci vreau sa iau si niste benzi de masurare a nivelului de cetone, azi am fost la 5 farmacii si nu am avut succes.

Cu ce te va ajuta informatia respectiva?

View Postrobert23mg, on 16 februarie 2024 - 08:52, said:


Doar ca aici nu am avut prezenta de spirit sa ma cantaresc si fix dupa antrenament


De ce sa te cantaresti fix dupa antrenament?

Scopul tau general e bun, dar abordarea e haotica si cam lipsita de sens.

#28
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017

View PostBob493, on 16 februarie 2024 - 10:46, said:

Cu ce scop?
Cu ce te va ajuta informatia respectiva?
Cu scopul de a observa ce se intampla in corp, cu mijloacele rudimentare pe care le am.
Cred ca e important sa imi cunosc organismul, si sa inteleg cum reactioneaza in diverse situatii, pe langa impactul fizic, exista si un impact mental la o treaba din asta.
Sunt ca reporterii de la vice, am tinut post negru 36h ca sa nu fi tu nevoit sa o faci.

Cred ca o data pe an o sa incerc sa tin mai mult de 36h, o sa cresc la 48h, 60h, si poate candva ajung la 5 zile, si sa observ ce se intampla, in mod cert organismul isi da un reset si anumite procese din corp se regleaza, pe langa eliminarea toxinelor acumulate in celule.
E greu sa mananci azi fara sa ingerezi o multitudine de tampenii, nu imposibil, dar totusi.

Primul fast de 36 de ore pe care l-am tinut, acum un an sauu doi, m-a impresionat destul de mult, pur si simplu nu mai tanjeam dupa toate porcariile pline de zahar la care pofteam inainte.

Cat despre haos, cred ca tot anul asta o sa fie haos, si o sa fac foarte multe schimbari si teste, inclusiv pe partea de split care acum este (pull/push) + picioare + abs 6 zile la rand cu 1 zi de pauza.

Despre post, mai multe detalii aici https://mihalceamanu...egru-si-cetoza/

#29
habanero

habanero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 11.07.2023
robert23mg, gasesti la Farmacia Tei. Poti sa si comanzi daca nu ai in zona ta sau in drumul tau farmacia respectiva. Mi-am luat si eu acelasi produs anul trecut cand am tinut un intermitent fasting. Am vrut sa dau cateva kg jos si voiam sa monitorizez procesul. Ajunsesem aproape de cea mai inchisa nuanta, dar doar pentru 2-3 zile. Recomandat este sa te incadrezi in range-ul moderat. Am inteles ca nu este bine sa indice o valoare prea mare.

https://comenzi.farm...lemente-p356391

#30
Bob493

Bob493

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,437
  • Înscris: 12.07.2010
Nu se elimina nicio toxina, astea sunt legende urbane, ca sa nu zic ca sunt tampenii. Stripsurile, daca vrei tu neaparat sa dai bani pe ele, nu vor face decat sa iti confirme ceea ce se va intampla cu certidtudine de 100%, si anume ca dupa ce ti se vor goli rezervele de glicogen, corpul va trece la resursa de rezerva de energie - corpii cetonici. Practic vei tine o mini dieta ketogenica cu efecte nule asupra starii generale de sanatate. Daca e doar de curiozitate, go for it. Daca e pentru efectele sf despre care abereaza multi habarnisti pe interneti, iti pierzi timpul de pomana.

#31
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w7.jpg   141.69K   5 downloads

Final de saptamana, a 7 a
Statistic:
Nici nu cred ca vreau sa comentez aici, a fost o saptamana destul de haotica neconformista.

Mental:
A fost un pic de rollercoaster aici, am fost destul de incantat la inceputul saptamanii pentru ca trecusem de 60kg masa musculara.
Dupa care s-a dus si moralul ridicat cam direct proportional cu masa musculara.
Spre final de saptamana, mai ales dupa post, am revenit la normal.
Este al 2 lea final de saptamana, la rand, in care termin cu masa musculara mai mica, as fi super fericit daca as termina februarie cu 60kg+.

Ambiental:
Vreme placuta, conditii lejere.

Alimentar:
Cred ca trebuie sa pun un pic mana pe un pix si o foaie, am impresia ca mananc ce trebuie, dar in fiecare dimineata vad cum masa musculara scade, si grasimea creste.
Am facut si un wok cu piept de pui, orez, ceapa, ardei, morcov, cred ca am scapat cam mult ulei in el sau ceva.
Vineri m-am rasfatat cu un burger facut acasa, a mers la fix.
La fructe doar banane, mere, afine, 1 kiwi.

Mergem inainte.

#32
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w8.jpg   138.72K   3 downloads

Primul concediu 2024.
A iesit mai bine decat ma asteptam mai ales ca avand splitul pe care il am acum, e mai dificil sa imi fac exercitiile de pull in deplasare.
Au fost zile destul de active totusi, chiar daca am ratat o dimineata, miscarea din restul zilelor a compensat.
Pe partea de alimentatie desi nu am avut libertatea pe care o am acasa, vad ca pe cantar a iesit destul de bine.

In rest am terminat de citit cartea lui Paul Wade - Convict Conditioning si mi-am mai clarificat anumite variatii pentru cateva exercitii.
Cred ca ca in luna urmatoare cel mai probabil o sa fac doar close/diamond si uneven pushups si o sa lucrez pentru 1 arm push ups.

Pe partea de achizitii o sa urmeze inele de gimnastica, si am mai vazut pe YT ceva clipuri cu Iron Mace.
Daca as sta la casa/curte cu siguranta as incerca si asa ceva, ma mai gandesc pe viitor daca ar fi fezabil sa ma afisez in parc cu asa ceva, desi drumul pana in parc cu ea si urcat/coborat pana la etajul 4 ar fi in sine un workout, dar momentan ramane la stadiul de ganduri si studiat.

Spor in tot ce va propuneti.

#33
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,323
  • Înscris: 09.01.2007
Iron Mace fiind o bita de otel? Sa moara Gibilan, care e legatura cu orice?

Sezi usor cu 1 hand pushup, chestiile asimetrice te vor duce la accidentare. Baga flotari normale, cu incarcare, sunt multe variatii.

Am citit si eu Paul Wade, am pastrat cateva chestii, nu e el ultimate guru.

#34
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017

View Postoverseas, on 27 februarie 2024 - 23:10, said:

Iron Mace fiind o bita de otel? Sa moara Gibilan, care e legatura cu orice?
Sezi usor cu 1 hand pushup, chestiile asimetrice te vor duce la accidentare. Baga flotari normale, cu incarcare, sunt multe variatii.
Am citit si eu Paul Wade, am pastrat cateva chestii, nu e el ultimate guru.
Nu stiu inca care e legatura, nu mi-am luat... inca, am zis ce am vazut, am dat informatia mai departe, filtrata deja de mine, in continuare puteti aplica si voi filtrele voastre, daca vi se pare o prostie, ignore si gata.
Pana acum imi pare mai mult un antrenament de cardio cu accent mic pe crestere, dar pot sa vad si beneficii de mobilitate.
Cat despre chestiile asimetrice, nu am zis ca ma apuc sa fac acum 1h pu si eu nu pot sa fac flotari inclinate :) cu argumentul tau si pistoalele (squats) duc tot accidentari, la fel si curls in sala cu gantera, sunt tot unilaterale.
La accidentari ne expunem de fiecare data cand facem ceva, cel mai usor se produc cand sari calul un pic.
Cat despre carte, si eu pastrez tot doar cateva chestii din ea.

#35
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,323
  • Înscris: 09.01.2007
Nu se compara flotarile in 1 mana cu curls.
Inca nu am vazut flotari unilaterale executate ca cele normale, mai putin 1 mana.
Dar exercitiile si fetele exotice au atractia lor, ambele duc la accidentari, no problem.

#36
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 580
  • Înscris: 18.06.2017
Attached File  w9.jpg   158.15K   5 downloads

Saptamana noua (9) si luna noua.

Teroare si dezamagire pe masa musculara, am crezut ca o sa fie destul de usor sa mentin cresterea din ianuarie de 0.5kg si sa termin februarie cu 60, dar am mers invers.
La grasime nu sunt suparat deloc de directie si sunt convins ca pana la urma o sa descifrez cateva imbunatatiri.

O bila alba e ca incep sa imi formez si obiceiul de a face stretching, momentan fac doar pentru hamstrings, si treptat vreau sa introduc si mai multe zone, dar aici cred ca am carentele cele mai mari.

Am adaugat si un al 2 lea mini workout la pranz de maxim 15 minute, cu tot cu incalzire, care contine niste izometrice si 2-3 incercari pentru hand stand si pod.
Pentru hand stand momentan stau in cap cu spatele la perete si mainile in laterale (3 puncte de sprijin).

Pentru martie la flotari o sa pastrez varianta de uneven pushup pentru a mari intensitatea (1-2 seturi) urmate de (1-2 seturi) de diamond/closed si declined, pentru a lucra mai mult zona superioara de piept si un pic mai mult umerii.

La tras o sa continui cu tractiunile cu priza supinata (chin-ups) iar spre finalul lunii cred ca am sa incep sa introduc si negative cu priza pronata (pullups).

Spor la tras, impins, studiat, gatit, plimbat si ce mai faceti voi.


View Postoverseas, on 03 martie 2024 - 23:00, said:

Nu se compara flotarile in 1 mana cu curls.
Inca nu am vazut flotari unilaterale executate ca cele normale, mai putin 1 mana.
Dar exercitiile si fetele exotice au atractia lor, ambele duc la accidentari, no problem.
Mersi de input, in principiu ai dreptate si nu prea.
Cand nu stii ce faci, ai un risc mare de accidentare, inclusiv cu o fata exotica.
Dar daca esti pregatit si te protejezi de multe ori rasplata depaseste riscul, pentru unii.
Sunt motociclist si stiu destul de bine ca o mica secunda de neatentie poate avea consecinte foarte grave sau chiar fatale, oricum, mult mai intense decat o accidentare facand flotari.
Cat timp te misti, iesi din casa, te supui la anumite riscuri, acum nu o sa stam ca o bucata de piatra ca sa mitigam asta.
Flotarile respective, nu le-am inventat eu, deci cred ca atata timp cat altii au reusit sa le faca, cu ceva munca, o sa pot si eu sa le fac, fara sa imi rup coatele in proces.
Sunt convins ca daca ma apuc sa fac acum geno cu 110kg in spinare cum face Sandu o sa stau la pat vreo 2 luni cu picioarele rupte.
Cat timp facem progres treptat, eu cred ca sansele sa se intample ceva rau sunt mici.

Bafta.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate