Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Descarcare baterie in 2-3 zile
Last Updated: Feb 01 2024 17:52, Started by
RobertGMR
, Jan 27 2024 10:50
·
10
#1
Posted 27 January 2024 - 10:50
Va salut, am un Astra H 2011, motor A16XER.
Problema este ca se descarca bateria. Bateria este verificata, este ok, o tin cu minusul scos si porneste si dupa 3 saptamani. Cu minusul conectat se descarca in 2-3 zile. Consumatori nu sunt, la test a iesit 0.04-0.05 iar dupa 4-5 minute ajunge la 0.00. Am fost la 2 electricieni, nu au depistat problema. Eu banuiesc un consumator parazit dar care apare cand vrea el. Cum pot eu depistez acel consumator ? Am scos siguranta 35 de la CD, degeaba. Urmeaza sa o scot si pe 36, am auzit ca ar putea sa fie de acolo, desi nu cred. Ce sfaturi aveti, ca m-am saturat sa tot scot minusul. Nu am nimic aftermarket pe masina. Deci, alternatorul este verificat, incarca peste 14.3. Oricum bateria a fost si pe redresor si tot s-a descarcat. Insa am o alta intrebare, am un prieten care se ocupa cu baterii auto. Mi-a dat o baterie Banner EFB pentru start-stop, asta o avea de test. Cu bateria aceea pe masina, dupa 10 zile a pornit masina perfect. Tot in astea 10 zile bateria mea a fost la el, nu a fost pusa pe masina a tinut-o in magazin. Cand m-am dus sa ii duc bateria inapoi si sa o iau pe a mea, a testat-o cu aparatul si a iesit 560 din 600, curent de pornire. Bateria mea este Exide premier de 60Ah. Baiatul asta a spus ca normal bateria daca nu tinea curent trebuia in astea 10 zile sa nu mai aiba 560, si sa nu mai porneasca masina. Cineva mi-a spus ca e posibil ca bateria sa aiba un scurt si sa se descarce cand e pe masina. Intrebarea este, e posibil sa se descarce doar cand e conectata la borne, si cand este minusul scos sau cand bateria nu e pe masina, sa pastreze curent ? Eu o tin cu minusul scos cand sta, si porneste si dupa 2 saptamani. Cu stima ! |
#2
Posted 27 January 2024 - 13:06
Încearcă să repeți testul cu bateria lăsată afară în frig.
|
#3
Posted 27 January 2024 - 13:19
Nu prea inteleg exact, bateria este pe masina, afara in frig, doar ca este cu minusul scos.
|
#4
Posted 27 January 2024 - 13:37
Sunt niste useri pe sp care-s chiar priceputi la baterii auto(imi vine in minte userul ldpe, dar mai sunt si altii). Cauta-i pe sp si contacteaza-i in privat.
|
#5
Posted 27 January 2024 - 15:58
daca bateria avea scurt in ea se descarca in orice conditii, la cald, la frig, in casa, pe masina, la tine se descarca doar conectata la borne, deci prima concluzie e ca problema e dincolo de borne, spre masina
verifica poate nu se stinge plafoniera uneori |
#6
Posted 27 January 2024 - 16:17
Poate fi si un defect al bateriei, dar care se declanseaza doar cand sint bornele puse.
|
#7
Posted 27 January 2024 - 17:03
logic ar fi ca daca problema nu s-a manifestat cu alta baterie, bateria masinii sa aiba o problema...
zic si eu.... Edited by andrei_221, 27 January 2024 - 17:11. |
#8
Posted 27 January 2024 - 17:11
RobertGMR, on 27 ianuarie 2024 - 10:50, said: Am scos siguranta 35 de la CD, degeaba. trebuie timp mult, conditii si multa munca sa deconectezi pe rand una, alta, poate, poate ai noroc, daca specialistii nu-i dau de cap Edited by dan210, 27 January 2024 - 17:11. |
#9
Posted 27 January 2024 - 17:26
chiar si un contact de usa sa iti activeze modulul sa il tina activ permanent
|
#10
Posted 27 January 2024 - 17:50
O baterie care are scurt intern este deteriorata instant si fierbe puternic. Toata pasta se desprinde de pe gratare. Nu exista sa mai scoata 560A din 600A cat e maxim. A fost pur noroc ca nu s-a descarcat Bannerul sau poate pentru ca ai miscat cablurile, ceva si-a revenit si nu a mai aparut simptomul. Masoara de cateva ori pe zi SOC-ul, poate prinzi momentul si poti depista siguranta prin care se produce consumul parazit. Daca nu ai timp de asta. Deconectezi jumatate din sigurante si daca revine problema, deconectezi jumatate din cele ramase. Asa elimini mai rapid din ele si localizezi mai repede siguranta prin care apare curentul parazit.
Edited by Leo2006, 27 January 2024 - 17:54. |
|
#11
Posted 27 January 2024 - 18:29
cu specificatia ca trebuie eliminate doar cele cu plus permanent, cele de pe plus contact le scoate degeaba
|
#12
Posted 27 January 2024 - 18:55
Eu decuplez borna bateriei daca nu plec cu ea minim 1 saptamana.
La cuplarea bornei constat ca tensiunea nu scade sub 12,9 volti. Edited by xmanyacs77, 27 January 2024 - 18:56. |
#13
Posted 27 January 2024 - 19:05
E cel mai dificil lucru, sã depistezi un defect care se manifestã aleator...
Teoretic, ai un consumator parazit. |
#15
Posted 27 January 2024 - 20:23
Problema nu apare la masinile ieftine. Problema poate sa apara la toate masinile care au calculator, memorii, etc.
La initiator mai degraba este cum spune colegul xcit , in postarea 5 Uite o modalitate de tetare, simpla, pentru oricine: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h_9ytPFP9Fs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UAk6SKOM0oY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oXLJ-ucf86s?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#16
Posted 27 January 2024 - 20:50
Problema e ca la initiator se intampla aleator intr-un interval de timp nedefinit. Trebuie sa puna aparatul de masura si sa stea cu ochii pe afisaj 3 zile si 3 nopti ceea ce nu e cu putinta. La cealalta baterie nu a avut nici o problema de descarcare. Are nevoie de un detector cu propria sursa de alimentare, care inseriat cu bateria sa piuie strident la detectarea unui curent parazit peste o valoare setata. Din acel moment poate sa faca verificarea cu scoaterea pe rand a sigurantelor. Pe AC exista ceva asemanator dar nu si pe DC.
Edited by Leo2006, 27 January 2024 - 21:00. |
#17
Posted 27 January 2024 - 21:00
Leo2006, on 27 ianuarie 2024 - 20:50, said:
Trebuie sa puna aparatul de masura si sa stea cu ochii pe afisaj 3 zile si 3 nopti ceea ce nu e cu putinta. Nu știu dacă după un timp intră în stand-by, sau dacă le rezistă bateria atâta timp. Eu mă gândeam exact la același lucru ca fqx. |
#18
Posted 27 January 2024 - 21:06
Salut
Incuiata fiind, masina nu consuma zero. Sunt cativa consumatori care raman alimentati, cum ar fi casetofonul, unitatea de inchidere centralizata, calculatorul pentru anumite functii (cum ar fi kilometrajul partial), receptorul imobilizatorului etc. Apoi sunt consumatori (cum ar fi avariile, stopurile, farurile etc) care primesc curent chiar si cand masina e incuiata. Verifica cu un multimetru care sunt sigurantele care alimenteaza circuite cand contactul nu e pus. Dupa asta, verifica cu un multimetru consumul pe acele circuite. Vezi ca nu toate multimetrele pot masura curentul continuu. Daca nici unul dintre circuite nu arata un consum mare, insemna ca bateria e terminata. Daca in schimb vezi ca ai un consum mare pe oricare dintre ele trebuie sa indentifici cauza. Atat timp cat bateria se descarca intotdeaua cand e cuplata in 2-3 zile mi-e greu sa cred ca e ceva aleator iar consumatorul trebuie sa fie unul destul de serios, tinand cont ca bateria e de 70 Ah. Cand a fost lockdown-ul in 2020 toate masinile din familie au stat pe bara minim 1 luna si jumatate. Unele in garaj, altele pe strada. Nici macar una nu a avut probleme de pornire si nu a fost o perioada calduroasa. "Recordul" l-a batut o Octavia care a stat nepornita in fata casei aproape 3 luni... Edited by bogdan_o, 27 January 2024 - 21:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users