Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
CX5 vs Korando
Last Updated: Mar 13 2024 09:59, Started by
NoMoreFakes
, Jan 17 2024 20:24
·
3
#37
Posted 21 January 2024 - 08:11
Nu stiu ce rachete vor romanii, nu se mai poate fara 200 de cai, aideplm. Am CX5 2.0 automata, AWD. Sa vezi surpriza, pot face depasiri fara sa transpir. In 2 ani si 35k, 0 probleme.
|
#38
Posted 21 January 2024 - 08:36
NoMoreFakes, on 17 ianuarie 2024 - 20:24, said:
Salut, oscilez intre cele doua modele din denumirea topicului. Am sa pun doar punctele negative momentan. Evident Korando este mai ieftin, garantie mai mare dar are si probleme: -piesele vin greu -service relativ nou, deci nu prea au experienta in afara de schimb ulei, filtre -mai ploua pe la portbagaj si flambeaza capota la viteze mari -revanzare la pret mic, nu sunt prea multi amatori de marca asta CX5: -pret mai mare decat Korando -Mild hybrid ceea ce pt mine este inca o chestia czare se poate strica -garantia mai mica decat Korando, 6 ani vs 5+5 la Korando -motorul 2.0 pare lesinat in acceleratii in depasire ; 165 cp. Korando are 163cp turbo Pareri? Eu am Korando, f multumit de el. Zero pb pana acum. Comandat in 2021 ,20 k euro. Style plus si bord digital. Nu mai stiu cat e acum. Nu aveam alte optiuni atunci decat Duster. CX5 are un amic la serviciu,o caruta de bani si multe probleme. In aceeasi clasa poti sa te uiti la Sportage, Tucson,Kuga si Karoq. Depinde la care ai lipici si buget. Drive testul cu fiecare e obligatoriu. Edited by Moinesti72, 21 January 2024 - 08:37. |
#40
Posted 21 January 2024 - 11:59
Ausradierer, on 21 ianuarie 2024 - 08:11, said:
Nu stiu ce rachete vor romanii, nu se mai poate fara 200 de cai, aideplm. Daca ar fi diferenta mica de pret (la Mazda era vreo 1500-2000 acum 2-3 ani cand ma uitam eu), as plati-o fara sa stau pe ganduri. |
#41
Posted 21 January 2024 - 13:12
Cred ca este vorba mai mult de cuplu decat de cai putere . Motorul de 2.0 are un cuplu de 213 Nm iar cel de 2.5 de 260Nm.
|
#42
Posted 21 January 2024 - 14:13
NoMoreFakes, on 20 ianuarie 2024 - 23:49, said:
Un 2.0 cred ca ar trebui sa fie manual. Automata isi pierde si mai tare din cuplu. New ground cu negocieri pe la 32k iese. Eu am o Kia ceed 1.4 aspirat 137nm si 109 cai manuala..si un Renault arkana 1.33 turbo 260nm si 140 cai dual clutch cu 7 viteze Mazda asta cx5 cu 2.0 aspirat 213nm si 165 cai accelereaza de la 0 la 140 cam la egalitate cu o kia ceed II 1.6 aspirat 165nm si 135 cai si cu arkana de mai sus. Cu arkana depasirile sunt simple, stand in spatele tirului doar apas pe acceleratie cutia retrogradeaza instant si accelereaza lejer..in majoritatea cazurilor o accelerez doar la un 3500rpm nu e nevoie sa o duc la 5000 Cu ceed-ul de 1.4 aspirat manual depasirile sunt o proba de indemanare...retrogradez din a 4-a in a 3-a la o turatie mare 3-4k rpm si cand se iveste momentul o accelerez la podea in 6k rpm in timp ce ma bag in depasire, pe contrasens in paralel cu masina depasita schimb a 4-a (cade intr-o turatie mai joasa) si o accelerez in continuare cu pedala la podea pana in momentul cand ma repliez pe banda 1 (si evident pe urma schimb a 5-a) Mazda cx5 2.0 manual/kia ceed 1.6 manual au mai mult cuplu/cai raportat la masa masinii dar fiind tot aspirate schema e aceasi cu proba de indemanare care ziceam mai sus. In sensul ca nu poti porni in depasire la o turatie relaxata in viteza nepotrivita pentru ca o sa apesi pe acceleratie chiar si la podea si masina va accelera foarte lent. Cutia automata te scuteste de probele astea, doar apesi pedala la podea retrogradeaza ea si schimba viteza la redline. In clipul asta se vede cam cum trage masina asta la diverse turatii, in diverse viteze [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UVE1mJ5Rhr8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#44
Posted 21 January 2024 - 19:33
Kia ceed I 1.6 cvvt M5 are 122 cai si 154nm
https://zeperfs.com/duel10985-8592.htm mazda e sesizabil mai rapida Kia ceed II 1.6 gdi M6 are 135 cai si 165nm https://zeperfs.com/duel10985-6825.htm kia e doar cu putin mai rapida pe alocuri sau la egalitate eu ma refeream la modelul cu 165nm in postarea de mai sus are 213nm si 165 cai Mazda, dar o parte din ei sunt consumati de masa mare a masinii si de rotile mari si grele pe 19 inch dimensiune suv |
#45
Posted 22 January 2024 - 09:59
La CX5 motorul de 2.5 est edisponibil doar cu cutie automata si pe versiuni de echipare superioare care costa aprox 39k. Cam scump ... in plus par eca exista niste rechemari la cele automate cu motor de 2.5 si AT. Chiar si in Romania au fost schimbate cutii de viteza din cauza dezactivarii cilindrilor car eproduc vibratii.
https://static.nhtsa...244672-0001.pdf Cred ca trebuie sa imi reconsider optiunile. |
#46
Posted 22 January 2024 - 16:38
O mica comparatie intre suv-uri,interesant ca din cele 12 doar 4 au reusit sa urce sus.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SsEFOH7KP-Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#47
Posted 22 January 2024 - 21:15
Senzori Korando
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vmASUN6jAF8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#48
Posted 22 January 2024 - 22:43
In clipul ala e un reply de la un roman si raspunsul strainului, mai ofera diverse informatii despre masina, ca diferentialul spate de la sistemul 4wd limitat la 800nm care decupleaza 4x4 cand se supraincalzeste la offroad mai intens la fel ca la Duster..si filmari in offroad pe canalul lui.
TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Style+ mai e o optiune de analizat https://www.hyundaic...ICATIISIPRETURI |
#49
Posted 22 January 2024 - 23:15
Si eu i-am propus dar vad ca nu il intereseaza,desi nu sta rau deloc in teste.
|
#50
Posted 23 January 2024 - 08:45
Este suficient doar sã te urci in cele 2 masini.
Daca banii nu sunt o problema, alegerea este clara! |
#51
Posted 23 January 2024 - 09:16
|
#52
Posted 23 January 2024 - 12:54
Rabla anul asta e oricum o gluma prosta,asa ca cat cu el cat fara mare diferenta nui,plus nu prea mai gasesti rable,eu in 2021 am avut reducerea rabla de cca.2000€ din care 500€ era rabla dar acum e si mai greu.
|
#53
Posted 23 January 2024 - 14:38
E clar ca Mazda este masina mai buna. Din pacate e penalizata de motoarele aspirate, nepotrivite pe un crossover. Le inteleg pe masini usoare si mici, cum e MX-5, chiar Mazda 3. La drum lung trebuie sa le muncesti serios pe un CX-5 din cauza masei mari a masinii, urci consumul, zgomotul si uzura. Un 2.0 Turbo ar fi echilibrat, cu resurse bune. Eu as alege altceva.
|
#54
Posted 26 January 2024 - 16:17
Poate o sa fie o reducere substantiala si la rabla 2024. Oricum daca te pregatesti sa arunci o suma ca asta pentru o masina noua unde sunt ceva optiuni pe piata ar trebui sa analizezi mai multe modele nu doar 1-2
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users