Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Alegere SUV vs altceva
Last Updated: Jan 20 2024 12:31, Started by
momentsuk
, Jan 11 2024 06:14
·
8
#19
Posted 11 January 2024 - 11:51
Fratemeu are 2m si merge bine mersi in C-HR-ul sotiei, in spate nu pui nimic, dar nu tot timpul cari persoane acolo.
Eu am 1.8m si la C-HR incap perfect in fata, iar in spate cu aceleasi reglaje la scaun sofer incap comod, dar portbagajul este micut, dar nimic de facut drame. De ce nu te uiti la RAV4? Eventual unul certificat cu garantie si rulaj mic. |
#21
Posted 11 January 2024 - 16:42
Ehe, multe răspunsuri, modelele alese îmi plac ca design. Câștigă Karoq-ul care e frumos și la interior și la exterior, pe când CHR-ul e frumos doar la exterior. Kodiaq e mult prea mare, mai ales ca nu am familie mare. M-am dat cu un Mercedes E Class și e ca o barcă. Într-adevăr multe setări la scaun dar nu mi-a plăcut mașina, multă tehnologie, a căzut AdBlue sistem a durat nush cat pentru rezolvare, unde chiar Mercedes a sugerat într-un final dezactivarea sistemului din computer. Nu am avut timp să investighez genunchiul, probabil cronic ca e de vreo câțiva ani, sigur ca sunt overweight de fapt. Mi-a mai plăcut și Tiguan R line dar nu m-am suit in vreunu’. În Karoq in schimb mă știu toate reprezentatele. Am avut și unul pentru 48 de ore să mă joc cu el. Nu știu de motor ce să iau. Toată lumea recomandă 1.5 tsi cu cutie automată, sau 2.0 diesel cu cutie automată. M-am uitat chiar și la 2.0 tsi dar consumul poate fi uriaș e cam hit and miss cu ele.
|
#22
Posted 11 January 2024 - 16:58
Orice motor sub 2 litri mi se pare mic pentru un SUV. Inainte nu se recomandat nimic sub 3 litri,alte vremuri.
Tiguan Allspace este peste Karoq ca materiale,si cred ca si cativa mm in plus la interior. In orice caz, automatata si benzinara moderna nu mai e ca acum 15 ani. Un TSI modern consuma cu cel mult 2 litri mai mult decat in diesel. Daca nu faci mai mult de 20 de mii de km pe an, nu are rost sa iei diesel,si daca te orientezi spre o masina produsa pana in 2017/ 2018, iei un benzinar si fara filtru de particule. |
#23
Posted 12 January 2024 - 15:58
Mergi si prin showroom-urile SsangYong, fa niste drive-teste ... vei fi uimit de cum se misca (da, majoritatea le compara cu niste chinezarii ordinare, doar din lipsa informatiilor).
Ia in calcul si garantia oferita (10 ani motor - cutie - turbina), n-am mai vazut nicaieri o garantie atat de mare. Pt familie mai marisoara, cu nevoie de spatiu, Tivoli Grand; pt aspect mai frumos, Korando. Eu am ales Grand-ul pt portbagaj (3 copii mici ...). |
#24
Posted 12 January 2024 - 16:22
Si eu aveam probleme cu genunchiul, cand aveam 125 kg(am 1,86) si nu prea faceam miscare. De cand am scazut sub 110kg si caut sa folosesc cat mai mult pejosul nu mai am probleme, si conduc un C3. In opinia mea, la 1.85 si o greutate pana in 110-115kg orice masina de la compacta(adica Golf, Megane, 308, etc.) in sus ar trebui sa-ti ofere tot confortul necesar.
Daca ar fi sa-mi cumpar azi masina as lua un Citron C4. |
#25
Posted 13 January 2024 - 11:55
Cam toate masinile ofera suficient spatiu pentru 1.85m inaltime. Ceea ce conteaza pentru confort este cat de jos se poate seta scaunul, cat de bun este scaunul si cat de amplu se poate regla volanul. Ca idee, conduc un Golf 7.5 si un X5 si nu vad diferente notabile la spatiu sofer si nici la scaune si sunt mai inalt (Golful are scaune sport Highline). Daca ai probleme cu genunchii vei sta mai bine intr-o masina mai joasa, unde piciorul e mai intins. Dar vei intra mai greu in masina, probabil.
|
#26
Posted 20 January 2024 - 12:31
Dau o parere despre CH-R : am vorbit cu un tinichigiu si mi-a zis ca acesta masina este f greu de reparat intrucat imbinarile/ sudurile sunt f economic facute si f greu de reparat. Practic iti trebuie un robot care sa sudeze in acelasi loc unde a fost sudata initia si tabla trebuie sa nu fie deformata. Deci in caz de reparatii , un atelier o va umple de chit pt ca sa aiba forma care trebuie. Si discutia nu era deloc despre Toyota, el mi-a zis despre modelele noi in general ca sunt facute cu mari economii de materiale si de calitate. Nu stiu daca asta reprezinta un criteriu in alegerea masinii...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users