Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

CX5 vs Korando

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#37
Ausradierer

Ausradierer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 492
  • Înscris: 22.10.2005
Nu stiu ce rachete vor romanii, nu se mai poate fara 200 de cai, aideplm. Am CX5 2.0 automata, AWD. Sa vezi surpriza, pot face depasiri fara sa transpir. In 2 ani si 35k, 0 probleme.

#38
Moinesti72

Moinesti72

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,073
  • Înscris: 30.07.2006

View PostNoMoreFakes, on 17 ianuarie 2024 - 20:24, said:

Salut,

oscilez intre cele doua modele din denumirea topicului.
Am sa pun doar punctele negative momentan.

Evident Korando este mai ieftin, garantie mai mare dar are si probleme:
-piesele vin greu
-service relativ nou, deci nu prea au experienta in afara de schimb ulei, filtre
-mai ploua pe la portbagaj si flambeaza capota la viteze mari
-revanzare la pret mic, nu sunt prea multi amatori de marca asta

CX5:
-pret mai mare decat Korando
-Mild hybrid ceea ce pt mine este inca o chestia czare se poate strica
-garantia mai mica decat Korando, 6 ani vs 5+5 la Korando
-motorul 2.0 pare lesinat in acceleratii in depasire ; 165 cp. Korando are 163cp turbo

Pareri?

Eu am Korando, f multumit de el.
Zero pb pana acum.

Comandat in 2021 ,20 k euro.
Style plus si bord digital.
Nu mai stiu cat e acum.
Nu aveam alte optiuni atunci decat Duster.
CX5 are un amic la serviciu,o caruta de bani si multe probleme.

In aceeasi clasa poti sa te uiti la Sportage, Tucson,Kuga si Karoq.
Depinde la care ai lipici si buget.
Drive testul cu fiecare e obligatoriu.

Edited by Moinesti72, 21 January 2024 - 08:37.


#39
NoMoreFakes

NoMoreFakes

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 22.12.2022
@Moinesti72 : ce probleme are amicul tau cu CX5?

#40
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 09.01.2007

View PostAusradierer, on 21 ianuarie 2024 - 08:11, said:

Nu stiu ce rachete vor romanii, nu se mai poate fara 200 de cai, aideplm.
Nu e vorba de asta, dar mai mult nu strica. Eu as fi luat motorul mai mare cand am ales masina, daca nu era imensa diferenta de pret (aproape 7k, ca nu puteai alege DOAR motorul mai mare). Preferam sa consume cu ~1 l/100 km mai mult si sa am 60 cp in plus, sa fie si sa nu trebuiasca. :D
Daca ar fi diferenta mica de pret (la Mazda era vreo 1500-2000 acum 2-3 ani cand ma uitam eu), as plati-o fara sa stau pe ganduri.

#41
NoMoreFakes

NoMoreFakes

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 22.12.2022
Cred ca este vorba mai mult de cuplu decat de cai putere . Motorul de 2.0 are un cuplu de 213 Nm iar cel de 2.5 de 260Nm.

#42
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,701
  • Înscris: 29.10.2017

View PostNoMoreFakes, on 20 ianuarie 2024 - 23:49, said:

Un 2.0 cred ca ar trebui sa fie manual. Automata isi pierde si mai tare din cuplu. New ground cu negocieri pe la 32k iese.

Eu am o Kia ceed 1.4 aspirat 137nm si 109 cai manuala..si un Renault arkana 1.33 turbo 260nm si 140 cai dual clutch cu 7 viteze
Mazda asta cx5 cu 2.0 aspirat 213nm si 165 cai accelereaza de la 0 la 140 cam la egalitate cu o kia ceed II 1.6 aspirat 165nm si 135 cai si cu arkana de mai sus.
Cu arkana depasirile sunt simple, stand in spatele tirului doar apas pe acceleratie cutia retrogradeaza instant si accelereaza lejer..in majoritatea cazurilor o accelerez doar la un 3500rpm nu e nevoie sa o duc la 5000

Cu ceed-ul de 1.4 aspirat manual depasirile sunt o proba de indemanare...retrogradez din a 4-a in a 3-a la o turatie mare 3-4k rpm si cand se iveste momentul o accelerez la podea in 6k rpm in timp ce ma bag in depasire, pe contrasens in paralel cu masina depasita schimb a 4-a (cade intr-o turatie mai joasa) si o accelerez in continuare cu pedala la podea pana in momentul cand ma repliez pe banda 1 (si evident pe urma schimb a 5-a)

Mazda cx5 2.0 manual/kia ceed 1.6 manual au mai mult cuplu/cai raportat la masa masinii dar fiind tot aspirate schema e aceasi cu proba de indemanare care ziceam mai sus. In sensul ca nu poti porni in depasire la o turatie relaxata in viteza nepotrivita pentru ca o sa apesi pe acceleratie chiar si la podea si masina va accelera foarte lent.

Cutia automata te scuteste de probele astea, doar apesi pedala la podea retrogradeaza ea si schimba viteza la redline.

In clipul asta se vede cam cum trage masina asta la diverse turatii, in diverse viteze
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UVE1mJ5Rhr8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#43
NoMoreFakes

NoMoreFakes

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 22.12.2022
Ceed-ul are undeva la 155Nm , CX5 are 213 manuala.

#44
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,701
  • Înscris: 29.10.2017
Kia ceed I 1.6 cvvt M5 are 122 cai si 154nm
https://zeperfs.com/duel10985-8592.htm
mazda e sesizabil mai rapida

Kia ceed II 1.6 gdi M6 are 135 cai si 165nm
https://zeperfs.com/duel10985-6825.htm
kia e doar cu putin mai rapida pe alocuri sau la egalitate

eu ma refeream la modelul cu 165nm in postarea de mai sus

are 213nm si 165 cai Mazda, dar o parte din ei sunt consumati de masa mare a masinii si de rotile mari si grele pe 19 inch dimensiune suv

#45
NoMoreFakes

NoMoreFakes

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 22.12.2022
La CX5 motorul de 2.5 est edisponibil doar cu cutie automata si pe versiuni de echipare superioare care costa aprox 39k. Cam scump ... in plus par eca exista niste rechemari la cele automate cu motor de 2.5 si AT. Chiar si in Romania au fost schimbate cutii de viteza din cauza dezactivarii cilindrilor car eproduc vibratii.

https://static.nhtsa...244672-0001.pdf

Cred ca trebuie sa imi reconsider optiunile.

#46
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,584
  • Înscris: 11.07.2006
O mica comparatie intre suv-uri,interesant ca din cele 12 doar 4 au reusit sa urce sus.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SsEFOH7KP-Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#47
NoMoreFakes

NoMoreFakes

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 22.12.2022
Senzori Korando

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vmASUN6jAF8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#48
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,701
  • Înscris: 29.10.2017
In clipul ala e un reply de la un roman si raspunsul strainului, mai ofera diverse informatii despre masina, ca diferentialul spate de la sistemul 4wd limitat la 800nm care decupleaza 4x4 cand se supraincalzeste la offroad mai intens la fel ca la Duster..si filmari in offroad pe canalul lui.

TUCSON 1.6T-GDi 230CP Hybrid 4WD 6AT Style+  mai e o optiune de analizat
https://www.hyundaic...ICATIISIPRETURI

#49
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,584
  • Înscris: 11.07.2006
Si eu i-am propus dar vad ca nu il intereseaza,desi nu sta rau deloc in teste.

#50
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Este suficient doar sã te urci in cele 2 masini.
Daca banii nu sunt o problema, alegerea este clara!


#51
NoMoreFakes

NoMoreFakes

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 22.12.2022

View PostPhonyx, on 22 ianuarie 2024 - 23:15, said:

Si eu i-am propus dar vad ca nu il intereseaza,desi nu sta rau deloc in teste.

Daca ar fi sa iau in considerare ar trebui sa astept Rabla...

#52
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,584
  • Înscris: 11.07.2006
Rabla anul asta e oricum o gluma prosta,asa ca cat cu el cat fara mare diferenta nui,plus nu prea mai gasesti rable,eu in 2021 am avut reducerea rabla de cca.2000€ din care 500€ era rabla dar acum e si mai greu.

#53
Cumulus

Cumulus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,790
  • Înscris: 08.01.2010
E clar ca Mazda este masina mai buna. Din pacate e penalizata de motoarele aspirate, nepotrivite pe un crossover. Le inteleg pe masini usoare si mici, cum e MX-5, chiar Mazda 3. La drum lung trebuie sa le muncesti serios pe un CX-5 din cauza masei mari a masinii, urci consumul, zgomotul si uzura. Un 2.0 Turbo ar fi echilibrat, cu resurse bune. Eu as alege altceva.

#54
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,701
  • Înscris: 29.10.2017
Poate o sa fie o reducere substantiala si la rabla 2024. Oricum daca te pregatesti sa arunci o suma ca asta pentru o masina noua unde sunt ceva optiuni pe piata ar trebui sa analizezi mai multe modele nu doar 1-2

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate