Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Din luna iunie 2024 toate mașinile noi vor avea standard limitatorul de viteze inteligent ISA
#73
Publicat: 01 ianuarie 2024 - 21:59
Probabil prin apasarea butonului intri intr-un mod Sport al lui, care iti permite dezactivarea partiala a sistemului si poti rupe aderenta putin, pana cand sistemul se reactiveaza. La M2, pe de alta parte, daca o pun in Sport sau Sport + pot sa fac derapaje controlate (de sistem) in anumite limite. Daca vreau sa fac niste cerculete trebuie sa tin apasat vreo 5 secunde butonul si atunci totul e OFF. La Golf nu se dezactiveaza, desi pot alege asta, pot dezactiva ASR, si tot atunci imi taie Front Assist (franarea automata).
Editat de Cumulus, 01 ianuarie 2024 - 22:04. |
#74
Publicat: 01 ianuarie 2024 - 22:06
Nu rup aderenta putin, patineaza pana iese fum din cauciucuri, am ramas blocat in zapada, am dezactivat ESP, am patinat ca toti dracii inainte si inapoi, dar am iesit.
NU s a reactivat pana nu l am reactivat eu manual, din acel buton. Hai, da l dracu de Golf 5, se dezactiveaza, poftim : https://www.google.c...1&bih=902&dpr=1 |
#75
Publicat: 01 ianuarie 2024 - 22:13
max_01, on 01 ianuarie 2024 - 00:28, said:
Incepand cu luna iunie a anului 2024 toti producatorii de automobile din Europa sunt obligati sa monteze pe masini sistemul de limitare al vitezei cu camera care sa citeasca indicatoarele rutiere. Editat de andreic, 01 ianuarie 2024 - 22:15. |
#76
Publicat: 01 ianuarie 2024 - 22:19
Prophecy, on 01 ianuarie 2024 - 22:06, said:
Nu rup aderenta putin, patineaza pana iese fum din cauciucuri, am ramas blocat in zapada, am dezactivat ESP, am patinat ca toti dracii inainte si inapoi, dar am iesit. NU s a reactivat pana nu l am reactivat eu manual, din acel buton. Hai, da l dracu de Golf 5, se dezactiveaza, poftim : https://www.google.c...1&bih=902&dpr=1 Ala e ASR, controlul tractiunii. Eu discut de controlul stabilitatii, pe care ma indoiesc ca il poti dezactiva. Si eu pot dezactiva ESC la Golf 7.5 (nu se mai numeste ESP si nu mai are buton), pentru ca am optiunea in infotainment, dar nu se dezactiveaza complet, adica masina va frana daca incepe sa rupa aderenta (sa derapeze) ASR il pot dezactiva.. Editat de Cumulus, 01 ianuarie 2024 - 22:23. |
#78
Publicat: 01 ianuarie 2024 - 23:08
Eu am avut skoda 2010 și într-adevăr esp-ul nu se deconecta complet. Scria esp off când apăsai butonul însă doar controlul tracțiunii era decuplat, nu si esp-ul propriu zis.
Pe circuit i-am scos siguranta de la esp Editat de KiloW, 01 ianuarie 2024 - 23:09. |
#81
Publicat: 02 ianuarie 2024 - 00:39
adrian_r5, on 02 ianuarie 2024 - 00:06, said:
... deci ... apa de ploaie ? Adică ăștia nu mai pot de grija noastră și te găsești tu (eu, și alții) să faci pe-al dracu... |
#82
Publicat: 02 ianuarie 2024 - 00:46
adrian_r5, on 02 ianuarie 2024 - 00:06, said:
... deci ... apa de ploaie ? Exact cum a fost si ABS-ul in trecut, unii il aveau altii nu, la un moment dat a devenit obligatoriu la toti. Asta e tot. Editat de andreic, 02 ianuarie 2024 - 00:49. |
|
#84
Publicat: 02 ianuarie 2024 - 08:10
Acest tip de avertizare va conta in analiza cutiei negre a masinilor in caz de accident. Cutii negre care inregistreaza 30 de secunde inainte de accident si 10 secunde dupa accident. Soferul nu va mai putea sa afirme ca nu a stiut ca mergea peste limita de viteza.
Eu zic ca cel mai probabil sistemul va fi suficient de enervant incat sa merite sa pui masina pe cruise control ca sa scapi. Ah, da, probabil ca sistemul cruise control nu se va putea activa peste limita legala de viteza. Editat de abac, 02 ianuarie 2024 - 08:10. |
#85
Publicat: 02 ianuarie 2024 - 08:29
abac, on 02 ianuarie 2024 - 08:10, said:
Acest tip de avertizare va conta in analiza cutiei negre a masinilor in caz de accident. Cutii negre care inregistreaza 30 de secunde inainte de accident si 10 secunde dupa accident. Soferul nu va mai putea sa afirme ca nu a stiut ca mergea peste limita de viteza. Viteza de deplasare va fi trecuta si pe certificatul de deces. |
#89
Publicat: 02 ianuarie 2024 - 09:45
andreic, on 01 ianuarie 2024 - 22:13, said: Eu am deja sistemul din 2021, e fain dar e setabil, adica nu e nimic obligatoriu de folosit, deci fara panica inutila si crizuci ca UE (care suntem tot noi de fapt, toate tareile) ne vrea raul ha ha haur... Practic vor imbunatati siguranta rutiera, unii chiar vor folosi dar mai ales va conta la puncte ncap. |
#90
Publicat: 02 ianuarie 2024 - 10:01
Eu il am pe Mazda.
Dacă e activat și bag pedala peste "treapta" se dezactivează pe perioada cât sunt la blana. Aka presupunând că-l folosesc, în cazul unei depășiri nu-i nevoie să îl dezactivez manual sau ceva de genul asta, pur și simplu calci pedala și aia e. Mai da și gherle, uneori vede restricții inexistente sau invers nu le vede pe toate. Editat de KiloW, 02 ianuarie 2024 - 10:03. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi