Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Din luna iunie 2024 toate mașinile noi vor avea standard limitatorul de viteze inteligent ISA
Last Updated: Jan 05 2024 12:08, Started by
max_01
, Jan 01 2024 00:28
·
11
#37
Posted 01 January 2024 - 15:47
Da, vorbim despre modelele care cor fi lansate noi incepand cu 2024
|
#38
Posted 01 January 2024 - 16:22
max_01, on 01 ianuarie 2024 - 00:28, said:
Marea diferenta este ca sistemul are mari sanse sa intervina si sa incetineasca masina conform limitei de viteze fara sa tina cont de situatia din trafic, moment periculos conform specialistilor. Cine o să-și asume răspunderea dacă sistemul lor a dat chix. Probabil urmează: UE va limita toate mașinile la maxim 100km/h. Edited by Valy_User, 01 January 2024 - 16:22. |
#39
Posted 01 January 2024 - 16:24
#40
Posted 01 January 2024 - 16:45
Nu i piuie nimic, la primul piuit se apasa butonul de dezactivare si gata.
|
#41
Posted 01 January 2024 - 16:54
Nici nu stiti exact ce face si cum se implementeaza, dar stiti deja ca are un buton de dezactivare.
|
#42
Posted 01 January 2024 - 16:58
Prbabil cum se face acum DPF off se va face și ISA off.
|
#43
Posted 01 January 2024 - 17:00
Cine a condus o mașină cu limitator de viteză la 100km/h știe cam cum e. Mai nasol e când o să facă scandal să reduci după cum recunoaște indicatoarele de pe stradă, mai ales alea puse de-amp0ulea pe la noi prin patrie.
Nu se poate rezolva cu o bandă lipită pe camera de recunoaștere a indicatoarelor? |
#44
Posted 01 January 2024 - 17:01
dar de ce sa piuie si nu ca un girofar de politie? sau o voce gen sossoaca sa iti explice raspicat ca incalci legea..
teoretic pot oricand sa ii faca actualiare sa devina mai restrictiv sistemul. poate te denunta masina in timp ce iti piuie ca un delfin razand de tine. Edited by Punter, 01 January 2024 - 17:04. |
#45
Posted 01 January 2024 - 17:17
Dacă se poate dezactiva e ca start/stopu actual.Le faci off total din soft sau apeși pe butoane(schimbi butoanele când "obosesc" nu-s o avere.
|
#46
Posted 01 January 2024 - 17:18
|
#47
Posted 01 January 2024 - 17:19
#48
Posted 01 January 2024 - 17:46
#49
Posted 01 January 2024 - 17:53
radunic, on 01 ianuarie 2024 - 17:46, said:
Și diferența e ...? Va fi fix același sistem doar că va fi activat de pornirea mașinii și va trebui să îl oprești. Acum e exact pe dos. Tu faci parte din aia care citesc doar titlul stirilor din tabloide, este? Valy_User, on 01 ianuarie 2024 - 16:58, said:
Prbabil cum se face acum DPF off se va face și ISA off. Nu ai cum sa pacalesti o masina conectata prin internet la serverul producatorului. |
#50
Posted 01 January 2024 - 17:58
Cât timp poate fi dezactivat sau ignorat, nu văd unde e problema. Cine îl vrea activ, il va avea activ. Cine nu, il va dezactiva. La fel cum că multe alte sisteme de siguranță de pe mașină.
|
#51
Posted 01 January 2024 - 18:05
Decuplarea start-topului mai e o "necesitate" la cazanele de acum 10 ani.
La cazanul meu am limitator de viteza, însă by default e dezactivat. Însă chiar și când este activat, atunci când calci pedala peste "treapta" la care "agata" se dezactivează temporar, când ești la blana trece și peste limitatorul de viteaza, iar cutia retrogradează chiar dacă e în mod manual. Decide ea că-i urgenta și dă tot ce are. Edited by KiloW, 01 January 2024 - 18:06. |
|
#52
Posted 01 January 2024 - 18:18
#53
Posted 01 January 2024 - 18:19
#54
Posted 01 January 2024 - 18:21
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users